29 січня 2021 року в приміщені СтудХабу КДПУ відбувся Workshop під назвою – «Вища туристична освіта в КДПУ: виклики сьогодення». Організатором виступила кафедра туризму та економіки Криворізького державного педагогічного університету. Воркшоп тривав 4 години з 13.00 й по 17.00. Воркшоп проведений у форматі технології відкритого простору, де всі учасники вільно висловлювали свої думки, брали участь у дискусіях і виступали зі своїми думками, ділилися практичним досвідом навчання туризму або роботи в цій галузі обслуговування. Модератором заходу був завідувач кафедри туризму та економіки – Володимир Казаков.
Метою воркшопу стала необхідність обговорити існуючу освітню концепцію і програму підготовки студентів за спеціальністю 242 «Туризм» в КДПУ, їх відповідність потребам туристичної сфери на сьогоднішньому етапі її розвитку, вдосконалення вищої туристичної освіти в КДПУ та визначення спеціалізації відповідно до сучасного ринку визнаних і нових професій ХХІ століття.
Учасниками воркшопу стали:
- - Викладачі кафедри туризму та економіки КДПУ – зав. кафедри Володимир Казаков, доцент Вікторія Пацюк, ст. викладач Людмила Братченко, доцент Дар’я Шиян, ст. викладач Олександр Матіщук, доцент Вадим Баюра, аспірантка і асистент Олена Петрова та старший лаборант – Валентина Семенова.
- - Студенти 4-го та 2-го курсів спеціальності 242 «Туризм» – Андрій Гуда, Ольга Гузенко, Юлія Куксенко, Анастасія Кривошеєва, Марк Гунько, Надія Гусарченко.
- - Викладач кафедри фізики КДПУ та ініціатор «Школи робототехніки» в КДПУ – доцент Наталя Хараджан.
- - Випускниці КДПУ спеціальності 242 «Туризм» – практикуючі фахівці з туристичного обслуговування Аліна Гірман та Ганна Бабійчук.
- - Начальник відділу місцевого розвитку управління економіки виконкому міста Кривого Рогу – Ірина Червона.
- - Працівниці відділу розвитку туризму КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» – начальник відділу Олена Галич та спеціаліст Ірина Лебеда.
- - Журналісти – Прес-центру КДПУ Дар’я Троян та Krivbass.city – інтернет-порталу міських новин – Ольга Крамаренко .
- - Фахівець з інтернет-маркетингу – Лев Башмаков, який також має чималий досвід в організації активного, паломницького та релігійного туризму.
- - Представники туристичного бізнесу Кривого Рогу, які є стейкхолдерами в організації виробничих практик студентів спеціальності 242 «Туризм» та роботодавцями – власниця турагенства «Be Travel TA» Ірина Купа та Юлія Денисенко працівниця цього ж турагенства, а також Аліна Гірман – фахівець турагенства «Join Up» у Кривому Розі.
Вступне слово та привітання було озвучене модератором заходу – Володимиром Казаковим. Далі були представлені всі учасники воркшопу.
Перша частина заходу була присвячена доповідям і виступам з актуальних проблем вищої туристичної освіти загалом і в КДПУ, зокрема.
Володимир Казаков висвітлив тему структури та змісту навчальних планів університетів, структури державного стандарту та діючого навчального плану підготовки за спеціальністю 242 «Туризм» в КДПУ. Спікером було зазначено, туризм – це перспективна спеціальність у вищій освіті України, а праця в туристичній сфері вимагає від спеціаліста у сфері туризму спеціальних навичок, професійної комунікації, обізнаності, відповідальності та постійного самовдосконалення, швидкого вирішення проблемних питань, емоційної стабільності та врівноваженості.
Вікторія Пацюк виступила на тему «Криза у світовому туризмі через пандемію COVID-19 та прогноз трансформацій туристичної сфери», де були зазначені різні сценарні прогнози розвитку туризму у світі та в Україні. Через світову пандемію COVID-19 туризм зазнав величезної кризи, реструктуризації, наразі склалися нові передумови та адаптації до сучасних умов роботи.
Володимир Казаков доповів позицію спеціальності 242 «Туризм» в системі діючих: класифікатора професій, КВЕДів – видів економічної діяльності, класифікатора освітніх програм вищої освіти за висновками ЮНЕСКО та в Україні. Через світову пандемію COVID-19 туризм потребує нових підходів до своєї діяльності. Наразі настав час зміни форм роботи – від офісної до віртуальної із широким застосуванням інформаційних цифрових технологій. Все це спонукає шукати шляхи вдосконалення й вищої туристичної освіти, здійснити адаптацію до нових викликів сьогодення. Нові умови і новий зміст роботи туристичної галузі вимагають і нових фахівців, які володіють не лише класичними знаннями та навичками з туризму, а й володіють новітніми технологіями роботи в інтернеті. Майбутній бакалавр туризму у майбутньому має опанувати не лише пряму свою спеціальність, а й отримати таку спеціалізацію, яка дозволить йому мати більш широкі можливості у працевлаштуванні.
Вадим Баюра виступив на тему «Нові професії ХХІ століття: виклики перед вищою освітою». У доповіді доцента було показана неповнота переліку сучасних професій та різноманіття нових професій, які багато в чому ще не забезпечуються вищої освітою.
Наталя Хараджан у своєму виступі підкреслила важливість акцентуації уваги на інформаційні інтернет-технології у бізнесі та суспільстві, про те, що на цьому підґрунті з’являється купа нових професій, які мають готувати університети.
Ірина Купа, як директорка турагенства за лічені хвилини продемонструвала, як працює сучасний менеджер з туризму в Інтернеті використовуючи сучасні цифрові технології інтернет-маркетингу і заробляє на цьому гроші. Спікеркою було показано, як вже змінюється традиційна технологія роботи турагенства і відбувається перехід до роботи виключно в Інтернеті, як створюється та працює турагенство в телефоні та як діджиталізація змінила принципи спілкування та ділових відносин турагента з клієнтом, турагента з туроператором. Також було зазначено те, що перспективи діяльності туристичних фірм у найближчому майбутньому будуть зведені до роботи виключно через Інтернет.
Ірина Лебеда розповіла про власний досвід навчання на спеціальності «Туризм» в університеті польського міста Жешув, де вона здобула диплом бакалавра. Від неї учасники воркшопу почули про перелік вивчених дисциплін і спецкурсів, про т, як вибудовується система практичної підготовки у польському університеті, як працює сертифікатна програма. За 3 роки навчання нею до основного диплому було отримано ще 14 сертифікатів про спеціальну підготовку у вузьких галузях туризму. Досвід практичної та сертифікатної програми навчання на спеціальності «Туризм» можна цілком адаптувати до українських реалій.
Аліна Гірман, як випускниця КДПУ за спеціальністю 242 «Туризм» і реальний практик, яка 2 років працювала в Туреччині та Таїланді зазначила проблеми і недоліки навчання певних туристичних дисциплін у КДПУ і висловила поради на що звернути увагу. У першу чергу – це посилити практичну підготовку, по-друге – спеціально навчати технологіям продаж у майбутній роботі тур агента, по-третє – ввести тренінги з психології продаж та комунікаціям між тур агентом та клієнтом.
Друга частина заходу була спрямована на практичну реалізацію – зазначення компенетностей, вмінь і навичок, які необхідні у майбутній професії бакалавру туризму та визначення можливих блоків сертифікатних програм – спеціалізацій на спеціальності 242 «Туризм». Друга частина воркшопу тривала 1,5 години і виявилася досить продуктивною.
В обговорені потенційних спеціалізацій взяли участь більшість учасників воркшопу.
Лев Башмаков показав доцільність і необхідність навчання з інтернет-маркетингу. Ним охарактеризовані основні напрями багатьох професій в цій галузі та їх практичний зв’язок з туризмом і не лише з ним – SMM, SEO, WEB, розробка чат-ботів, контент-менеджмент, копірайтинг, маркетинг у соціальних мережах. Ним було запропоновано розглянути сертифікатну програму з інтернет-маркетингу для студентів спеціальності 242 «Туризм», оволодіння навичками з цього розділу маркетингу дозволить випускникам мати більш широкі можливості для працевлаштування.
Ірина Купа звернула увагу про знання і вміння працівника в туризмі, які вимагає практична робота – діловодство, право в туризмі та вміння готувати необхідну документацію, етика в бізнесі, основи комерції, основи риторики, англійська мова у професії фахівця туризму, самопрезентація і самоменджмент. Нею також була зазначена значна необхідність знань у студентів спеціальності «Туризм» з особливостей роботи готелів і багатьох нюансів ресторанного обслуговування.
Юлія Денисенко, як фахівець з практичної психології говорила про психологію в туризмі, необхідність знань з етнопсихології і запропонувала більше поглибити знання та практичні навички студентів у моделі «турагент – клієнт».
Олександр Матіщук, як інструктор і фахівець зі спортивного туризму виступив про активний туризм і особливості підготовки фахівців в цій царині на кордоном та в Україні, про необхідність вивчення основ надання першої медичної допомоги, яка необхідна у роботі гідів і організаторів активного туризму. Ним також було зазначено, що класичний український спортивний туризм відмирає, а в усьому світі активності людини в туризмі давно трансформувалися у активний туризм, попит на активний туризм зростає, особливо у карантинний і післякарантинний період. Ним було запропоновано розглянути сертифікатну програму з активного туризму і розглядати в ній навчання студентів гірському туризму, скелелазінню, гірськолижному спорту, водному і велосипедному туризму, трекінгу тощо.
Володимир Казаков говорив про спеціалізацію за напрямом екскурсійної справи та туристичного гіда. Ним було зазначено, що подібна спеціалізація є традиційною на спеціальностях «Туризм», є затребуваною в сфері туристичного бізнесу, тому посилення підготовки з екскурсознавства слід залишити у вибірковій варіативній пропозиції. Друге питання, яке було зачеплене виступаючим – спеціалізація студентів спеціальності 242 «Туризм» з готельно-ресторанного сервісу або обслуговування і показано, що подібна спеціалізація є органічною для цієї спеціальності і дуже поширеною в університетах України та Європи. Останнє необхідно взяти до ретельної уваги.
Олена Галич, як реальний практик і фахівець з туризму зазначила про практичні вміння фахівця туризму в світлі нових професій – бренд-менеджменту, контент-менеджменту, реклами, державного менеджменту та управління туризмом, дизайну, діджитал-маркетингу тощо.
Марк Гунько, студент говорив про важливість вивчення психологічних аспектів у роботі в туризмі. Сам студент 4-го курсу має 2-х річний досвід роботи в готельних комплексах Болгарії після 1-го і 2-го курсів навчання в КДПУ.
Андрій Гуда, Юлія Куксенко, Ольга Гузенко, як студенти 4-го курсу, брали активну участь у дискусіях з приводу дисциплін спеціалізацій і активно обговорювали можливості інтернет-маркетингу та активного туризму, веденню туристичного бізнесу у нових умовах.
Дар’я Шиян – говорила про необхідність залучення спеціалістів вузького профілю до викладання низки туристичних спецдисциплін нових сертифікатних програм спеціалізацій.
Олена Петрова – говорила про необхідність модернізації вищої туристичної освіта та урахуванні позиції експертів з НАЗЯВО під час акредитації освітніх програм.
Упродовж всієї другої частина воркшопу відбувалася і постійна йшла дискусія.
Володимиром Казаковим було розкрита сутність поняття «Сертифікатна програма» та досвід її реалізації в КДПУ на прикладі «Курсів екскурсоводів» з 2015 року та «Школи робототехніки» з 2019 року. Ним були показані переваги організації спеціалізації у формі сертифікатних програм. Сертифікатна програма є вибірковою для студентів, тому їх має бути їм запропоновано на вибір не менше 3-х. Кожен блок сертифікатної програми має включати 8-9 спецдисциплін, які вивчаються упродовж 5-8 семестрів.
У підсумку завдяки командній роботі було сформульовано 5 концептів потенційно можливої спеціалізації за спеціальністю 242 «Туризм»:
- - сертифікатна програма «Інтернет-маркетинг»;
- - сертифікатна програма «Активний туризм»;
- - сертифікатна програма «Екскурсійна справа. Туристичний гід»;
- - сертифікатна програма «Підприємництво та торгівля»;
- - сертифікатна програма «Готельно-ресторанна справа».
За кожною сертифікатною програмою були визначенні основні знання, вміння та навички, якими мають володіти випускники спеціальності 242 «Туризм». Також були визначені найбільш пріоритетні напрями сертифікатних програм, найбільш затребувані в суспільстві і тому найбільш перспективні з них. До найактуальніших потрапили сертифікатні програми «Інтернет-маркетингу», «Готельно-ресторанної справи» та «Активного туризму».
У заключній частині воркшопу був проведений невеликий експрес-експеримент – опитування студентів на предмет того, яку б сертифікатну програму вони вибрали собі за спеціалізацію. Більшість студентів вибрали б спеціалізацію з інтернет-маркетингу, на другому місці опинилася спеціалізація з активного туризму, на третьому – готельно-ресторанна справа.
Заключне слово та підведення підсумків воркшопу підвів модератор Володимир Казаков, який зазначив, що згідно результатів заходу викладачі кафедри приступають до розробки навчального плану спеціальності 242 «Туризм» нового покоління. Введення його у життя заплановано з 01.09.2021 року, для чого буде розроблена нова освітня програма.
Хід і підсумки воркшопу були висвітлені в університетській та міській пресі Кривого Рогу:
- - Прес-Центрі КДПУ: https://kdpu.edu.ua/press-centre/novyny/novyny-fakultetiv/14084-mozhlyvosti-reformatuvannya-turystychnoyi-osvity-u-kdpu-proyshov-tematychnyy-vorkshop.html?fbclid=IwAR0k5Z2mABiZcDPssu6frb0hJqYvRuzXNvVlClWEh2PYPL9eeGQeCU1xclk
- Krivbass.city – інтернет-порталі міських новин http://krivbass.city/news/view/student-mae-otrimuvati-bilshe-startovih-mozhlivostej-pislya-navchannya-u-kdpu-zapuskayut-novij-navchalnij-plan?fbclid=IwAR3-nzII1aGWiMnUOUnWul0F9HYd4CRIr9x18nCng3Uygrp1ddndNwn79xk
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 835
28 січня 2021 року кафедра економічної та соціальної географії Київського національного університету імені Тараса Шевченка провела практичний семінар з питань розробки освітніх програм суспільно-географічного спрямування та гармонізації переліку спеціальностей з Міжнародною стандартною класифікацією освіти.
Модератором семінару виступив зав. кафедри КНУ - Костянтин Мезенцев.
Участь у семінарі взяли представники кафедр суспільної географії національних і педагогічних університетів з Києва, Львова, Одеси, Харкова, Чернівців, Тернополя, Кривого Рогу, Умані, Ніжина та ін.
Від кафедри туризму та економіки КДПУ у семінарі працювали доцент Вікторія Пацюк та зав. кафедри Володимир Казаков.
Під час роботи семінару обговорені проблеми "виживання" та шляхи адаптації суспільної географії у сучасних умовах модернізації та перебудови вищої освіти в Україні.
Семінар відбувся в онлайн режимі.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 558
22-го грудня 2020 рок викладач кафедри туризму та економіки Альона Петрова у прийняла участь у IX Міжнародній науково-практичній конференції «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу: роль оцінювання якості викладання та навчання в процесі акредитації».
З програмою конференції та презентаціями спікерів можна ознайомитись за посиланням https://erasmusplus.org.ua/novyny/3254-zaproshuiemo-doluchytys-do-ix-mizhnarodnoi-naukovo-praktychnoi-konferentsii.html
Зустріч відбулась на платформі Zoom, де приймало участь понад 230 викладачів, здобувачів вищої освіти, працівників ЗВО, наукових установ, представників МОН України, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, та члени Національної команди експертів з реформування вищої освіти Еразмус+. Додатково, протягом доби Facebook трансляцію переглянуло понад 3000 користувачів.
З вітальним словом до учасників звернулись: Олег ШАРОВ, генеральний директор директорату вищої освіти і освіти дорослих Міністерства освіти і науки України; Ніколас ТОМАС, директор Британської Ради в Україні; Василь КРЕМЕНЬ, Президент Національної академії педагогічних наук України; Леонід ГУБЕРСЬКИЙ, в.о. ректора, Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Сергій КВІТ, Голова Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти; Світлана ШИТІКОВА, координатор Національного Еразмус+ офісу в Україні (проєкт ЄС).
Під час заходу учасники прослухали ряд презентацій щодо: Римської Міністерської конференції ЄПВО 2020; досягнень, викликів та перспектив провадження Болонського процесу в України 2005-2020 рр.; а також використання Болонських інструментів та підходів у викладанні та навчанні.
Цікавими були панельні дискусії щодо:
- удосконалення якості викладання і навчання через проекти, мережі, системи професійного розвитку;
- важливості ролі викладання і навчання для якості ВО;
- інформаційного менеджменту як складової забезпечення якості у ВО та інструментів вимірювання для оцінювання якості.
Конференцію у записі можна також переглянути за посиланням https://youtu.be/0Oyx0woZ8ZI
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 493
Кафедра туризму та економіки взяла участь у ХІІІ науковій міжнародній конференції - "Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka".
У конференції спільно з кафедрою соціології та масових комунікацій працювала старший викладач кафедри туризму та економіки - Людмила Братченко. За матеріалами доповіді була зроблена доповідь.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 277
27 листопада на базі кафедри країнознавства та туризму географічного факультету Київського національного університету ім. Т. Шевченка відбулася Міжнародна науково-практична конференція "ТУРИЗМ У ХХІ СТОЛІТТІ: ВИКЛИКИ ТА РЕАҐУВАННЯ".
Основною темою конференції стало обговорення формування інновацій в туризмі та їх впровадження у практику роботи туроператорів під час світової кризи у туризмі, що викликана світовою пандемією коронавірусу. Також розглянуті питання підготовки фахівців для сфери туризму, зміст дуальної вищої освіти у туризмі.
У конференції взяли участь викладачі кафедри туризму та економіки КДПУ - доценти Володимир Казаков та Вікторія Пацюк. До конференції ними була подана робота під назвою: "ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ПОДОРОЖЕЙ УКРАЇНОЮ У ФОРМАТІ КЕМПІНГОВИХ ТУРІВ". Викладачі поділился досвідом створення турпродукту нового формату у посткарантинний період розвитку внутрішнього туризму в літній сезон 2020 року.
Під час роботи конференції відбувся виступ викладачів кафедри.
Конференція відбулася у дистанційному режимі, на платформі ZOOM.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 580
22-24 жовтня 2020 року в онлайн-режимі викладачі кафедри взяли участь у ІV Міжнародній науково-практичній конференції - "Геотуризм: практика і досвід". Конференція проходила на базі геологічного факультету Львівського національного університету ім. І.Франка. Метою конференції стояло висвітлення сучасного стану та можливості розвитку геотуризму в Україні та Східній Європі.
У конференції від кафедри працювали Володимир Казаков, Ірина Остапчук, Олександр Матіщук та Альона Петрова. Всі теми були присвячені різним аспектам геотуризму на Криворіжжі:
- Володимир Казаков - "Геологічні екскурсії в системі розвитку туризму на Криворіжжі";
- Ірина Остапчук - "Використання геотуристичних об'єктів Кривбасу в екскурсії «Контрасти річки Саксагань";
- Альона Петрова - "Використання техногенних ландшафтів під час організації активного відпочинку і спорту в Кривому Розі";
- Олександр Матіщук - "Криворіжжя – унікальний об’єкт геотуризму".
Доценти кафедри Володимир Казаков та Ірина Остапчук виступили з доповідями. Пряма трансляція конференції відбувалася й на сторінці кафедри у фейсбуці.
Кривий Ріг - це клондайк для розвитку геотуризму.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 597
Викладачі кафедри Шиян Д.В. і Остапчук І.О. прийняли участь у написання колективної монографії "Тенденції розвитку міжнародного туризму в сучасних умовах глобалізації" у секції 2. Особливості розвитку туристичної індустрії в Україні і в світі. Назва публікації "Особливості розвитку екологічного туризму у м. Кривий Ріг"
Колективна монографія видана польським академічним видавництвом Вищої школи управління і адміністрації в м. Ополє, Польща.
https://www.wszia.opole.pl/. Ця колективна монографія опублікована в рамках проведення Міжнародної наукової інтернет-конференції «ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ПОСЛУГ», яка відбулась 8 травня 2020 року.
Конференція була організована декількома ВНЗ: Вища школа управління і адміністрації в Ополє, Бердянський державний педагогічний університет (Україна), ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (Україна), Інститут дослідження просторового розвитку (Україна), Національний транспортний університет (Україна).
Участь в конференції і монографії підтверджено сертифікатами, та проведенням самої конференції.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 660
29.05.2020 року в онлайн режимі відбулася науково-практична конференція «Український туризм в умовах корона та пост коронавірусного періоду: антикризові сценарії, міжнародний досвід та кращі практики».
Мета конференції: консолідація зусиль органів державної влади, провідних фахівців туристичної та дотичних галузей, профільних НГО, закладів вищої освіти, які готують фахівців туристичної галузі для відновлення туризму та рекреації у період пандемії та пост корона вірусний період.
Основні тези резолюції конференції:
1. Акцентовано увагу на необхідності тісного партнерства на рівні Бізнес-Освіта-Держава.
2. Представниками турбізнесу надано пропозиції щодо післякризового розвитку галузі.
3. Проаналізовано особливості дистанційної туристичної освіти. Виклики до туристичної вищої освіти: - відмінність світоглядів покоління Х та покоління Z - акцент уваги на емоційному інтелекті студентів - перебудова методики надання освіти у бік індивідуального підходу - формування мотивації студентів під час кризових періодів в галузі - акцент на розвиток внутрішнього туризму - виховання толерантного ставлення до політики, релігії, пандемії - перехід до дистанційного формату надання послуг, як освітніх так і туристичних.
Від КДПУ виступав Володимир Казаков щодо конкретних пропозицій виходу галузі з кризи на регіональному рівні.
Також у конференції узяли участь провідні доценти кафедри – Ірина Остапчук та Вікторія Пацюк, й аспірант, ст.. лаборант – Альона Петрова.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 360
20 травня 2020 р. відбулась міжнародна конференція ICSF 2020: The International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters (ICSF 2020).
Викладачі кафедри Остапчук І.О., Шиян Д.В., Лакомова О.Й. в рамках цієї конференції прийняли участь у воркшопі GESD 2020: Географічна освіта для сталого майбутнього.
У воркшопі прийняли участь більше ніж 20 учасників із декількох країн Світу (Казахстан, Індія) та регіонів України (міста Кривий Ріг,Тернопіль, Полтава, Харків та ін. ). Завдяки формату он-лайн конференції всі учасники безпечно доповіли результати своїх багаторічних наукових досліджень у галузі географічної освіти, проблем освіти в різних країнах, регіональні аспекти прояву проблеми забезпечення сталого розвитку та ін.
Викладачами презентовано у форматі відеоконференції в ZOOM доповідь за матеріалами статті "Географічний аналіз екологічно-залежних хвороб населення м. кривого Рогу з метою забезпечення сталого розвитку промислових регіонів".Презентація доступна для перегляду за посиланням https://easychair.org/smart-slide/slide/vBR9#
Захід виявився цікавим і різноплановим з наукової точки зору і дозволив поспілкуватися на тему географічної освіти багатьох спеціалістів з різних куточків нашої планети.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 290
2-3 квітня 2020 року у дистанційному режимі в місті Кропивницький на
базі Льотної академії Національного авіаційного університету відбулася
VІ Міжнародна науково-практична конференція «ТЕОРЕТИЧНІ І
ПРИКЛАДНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ ТА РЕКРЕАЦІЇ В
РЕГІОНАХ УКРАЇНИ».
Її учасники були представлені досить широкою географією – 5 країн, 75
авторів, з них 15 докторів наук та 30 кандидатів наук, студенти.
Від кафедри було представлено 2 роботи – статті підготовлені
викладачами особисто та у співавторстві зі студентом:
- к.геогр.н., доц. ПАЦЮК В.С. і студента 3-го курсу спеціальності
«Туризм» ГУДИ АНДРІЯ на тему: «Перспективи Олешківських пісків
щодо розвитку різних видів туризму»;
- к.геол.н., ст. викладач МАТІЩУК О.А. на тему: «Безпека в
спортивному пішохідному туризмі».
Подані наукові роботи опубліковані у збірнику наукових праць. У
матеріалах конференції розглядаються питання ретроспективи
становлення дитячо-юнацького туризму в Україні, психолого-педагогічні
аспекти туризму та рекреації, підготовка фахівців з туризму, питання
щодо географічних аспектів туризму та рекреації, економічні проблеми
туризму, менеджмент та маркетинг в туризмі, теоретичні, методичні та
організаційні основи спортивного туризму та активної рекреації,
екологічні аспекти туризму та рекреації, наукові засади краєзнавчого
туризму.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 674