Не зважаючи на підступність карантину, у п’ятницю до затишного приміщення Благодійного Фонду «Громадська ініціатива мешканців Кривбасу», що стало локацією Лабораторії особистісного розвитку, знову збиралися освітяни Центрально-Міського району. Наразі заняття проходило у бібліотеці, в оточенні вічних цінностей - книг. Це як би насичувало атмосферу, робило заняття серйозним та плідним. Учасники – директори, заступники директорів, практичні психологи навчальних закладів. Тема «Досягнення пріоритетних цілей у професійній діяльності»

Спочатку за правилами роботи всіх науково-практичних лабораторій - актуалізація теоретичних знань. Чому так важливо вміти формулювати цілі. Як пов’язані цілі та цінності. Оптимальні шляхи досягнення мети. Про все це розказала Н.Токарева, представляючи матеріал наочно та метафорично. Практичне заняття щодо визначення стереотипності мислення (яке гальмує будь-який процес), опрацювання вимог до формулювання мети (за принципами SMART та принципом ВОДКИ), яблучна діагностика здатності до планування провела Н.Макаренко.

Без прикрашення можна сказати, що розходитися не поспішали. І не тільки тому, що всі учасники виказували свою щиру подяку. А й тому, що кожен практичний психолог наразі порпається у морі психолого-педагогічних проблем, які не вирішуються однією порадою, а потрібують аналізу, проговорювання, знайомства з передовим науковим та практичним досвідом. Заняття лабораторії все більше нагадують снігову кулю - чим більше занять, тим більше зростає потреба зустрітися за вирішенням нагальних проблем допомоги сучасним учням. Ми до цього завжди готові.
- Автор: Кафедра загальної та вікової психології
- Перегляди: 595
Карантин розірвав логічно вибудований ланцюжок психологічного лекторію для працівників освітньої сфери, який створили викладачі кафедри загальної та вікової психології Криворізького державного педагогічного університету, відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті рад та приватне підприємство «Редакція альманаху «Саксагань»».
У центрі уваги зустрічі 10 грудня 2021 була тема профілактики професійних деструкцій у фаховій діяльності освітян.
Наталя Токарева окреслила основні завдання зустрічі, зазначивши важливість саморозвитку та самовдосконалення у доланні професійного вигорання.

Наталія Макаренко прочитала міні-лекцію щодо самого поняття «професійне вигорання», його структурних складових (емоційного виснаження, деперсоналізації, редукції особистісних досягнень) та провела діагностику рівня професійного вигорання слухачів лекторію.

Світлана Дрібас організувала роботу у практичній площині. Було задіяно ряд психологічних технік і вправ на емоційне розвантаження та самодіагностику свого стану на «тут і зараз».

Не буде перебільшенням сказати, що жвава, розкута обстановка лекторію була таким собі невеличким «подарунком» освітянам у кінці заклопотаного робочого тижня. Тому їх активне залучення, невимушена поведінка, посмішки, зацікавлені питання поставили красиву крапку вдячності у кінці заняття. А ми перетворили цю крапку у багатокрапку….
До нових зустрічей!
- Автор: Кафедра загальної та вікової психології
- Перегляди: 1059
Що буває, коли зустрічаються завідувачка кафедри загальної та вікової психології Криворізького державного педагогічного університету Н. Токарева, начальниця відділу освіти Центрально-Міського району Ж. Сабадаш та засновник приватного підприємства «Редакція альманаху «Саксагань» А. Кучер? Народжується ІДЕЯ.

Ідея щодо посилення «психологізації» суспільства, потреба у якій є нагальною та передбачає психологічне просвітництво освітян, яке і буде втілюватися у життя завдяки реалізації проекту «Психологічна лабораторія особистісного розвитку».
Психологія, як відомо, чарівна наука. Вона може пояснити все, що відбувається з нами, допомогти передбачити, що можна змінити самотужки, зрозуміти себе та інших, переосмислити зроблене та спланувати якісне досягнення цілей у майбутньому.

Перша аудиторія слухачів, зібрана у «Центрі громадських ініціатив», була сформована з найбільш відповідальних, зацікавлених та активних слухачів - директорів шкіл. Наталя Токарева (доктор психологічних наук, професор) та Наталія Макаренко (кандидат психологічних наук, доцент) запропонували учасникам заходу цікаву міні-лекцію та практичне заняття з теми «Мотивація та шляхи її підвищення». Одна година занять, а інформація наситила, навчила, зацікавила, здивувала та переконала. Саме так підсумували зустріч її учасники. Наші першопрохідці.
За ними прийдуть вчителі, заступники директорів, вихователі. Всі, кому хочеться зробити кращим себе, удосконалити українську освіту, відкрити нові небосхили майбутнім громадянам.
У добру путь!
- Автор: Кафедра загальної та вікової психології
- Перегляди: 758
27.06.2021 р. викладачі кафедри загальної та вікової психології приєдналися до співпраці з КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» КМР і долучилися до роботи онлайн-конференції «Самовдосконалення особистості шляхом розвитку соціальної мобільності й емоційного інтелекту» присвячена Дванадцятій міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти» й виставці освіти за кордоном «Word Edu».
Із презентацією авторських наробок виступила к.психол.н. Дрібас С.А. (у співавторстві з психологом КГ № 95 Людмилою Потомахіною). Обговорювали питання емоційного інтелекту і його впливу на життя і діяльність сучасної людини. Захід відзначився актуальністю висвітлених тем, яскравістю виступів і науковістю підходів.

- Автор: Кафедра загальної та вікової психології
- Перегляди: 705
24. 05.2021 р. в режимі Zoom-конференції своїм досвідом з колегами ділилася к. психол. н. Пилипенко К.В. Лекція з курсу "Загальна психологія" була проведена зі студентами психолого-педагогічного факультету (група ПНО-20).

Колеги по кафедрі високо оцінили роботу викладача і студентів. Серед найбільш значимих моментів було відмічено: використання лекційної презентації, що була створена через платформу графічного дизайну Canva, що дозволило оптимізувати й збагатити візуальний контент лекції; вдалу систематизацію та актуалізацію знань студентів з дисципліни (зокрема й щодо принципу єдності психіки та діяльності, принципу розвитку, принципу системності, а також стосовно груп психічних явищ тощо); лаконічність мови лектора і красномовність висловлювать та інше.

- Автор: Кафедра загальної та вікової психології
- Перегляди: 481










