Кафедра загальної та вікової психології
Психолого-педагогічний факультет

Тема

Науковий керівник

  1. Ресурси розвитку соціальної відповідальності особистості в умовах воєнного часу
  2. Стратегії адаптивного реагування особистості в умовах конфліктної ситуації
  3. Криза довірливих стосунків у сімейних відносинах та можливості їхнього відновлення
  4. Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до умов інклюзивного середовища
  5. Соціально-психологічні ресурси розвитку дитини дошкільного віку в умовах дефіцитарності батьківського піклування
  6. Роль батьківсько-дитячих відносин у становленні самооцінки підлітків
  7. Суб’єктивні маркери схильності особистості до ризику в умовах невизначеності
  8. Нейродинамічний стереотип поведінки як предиктор стресостійкості у підлітковому віці
  9. Соцально-психологічні детермінанти агресивної поведінки підлітків в умовах воєнного часу
  10. Переживання самотності як предиктор дезадаптивності школярів раннього юнацького віку (або підліткового віку)
  11. Соціально-психологічні та особистісні чинники розвитку когнітивного стилю школярів юнацького віку
  12. Соціально-психологічні ресурси розвитку ціннісних орієнтацій юнаків в умовах мілітарного суспільства
  13. Психологічні засади виявлення асертивності юнаків із різним рівнем емоційного інтелекту
  14. Психологічні особливості розвитку професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх психологів
  15. Особистісні чинники професіогенезу майбутніх психологів із різним рівнем соціального інтелекту
  16. Особистісне та професійне самоздійснення майбутніх психологів в умовах трансформаційного суспільства
  17. Особистісні та соціально-психологічні ресурси подолання кризових ситуацій особами зрілого віку
  18. Медіатори конструктивних особистісних трансформацій внутрішньо переміщених осіб в системі психологічного супроводу

Токарева Н.М., доктор психологічних наук, професор

  1. Вплив соціальних мереж та цифрових технологій на психічний стан та самооцінку молоді
  2. Метод майндфулнесу та його вплив на емоційну сферу особистості
  3. Психологічні особливості сугестивності різних вікових груп у процесі взаємодії з соціальними мережами
  4. Розвиток особистості підлітка (юнака) через тренінги та психокорекційні програми
  5. Розвиток рефлексії у підлітковому (юнацькому, зрілому віці) для покращення міжособистісної взаємодії (саморозвитку, самовдосконалення)
  6. Психологічний супровід дівчат з незадоволенням власною зовнішністю
  7. Особливості самоактуалізації у креативних здобувачів освіти
  8. Девіантна поведінка у підлітковому віці: шляхи профілактики та корекції
  9. Психологічні засади покращення сприймання та засвоєння навчального матеріалу у тривалому дистанційному навчанні
  10. Соціально-психологічна адаптація ВПО (біженців)
  11. Особливості психологічного супроводу дітей з ООП
  12. Психологічні особливості мотивації випускників педагогічних вишів до роботи у освітніх закладах
  13. Психологічне здоров’я підлітків (юнаків, людей похилого віку) в умовах війни
  14. Психологічні аспекти резилієнс і психічного здоров’я особистості в умовах кризових подій (у підлітковому, юнацькому, зрілому, похилому віці)
  15. Емоційно-вольова саморегуляція особистості у надзвичайних ситуаціях
  16. Особливості переживання життєвих криз жінками середнього віку
  17. Психологічний аналіз впливу дитячо-батьківський стосунків на самооцінку підлітка

Макаренко Н.М., кандидат психологічних наук, доцент 

  1. Психологічні детермінанти розвитку комунікативної толерантності здобувачів вищої освіти.
  2. Психологічні чинники розвитку рефлексії майбутніх психологів як механізму самореалізації.
  3. Психологічні чинники формування соціальної (професійної) ідентичності особистості в сучасному суспільстві.
  4. Психологічні детермінанти розвитку емоційного інтелекту як фактора резильєнтності в юнацтва.
  5. Психологічні умови розвитку критичного мислення здобувачів освіти в умовах воєнної реальності.
  6. Психологічні детермінанти ефективного розвитку комунікативних навичок у ранньому юнацькому віці.
  7. Психологічні аспекти розвитку самоорганізації здобувачів освіти при навчанні онлайн.
  8. Психологічні умови формування стресостійкості молоді як чинника психологічного благополуччя в сучасних реаліях.
  9. Психологічні детермінанти розвитку емпатії як фактора конструктивного вирішення міжособистісних конфліктів у підлітковому віці.
  10. Психологічні умови запобігання емоційного вигорання студентів в умовах довготривалого стресу.
  11. Комунікативна компетентність особистості як чинник професійної адаптації майбутніх психологів.
  12. Психологічні особливості розвитку лідерських якостей у студентської молоді.
  13. Психологічні особливості прояву віктимної поведінки особистості в підлітковому віці.
  14. Психологічні детермінанти розвитку професійної самосвідомості здобувачів вищої освіти.
  15. Соціально-психологічні детермінанти розвитку навичок здорового способу життя осіб підліткового віку.
  16. Психологічні чинники формування его-ідентичності як головного утворення особистості юнацтва.
  17. Психологічні механізми подолання стресу здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану.
  18. Арт-терапія як чинник розвитку емоційного інтелекту осіб підліткового віку.
  19. Психологічні детермінанти розвитку емоційного інтелекту як чинника ефективного міжособистісного спілкування.
  20. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку навчальної мотивації здобувачів вищої освіти під час онлайн навчання.
  21. Психологічні умови розвитку емоційного інтелекту як чинника зниження особистісної тривожності в сучасних реаліях військового конфлікту.
  22. Вплив стилю сімейного виховання на розвиток схильності до девіантної поведінки підлітків.
  23. Психологічні особливості самовизначення старшокласників в умовах війни.
  24. Соціальна профілактика агресивної поведінки дітей в умовах центрів соціально-психологічної реабілітації.
  25. Інтернальний локус контролю як чинник самореалізації особистості.
  26. Психологічні умови розвитку конструктивних копінг-стратегій в осіб раннього юнацького віку.
  27. Психологічні детермінанти розвитку емпатії як фундаментальної якості практичного психолога.
  28. Психологічні детермінанти розвитку ціннісно-смислової сфери особистості в сучасних умовах воєнного стану.
  29. Особистісні чинники стійкості до синдрому вигорання у професії практичного психолога.
  30. Психологічні детермінанти розвитку моральної саморегуляції як умови попередження девіантної поведінки підлітків.

Пінська О.Л., кандидат педагогічних наук, доцент

  1. Вплив соціальних мереж на самооцінку дівчат юнацького віку
  2. Життєстійкість як чинник професійного функціонування вчителя в умовах невизначеності.
  3. Вплив майндфулнес-практик на рівень психологічного благополуччя вчителів.
  4. Трансформація подружніх стосунків у сім’ях військовослужбовців.
  5. Психологічні механізми пошуку сенсу життя в ранній дорослості у період війни.
  6. Життєстійкість і сенс життя як предиктори посттравматичного зростання особистості.
  7. Посттравматичне зростання в сім’ях військовослужбовців:
  8. Подружнє партнерство як середовище посттравматичного зростання.
  9. Психологічні аспекти дистанційного батьківства у сім’ях військовослужбовців.
  10. Особливості комунікативних стратегій у парах із різним рівнем довіри.

Халік О.О., кандидат психологічних наук, доцент

Тема за вибором студента (попереднє затвердження теми керівником – обов’язкове!)

 

 

31245

ТЕМИ ДЛЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ (КУРСОВИХ РОБІТ) У 2025-2026 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Керівник: ТОКАРЕВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА доктор психологічних наук, професор

  1. Соціально-психологічні ресурси психологічного благополуччя особистості
  2. Психологічні механізми відновлення ментального здоров’я особистості в умовах тривалої трав­матизації під час війни в Україні
  3. Відновлення життєстійкості особистості у складних кризових ситуаціях несталого сьогодення
  4. Адаптивні сценарії самоздійснення особистості в у мовах воєнного часу
  5. Психологічні ресурси адаптивності українських біженців у країнах Євросоюзу
  6. Адаптаційний профіль задоволеності життям особистості
  7. Соціальний інтелект як адаптивний ресурс особистості в умовах воєнного часу
  8. Психологічні ресурси посттравматичного зростання особистості в умовах воєнного часу
  9. Психологічні ресурси реабілітації та реадаптації військовослужбовців після поранення
  10. Психологічні механізми реабілітації та реадаптації вимушено переміщених осіб
  11. Особливості особистісного та професійного самоздійснення людини в умовах воєнного часу
  12. Індивідуально-типологічні параметри особистості як показники виявлення резильєнтності
  13. Особистісні ресурси суб’єктивного благополуччя школярів підліткового віку
  14. Особливості виявлення підлітками асертивної поведінки
  15. Довіра до себе та інших осіб як складова ментального здоров’я підлітків
  16. Аутоагресія як прояв девіантної поведінки підлітків
  17. Особливості емпатії як чинника психологічного благополуччя у підлітковому віці
  18. Психологічні бар’єри розвитку стресостійкості підлітків
  19. Ціннісна складова соціалізації особистості підлітка в умовах несталого сьогодення
  20. Вікові особливості стресостійкості та оптимізму підлітків
  21. Прокрастинація як фактор навчальної неуспішності студентів
  22. Переживання самотності як фактор руйнації ментального здоров’я в юнацькому віці
  23. Психологічні показники соціальної відповідальності юнаків в умовах воєнного часу
  24. Сенсожиттєві орієнтації студентів із високим рівнем резильєнтності
  25. Я-концепція особистості студентів в умовах трансформації суспільства
  26. Особистісна тривожність студентства: її прояви та можливості корекції
  27. Толерантність до невизначеності як психологічний ресурс ефективного життєтворення юнаків
  28. Особистісні копінг-стратегії як фактор резильєнтності юнацтва
  29. Особливості розвитку ідентичності юнаків в умовах воєнного часу
  30. Крос-культурні особливості образу «чоловік» та «жінка» у свідомості юнаків трансформаційного суспільства
  31. Показники резильєнтності покоління міленіалів в умовах воєнного часу
  32. Психологічні ресурси стресостійкості дітей з особливими освітніми потребами
  33. Психологічні ресурси життєстійкості батьків дітей з особливими освітніми потребами
  34. Соціально-психологічні фактори впливу старіння на самоприйняття особистості
  35. Емоційний інтелект як показник готовності майбутніх психологів до професійної діяльності у стресових ситуаціях
  36. Асертивність особистості в контексті актуалізації лідерського потенціалу майбутніх фахівців

Керівник: МАКАРЕНКО НАТАЛЯ  МИКОЛАЇВНА кандидат психологічних наук, доцент

  1. Психологічні чинники підвищення рівня стресостійкості
  2. Психоедукація як засіб збереження психічного здоровʼя
  3. Я-концепція у юнацькому віці
  4. Психологічні причини життєвих успіхів та невдач.
  5. Підвищення мотивації до навчання у тривалому дистанційному форматі.
  6. Психологічні чинники адаптації до педагогічної професії
  7. Емоційна сфера особистості під час воєнного стану, шляхи корекції.
  8. Емоційний інтелект, соціальний інтелект: їх вплив на соціалізацію особистості.
  9. Психологічний портрет волонтера
  10. Підвищення навчальної мотивації у період подовженого дистанційного навчання.
  11. Розвиток критичного мислення як передумова адекватного сприймання Інтернет-інформації.
  12. Критичне та кліпове мислення: порівняльний аналіз.
  13. Психологічні особливості представників покоління бумерів, X,Y,Z (на вибір).
  14. Вплив подовженого дистанційного навчання на мислення, пам'ять, сприймання, увагу здобувачів освіти.
  15. Психологічні особливості представників «дофамінового покоління».
  16. Шляхи покращення самостійної учбової роботи здобувачів освіти.
  17. Вплив соціальних мереж на спілкування у юнацькому віці.
  18. Розвиток рефлексії як чинник саморозвитку особистості.
  19. Особливості формування соціальної активності студентів покоління Z.
  20. Формування hard та soft skills майбутніх працівників освіти
  21. Основні компетентності сучасного студента та рівень їх готовності до майбутньої діяльності.
  22. Підвищення якості засвоєння навчальної інформації у режимі дистанційного навчання.
  23. Підвищення мотивації студентів до навчання: новітні (інтерактивні) форми роботи.
  24. Основні проблеми адаптації студентів до навчання у педагогічному виші.
  25. Розвиток іншомовної комунікативної культури засобами Інтернет-ресурсів.
  26. Інтернет-залежність та шляхи її подолання у…віці.
  27. Покоління  X,Y,Z: Релігійні та культурні цінності.
  28. Англійська мова через множинні форми інтелекту.
  29. Юзерпіки: психологічна характеристика власників.
  30. Критичне мислення та шляхи його формування (на основі аналізу наукових джерел).
  31. Проблеми адаптації до навчання у середній школі (вищому навчальному закладі).
  32. Передумови формування схильності до ледарювання у процесі розвитку особистості
  33. Структура яскравої особистості (індивідуальності) у сучасній літературі, кінематографі.
  34. Психологічні особливості розвитку комунікативного потенціалу у….віці.
  35. Мудрість як основне психологічне новоутворення у старості.
  36. Уявлення сучасних студентів про шлюбно-сімейні відносини. 
  37. Уявлення сучасної молоді про гендерні відмінності.
  38. Психологічна природа забобонів у студентському середовищі.
  39. Рефлексія  та її вплив на особистість майбутнього вчителя.
  40. Когнітивні зміни особистості (…віку) у Інтернет-середовищі.
  41. Емоційний інтелект – основа комунікативної компетентності майбутнього вчителя.
  42. Вплив когнітивних стилів на рівень успішності студентів.
  43. Психолого-педагогічні умови підготовки вчителя для роботи у НУШ.
  44. Профілактика емоційного вигоряння педагогів.
  45. Шляхи протистояння емоційному вигоранню у період військової агресії.
  46. Психічне здоров’я у … віці та шляхи його формування.

Керівник: ГАПОЧКА ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

  1. Психологічні особливості розвитку уваги (або: пам’яті/мислення/мовлення/уяви) школярів.
  2. Вольові якості здобувачів освіти із різним рівнем навчальної успішності.
  3. Кліпове мислення здобувачів як нова реальність сучасної освіти.
  4. Діагностика та розвиток критичного мислення (вікова група на вибір).
  5. Сучасні чинники дезадаптації здобувачів освіти та їхній вплив на навчальну діяльність.
  6. Психологічна готовність старших дошкільників до навчання в школі як актуальна проблема сучасної освіти.
  7. Особливості навчальної мотивації школярів/студентів в умовах дистанційної освіти.
  8. Соціально-психологічні чинники мотивації учіння студентської молоді.
  9. Вплив акцентуацій характеру на формування девіантної поведінки в підлітковому/ юнацькому віці.
  10. Індивідуально-типологічні особливості школярів та їх прояв у навчальній діяльності.
  11. Психологічні механізми захисту особистості в підлітковому / юнацькому віці.
  12. Емоційний інтелект як чинник ефективної міжособистісної взаємодії здобувачів вищої освіти.
  13. Вплив самооцінки на статусно-рольову реалізацію особистості в шкільному / студентському середовищі.
  14. Психологічні особливості емоційної саморегуляції особистості в складних життєвих ситуаціях.
  15. Психологічні чинники та умови запобігання тривожності (вікова група на вибір).
  16. Особливості прояву стресостійкості (вікова група на вибір).
  17. Ціннісні орієнтації сучасних студентів як психологічний феномен.
  18. Психологічні чинники та особливості інтернет-прокрастинації серед молоді.
  19. Соціально-психологічні чинники булінгу в шкільному та студентському середовищі.
  20. Психологічні наслідки кібербулінгу для розвитку особистості (вікова група на вибір).
  21. Психологічні особливості адаптації першокурсників до навчання в закладі вищої освіти.
  22. Соціально-психологічні детермінанти збереження суб'єктивного благополуччя особистості (вікова група на вибір).
  23. Вплив вимушеної соціальної ізоляції на міжособистісну взаємодію в освітньому середовищі.
  24. Стратегії поведінки студентів у конфліктних ситуаціях: гендерний аспект.
  25. Гендерні детермінанти комунікативного потенціалу особистості.
  26. Гендерні стереотипи як фактор професійної орієнтації студентів.
  27. Психологічні особливості розвитку толерантності майбутніх учителів.
  28. Стиль педагогічної діяльності та його роль у формуванні навчальної мотивації та академічної успішності учнів (вікова група на вибір)
  29. Психологічна готовність майбутніх фахівців до професійної діяльності в системі інклюзії
  30. Психологічні аспекти емоційного вигорання хелперів і шляхи його профілактики
  31. Індивідуальна тема за вибором студента (за погодженням із науковим керівником)

Керівник: ДАЦЕНКО ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА

  1. Психологічні особливості мотивації майбутнього вчителя
  2. Відповідальність як професійна важлива якість майбутнього психолога
  1. Психологічні особливості міжособистісних стосунків у підлітковому віці
  2. Творчі здібності підлітків та умови їх розвитку
  3. Психологічні особливості конфліктної поведінки в підлітковому віці та шляхи її попередження
  4. Профілактика агресивної поведінки в підліткових колективах
  5. Самооцінка як чинник формування життєвих перспектив старшокласників
  6. Адаптація молодшого школяра до умов навчання
  7. Адаптація здобувачів вищої освіти до умов змішаного навчання
  8. Психологічний профіль інтернет-залежних підлітків
  9. Психопрофілактика булінгу в підліткових колективах
  10. Особливості розвитку пізнавальної сфери молодшого школяра
  11. Особливості розвитку пізнавальної сфери підлітка
  12. Соціально-психологічні чинники самоефективності особистості в критичних ситуаціях
  13. Психологічні особливості почуття самотності у юнаків
  14. Психологічні чинники розвитку емоційного інтелекту особистості
  15. Психологічні детермінанти прокрастинації в юнацькому віці
  16. Психологічні умови розвитку почуття впевненості в юнацькому віці
  17. Психологічні детермінанти розвитку соціального інтелекту майбутніх вчителів
  18. Індивідуально-психологічні чинники розвитку стресостійкості особистості під час війни
  19. Розвиток професійно значущих характеристик майбутніх практичних психологів як умова їх успішної професійної діяльності
  20. Психологічні особливості соціальної дезадаптації дітей молодшого шкільного віку та шляхи її подолання
  21. Психологічні особливості розвитку рефлексивних механізмів в структурі самосвідомості підлітків
  22. Особливості суб’єктивного благополуччя в період ранньої дорослості
  23. Соціальний інтелект як чинник успішної соціалізації особистості
  24. Психологічні особливості розвитку толерантності майбутніх вчителів
  25. Фрустрація як детермінанта асоціальної п оведінки сучасних підлітків
  26. Психологічні чинники запобігання Інтернет-залежності підлітків
  27. Психологічні особливості учбово-пізнавальної діяльності школярів в умовах дистанційного навчання
  28. Профілактика професійного вигорання фахівців соціономічних професій
  29. Профілактика девіантної поведінки підлітків
  30. Соціальна компетентність як чинник особистісного зростання підлітків
  31. Комунікативна компетентність як фактор успішної взаємодії в юнацьких колективах
  32. Психолого-педагогічні умови формування асертивної поведінки старших школярів
  33. Взаємозв’язок рівня тривожності та стресостійкості особистості
  34. Особливості прояву тривожності у студентів під час стресових ситуацій навчального процесу
  35. Роль копінг-стратегій у подоланні тривожності та стресу
  36. Психологічний портрет успішної людини
31113

 

Тема

Науковий керівник

Рецензент

Особистісні предиктори професійного  самоздійснення майбутнього психолога

Даценко О.А.

Гапочка Я.О.

Гендерні особливості фрустраційної толерантності в юнацькому віці

Даценко О.А.

Гапочка Я.О.

Психологічні особливості самореалізації студентів в умовах воєнного часу

Даценко О.А.

Гапочка Я.О.

Психологічні особливості соціальних фобій у підлітків та  їх профілактика

Даценко О.А.

Гапочка Я.О.

Психологічні особливості професійного стресу у викладачів закладів середньої освіти

Даценко О.А.

Гапочка Я.О.

Самооцінка як чинник формування життєвих перспектив старшокласників

Даценко О.А.

Гапочка Я.О.

Електронні ЗМІ як фактор формування тривожності студентів.

Гапочка Я.О.

Даценко О.А.

Психологічні особливості вольової саморегуляції здобувачів вищої освіти.

Гапочка Я.О.

Даценко О.А.

Копінг-стратегії тривожних особистостей у період зрілості.

Гапочка Я.О.

Даценко О.А.

Розвиток самоефективності особистості в юнацькому віці.

Гапочка Я.О.

Даценко О.А.

Специфіка мотиваційної сфери сучасних студентів в умовах дистанційної освіти.

Гапочка Я.О.

Даценко О.А.

Психологічні особливості емоційної саморегуляції особистості в умовах війни.

Гапочка Я.О.

Даценко О.А.

Тема за вибором студента (попереднє затвердження теми керівником – обов’язкове!)

   

 

27809

Тема

Науковий керівник

Рецензент

Професійне вигорання працівників гірничо-збагачувального комбінату в умовах війни.

Психологічні особливості реінтеграції ветеранів до виробничого процесу.

Закономірності професійної орієнтації ветеранів війни в умовах сучасності.

Психологічний супровід внутрішньо переміщених осіб в умовах війни.

Психологічні особливості реакції дітей різного віку на хейт, критику, абюз.

Когут О.О.

Халік О.О.

Психоедукація як засіб розвитку комунікативних компетенція підлітка.

Психологічні чинники підвищення рівня стресостійкості у тимчасово переміщених осіб. 3.Психоедукація як засіб збереження психічного здоровʼя.

Я-концепція як чинник самореалізації майбутніх практичних психологів. 5.Консультативно-корекційна діяльність практичного психолога з проблем батьківського виховання.

Макаренко Н.М.

Дрібас С.А.

Медіація як ефективний метод вирішення подружніх конфліктів

Гармонізація емоційного стану підлітків (молодших школярів) засобами танцювальної терапії

Пропаганда як маніпуляція в умовах війни/воєнного стану

Гармонізація емоційних переживань молодших школярів під час військового стану / за допомогою психосоціальної підтримки в школі

Роль самооцінки у процесі професійного розвитку та кар'єрного зростання особистості

Роль самооцінки у соціальній адаптації людей, які змінили свій соціальний статус»

Cамоефективність як чинник зниження тривожності старшокласників в умовах воєнного стану

Толерантність до невизначеності як чинник психологічної стійкості у дорослих під час війни

Життєстійкість як чинник  адаптації  жінок в умовах соціальної невизначеності

Халік С.А.

Когут О.О.

Вплив психологічного здоров'я на працездатність ВПО в умовах воєнного стану

Тривожність як чинник дезадаптації населення прифронтових регіонів України

Напрямки превенції тривожності здобувачів освіти в умовах навчання в дистанційному форматі

Психологічні ресурси стресостійкості населення прифронтових регіонів України

Психологічні предиктори успішної адаптації першокласників до навчальних умов

Дрібас С.А.

Макаренко Н.М.

Психологічні особливості розвитку когнітивного потенціалу як копінг ресурсу майбутніх психологів.      

Психологічні чинники розвитку емоційної саморегуляції як ресурсу копінгу.                               

Психологічні детермінанти розвитку про активності особистості в юнацькому віці.                 

Психологічні умови розвитку позитивної Я-концепції як ресурсу конструктивної копінг поведінки в умовах війни.                                   

Психологічні особливості розвитку навичок децентрації як умови ефективної суб'єкт-суб'єктивної взаємодії у підлітковому віці.                                     

Психологічні детермінанти розвитку комунікативних здібностей студентів.      

Психологічні чинники розвитку навичок асертивної поведінки в юнацькому віці.               

Психологічні детермінанти розвитку соціальної компетентності в умовах дистанційного навчання.

Психологічні чинники розвитку професійно значущих якостей майбутнього практичного психолога     

Психологічні особливості розвитку самооцінки старшокласників як чинника самореалізації.  

Соціально- психологічні особливості адаптації студентів до навчання в ЗВО.                 

Психологічні умови розвитку національної самосвідомості осіб юнацького віку в умовах воєнного стану.               

Психологічні особливості розвитку емоційної стійкості як професійно важливої якості майбутнього психолога в умовах військового конфлікту.    

Психологічні умови розвитку комунікативної толерантності майбутніх психологів.                        

Психологічні чинники розвитку емоційного інтелекту в ранньому юнацькому віці.                                   

Психологічні чинники ефективного розвитку комунікативних навичок старшокласників.             

Психологічні детермінанти розвитку професійної самосвідомості майбутніх практичних психологів

Пінська О.Л.

Макаренко Н.М.

Тема за вибором студента (попереднє затвердження теми керівником – обов’язкове!)

   

 

ТЕМИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ  ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ 2023-2024 РР. 

23588

Методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт із психології (для спеціальності 053 "Психологія")

23153

Методичні рекомендації до виконання курсових робіт із дисциплін психолого-педагогічної підготовки

Навчально-методичний посібник Н. Макаренко  "Управління науковою діяльністю студентів: психологічний дискурс"

3109

До уваги студентів денної та заочної форми навчання, що пишуть курсові роботи з психології у 2024-2025 навчальному році!

Пропонуємо орієнтовну тематику курсових робіт викладачів кафедри загальної та вікової психології.

Детальну інформацію, рекомендовану літературу та консультації можна отримати у наукових керівників кафедри.

Бажаємо успіхів у науковій роботі!

Тематика курсових робіт к. психол.н. Пінської О.А.

Тематика курсових робіт к.психол.н. Даценко О.А.

Тематика курсових робіт асистента кафедри Гапочки Я.О.

Тематика крусових робіт к.психол.н. Макаренко Н.М.

Тематика курсових робіт д.психол.н. Когут О.О.

591
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30