Кафедра загальної та вікової психології
Психолого-педагогічний факультет

     Кожен день молюся, щоб закінчилася війна... І тоді дистанційне навчання стане просто сучасним додатком до справжнього НЕвіртуального спілкування зі студентами, як це було у суботу 8 жовтня на тренінгу «Формування навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання». На нього було запрошено студентів факультетів іноземних мов та образотворчого мистецтва.

Презентация Microsoft PowerPoint

       Боже, які ж вони красиві, активні, зацікавлені, доброзичливі! Як жваво включилися у роботу! Як дивувалися новим враженням та відкриттям, як раділи можливості зустрітися у рідному університеті!

       Зрозуміло,  що за 2 години обговорити та відпрацювати навички важко.  Процес  підвищення  мотивації, розвитку когнітивних  навичок (робота з великим обсягом інформації, обробка тексту, узагальнення та представлення результатів  роботи),  метакогнітивних навичок (цілепокладання, планування, передача інформації у спілкуванні)  передбачає більш глибинного занурення. Але надані науково-практичні орієнтири та щира зацікавленість учасників переконують - вони все зможуть.

       Тільки б закінчилася війна…

Н. Макаренко, к. психол. н., доцент

20313

       Вітаємо з Днем Освітян всіх колег і особливо тих, хто тільки приєднався до нашої освітянської спільноти.

                       изображение viber 2022 10 02 10 01 45 913              изображение viber 2022 10 02 10 01 45 814

       Доктор психологічних наук Олександра Когут і студенти групи ПНП-22 зустрілися в аудиторії Альма-матер, щоб започаткувати разом нові кроки на ниві здобуття професії вчителя початкових класів.

изображение viber 2022 10 02 10 01 46 011

        Всіх зі святом. Щастя, успіхів, наснаги.

20245

       Кафедра загальної та вікової психології розпочала 2022-2022 навчальний рік із підтримки ініціативи по залученню до аудиторних занять експертів галузей і професіоналів-практиків. Відкрила цей процес доцент кафедри к.психол.н. Наталія Макаренко, яка на лекцію "Психологічний розвиток молодшого школяра" запросила вчителя-методиста початкових класів Криворізької ЗОШ N8 Пономаренко Вікторію Робертівну.

                                          изображение viber 2022 09 17 13 41 43 934           Screenshot 36

      Експерт запропонувала цікаву інформацію з практики роботи. Обговорювали тему готовності  дитини до шкільного навчання.

     Студенти третього курсу груп ОМ, АНФ, НАФ слухали лекційний матеріал з цікавістю та запропонували продовжити практику спілкування з фахівцями надалі.

                              изображение viber 2022 09 17 13 21 39 810         изображение viber 2022 09 17 13 22 19 932

20095

         Викладачі кафедри загальної та вікової психології Криворізького державного педагогічного університету  спільно з Центром прогресивної освіти "Генезум" розробили та запустили у роботу дистанційний курс "Стратегії самодопомоги при роботі з тривожними і стресовими станами".

             До експертного кола увійшли шість викладачів кафедри: д.психол.н. Наталя Токарева, д.психол.н. Анжеліка Коллі-Шамне, к.психол.н. Світлана Дрібас, к.психол.н. Наталія Макаренко, к.психол.н. Олена Халік, к.психол.н. Олена Ткаченко. 

                             Blue Green Speakers Live Collab Facebook Event Cover копія

       Перший модуль курсу присвячено аналізу адаптивних механізмів саморегуляції стресу, тривоги і панічних атак. Розкрито особливості адаптивної саморегуляції стресу, проаналізовано особливості використання технік тілесного та емоційного розвантаження при реакції на гострий стрес і надано правила першої допомоги при панічних атаках.

      У другому розділі зроблено акцент на роботі з фактором кризової самоідентифікації в умовах воєнного часу. Визначено психологічні аспекти роботи з інформаційними ресурсами.  Розглянуто копінг-стратегії у форматі адаптації до стресових умов сьогодення і опрацьовано практики самоусвідомлення психоемоційних станів в період воєнних дій.

    З усіма матеріалами курсу можна  безкоштовно ознайомитися на онлайн-платформі Центру прогресивної освіти "Генезум" https://genezum.org/ 

19480

       У кризовій ситуації людині доводиться відмовлятися від звичних уявлень про цінності, ідеали, сенси, цілі. У сучасних умовах дуже важливо навчитися конструктивно реагувати на кризу. Доктор психологічних наук, завідувач кафедри загальної та вікової психології Наталя Токарева пропонує рекомендації по відновленню ресурсності у кризовій ситуації.

           Ток. 1     Ток 2     ток 3

           ток 4      ток 5     ток 6 

          ток 7        ток 8         ток 9

          ток 10        ток 11        ток 12

18801

    Доцент кафедри загальної та вікової психології Олена Халік пропонує ознайомитися з дієвими рекомендаціями по роботі з панічними атаками. Інформацію про те, як допомогти собі та іншим шукайте тут Панічні атаки: техніки саморегуляції та правила першої допомоги

      1111        2222

      тех       тех 2

18800

       У нестійких умовах сьогодення є нагальна потреба в розширенні спектру знань у напрямку пошуку стратегій  роботи зі стресовими станами, які в умовах воєнного часу все частіше стають іманентною складовою життя.
     Старший викладач кафедри загальної та вікової психології Світлана Дрібас пропонує ознайомитися із фазами виходу зі стресового стану і техніками роботи над собою в процесі міжстадійного переходу від емоційної реакції до фази прийняття реальності та подальшої адаптації до нових обтавин. 

       7      8

       9         10

      12       13

     14        15

     17        18

     

18799

       Сьогодні о 13.00 відбувся другий день марафону психологічної підтримки для студентів та викладачів КДПУ. У якості модераторів трьох психологічних майданчиків виступили викладачі кафедри загальної та вікової психології Анжеліка Коллі-Шамне (д.психол.н.), Наталія Макаренко (к.психол.н.), Олена Ткаченко.(к.психол.н.).

      Макаренко. Марафон  Марафон 2

       Експерти розкрили три актуальні теми: 1. Як фільтрувати стрічки сучасних новин?; 2. Копінг-стратегії у форматі адаптації до стресових умов сьогодення; 3. Практики самоусвідомлення психо-емоційного стану в умовах воєнного часу. 

     2 день марафона    Д.2

       Експертне около продовжить свою роботу в системі індивідуальних консультацій. Тримаймося! Ми з вами!

18704

     Враховуючи неймовірно складний для української нації час викладачі кафедри загальної та вікової психології спробували консолідуватися і організували дводенний університетський марафон психологічної підтримки для студентів та викладачів КДПУ. 

Yellow and White Architectural Buildings Photos Real Esate Listing Presentation 1

          У перший день марафону (03.03.2022 р.) модераторами психологічних майданчиків виступили три викладачі кафедри: Наталя Токарева (д.психол.н, професор), Світлана Дрібас (к.психол.н.), Олена Халік (к.психол.н.). 

     Screenshot 6      Screenshot 5

         Було розглянуто три актуальні для умов сьогодення теми: 1) Адаптивна саморегуляція стресу (презентація матеріалів виступу); 2) Техніки тілесного та емоційного розвантаження при роботі з тривожними і стресовими станами (презентація матеріалів виступу); 3) Панічні атаки: техніки саморегуляції та правила першої допомоги (презентація матеріалів виступу).

    Screenshot 11     6

          Захід передбачав здвоєну форму роботи. Спочатку було організовано виступи експертів-психологів, а потім розпочалася сесія запитань-відповідей на якій студенти мали можливітсь поставити найбільш болючі і актуальні для себе запитання. 

18693

        Наукові заходи з теми миротворення займають важливе місце у сучасних наукових розвідках і все частіше привертають увагу українських дослідників.11-14 лютого 2022 у м. Тернопіль відбувся треніг-воркшоп "Творення миру через мистецтво" де місто Кривий Ріг представляли два освітні заклади - Криворізький державний педагогічний університет (к. психол. наук, викладач кафедри загальної та вікової психології, Світлана Дрібас) і Криворізький медичний коледж (викладач фармацевтичного циклу, Письменна Олександра). 

      20220214 110241    20220214 110409              Захід проходив під патронатом громадських організацій України та Німеччини і передбачав участь молоді з усіх українських регіонів. 

                                      Screenshot 14

       Основна мета полягала у зміні ракурсу погляду на проблеми миротворення додаючи до неї компонент мистецтва в рамках вивчення психологічного змісту арт-об'єктів. 

   20220214 131002    20220212 110954

              Учасники вчилися підбирати методи мирного обговорення гострих соціальних проблем через мистецтво.

   20220214 124625    20220212 132050

18583
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31