31 січня команда проєкту EPERE провела координаційну зустріч з п’ятьма партнерськими організаціями з України, Швеції та Польщі.
Проєкт EPERE спрямований на зміцнення громадянського суспільства в Україні шляхом розширення участі та забезпечення освітніх прав дітей з інтелектуальними порушеннями. Залучаючи громадські організації та просуваючи гендерну рівність, ініціатива відповідає стратегії співпраці Швеції щодо відновлення та реформ в Україні (2023–2027).
📚 Проєкт зосереджується на відновленні освітнього сектору з акцентом на вразливі категорії населення — зокрема, дітей та осіб з інвалідністю. Мета — знизити ризик освітньої ізоляції, що є задокументованою проблемою для дітей з інвалідністю, шляхом забезпечення їхнього фундаментального права на освіту.
Під час зустрічі ми:
1. Обговорили загальний дизайн проєкту та внесли певні корективи до завдань;
2. Уточнили цільові групи, з якими працюватимуть учасники проєкту;
3. Розглянули пакети реалізації, графік виконання та очікувані результати;
4. Підготували мему щодо впровадження проєкту та обговорили структуру дисемінації, яка передбачає створення окремого вебсайту та активну присутність у соціальних мережах.
Разом ми будуємо більш інклюзивну та справедливу систему освіти для всіх дітей в Україні.
- Автор: Кафедра практичної психології
- Перегляди: 325
Проєкт EPERE спрямований на розвиток громадянського суспільства в Україні через підвищення участі та забезпечення освітніх прав дітей з інтелектуальними порушеннями. Залучаючи НУО та забезпечуючи гендерну рівність, проєкт відповідає шведській стратегії співпраці щодо відновлення та реформ в Україні (2023-2027). Проєкт зосереджується на відновленні освітнього сектора, зокрема на потребах вразливих груп населення, таких як діти та люди з інвалідністю. Ініціатива прагне знизити ризик освітньої ізоляції, що є визнаною проблемою для дітей з інвалідністю, забезпечуючи їхнє право на освіту.
Тип проєкту: Проєкт співпраці
Головна заявницька організація: Університет Еребру
Керівник проєкту / контактна особа: Томас Бароу
Партнерські установи: Криворізький державний педагогічний університет, Університет Марії Кюрі-Склодовської в Любліні, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.
Сума гранту 1 999 563 SEK
Тривалість проекту 12.2024-12.2026
- Автор: Кафедра практичної психології
- Перегляди: 675