27 листопада
Другий день програми був присвячений навчанню на робочому місці (Work-Based Learning) та практичному зануренню в систему шведської професійної та загальної старшої школи.

Упродовж дня ми відвідали та дослідили:
- Навчання на робочому місці / виробниче навчання — Erikshjälpen (Ge för livet)
- Візити на заняття (предметні модулі) — Tullängsgymnasiet та Virginska gymnasiet
- Культурно-історичну прогулянку містом — Вадкопінг і замок Еребру
Ці візити надали цінне розуміння кар’єрно орієнтованих освітніх траєкторій, співпраці між школами та роботодавцями, а також систем підтримки, які забезпечують молоді — включно з учнями з інтелектуальними порушеннями — можливості для змістовного навчання та подальшого працевлаштування.
28 листопада 2025
Третій день програми був зосереджений на дошкільній освіті та організації інклюзивного навчального середовища для наймолодших дітей.

Ми відвідали:
- Björkhaga förskola
- Emilia Preschool
Ці візити дали можливість спостерігати, як шведські дошкільні заклади формують підтримувальні, дитиноцентричні та соціально безпечні навчальні середовища, де інклюзія інтегрована у щоденні рутини, взаємодію та ігрове навчання.
Ключові спостереження включали:
- співпрацю вчителів, спеціальних педагогів і асистентів
- практики комунікації з родинами
- роль структурованих рутин і сенсорно комфортного середовища
- ранній скринінг і стратегії підтримки
- документування розвитку для персоналізованого навчання
Обмін досвідом продовжує зміцнювати наше спільне розуміння того, як рання та вікововідповідна підтримка формує довготривалі освітні траєкторії дітей з інтелектуальними порушеннями.










