Метою проекту було сприяння рівності та інклюзії в освітніх установах (Peacecorp, USA ID у співпраці з Управлінням освіти та науки Криворізької міської ради, Криворізький філіал Всеукраїнської мережі людей, які живуть з ВІЛ (БО «БТ» Мережа КР » та Криворізьким державним педагогічним університетом. Завданнями було проведення 2 денної тренінгової конференції на підтримку дітей з особливими потребами для 423 освітян з усіх 7 регіонів міста та робота з командою наставників, які будуть обробляти та збирати місцеві проектні ідеї, які будуть включені до плану розвитку освіти Відділ науки Виконавчого комітету міста, що сприятиме професійному розвитку практикуючих фахівців, надаючи їм змогу зміцнити політичне, академічне та соціальне середовище, що впливає на їхні громади.
На пленарному засіданні були проголошені доповіді представників Міністерства освіти, тренерів-експертів проекту "Підтримка інклюзивної освіти у м.Кривий Ріг" GIZ, досвіду сприймання інклюзивного світосприйняття представників Львівського національного університету. Зокрема, це доповіді: Сучасна державна політика у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами Симоненко Тетяна Василівна, начальник відділу спеціальної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки
Створення розвивально-освітнього середовища для дітей з ООП в умовах сучасного закладу дошкільної освіти. Ковшар Олена Вікторівна, завідувач кафедри дошкільного навчання КДПУ, доктор педагогічних наук
Аналіз впровадження проектуGIZ з питань підготовки фахівців з інклюзивної освіти «Підтримка інклюзивної освіти в м. Кривий Ріг». Проблеми, успіхи та перспективи. Шестопалова Олена Петрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практичної психології Криворізького державного педагогічного університету.
Інклюзивна освіта як складова інклюзивного світосприйняття. Островська Катерина Олексіївна, доктор психологічних наук, професор, голова Товариства «Родина Кольпінга», завідувач кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи Львівського національного університету імені Івана Франка
Функціональне порушення розвитку дитини як основа диференційованого оцінювання дитини та побудова стратегії її навчання (медико-психологіний аспект). Дробот Лілія Ришардівна, лікар, нейропсихолог, психотерапевт, координатор програми «Амбулаторій аутизму» Товариства «Родина Кольпінга», асистент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи Львівського національного університету імені Івана Франка
Ініціатива громади в питаннях реалізації соціальних проектів на підтримку дітей з особливими освітніми потребами Пастушенко Наталя Володимирівна, голова ГО « Фонд обʼєднаних сердець.
Програми психосоціальної підтримки дітей та підлітків яких торкнулась епідемія ВІЛ, як запорука толерантності та інклюзивного підходу до їх розвитку та соціалізації. Мельник Дар’я Сергіївна, психолог, координатор програм для ВІЛ-позитивних підлітків та молоді БО «БТ Мережа м. Кривий Ріг».
Посилання у ЗМІ: