Методист кафедри педагогіки д-рка пед. наук С. Л. Кучер взяла участь у настановній конференції з виробничої педагогічної практики для магістрів спеціальності «Технологічна освіта» (гр. ЗТОА), яка була організована на факультеті дошкільної й технологічної освіти 19.10.2022 року. |
![]() |
![]() |
Викладач окреслила основні завдання педагогічної складової цього виду практики, наголосила на важливості проведення регулярних психолого- педагогічних спостережень та фіксації їх у щоденнику. Окремо визначила провідні напрями виховної роботи в закладі загальної середньої освіти, провідними з-поміж яких у поточному навчальному році визнано права дитини, національно-патріотичне виховання, протидія боулінгу, розвиток учнівського самоврядування та ін. Також було відзначено особливі умови, в яких відбувається практика наразі, і особливу роль класного керівника, як людини, яка забезпечує підтримку та комунікацію між здобувачами освіти. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 426
19 жовтня 2022 року відбулися настановні конференції з виробничої педагогічної практики у закладах освіти магістрантів І року навчання факультету мистецтв заочної форми навчання (гр. ЗОМм-22, гр. ЗММм-22). |
![]() |
Доцент кафедри педагогіки С. М. Щербина ознайомила з метою, завданнями виробничої педагогічної практики у закладах освіти, особливостями організації та здійснення виховної роботи з учнями в ойнлайн режимі. Методист кафедри педагогіки акцентувала увагу практикантів на важливості проведення виховних заходів з національно-патріотичного виховання учнів в умовах складних викликів сьогодення, заходів інтелектуального спрямування, а також заходів, спрямованих на збереження, зміцнення здоров’я учнів, пропаганду здорового способу життя. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 508
Відбулися настановні конференції з виробничої практики у закладах освіти для магістрантів заочної форми навчання факультету ГТІ гр. ЗГм-22 (14 жовтня 2022 року об 17.40), гр. ЗІм-22 (18 жовтня 2022 року об 17.40) та магістрантів природничого факультету гр. ЗБХм-22 (14 жовтня 2022 року об 12.00) у Zoom. |
|
На конференції з вітальним словом та з окресленням завдань педагогічної практики виступила керівник виробничої практики Цоуфал Л. С. |
Методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент Білоус О. С. ознайомила студентів з основними завданнями щодо підготовки та проходження виробничої практики в умовах дистанційного навчання.
Бажаємо магістрантам проведення цікавих уроків, змістовних виховних заходів та переконання у правильності обраного професійного шляху! |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 588
28 вересня 2022 р. відбулася підсумкова конференція з виробничої педагогічної практики в дитячих оздоровчих таборах. На конференції звітували студенти групи ІП-19 (факультет географії, туризму та історії). В умовах воєнного стану педагогічна практика проводилася дистанційно. |
У своїх звітах студенти відзначили безумовну користь отриманих знань і, хоча обмежену, але важливу можливість апробації теоретичного багажу педагогічних знань. Викладач кафедри педагогіки доцент Потапенко О. Б. зазначив, що студенти вчасно підготували звітну документацію і завантажили її на платформу Moodle. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 460
![]() |
Студенти наголосили на тому, що хоча практика і проходила дистанційно, але вони отримали великий багаж теоретичних знань – на майбутнє! Викладач кафедри педагогіки канд. пед. наук Волощук І. А. зазначила, що всі студенти вчасно підготували звітну документацію і завантажили її на платформу MOODLE. |
Бажаємо студентам успіхів в навчальній діяльності та при проходженні виробничої практики у закладах середньої освіти!
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 567
Методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент Олена Білоус наголосила на креативності студентів при виконанні завдань, які були вивантаженні на Moodle. Всі завдання потребували фантазії та творчого підходу, щоб наблизитись до реалій життя дітей в таборах. Літня виробнича педагогічна практика на третьому курсі є невід’ємною частиною повноцінної підготовки студентів до майбутньої професії педагога. |
![]() |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 635
26 вересня 2022 року відбулася підсумкова конференція за результатами проходження літньої педагогічної практики у дитячих оздоровчих таборах студентами ІІІ курсу, яка, в умовах воєнного часу, проводилась з 08 червня по 28 червня, дистанційно. У підсумковій конференції взяли участь здобувачі освіти факультету української філології гр. УАФ-19, гр. УФР-19, гр. УПФ-19.
![]() |
![]() |
Організовувала підсумкову конференцію доцент кафедри педагогіки, канд. пед. наук Король Анжеліка Миколаївна, яка у своїй доповіді відмітила, що не зважаючи на складні умови, у яких наразі перебуває наша країна, студенти попри все, змогли вчасно якісно виконати всі педагогічні завдання практики дистанційно та підготовувати усю необхідну звітну документацію для перевірки на платформі Moodle. Вона розповіла про найкращі виконані завдання студентами, у яких не було можливості перебувати у дитячих оздоровчих таборах, але їм вдалося опрацювати матеріали та документи, що визначають характер діяльності дитячих таборів у літній період, ознайомитися з особливостями виховної роботи зі школярами під час літніх канікул в дитячих оздоровчих таборах, з організацією самоврядування в дитячому оздоровчому таборі.
На заході також були присутні керівник виробничої практики університету Цоуфал Любов Сергіївна та декан факультету української філології Семененко Любов Миколаївна. Вони виступили з питаннями кінцевого часу здачі літньої педагогічної практики і зазначили значущості підібраних матеріалів практики студентами для їх майбутньої професійної діяльності.
У процесі конференції виступили студенти, які обговорили усі цікаві та складні моменти дистанційної практики, поділилися досвідом її проходження та отримали рекомендації щодо майбутніх кроків.
Вітаємо усіх з проходженням практики та бажаємо творчої наснаги!
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 2232
Учасники конференції зазначили, що в умовах складних викликів сьогодення, в них, на жаль, не було можливості перебувати у дитячих оздоровчих таборах, тісно співпрацювати з дітьми та учнівською молоддю, але разом з тим, під час проходження виробничої педагогічної практики їм вдалося опрацювати інструктивні матеріали та документи, що визначають характер діяльності дитячих таборів у літній період, ознайомитися з особливостями виховної роботи зі школярами під час літніх канікул в дитячих оздоровчих таборах, з організацією самоврядування в дитячому оздоровчому таборі, скласти «Пам’ятку вожатому», підібрати назви загонів, девізів, речівки (примовки), кричалки та жарти (10-15 варіантів) для молодших та старших школярів, підготувати план-сітку загону на табірну зміну для молодших та старших школярів з урахуванням визначних дат і свят, детальніше розібратися в питаннях організації та здійснення фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в ДОТ, засвоїти методику організації та проведення походів у ДОТ, проаналізувати труднощі, що найчастіше зустрічаються у виховній практиці вожатого, розробити план роботи гуртка з урахуванням вікових особливостей дітей на табірну зміну, підготувати методичну розробку виховного заходу та методичну розробку одного заняття гуртка, а також успішно виконати інші види запропонованих завдань. Викладачі кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова, канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина відзначили результативну роботу здобувачів освіти та висловили сподівання, що напрацювані студентами методичні портфоліо будуть ними використані у майбутньому, під час організації роботи з дітьми та учнівською молоддю в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 494
![]() |
22 вересня 2022 року на факультеті іноземних мов відбулася звітна підсумкова конференція за результатами проходження літньої педагогічної практики у дитячих оздоровчих таборах студентами ІІІ курсу. |
Методист кафедри педагогіки, канд. пед. наук, доцент, Макаренко Ірина Євгенівна, відмітила, що не зважаючи на складні умови, у яких наразі перебуває наша країна, студенти попри все, змогли вчасно підготовувати усю необхідну звітну документацію і завантажити її для перевірки на платформу Moodle. Також наголосила, що уся практика відбувалася дистанційно, водночас, кафедрою педагогіки були розроблені завдання, які якомога більше змогли наблизити студентів до реалій літнього оздоровчого табору.
![]() |
У процесі конференції студенти могли поділитися своїми враженнями, серед яких було названо значну користь від отриманого досвіду, навіть у дистанційному форматі. Відмітили й можливість дібрати цікаві методичні доробки, й змоделювати на майбутнє альтернативи розв’язання проблемних ситуацій, які можуть виникати з дітьми. Також важливими завданнями практики, студенти визначили й опрацювання нормативної документації та інструктивних матеріалів, що визначають характер діяльності дитячих таборів у літній період.
На заході також була присутня керівник виробничої практики університету, Цоуфал Любов Сергіївна, яка наголосила на значущості дібраних матеріалів практики студентами для їх майбутньої професійної діяльності і побажала успіхів у подальшій навчальній діяльності.
Тож, підбиваючи підсумки проходження літньої педагогічної практики у дитячих оздоровчих таборах, можна з упевненінстю сказати про її успішне завершення.
Вітаємо студентів факультету іноземних мов з опануванням ще однієї практичної складової сходинок підготовки майбутніх професіоналів і бажаємо натхнення у реалізації поставлених навчальних цілей.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 620
![]() |
З 9 по 12 вересня 2022 року відбулися настановчі конференції з виробничої педагогічної практики у закладах освіти магістрантів ІІ року навчання. |
Викладачі кафедри педагогіки, канд. пед. наук, І.А. Волощук, канд. пед. наук, А.М. Король, канд. пед. наук, І.Є. Макаренко, канд. пед. наук., О.Б. Потапенко, канд. пед. нау. С.М. Щербина ознайомили магістрантів фізико-математичного факультету, магістрантів факультету української філології, магістрантів факультету іноземних мов, магістрантів факультету дошкільної і технологічної освіти, магістрантів природничого факультету з метою, завданнями виробничої педагогічної практики у закладах освіти, особливостями організації та здійснення виховної роботи з учнями в ойнлайн режимі.
|
![]() |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 781