|
На конференції з вітальним словом та з окресленням завдань педагогічної практики у ЗСО виступила керівник виробничої практики Цоуфал Л.С. Методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент Білоус О.С. ознайомила студентів з основними завданнями підготовки та проходження практики, наголосила на формуванні громадської активності майбутніх педагогів та на реалізації здобутих вже педагогічних умінь і навичок виховної роботи в закладах освіти з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей школярів.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 577
Шановне студентство!
Нещодавно ви завершили практичну підготовку в дитячих оздоровчих таборах.
Задля підтримки зворотного зв'язку із методистами кафедри педагогіки та покращення організації практичної підготовки здобувачів, просимо вас пройти опитування.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeASgFgAtNDJwLz-09KnWJ7s_ssWScFKup1mApaTuHLMH7fYQ/viewform
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 727
29 червня 2022 року було проведено зі здобувачами освіти ІІІ курсу факультету мистецтв (гр. МХК/ОМ-19) семінар з літньої виробничої педагогічної практики в дитячих оздоровчих таборах, яка в умовах воєнного часу передбачає дистанційне її проходження студентами.
З особливостями організації змістовного дозвілля вихованців в ДОТ студентів ознайомила доцент Іванова В. В. Викладач надала рекомендації щодо виконання студентами завдань, запропонованих на час проходження літньої виробничої педагогічної практики та представлених на платформі MOODLE. Студенти поділилися власним набутим досвідом роботи в ДОТ, позитивними спогадами та труднощами в роботі.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 776
Згідно з навчальною програмою передбачено проходження студентами ІІІ курсу психолого-педагогічного факультету (гр. ПНП-19, гр. ПНА-19, гр. ПНІ-19) літньої виробничої педагогічної практики в дитячих оздоровчих таборах. Але в умовах воєнного часу літня виробнича педагогічна практика в дитячих оздоровчих таборах для студентів ІІІ курсу психолого-педагогічного факультету (гр. ПНП-19, гр. ПНА-19, гр. ПНІ-19) організована дистанційно з 08 червня по 28 червня 2022 року.
У зазначений період студенти мають познайомитися з нормативно-правовими документами з організації діяльності в дитячих оздоровчих закладах різних типів; зі змістом, формами, методами виховної роботи з дітьми та підлітками, особливостями планування виховної роботи в літньому оздоровчому таборі та шляхами її реалізації, а також виконати запропоновані викладачем кафедри педагогіки С. М. Щербиною завдання і представлені на платформі Moodl. Бажаємо студентам плідної роботи та подальших успіхів у підготовці до роботи в дитячих оздоровчих закладах різних типів.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1277
17 червня 2022 р. викладачем кафедри педагогіки доцентом Потапенком О. Б. було проведено семінар з організації літньої педагогічної практики для студентів 3-го курсу фізико-математичного факультету.
Із вступним словом до студентів звернулася керівник виробничої практики КДПУ Цоуфал Л. С. Під час проведення семінару головну увагу було приділено питанням організації літньої педагогічної практики в дистанційному форматі, виконанню поставлених завдань й оформленню звітної документації.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 2026
Літня виробнича педагогічна практика на третьому курсі є невід’ємною частиною повноцінної підготовки студентів до майбутньої професії педагога.
16 червня 2023 року в Zoom для студентів факультету іноземних мов методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент Олена Білоус провела лекційні заняття з проходження студентами виробничої педагогічної практики у дитячих оздоровчих таборах дистанційно.
Завідувач педагогічної практикою Л. Цоуфал ознайомила студентів з новими умовами щодо проходження практики в цьому році.
Методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент О. Білоус розкрила особливості організації практики в ДОТ, її завдання, права й обов’язки вожатих, особливості методики організації роботи загону в дитячому оздоровчому таборі. Яскраві медіапрезентаціі таборів відображали різні форми роботи у таборі. Детально лектор ознайомила з завданнями, які розраховані на 21 день табірної зміни, з вимогами щодо оформлення звітної документації та вивантаження її на Moodle та з критеріями оцінювання за різними видами діяльності.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1281
14 квітня 2022 року в дистанційному режимі відбулися настановчі конференції з навчальної психолого-педагогічної практики студентів другого року навчання природничого факультету, факультету географії, туризму та історії, а також факультету української філології. Доценти кафедри О.С. Білоус, А.М. Король, С.М. Щербина ознайомили студентів з метою та завданнями навчальної психолого-педагогічної практики, надали рекомендації щодо виконання запропонованих до щоденного виконання завдань, аналізу уроків з фаху та виховних заходів, представлених у ютубу (з Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019», «Учитель року – 2020», «Учитель року – 2021»).
Бажаємо студентам успішного проходження навчальної психолого-педагогічної практики, вдалого поєднання теоретичних знань, набутих на лекційних та практичних заняттях з писихолого-педагогічних дисципліни та практичного досвіду педагогів-практиків.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1285
16 лютого о 9-30 відбулася настановча конференція з навчальної психолого-педагогічної практики студентів ІІ курсу фізико-математичного факультету (всі групи), факультету географії, туризму та історії (ІП-20), факультету мистецтв (ОМ-20).
На конференції було окреслено й схарактеризовано завдання психолого-педагогічної практики, яка проходитиме у дистанційному форматі. Роботою студентів керуватимуть викладачі кафедри педагогіки: Волощук І. А., Іванова В. В., Потапенко О. Б.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1077
Виробнича педагогічна практика – важливий етап підготовки майбутніх вчителів до професійної педагогічної діяльності, можливість подальшого формування загальних та спеціальних компетентностей фахівця. 02 лютого 2022 р. відбулися настановчі конференції з педагогічної практики для студентів ІV курсу, під час яких з питань організації та здійснення навчально-виховної роботи у закріпленому класі виступили викладачі кафедри. Зокрема, канд. пед. наук, ст. викладач І. А. Волощук поінформувала студентів фізико-математичного факультету, канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова поінформувала студентів факультету мистецтв, канд. пед. наук, доцент А. М. Король поінформувала студентів факультету української філології, канд. пед. наук, доцент І. Є. Макаренко поіформувала студентів факультету іноземних мов, доценти О. С. Білоус та О. Б. Потепенко поінформували студентів факультету географії, туризму та історії, канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина поінформувала студентів природничого факультету.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Педагогічна практика студентів ІV курсу зобов’язує їх до виконання великого обсягу роботи, що пов’язано з одночасним проходженням психолого-педагогічної практики, яка передбачена навчальними планами на ІІ курсі і яка своєчасно не відбулася в умовах карантинних обмежень та проходженням виробничої педагогічної практики, яка передбачена навчальними планами на ІV курсі. Враховуючи обсяг завдань, які запропоновані студентам ІV курсу до виконання, всі викладачі кафедри надали їм слушні поради та рекомендації, подали графік проведення консультацій, а також побажали успіхів у проведенні цікавих уроків, змістовних виховних заходів та успішного виконання всіх завдань, що передбачені психолого-педагогічною практикою та виробничою педагогічною практикою.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 535
2 січня 2022 р. в дистанційному форматі на платформі Zoom відбулася настановча конференція зі студентами ІІ курсу факультету мистецтв (музично-хореографічне відділення).
Психолого-педагогічна практика студенів ІІ курсу є важливим етапом професійної підготовки майбутнього вчителя, першим кроком студентів до майбутньої професійної діяльності, можливістю перевірити сформовані загальні та спеціальні компетентності, ознайомитися зі специфікою педагогічної праці.
Під час проведення настановчої конфереції методист кафедри педагогіки, доц. Іванова В. ознайомила студентів з метою та завданнями психолого-педагогічної практики, яка буде проходити в дистанційному форматі та надала слушні рекомендації щодо ведення звітної документації.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 544