Учасники конференції зазначили, що в умовах складних викликів сьогодення, в них, на жаль, не було можливості перебувати у дитячих оздоровчих таборах, тісно співпрацювати з дітьми та учнівською молоддю, але разом з тим, під час проходження виробничої педагогічної практики їм вдалося опрацювати інструктивні матеріали та документи, що визначають характер діяльності дитячих таборів у літній період, ознайомитися з особливостями виховної роботи зі школярами під час літніх канікул в дитячих оздоровчих таборах, з організацією самоврядування в дитячому оздоровчому таборі, скласти «Пам’ятку вожатому», підібрати назви загонів, девізів, речівки (примовки), кричалки та жарти (10-15 варіантів) для молодших та старших школярів, підготувати план-сітку загону на табірну зміну для молодших та старших школярів з урахуванням визначних дат і свят, детальніше розібратися в питаннях організації та здійснення фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в ДОТ, засвоїти методику організації та проведення походів у ДОТ, проаналізувати труднощі, що найчастіше зустрічаються у виховній практиці вожатого, розробити план роботи гуртка з урахуванням вікових особливостей дітей на табірну зміну, підготувати методичну розробку виховного заходу та методичну розробку одного заняття гуртка, а також успішно виконати інші види запропонованих завдань. Викладачі кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова, канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина відзначили результативну роботу здобувачів освіти та висловили сподівання, що напрацювані студентами методичні портфоліо будуть ними використані у майбутньому, під час організації роботи з дітьми та учнівською молоддю в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. |
КП_звітна конференція в ДОТ: ПФ; ФМ
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 497