В період дистанційного навчання з дисциплін професійного спрямування студенти вивчають не лише теоретичний матеріал, а й виконують практичні роботи.
Так, з курсу «Організація ресторанного господарства» студентами 3 курсу гр. ТУР-17 виконані цікаві практичні роботи з теми «Організація форм обслуговування іноземних туристів». Слід відмітити ґрунтовні дослідження таких студентів:
- Гуда Андрій «Сучасна кухня Африканського континенту. Характерні особливості та асортимент страв у різних країнах (арабська та африканська кухні)».
- Андруневчина Тетяна «Особливості та традиційні страви кухні Австрії».
- Волощук Сергій «Особливості та традиційні страви кухні Австрії».
- Дадашева Дарья «Особливості та традиційні страви північноамериканської кухні (США, Мексика та Канада)».
- Куксенко Юлія «Особливості та традиційні страви італійської кухні» та ін.
Також студенти виконують практичні роботи відповідно до Методичних рекомендацій з курсу.
З курсу «Технологія організації готельного та ресторанного господарства» студенти 3 курсу гр. ПСО-18 виконують дослідницькі завдання, наприклад студентам необхідно проаналізувати заклади громадського харчування обраного району міста Кривий Ріг. Бадегою Анною проаналізовано Металургійний район нашого міста.
З курсу «Технології продукції ресторанного господарства» студенти групи ПСО-18 розробили презентації на такі теми «Технологія приготування страв з морепродуктів» (Собко Тетяна), «Приготування напівфабрикатів для соусів» (Мартинова Дар’я), «Значення соусів у харчуванні людини. Їх класифікація» (Бадега Анна), «Технологія приготування страв з яєць» (Кошеленко Олександр).
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 722
14.04.20 р. на платформі ZOOM відбувся успішний онлайн-майстер клас студентки 4 курсу гр. ТОКМО Крючкової Світлани з дисципліни "Елементи декоративно-прикладного мистецтва" на тему: "В'язаний кіт - найкращий подарунок для коханих".
Студенти в захваті від творчих ідей, креативних думок та бажання творити красу!
Викладач: доцент кафедри ПМТО Серьогіна І.Ю.
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 499
Кафедра готує майбутніх учителів трудового навчання та технологій зі спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології), фахівців у галузі обслуговування населення зі спеціальності 015 Професійна освіта (Сфера обслуговування) та фахівців у галузі технологій легкої промисловості зі спеціальності 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості). Викладачі кафедри працюють на платформі MOODLE та ZOOM.
Цікавими є захисти проектів з дисципліни «Теорія і методика проектної діяльності» 1 курс магістратури, викладач д.п.н., проф. Савченко Л.О. Магістрантами підготовлено та захищено проекти:
- «Імідж веб-сайтів університетів» (Коряка Катерина)
- «Навколо світу cидячи на дивані» (Сємашкіна Вікторія)
- «Факультет моїх мрій» (Сємашкіна Вікторія)
- «Тобі до нас!» профорієнтаційний плакат (Драгіна Наталя)
У рамках підготовки до Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 90-річчю КДПУ студентами підготовлено цікаві статті та тези, а також розроблені сертифікати до проведення (після закінчення карантину) FASHION батлу.
Студенти 4 курсу здивували розробкою проектів: «Конфлікт. АРТ – терапевтичні вправи» (Крючкова Світлана), «Методика технологічної освіти в системі «учитель-учень. Відповіді на питання» (Цвєтова Аліна), «Конфлікти у школі та їх розв’язання» (Коваленко Юлія).
Студенти 2 курсу з курсу «Загальна педагогіка» підійшли оригінально до виконання завдань: розробили кросворд на тему: «Педагогічна думка та шкільна справа періоду Київської Русі», «Виховні ідеали української козацької педагогіки». Підготували есе «Мої роздуми: Яке значення має суспільно-просвітницька діяльність Лесі Українки та І.Я .Франка для розвитку української системи освіти та шкільної справи?». Проаналізували основні тези видатних науковців та їхнє бачення на роль біологічного фактору в становленні та розвитку особистості дитини, тощо.
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 602
Студенти факультету дошкільної і технологічної освіти на заняттях "Основи кулінарної майстерності" разом з викладачем доцентом Волковой Н.В. виготовляли імбірне печево з кольоровою глазурю і пряні будиночки, удосконалюючи свої теоретичні знання на практиці.
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 454
Педагогічна практика – це важлива складова частина освітнього процесу, що забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій з їх практичною діяльністю в закладі освіти, сприяє формуванню творчого відношення майбутнього фахівця до педагогічної діяльності.
Студенти ІІ курсу магістратури спеціальності «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» проходять педагогічну практику на базі загальноосвітніх шкіл міста Кривого Рогу та Дніпропетровської області.
Під час проходження практики студенти проводять уроки трудового навчання (у 9 класах), технології (10-11 класи), фізичного виховання (5-11 класи) та інформатики (5-11 класи) у школі, а також виховні заходи з учнями. Такий вид навчально-педагогічної роботи надає студентам можливість спробувати себе в ролі не лише вчителя трудового навчання та технології, а й у ролі вчителів інформатики та фізичної культури. Майбутні вчителі оцінюють, аналізують та проводять уроки відповідно до педагогічних вимог. Також, це чудова нагода для психологічної адаптації студентів до реальних умов праці в майбутньому.
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 432
Виробниче навчання з ресторанної справи - це процес професійної підготовки майбутніх викладачів сфери обслуговування, спрямований на відпрацювання спеціальних умінь з організації виробництва та обслуговування у закладах ресторанного господарства.
При вивченні Блоку 4 "Технологія виробництва кулінарної продукції ЗРГ" студенти опрацьовували теми "Страви і гарніри з картоплі, овочів і грибів", "Страви з яєць", "Другі страви з м'яса".
На заняттях використовувався інтегрований підхід: при проведенні сервірування та дегустація страв студенти відпрацьовувати вміння з технології обслуговування споживачів у ЗРГ, при приготуванні страв застосовували знання з товарознавства у галузі та технології продукції ресторанного господарства (викладач, доц. Кулінка Ю. С.).
- Автор: Кулінка Ю.С.
- Перегляди: 400
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 434
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 748
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (СФЕРА ОБСЛУГОВУВАННЯ)»
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 452
26.10.18 р. викладачами кафедри педагогіки та методики технологічної освіти Савченко Л.О. та Серьогіною І.Ю. було організовано та проведено практичне заняття з дисципліни "Основи товарознавства у галузі" для студентів 2 курсу спеціальності "Професійна освіта". Тема заняття: "М'ясо та продукти переробки м'яса", на якому було розглянуто такі питання: розподіл туші свинини, говядини, баранини, свійських птахів за сортами м'яса, харчова цінність м'яса, класифікація і маркіровка, свіже, охолоджене та морожене м'ясо, вимоги до якості та зберігання, м'ясні субпродукти, їх класифікація та асортимент, вимоги до якості та зберігання, ковбасні вироби, сировина та технологія їх виробництва, асортимент, розподіл по сортах, вимоги до якості тощо.
На занятті показано умови зберігання м'яса, вимоги до якості, умови роботи у цеху переробки м'яса, сучасне обладнання.
- Автор: І.Ю.Серьогіна
- Перегляди: 428