14 квітня 2021 року за ініціативи факультету інженерно-педагогічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи».
Напрями роботи конференції:
тенденції розвитку професійної та технологічної освіти в умовах інтеграційних процесів; компетентнісний підхід у професійній та технологічній освіті; дидактичні, методичні та виховні аспекти підготовки учнів в контексті Нової української школи; професійне становлення особистості в контексті Європейської освіти.
У заході брали участь викладачі кафедри: Савченко Л.О., Яковлєва В.А., Кучер С.Л., Серьогіна І.Ю., Волкова Н.В., Кулінка Ю.С.
Дякуємо організаторам та учасникам за плідну співпрацю!
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 685
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 637
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 725
Шановні студенти! За допомогою цього анкетування ви можете зробити вибір навчальних дисциплін для вивчення у наступному році.
Анкетування для студентів І курсу, групи ПЛПск-20
Анкетування для студентів І курсу груп ПСО-20 та ЗПСО-20
Для детальнішої інформації про вибіркові дисципліни своєї спеціальності, перейдіть, будь ласка, на сторінку Навчальні дисциліни/Бакалавр
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 687
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ (СФЕРА ОБСЛУГОВУВАННЯ), (ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ). ПРОГРАМНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ.
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 580
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 583
Важливою складовою освітнього процесу бакалаврату є практична підготовка студентів, зокрема, проходження виробничої педагогічної практики. Терміни проведення визначаються навчальними планами і графіком освітнього процесу. Метою виробничої педагогічної практики є оволодіння студентами сучасними технологіями, методами, засобами навчання, набуття на базі одержаних в університеті знань, професійних умінь і компетентностей для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в закладі освіти, розвиток потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати, формування індивідуального стилю професійної діяльності.
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 593
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 538
Матеріально-технічне забезпечення кафедри педагогіки та методики технологічної освіти
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 467
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА. СФЕРА ОБСЛУГОВУВАННЯ»
- Автор: Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти
- Перегляди: 508