
Ми продовжуємо наші дискусії з історичної проблемати (й не тільки) в онлайн-форматі. Студентки групи ІМ-20 Москалюк Софія та Москалюк Євгенія засобом філологічного аналізу дорійського діалекту з уривку давньоспартанського історика Сосіла Лакедемонського здійснили спробу розкрити таємницю давньогрецької історії. Сосіл Лакедемонський – особистий вчитель і біограф Ганнібала. Авторки проєкту запропонували тему не тільки як презентацію, а й супроводили її перфомансними елементами.
- Автор: історичний
- Перегляди: 1655

"Як батько заграє - ворог враз ридає"...
Харизматичний лідер, що не боїться зробити крок вперед – запорука змін.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 857

Не можна називати поразкою важко здобуту ціною життів воїнів перемогу. І обесцінювати її, знаючи, що в результаті боя під Крутами наступ більшовиків був зупинений. А через декілька днів Українська Народна Республіка отримала міжнародне визнання.
Дмитро Чижик, магістрант першого року навчання, розпочав свою доповідь на Агорі #68, базуючись на статті М. Ковальчука «Бій під Крутами: відомі й невідомі сторінки».
- Автор: Історичний факультет
- Перегляди: 1187

З дослідженням, міркуваннями, власним досвідом літературної діяльності на Агорі – Анастасія Шевченко.
Роман Михайла Булгакова розглянуто як літературний твір, як майстерня митця, як замальовки побуту і дійсності радяншини.
- Автор: Історичний факультет
- Перегляди: 598

Історики полюбляють паралелі. Часовий вимір інколи розкриває нові сенси.
- Автор: Історичний факультет
- Перегляди: 674

Війна в Югославії (югославські війни) – тема була подана доповідачем Михайлом Мельником на широкому матеріалі подій в Югославії часів розпаду. Автор супроводжував доповідь слайдами, що ілюстрували тему доповіді.
- Автор: Історичний факультет
- Перегляди: 888

В 1967 році вчитель історії Рон Джонсон провів психологічний експеримент, який мав приголомшливий ефект. The Third Wave – «Третя хвиля». Саме цьому факту, наслідкам проведенного експерименту, присвячений фільм. Доповідачі – Владислав Кутьков, Олександр Холодняк, Михайло Мельник – показали як в різних країнах Європи в 20-30-ті роки працювали з молоддю, і онлайн-аудиторія перейшла до обговорення фільму, присвяченого експерименту. Звичайний вчитель за доволі короткий період зміг зманіпулювати учнями, перетворитися на авторитарного лідера з послідовниками, що готові були виконувати накази, не замислюючись над наслідками своїх дій.
- Автор: Історичний факультет
- Перегляди: 750

Доповідачі на Агорі, що відбулась в онлайн форматі 30 жовтня, студенти 3-го курсу Кутьков Владислав, Холодняк Олександр та Мельник Михайло виходили з того, що проблематика фашизму, неофашизму та антифашистської боротьби і сьогодні, у ХХІ столітті, продовжує залишатися актуальною, набуває все більшого практичного значення, незважаючи на те, що світовий розвиток вже не проходить під знаком боротьби (протиборства) двох протилежних систем і все більше утверджується ідея пріоритету загальнолюдських цінностей над класовими, груповими чи іншими інтересами.
- Автор: Історичний факультет
- Перегляди: 473

На Агорі - про міфи. Мовний закон, російськомовні громадяни, інші складні питання сьогодення. Спікерка, студентка гр. ІАМ-19 Анастасія Шевченко розбиралась сама і запропонувала студентам-історикам, філологам обговорити питання мовних війн та їх ролі в розвитку людства.
- Автор: Історичний факультет
- Перегляди: 387

Мета вересневого зібрання полягала в презентації клубу новачкам.
Спікерами виступили досвідчені агорійці, магістранти – Дмитро Чижик, Аліна Латипова, Сергій Корнієнко.
- Автор: Історичний факультет
- Перегляди: 383










