Кафедра історії
Факультет географії, туризму та історії

05236a8e 7959 48a2 8edb bf7240ca86ab20 квітня 2023 р. у межах курсу Інформаційно-комунікаційні технології навчання суспільствознавчих дисциплін (викладач Ірина Селищева, канд. пед наук, старший викладач кафедри історії) відбулась зустріч з Яною Шиманчик, вчителем історії та правознавства Мар‘є-Дмитрівського ліцею Девладівської сільської ради Дніпропетровської області.

Випускниця нашого університету (2014 р.). Переможниця Всеукраїнського методологічного відбору «РодовідУчитель 2022», «РодовідУчитель 2023» на виявлення кращого досвіду дистанційного навчання, лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2022. Основи правознавства» (ІІІ місце в області), лауреат конкурсу «Творчий вчитель - обдарований учень».

2e16a8a1 ece3 4e6a a09d 6d96611fd2ee

Студенти спеціальності 014 Середня освіта (Історія) магістранти (гр.ІСм-22) і студенти бакалаврату (гр.ІП-19) мали змогу ознайомитись з методиками роботи з різними сервісами і платформами. Були висвітлені питання підготовки вчителя до уроку, особливості створення навчальних матеріалів, урізноманітнення дистанційних уроків за допомогою інтерактивних завдань, використання технологій і мультимедіа в освіті.

342200788 611542147527239 6967061276391454312 n

Окремо пані Яна надала п’ять порад майбутнім вчителям при підготовці до онлайн уроку:
1. Робота на спільній платформі: всі вчителі мають працювати на одній спільній платформі - GoogleCiass, Human, Tims тощо. Це спрощує роботу і вчителів, і учнів.
2. Бути відповідальним та сучасним: підлаштуватися до вимог часу та ставитися до онлайн-уроків відповідально. Готуватися до кожного заняття і урізноманітнювати сервіси, які використовуються на уроці.
3. Сучасні та цікаві уроки: подавати інформацію можна по-різному: веб-квести, ігри, робота в групах, творча робота. Онлайн-уроки мають стати практичними, а не передавати інформацію від вчителя до учня механічно.
4. Різноманітність завдань: давати різні завдання учням. Всі учні різні та мають різний рівень навчальних досягнень. Завдання (як на уроці, так і додому) мають бути творчими (інфографіка, пантбук, лепбук, макет пам`ятки архітектури, з, створити сторінку діяча у Facebook тощо) та більш стандартним (тестування, есе).
5. Любити учнів, свою роботу та йти в ногу з часом: використовувати те, що здатне зацікавити будь-якого сучасного підлітка - меми,, комікси, мобільні додатки. Створювати власні YouTube та Telegram-канали, знімати відео з вашого предмету у Тік-Ток, робити все, щоб сучасні діти хотіли прийти на ваш урок незалежно чи він пройде очно, чи онлайн.

 a1ae2aaf fd67 471f 932a 9c8476e8d81b

Після доповіді Яна Миколаївна відповіла на питання студентів-істориків. Ґрунтовно, об’ємно, професійно.
Загальний результат заняття - цікаво, пізнавально; плідне спілкування дозволило студентам отримати корисні поради та практичні навички.

1997c6c3 f2e8 4536 a391 22aba129dbbd

22067
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30