ШАНОВНІ ВИКЛАДАЧІ І ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ!
3 грудня 2024 року о 15.00 відбудеться четверта лекція міжнародного проєкту
«INTERNATIONAL ENGLISH LITERATURE PROJECT», організованого кафедрою англійської філології.
Спікер: професорка Ралука Радулеску (University of Bangor, Wales)

Усіх охочих удосконалити мовні навички і поглибити знання з англійської літератури періоду Проторенесансу чекаємо у нашій віртуальній аудиторії!
https://us04web.zoom.us/j/7513780470?pwd=UWJMK3BrMXliMW9WeFVOS29WNjZQQT09
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 846
29 листопада 2024 року пройшла звітна конференція з Виробничої практики в закладах освіти здобувачів освіти магістратури другого року навчання спеціальності Середня освіта. Англійська мова і зарубіжна література. На конференції були присутні студенти груп АЗЛм-23 та ЗАМм-23 денної та заочної форм здобуття освіти, вони повідомили про свої результати проходження практики та продемонстрували презентацію-звіт зі світлинами з кожного етапу практики (Чернецова В. АЗЛм-23). Керівники практики, методисти зі спеціальності Євтушенко Н.І. та Шуміліна І.П. повідомили оцінки студентів, відповіли на питання, вислухали і прокоментували пропозиції студентів (Пашкова К., Мялик С., Ліхачова Г. ЗАМм-23) та підвели підсумки цього етапу практичної підготовки здобувачів освіти. Слід зазначити той факт, що студенти надали детальний зворотній зв'язок з усіх етапів та аспектів практики, висловили свої думки щодо вдосконалення організації проведення практики і наголосили, що отримали корисний практичний досвід для ефективної реалізації своєї професійної педагогчної діяльності у майбутньому.

- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 513

28 листопада 2024 року магістрантки спеціальності Середня освіта. Мова і зарубіжна література (англійська) Світлана Мялик та Наталія Нестеренко відвідали семінар «Тренди сучасного фентезі», проведення якого було ініційоване професоркою кафедри філології Українського католицького університету Софією Філоненко. Спікерами виступили Софія Тремба та Богдана Якобчук, які продемонстрували основні положення своїх бакалаврських проєктів.
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 575
Викладачі і здобувачі кафедри англійської філології постійно удосконалюють мовні навички і поглиблюють фахові знання, а також зацікавлені у популяризації англійської мови серед широкого освітнього загалу. Участь міжнародному проєкті «INTERNATIONAL ENGLISH LITERATURE PROJECT» – чудова можливість об’єднати і реалізувати всі окреслені завдання. Третя зустріч в рамках відбулася 26 листопада 2024 року і була присвячена Езоповим байкам. Про специфіку інтерпретації байок Езопа у пізньому середньовіччі та англійській літературі початку XVI ст., про їхню роль в літературі та освіті майбутнім вчителям розповідала професорка літератури з Університету міста Падуя Алессандра Петріна. Вибір теми був продиктований цільовою аудиторією: зі слів лекторки, Езопові алегоричні історії повчального характеру мають сприяти формуванню моральних засад нинішніх учасників проєкту, здобувачів освіти спеціальності Середня освіта. Мова та зарубіжна література (англійська), та їхніх майбутніх вихованців.

- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 486

У кінці листопада 2024 року, у рамках проходження виробничої практики в закладах освіти, студенти магістратури заочної форми здобуття освіти, гр. ЗАМм-23 відвідали Криворізький ліцей №71 та зустрілися з учнями 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови. Метою візиту було проведення позакласного англомовного заходу, присвяченого традиційному американському святу Thanksgiving. Під час зустрічі, відбулося жваве спілкування англійською мовою, обмін інформацією про історію, традиції та сьогодення цього американського свята. Школярі залюбки брали участь у конкурсах та шарадах, найактивніші - отримали заохочувальні призи. Керівник педагогічної практики магістрів заочної форми здобуття освіти, викладач кафедри англійської філології Шуміліна Ірина Павлівна, була присутня на заході, оцінила належну роботу та підготовку магістрів. Також, як відповідальна за профорієнтаційну роботу на факультеті іноземних мов, провела інформаційну бесіду та опитування потенційних абітурієнтів на спеціальність Середня освіта. Англійська мова і зарубіжна література. Важко переоцінити подібні заходи, адже вони допомагають набути практичний педагогічний і мовний досвід студентам КДПУ, популяризувати вивчення іноземних мов серед молоді і просто пригадати, як це може бути весело зібратися всім разом у школі)

- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 595

Минулого тижня на факультеті іноземних мов був проведений конкурс під назвою “Digital Storytelling”, організований за сприяння кафедри англійської філології. У конкурсі взяли участь команди студентів першого та другого курсів, груп АЗЛ-24 та АЗЛ-23-2, чиї роботи вразили журі глибиною продуманості, емоційністю та вмілим використанням сучасних технологій. Підготовці конкурсу сприяло знайомство зі спікером Деббі Рейнхард та відвідування лекції на тему «The power of storytelling», що відбулася за підтримки колег із Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, а саме кафедри англійської філології та лінгводидактики.
Загалом, конкурс “Digital Storytelling” став справжнім святом креативності та інновацій! Всі учасники продемонстрували високий рівень володіння англійською мовою та оригінальність мислення.
На думку журі (у складі студентів-магістрантів групи ЗАМм-23: Ліхачової Г., Мялик С., Пашкової Є.), робота студентів групи АЗЛ-24, а саме відео-презентація на тему “Funny Story”, яка стала колаборацією у відображенні різних життєвих історій учасників конкурсу, вдало передала оригінальний задум передачі індивідуальності досвіду кожного студента, при цьому створюючи єдину змістову лінію.
Відео-робота, представлена студентами групи АЗЛ-23-2, вразила журі неординарною формою подачі, наявністю драматичного сюжету, закадровим авторським дубляжем з музичним супроводом.
Окремо варто наголосити на використанні у роботах різних інструментів цифрового сторітелінга, таких як: цифрові платформи для створення історій (Canva, Shutterstock, Gamma), медіаформати (тексти, зображення, аудіо та відео), а також штучний інтелект, який став потужним інструментом у руках наших студентів, дозволивши їм розкрити свій творчий потенціал. Завдяки ШІ, студенти змогли створювати дивовижні візуальні ефекти, підбирати музику та звукові ефекти, а також автоматично генерувати тексти. Це свідчить про те, що сучасні студенти не бояться експериментувати та використовувати нові технології для досягнення своїх цілей.
За результатами обговорення журі дійшло висновку про присвоєння 1-го місця командам студентів групи АЗЛ-24 та групи АЗЛ-23-2, які використавши різні форми та методи подачі цифрових історій, рівноцінно досягли поставленої мети конкурсу. Обидві команди переможців продемонстрували не лише відмінне знання англійської мови, а й здатність творчо мислити та використовувати різноманітні інструменти для досягнення поставленої мети. Використання онлайн-платформ та штучного інтелекту дозволило їм створити справді унікальні презентації та відеокліпи, які захопили аудиторію.
Хочемо підкреслити, що перемога команд студентів груп АЗЛ-24 та АЗЛ-23-2 – це не лише їх особисте досягнення, а й результат якісної підготовки, яку вони отримують на нашому факультеті. Викладачі докладають максимум зусиль, щоб студенти володіли не тільки теоретичними знаннями, а й практичними навичками, необхідними для успішної роботи в сучасному світі.
Вітаємо переможців та бажаємо творчого натхнення й подальших успіхів! Цей конкурс ще раз довів, що наші студенти – це талановиті та креативні молоді люди, які здатні досягти великих висот.
Окремо, хочемо підтримати Катерину Кайдаш, студентку факультету іноземних мов, групи АЗЛ-24, яка наразі приймає участь у ІІ Міжнародному конкурсі із Цифрового Сторітелінгу: “Життєві історії для зцілення та натхнення від тих, хто навчає та вчить англійську мову” з роботою на тему “Anime story with a happy ending”.
Історія Катерини відгукується в серцях багатьох і є насправді надихаючою для всіх, хто прагне вдосконалювати себе та свої знання. Самостійна робота студентки над проектом заслуговує на особливу похвалу. Вона не лише демонструє високий рівень володіння англійською мовою, а вміння талановитого оратора і дизайнера. Її відвертість і щирість справляють незабутнє враження.
Бажаємо Катерині перемоги у конкурсі та подальших творчих злетів! Її досвід є прекрасним прикладом для всіх студентів, які прагнуть розвивати свої таланти та досягати нових висот!
Роботи учасників конкурсу доступні для перегляду за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1PKEjA-mBdpbTCBjZ_RNP-Uyy2JI2BU1u?usp=sharing
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 614
ШАНОВНІ ВИКЛАДАЧІ І ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ!
26 листопада 2024 року об 13.00 відбудеться третя лекція міжнародного проєкту
«INTERNATIONAL ENGLISH LITERATURE PROJECT», організованого кафедрою англійської філології.
Спікер: професорка Алессандра Петріна (The University of Padova, Italy)
Усіх бажаючих удосконалити мовні навички і поглибити знання з дитячої літератури чекаємо у нашій віртуальній аудиторії!
https://us04web.zoom.us/j/7513780470?pwd=UWJMK3BrMXliMW9WeFVOS29WNjZQQT09
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 731
21 листопада 2024 року відбулася друга лекція міжнародного проєкту, «INTERNATIONAL ENGLISH LITERATURE PROJECT», організованого кафедрою англійської філології. Спікером була Олена Лілова – доцентка з Університету «Медітеран» (Подгоріца, Чорногорія). Цю лекцію можна було би назвати майстер-класом із викладання зарубіжної літератури. Чудова взаємодія змісту і форми, ретельно відібраний презентаційний ряд, доречні коментарі і апеляції до слухачів, перевірочний тест наприкінці зустрічі, манера спілкування з аудиторією – всі ці показники свідчать про високий рівень фахової і викладацької підготовки лектора. Магістральною метою зустрічі було ознайомлення з драматичними жанрами англійської літератури доби першої половини XVI ст., тобто доби перших Тюдорів. Центром уваги доповідачки постали найпопулярніші жанрові форми – педжент, мораліте і інтерлюдія. Спікерка детально схарактеризувала їхні головні риси, наголосила на використанні традицій цих постанов у драматургії наступної, єлизаветинської доби, зупинилась на відомих персоналіях.


На думку багатьох учасників проєкту, успішний результат цієї зустрічі забезпечили декілька компонентів: 1) особлива репрезентація наукового матеріалу: кожне слово лекторки мало вагу, і її доповідь була через це настільки натхненною і переконливою, що змогла занурити всіх присутніх у початок ХVІ ст. і дозволила візуалізувати деякі картини тогочасного англійського життя. За влучним висловом завідувача кафедри англійської філології, доцента І. С. Зоренко, пані Олена «зачаровувала своїм голосом, яким, наче невидимою ниткою, вела нас у давній світ»; 2) не можна не відмітити й міждисциплінарний характер лекції. Як і попередній доповідач Ендрю Хедфілд, Олена Лілова теж розташувала свою розповідь на перетині багатьох різнопланових наукових дисциплін: літературознавства і стилістики, історії Англії і літератури Англії, історії англійської мови і практичної граматики англійської мови; 3) навряд чи залишились непоміченими серед достоту зацікавлених слухачів і лекторові референції до Вільяма Шекспіра у деяких фрагментах розповіді. Цей факт підтверджує думку про те, що мораліте, інтерлюдії і педженти стали продуктивним ідейно-змістовним матеріалом, яким скористалися творці єлизаветинської драми, і особисто Шекспір. Згадки про цього автора у розмові про драму часів ранніх Тюдорів постають на захист твердження сучасного вченого Г. Блума про те, що Шекспір – центр західного літературного канону, оскільки і у його творах знаходять місце художні надбання попередніх періодів, і автори наступних епох вбачають у його шедеврах невичерпне джерело натхнення.
Відповіді на численні питання викладачів і здобувачів освіти дозволили доповідачці актуалізувати і непроінтерпретовані в самій лекції особливості ранньотюдорівської драми. Обговорення, безсумнівно, дозволило розширити загальні літературознавчі уявлення слухачів і дізнатися про достеменні професійні смаки дослідниці. Спікерка більше розповіла про її розвідки, присвячені єлизаветинській прозі, а також зробила акцент на аспектах, необхідних для майбутніх учителів, зокрема, на алегоріях, що в далекі часи символізували virtue (позитивна риса характеру) і vice (негативна риса), і на їхній реалізації у текстах ранньої тюдорівської драми. Тож лекція, як і давнє мораліте, носила і виховний характер.


Слухачі поділилися своїми враженнями про зустріч.
Завідувач кафедри романо-германської філології ПНПУ імені В. Г. Короленка, доцент В. І. Воскобойник надихнулась захоплюючою лекцією і навіть сформулювала слушну пораду: «The lecture devoted to English early Tudor drama was very interesting, informative and well-structured. Olena Lilova with her detailed subtle analysis of the drama genre of early Tudor period inspired many of us to study literature. Many thanks to the lecturer for such amazing material presented professionally. With the students’ interest in the topic inspired by Olena Lilova’s lecture, you are sure to succeed in putting some performances of the Medieval period on the university stage». Приємно було почути лекторці і схвальний коментар від доцента кафедри романо-германської філології ПНПУ імені В. Г. Короленка Н. І. Криницької: «Much gratitude for such an informative and intellectual lecture! It was a great pleasure to listen to a highly cultural person. I am very grateful to Olena and all the organizers!»
Аліна Куценко, АЗЛм-24: «Today we attended the lecture “English Early Tudor Drama” delivered by Associate Professor Olena Lilova from The University “Mediterranean”. The scholar provided profound perspectives on the global impact of English literature and its role in connecting diverse cultural narratives. It was very insightful and great to learn about Tudor Drama. I’ve picked up quite a lot of information about that time period and the way it affected writers and other creators of that time. It was an amazing opportunity for anyone who is passionate about literature and cultural studies».
Олександра Шпилякова, АЗЛ-21: «The lecture was very fascinating, especially the part about the origins of English drama. I enjoyed learning more about interludes and their role in theater development. The lecturer explained well how social changes influenced dramatic works of that period. After the lecture, I became interested in morality plays and would like to read some examples. Overall, this was very useful information for further research in literature».
Дар’я Гудзь, АЗЛ-21: «The topic of the lecture was new to me, but everything was presented very clearly. What interested me most was the analysis of texts and their comparison with modern theater. I especially liked the detailed examination of the role of religion in Tudor-era drama. I realized how important it is to consider the context when analyzing literary works. The lecture left a great impression and a desire to learn more about this period».
Єлизавета Корсікова, АЗЛ-21: «This lecture exceeded my expectations — so much new information! It was particularly interesting to hear about the political influence on theater and drama. The lecturer provided excellent examples that helped me better understand the topic. I was intrigued by the transformation of genres during this period, especially the development of morality plays. Thank you for such a well-structured presentation; it made the material easy to absorb».
Вероніка Степура, АЗЛ-21: «The lecture made a big impression on me with its clarity and interesting examples. It was the first time I learned about early Tudor drama and its connection to social processes. I especially enjoyed the discussion of morality plays as a way to convey ideas through theater. The lecturer explained it so well that I now want to study the topic more deeply. It would also be interesting to learn more about the authors of this period».
Марія Мігуцька, АЗЛ-21: «The topic of the lecture was complex, but the material’s presentation impressed me with its simplicity. The lecturer successfully explained the role of morality plays and interludes in the development of English drama. The examples of works and the analysis of their key ideas were especially memorable. It was fascinating to learn how these genres influenced the formation of modern theater. I am very grateful for such an engaging lecture, which motivates me to conduct further research».
ІринаДрукарь, АЗЛ-21: «The lecture was a real discovery for me. I learned how early drama reflected the social and religious trends of its time. The most interesting part was hearing about interludes — I knew nothing about them before. Thanks to the clear structure of the material, I was able to grasp the main points easily. The lecture inspired me to learn more about the literature of the Tudor era».

Доцента кафедри англійської філології І. А. Дирду зацікавила не тільки історія педженту, а й можливість його сценічної постановки у сучасному світі: «Thank you for delivering such an engaging and insightful lecture on early Tudor drama. Your passion and enthusiasm for the subject are truly inspiring, and the way you present the material creates an atmosphere of curiosity and excitement. You have mentioned the functioning of Community Theatre in the 15 century and attempts of modern society to renew the traditions of such theatres. Do you believe that new modern approaches (new technologies, modern problems arisen on the stage) can contribute to flourishing of Comminity Theatre in the 21 century?»
Доцент кафедри англійської філології Л. Д. Федоряка теж подякувала пані Олені за цю зустріч: «Today was a special class, a very moving flashback to my youth and postgraduate studies. My dear friend, I am very grateful to you for all you have done for the students of our university, my colleagues, and me. You are my lifelong role model to follow and learn from. We highly appreciate your virtues, help and sincerely hope for future cooperation!» Лекторка з Чорногорії також відзначила зворушливу атмосферу в дистанційній аудиторії і зізналася, що нечасто на своїх гостьових лекціях зустрічала таких підготовлених і доброзичних слухачів.

Безмежно дякуємо доцентці Олені Ліловій за прекрасну літературознавчу лекцію, за допомогу в популяризації англійської мови крізь призму англійської літератури!
Бажаємо пані Олені нових академічних здобутків і сподіваємося на подальшу плідну співпрацю з Університетом «Медітеран»!

- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 559
У листопаді 2024 року між Криворізьким державним педагогічним університетом і Полтавським національним педагогічним університетом імені В. Г. Короленка було підписано договір про академічну співпрацю. 20 листопада 2024 року відбувся міжкафедральний методичний семінар викладачів кафедри англійської філології КДПУ з адміністрацією Навчально-наукового інституту іноземних мов ПНПУ імені В. Г. Короленка та викладачами кафедри романо-германської філології цього закладу вищої освіти. Метою засідання було ознайомлення з освітніми програмами та результатами викладацької і наукової діяльності представників обох кафедр, а також обговорення і планування перспективних напрямів співпраці.

Кафедру англійської філології КДПУ представляли завідувач, доцент І. С. Зоренко, гарант ОП Середня освіта (Англійська мова. Зарубіжна література (англійська)) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, доцент І. А. Дирда, гарант ОП Середня освіта (Англійська мова. Зарубіжна література) другого (магістерського) рівня вищої освіти, доцент О. О. Пальчикова, а також провідні спеціалісти кафедри, доценти М. В. Малоіван і Л. Д. Федоряка. Від кафедри романо-германської філології ПНПУ імені В.Г. Короленка у ознайомлювальному семінарі взяли участь завідувач кафедри, доцент В. І. Воскобойник, гарант ОП Середня освіта (Мова і література (німецька) та мова і література (англійська)) першого (бакалаврського) рівня, доцент Н. І. Криницька, доценти В. В. Кононенко і Ю. О. Дзекун. Також на зустрічі були присутні замісник директора ННІ іноземних мов, доцент І. М. Тимінська та доцент кафедри англійської і німецької філології Р. Г. Шрамко.
Доповідачем на зустрічі виступила директор ННІ іноземних мов ПНПУ імені В. Г. Короленка, доктор філологічних наук, професор М. О. Зуєнко, яка репрезентувала інформацію про найближчі форми і напрями міжуніверситетської співпраці у межах проєкту Erasmus+ і поділилася досвідом використання його ключових аспектів під час розроблення освітньо-професійних програм. Доценти І. А. Дирда і О. О. Пальчикова, М. В. Малоіван і М. В. Цегельська з кафедри англійської філології КДПУ, а також професор М. О. Зуєнко є членами TESOL, тож, як зазначила директор ННІ іноземних мов ПНПУ імені В. Г. Короленка, майбутнє співробітництво в цьому напрямку може розвиватися на основі вже усталених традицій.
Завідувач кафедри романо-германської філології ПНПУ імені В. Г. Короленка, доцент В. І. Воскобойник наголосила, що співпраця між двома означеними кафедрами може бути реалізована шляхом проведення гостьових лекцій, спільних позааудиторних заходів, і упровадження внутрішньої мобільності.
Завідувач кафедри англійської філології КДПУ І. С. Зоренко теж окреслила перспективні кроки співпраці. Серед найближчих – відвідування викладачами і здобувачами освіти кафедри романо-германської філології ПНПУ імені В. Г. Короленка міжнародного проєкту «International English Literature Project», організованого кафедрою англійської філології КДПУ, у якому доцент кафедри романо-германської філології Н. І. Криницька візьме участь і як спікер. Від імені колег І. С. Зоренко подякувала представникам кафедри романо-германської філології за можливість долучитися до онлайн-заходів Міжнародного тижня «Міжнародна співпраця університетів та грантова діяльність» в межах імплементації Erasmus+ проєкту BOOST (Bringing Opportunities and Organizational Success To Small Local Universities in Ukraine), що відбудеться у листопаді і грудні 2024 року. Також завідувач кафедри англійської філології І. С. Зоренко подякувала професору М. Зуєнко за рецензування ОП Середня освіта (Англійська мова. Зарубіжна література) другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Учасники міжкафедрального методичного семінару дійшли висновку, що співпрацю між двома університетами – КДПУ і ПНПУ імені В. Г. Короленка – можна здійснювати у галузі академічної освіти, наукових досліджень, підвищення кваліфікації викладачів і студентів та інших питань, що становитимуть взаємний інтерес.
Щиро дякуємо шанованим колегам і однодумцям із Полтавського педагогічного вишу за запрошення до співпраці і сподіваємось на тривалий і плідний обмін досвідом!
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 520
ШАНОВНІ ВИКЛАДАЧІ І ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ!
21 листопада 2024 року об 11.00 відбудеться друга лекція міжнародного проєкту
«INTERNATIONAL ENGLISH LITERATURE PROJECT», організованого кафедрою англійської філології.
Спікер: доцентка Олена Лілова, The University “Mediterranean”, Podgorica (Montenegro)

Усіх охочих удосконалити мовні навички і поглибити знання з англійської драматургії доби ранніх Тюдорів чекаємо у нашій віртуальній аудиторії!
https://us04web.zoom.us/j/7513780470?pwd=UWJMK3BrMXliMW9WeFVOS29WNjZQQT09
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 725










