Кафедра англійської філології
Факультет іноземних мов

Клименко І.М. (1 здобувач освіти)

Тема

Наук. керівник

Лексико-семантичні та функціональні особливості дієслів розумової діяльності в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО)

Доц., к.філол.н.

Клименко І.М.

Засоби вираження способу в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО)

Доц., к.філол.н.

Клименко І.М.

Полісемія й омонімія  в сучасній англійській граматиці (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО)

Доц., к.філол.н.

Клименко І.М.

Зоренко І.С. (1 здобувач освіти)

Тема

Наук. керівник

Особливості граматичної синонімії в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО)

Доц., к.пед.н.

Зоренко І.С.

Засоби вираження допустовості в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО)

Доц., к.пед.н.

Зоренко І.С.

Засоби вираження спонукальності в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО)

Доц., к.пед.н.

Зоренко І.С.

Малоіван М.В. (1 здобувач освіти)

Тема

Наук. керівник

«Лінгвістично-стилістичні особливості вираження оціночних суджень та емоційності в англомовних інтернет-відгуках на кіно- та анімаційні стрічки (на матеріалах фільмів Deadpool (2018, 2024) та мультфільмів Inside Out 1, 2) (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО)

Доц., к.пед.н.

Малоіван М.В.

«Лінгвістичні стратегії конструювання ідентичності в англомовному TikTok-дискурсі» (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО).

Доц., к.пед.н.

Малоіван М.В.

«Мова екологічного активізму: лінгвістичні засоби формування переконання в англомовному дискурсі (на матеріалі виступів Грети Тунберг та медіа-кампаній 2020-2025 рр.)  (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО).

Доц., к.пед.н.

Малоіван М.В.

Дирда І.А. (1 здобувач освіти)

Тема

Наук. керівник

Лінгвостилістичні засоби зображення небінарних персонажів у сучасній кіноіндустрії (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО).

Доц., к.пед.н.

Дирда І.А.

Публічне засудження в англомовному онлайн-просторі: лінгвістичні особливості та механізми формування cancel culture (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО).

Доц., к.пед.н.

Дирда І.А.

Лексико-прагматичні засоби обговорення контент-провокацій у Threads: інтернет-дискурс і соціальні реакції (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО).

Доц., к.пед.н.

Дирда І.А.

Федоряка Л.Д. (1 здобувач освіти)

Тема

Наук. керівник

Стилістика сатиричних творів М.Спарк (лінгвопрагматичний аспект).

Доц., к.філ.н.

Федоряка Л.Д.

Романістика М. Спарк у світлі теорії можливих світів.

Доц., к.філ.н.

Федоряка Л.Д.

Комічне в англійській літературі: ключові персоналії, їхні твори, інструментарій.

Доц., к.філ.н.

Федоряка Л.Д.

 Пальчикова О.О. (1 здобувач освіти)

Тема

Наук. керівник

Розвиток соціальної та громадянської компетентностей учнів 8 класу ЗЗСО під час засвоєння граматичного матеріалу англійською мовою

Доц., к.пед.н.

Пальчикова О.О.

Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності учнів 11 класу ЗЗСО  під час навчання морфологіі на уроках англійської мови

Доц., к.пед.н.

Пальчикова О.О.

Розвиток ключової компетентності «інноваційність» учнів 7 класу ЗЗСО під час навчання  синтаксису простого речення на уроках англійської мови

Доц., к.пед.н.

Пальчикова О.О.

31217
 

Тема курсової роботи

П І Б

викладача

1

Лінгвокультурний аспект функціонування

фразеологізмів з колористичним компонентом в сучасному англомовному медіа дискурсі.

Пальчикова Олександра

Олександрівна

2

Парентеза в сучасних англомовних медіа текстах.

Пальчикова Олександра

Олександрівна

3

Особливості вживання гіперболи в англомовних рекламних текстах.

Пальчикова Олександра

Олександрівна

4

Специфіка вживання абревіаціі в англомовних політичних текстах.

Пальчикова Олександра

Олександрівна

5

Синтаксис складного речення в сучасному англомовному кінематографі.

Пальчикова Олександра

Олександрівна

6

Специфіка вживання образних порівнянь у текстах жанру «Мотиваційна промова».

Пальчикова Олександра

Олександрівна

7

Лінвостилістичні особливості нової лексики у літературі фентезі та її впливу на повсякденне мовлення.

Дирда Ірина

Анатоліївна

8

Номінація вікових груп у сучасній англійській мові: гендерні та соціальні аспекти (на прикладі …).

Дирда Ірина

Анатоліївна

9

Особливості лексичних прийомів для формування толерантного медіа дискурсу в англомовних ЗМІ (на прикладі ……).

Дирда Ірина

Анатоліївна

10

Механізми формування нових фразових дієслів у сучасній англійській мові (на матеріалі соціальних мереж).

Дирда Ірина

Анатоліївна

11

Cancel culture: трансформації мовних норм і поява нових обмежень в англійській мові.

Дирда Ірина

Анатоліївна

12

Використання емодзі та стікерів як засобу міжкультурної комунікації: універсальні й культурно зумовлені значення.

Дирда Ірина

Анатоліївна

13

Мовні стратегії мотивації та самовираження у музиці (на прикладі текстів пісень Imagine Dragons та Eminem).

Дирда Ірина

Анатоліївна

14

Лінгвістично-стилістичні особливості виразу агресії в політичному дискурсі (на матеріалі виступів та постів Д. Трампа) або (на матеріалі постів у Twitter / X світових лідерів)»

Малоіван Марина Вікторівна

15

Імплементація гендерного аспекту в англомовному кінодискурсі (на матеріалі кінострічок "The Marvels 2023")

Малоіван Марина Вікторівна

16

Особливості трансляції феміністичних ідей в англомовному медіадискурсі (на матеріалі Instagram- та TikTok-аккаунтів інфлюенсерок)

Малоіван Марина Вікторівна

17

Лінгво-стилістичні особливості англомовного коміксу (на матеріалі коміксу «Pepper&Carrot»

Малоіван Марина Вікторівна

18

Дискурсивні особливості супергеройського наративу в англомовному коміксі (на матеріалі DC Comics)

Малоіван Марина Вікторівна

19

Мовна гра та гумор як інструмент конструювання ідентичності в англомовному TikTok-дискурсі

Малоіван Марина Вікторівна

20

Зміни в об’єму значення в англійському вокабулярі.

Клименко Ірина Михайлівна

21

Засоби вираження аспектуальності в сучасній англійській мові.

Клименко Ірина Михайлівна

22

Проблема способу в сучасній англійській мові.

Клименко Ірина Михайлівна

23

Зіставний аналіз інфінітивних структур в англійській та українській мовах.

Клименко Ірина

Михайлівна

24

Засоби вираження категорії ствердження/заперечності в сучасній англійській мові.

Клименко Ірина

Михайлівна

25

Полісемія та омонімія в сучасній англійській граматиці.

Клименко Ірина

Михайлівна

26

Проблема  перфектних форм у сучасній англійській мові.

Зоренко Ірина

Станіславівна

27

Аспекти створення художнього образу в англомовному тексті.

Зоренко Ірина

Станіславівна

28

Категорія імпліцитності в англійському поетичному тексті.

Зоренко  Ірина

Станіславівна

29

Особливості графічних  засобів стилістичної організації англомовного тексту.

Зоренко Ірина

Станіславівна

30

Лінгвостилістичний аналіз оповідання С.Моема «Jane».

Зоренко Ірина

Станіславівна

31

Структурно-семантичні особливості англійських префіксальних новотворів.

Зоренко Ірина

Станіславівна

32

Стилістичні особливості роману М. Спаркс «The Prime of miss Jean Brodie»

Федоряка Людмила

Діамарівна

33

Особливості стилістичного малюнку в романі М.Спаркс «Memento Mori»

Федоряка Людмила

Діамарівна

34

Сатирична стилістика роману М.Спаркс «The Driver`s Seat»

Федоряка Людмила

Діамарівна

35

Засоби вираження комічного у «Кентерберійських оповіданнях» Дж. Чосера

Федоряка Людмила

Діамарівна

36

Специфіка реалізації комічного у повісті Дж. К. Джерома «Троє у човні, не рахуючи пса»

Федоряка Людмила

Діамарівна

37

Гумор у романі В. Теккерея «Ярмарок суєти»

Федоряка Людмила

Діамарівна

38

Функціональне призначення сатири у творчості Дж. Свіфта (у романі «Пригоди Гулівера»)

Федоряка Людмила

Діамарівна

39

Соціальна сатира І. ВО: об’єкти і інструментарій.

Федоряка Людмила

Діамарівна

40

Сатирична інтерпретація дійсності у антиутопіях О. Гакслі та Дж. Орвелла.

Федоряка Людмила

Діамарівна

31216

Прізвище та ім’я студента, шифр групи

Тема курсової роботи

Науковий керівник

Шпилякова Олександра, АНФ-21

Лінгвопрагматичні засоби впливу в англомовних гастрономічних рекламних текстах

Дирда І.А.

Корсікова Єлизавета, АНФ-21

Мовні стратегії у TEDTalks на тему особистісного розвитку

Дирда І.А.

Янчій Лідія,

АНФ-21

Стилістично-лінгвістичні особливості виразу оціночного судження у інтернет-відгуках на фільми (на матеріалах фільмів «Джокер»(2019) та «Джокер. Божевілля на двох»(2024))

Малоіван М.В.

Перепічаєва Дар’я,

АНФ-21

Особливості полікодового тексту як засобу маніпуляції свідомістю на матеріалі інтернет-мемів

Малоіван М.В.

Друкарь Ірина,

АНФ-21

Сонетарій Вільяма Шекспіра: тематичний спектр і концептосфера

Федоряка Л.Д.

29000

Студент

Тема

Наук. керівник

Леміш

Євген

ЗАМм-24 

Лексико-семантичні та функціональні особливості дієслів розумової діяльності в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО)

Доц., к.філол.н.

Клименко І.М.

Семенова Наталія

АЗЛм - 24

Лексико-семантичні особливості фразеологічних адвербів в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО)

Доц., к.пед.н.

Зоренко І.С.

Срібна

Анна

ЗАМм - 24

Лінгвостилістичні особливості гендерно-нейтральної мови в рекламі одягу та їх вплив на сприйняття аудиторії (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО)

Доц., к.п.н.

Дирда І.А.

Нестеренко Наталія

АЗЛм - 24

Особливості вербалізації надзвичайних нових в ангмомовних медійних виданнях на прикладі ... (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО)

Доц., к.пед.н.

Малоіван М.В.

Куценко

Аліна

АЗЛм - 24

Мистецтво як сенс життя (на прикладі трилогії С.Моема)

Доц., к.філол.н.

Федоряка Л.Д.

Пахлан

Тетяна

ЗАМм - 24

Моральна проблема «Казок» О. Вайльда

Доц., к.філол.н.

Федоряка Л.Д.

Пенцаль Марія

АЗЛм - 24

Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності учнів 11 класу ЗЗСО  під час навчання синтаксису складного речення на уроках англійської мови

Доц., к.пед.н.

Пальчикова О.О.

28466

п/п

ПШБ

студента

Тема кваліфікаційної роботи

Керівник

1.      

АЛЄКСЄЄВА

Анна

Іванівна

 Жанрово-стилістичні особливості феномену англомовного травелогу (з розробкою комплексу завдань для профільної школи)

Томіліна А.О.

2.      

ВОЛОВИЧ

Данило

Олексійович

Історичний розвиток складного речення в англійській мові

Клименко І.М.

3.      

КИСЕЛЬОВ

Владислав

Аленович

Формування ключових компетентностей учнів базової середньої школи у процесі вивчення іноземної мови

Зоренко І.С.

4.      

МАРТИНЮК

Марія

Андріївна

Лінгвістичні особливості інтернет дискурсу на прикладі платформи Instagram (з розробкою комплексу завдань для профільної школи)

Дирда І.А.

5.      

МАРУСИЧ

Вікторія

Юріївна

Феномен заголовків англомовного дискурсу на прикладі Daily Mail та New York Times (з розробкою комплексу завдань для профільної школи)

Дирда І.А.

6.      

РИБАЛЬЧЕНКО

Марія

Сергіївна

Методика формування діалогічного мовлення учнів у процесі засвоєння лексики англійської мови

Пальчикова О.О.

7.      

ЧЕРНЕЦОВА

Валерія

Едуардівна

Формування культурної компетентності учнів у процесі навчання лексики англійської мови в 6 класі

Пальчикова О.О.

8.

ПАШКОВА

Єкатерина

Сергіївна
Особливості функціонування гендерного аспекту дискурсивних елементів у англомовній лінгвокультурі  (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) Малоіван М.В.
24832

Прізвище та ім’я студента, шифр групи

Тема курсової роботи

Науковий керівник

1

Семенова Наталія АНФ-20

Особливості полікодового тексту як засобу маніпуляції свідомістю на матеріалах інтернет-мемів

Томіліна А.О.

2

Мкртчян Ася ЗАМ-20

Лінгвостилічні особливості англомовного коміксу (на матеріалі MARVEL)

Томіліна А.О.

3

Нестеренко Наталя АНФ-20

Імплементація гендерного аспекту в англомовному кінодискурсі (на матеріалах кінострічки «Барбі»)

Малоіван М.В.

4

Власенко Нікіта АНФ-20

Неологізми у сучасному англомовному медіапросторі

Пальчикова О.О.

5

Срібна Ганна АНФ-20

Вербалізація емотивних концептів Love – Hate в англомовних сучасних текстах

Дирда І.А.

6

Гордєєв Микита ЗАМ-20

Мовна репрезентація гендерних стереотипів у медійному інтернет-дискурсі

Дирда І.А.

7

Волкова Дар’я ЗАМ-20

Вербалізація поняття «війна» у сучасному політичному дискурсі

Дирда І.А.

8

Бобровнича  Марія ЗАМ-20

Особливості лексичної синтагматики в англійській мові

Клименко І.П.

9

Гилюк Руслана ЗАМ-20

Відношення антонімії в англійській мові

Клименко І.П.

10

Іваніна  Софія ЗАМ-20

Функціонально-семантична категорія роду в сучасній англійській мові

Зоренко І.С.

11

Кіковка Дмитро ЗАМ-20

Особливості територіальної варіативності британського варіанта англійської мови

Клименко І.М.

12

Кучер Павло ЗАМ-20

Лексичні особливості префіксальних неологізмів англійської мови

Клименко І.М.

13

Мелкумян Ксенія ЗАМ-20

Особливості субстандартного творення англійської лексики

Клименко І.М.

14

Чумак Марина ЗАМ-20

Англійський інфінітив та його відповідності в українській мові

Зоренко І.С.

15

Шуст Ірина ЗАМ-20

Семантичні зміни в денотативному компоненті значення в  англійській мові

Зоренко І.С.

24833

Спеціальність 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська))

1.      

Васильченко Анастасія Владиславівна

Розвиток соціальних та громадянських компетентностей під час навчання граматики англійської мови в профільній школі

Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О.

Доц., к.пед.н.

Гладка О. В.

2.      

Чередник

Ганна

Сергіївна

Розвиток культурної компетентності учнів профільної школи під час навчання лексики англійської мови

Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О.

Доц., к.пед.н.

Гладка О. В.

3.      

Корнієнко Володимир Владиславович

Інтертекстуальність як засіб впливу в політичному дискурсі (з розробкою комплексу завдань для профільної школи)

Доц., к.пед.н.

Томіліна А.О.

Ст.викл., к.пед.н. Лопатич Р.В.

4.      

Баженов

Богдан

Русланович

Технології персуазивності в політичному дискурсі (з розробкою комплексу завдань для профільної школи)

Доц., к.пед.н.

Малоіван М. В.

Ст.викл., к.пед.н. Лопатич Р.В.

5.      

Мінаєва

Поліна

Андріївна

Порівняльний та лінгвокультурний аспекти паремій у системі фразеології (з розробкою комплексу завдань для профільної школи)

Ст.викл., к.пед.н. Дирда І.А.

Доц., к.пед.н.  Мацепура Л. Л.

21749

Оцінка кваліфікаційної роботи здійснюється за 100-бальною шкалою, яка складається з двох частин:

1) виконання кваліфікаційної роботи (до 70 балів) і 2) захисту (до 30 балів).


Оцінка А «відмінно» (91-100 балівставиться, якщо студент:

Оцінка курсової роботи здійснюється за 100-бальною шкалою, яка складається з двох частин:

1) виконання курсової роботи (до 70 балів) і 2) захисту (до 30 балів).


Оцінка А «відмінно» (91-100 балів) ставиться, якщо студент:


1. Показав глибокі теоретичні знання з вивчених дисциплін, з яких виконана курсова робота;
2. Оволодів первинними навиками дослідницької роботи: збирати дані, аналізувати, творчо осмислювати їх, формулювати висновки;
3. Дає свої пропозиції і рекомендації з предмета дослідження;
4. Виконав роботу грамотно літературною українською мовою;
5. Оформив роботу відповідно до вимог і подав її до захисту у визначений кафедрою термін;
6. На захисті продемонстрував глибокі знання з теми дослідження, твердо і впевнено відповів на запитання членів комісії.

821
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30