Клименко І.М. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
Лексико-семантичні та функціональні особливості дієслів розумової діяльності в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
|
Засоби вираження способу в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
|
Полісемія й омонімія в сучасній англійській граматиці (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
Зоренко І.С. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
Особливості граматичної синонімії в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.пед.н. Зоренко І.С. |
|
Засоби вираження допустовості в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.пед.н. Зоренко І.С. |
|
Засоби вираження спонукальності в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.пед.н. Зоренко І.С. |
Малоіван М.В. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
«Лінгвістично-стилістичні особливості вираження оціночних суджень та емоційності в англомовних інтернет-відгуках на кіно- та анімаційні стрічки (на матеріалах фільмів Deadpool (2018, 2024) та мультфільмів Inside Out 1, 2) (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО) |
Доц., к.пед.н. Малоіван М.В. |
|
«Лінгвістичні стратегії конструювання ідентичності в англомовному TikTok-дискурсі» (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО). |
Доц., к.пед.н. Малоіван М.В. |
|
«Мова екологічного активізму: лінгвістичні засоби формування переконання в англомовному дискурсі (на матеріалі виступів Грети Тунберг та медіа-кампаній 2020-2025 рр.) (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО). |
Доц., к.пед.н. Малоіван М.В. |
Дирда І.А. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
Лінгвостилістичні засоби зображення небінарних персонажів у сучасній кіноіндустрії (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО). |
Доц., к.пед.н. Дирда І.А. |
|
Публічне засудження в англомовному онлайн-просторі: лінгвістичні особливості та механізми формування cancel culture (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО). |
Доц., к.пед.н. Дирда І.А. |
|
Лексико-прагматичні засоби обговорення контент-провокацій у Threads: інтернет-дискурс і соціальні реакції (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО). |
Доц., к.пед.н. Дирда І.А. |
Федоряка Л.Д. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
Стилістика сатиричних творів М.Спарк (лінгвопрагматичний аспект). |
Доц., к.філ.н. Федоряка Л.Д. |
|
Романістика М. Спарк у світлі теорії можливих світів. |
Доц., к.філ.н. Федоряка Л.Д. |
|
Комічне в англійській літературі: ключові персоналії, їхні твори, інструментарій. |
Доц., к.філ.н. Федоряка Л.Д. |
Пальчикова О.О. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
Розвиток соціальної та громадянської компетентностей учнів 8 класу ЗЗСО під час засвоєння граматичного матеріалу англійською мовою |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |
|
Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності учнів 11 класу ЗЗСО під час навчання морфологіі на уроках англійської мови |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |
|
Розвиток ключової компетентності «інноваційність» учнів 7 класу ЗЗСО під час навчання синтаксису простого речення на уроках англійської мови |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 448
|
Тема курсової роботи |
П І Б викладача |
|
|
1 |
Лінгвокультурний аспект функціонування фразеологізмів з колористичним компонентом в сучасному англомовному медіа дискурсі. |
Пальчикова Олександра Олександрівна |
|
2 |
Парентеза в сучасних англомовних медіа текстах. |
Пальчикова Олександра Олександрівна |
|
3 |
Особливості вживання гіперболи в англомовних рекламних текстах. |
Пальчикова Олександра Олександрівна |
|
4 |
Специфіка вживання абревіаціі в англомовних політичних текстах. |
Пальчикова Олександра Олександрівна |
|
5 |
Синтаксис складного речення в сучасному англомовному кінематографі. |
Пальчикова Олександра Олександрівна |
|
6 |
Специфіка вживання образних порівнянь у текстах жанру «Мотиваційна промова». |
Пальчикова Олександра Олександрівна |
|
7 |
Лінвостилістичні особливості нової лексики у літературі фентезі та її впливу на повсякденне мовлення. |
Дирда Ірина Анатоліївна |
|
8 |
Номінація вікових груп у сучасній англійській мові: гендерні та соціальні аспекти (на прикладі …). |
Дирда Ірина Анатоліївна |
|
9 |
Особливості лексичних прийомів для формування толерантного медіа дискурсу в англомовних ЗМІ (на прикладі ……). |
Дирда Ірина Анатоліївна |
|
10 |
Механізми формування нових фразових дієслів у сучасній англійській мові (на матеріалі соціальних мереж). |
Дирда Ірина Анатоліївна |
|
11 |
Cancel culture: трансформації мовних норм і поява нових обмежень в англійській мові. |
Дирда Ірина Анатоліївна |
|
12 |
Використання емодзі та стікерів як засобу міжкультурної комунікації: універсальні й культурно зумовлені значення. |
Дирда Ірина Анатоліївна |
|
13 |
Мовні стратегії мотивації та самовираження у музиці (на прикладі текстів пісень Imagine Dragons та Eminem). |
Дирда Ірина Анатоліївна |
|
14 |
Лінгвістично-стилістичні особливості виразу агресії в політичному дискурсі (на матеріалі виступів та постів Д. Трампа) або (на матеріалі постів у Twitter / X світових лідерів)» |
Малоіван Марина Вікторівна |
|
15 |
Імплементація гендерного аспекту в англомовному кінодискурсі (на матеріалі кінострічок "The Marvels 2023") |
Малоіван Марина Вікторівна |
|
16 |
Особливості трансляції феміністичних ідей в англомовному медіадискурсі (на матеріалі Instagram- та TikTok-аккаунтів інфлюенсерок) |
Малоіван Марина Вікторівна |
|
17 |
Лінгво-стилістичні особливості англомовного коміксу (на матеріалі коміксу «Pepper&Carrot» |
Малоіван Марина Вікторівна |
|
18 |
Дискурсивні особливості супергеройського наративу в англомовному коміксі (на матеріалі DC Comics) |
Малоіван Марина Вікторівна |
|
19 |
Мовна гра та гумор як інструмент конструювання ідентичності в англомовному TikTok-дискурсі |
Малоіван Марина Вікторівна |
|
20 |
Зміни в об’єму значення в англійському вокабулярі. |
Клименко Ірина Михайлівна |
|
21 |
Засоби вираження аспектуальності в сучасній англійській мові. |
Клименко Ірина Михайлівна |
|
22 |
Проблема способу в сучасній англійській мові. |
Клименко Ірина Михайлівна |
|
23 |
Зіставний аналіз інфінітивних структур в англійській та українській мовах. |
Клименко Ірина Михайлівна |
|
24 |
Засоби вираження категорії ствердження/заперечності в сучасній англійській мові. |
Клименко Ірина Михайлівна |
|
25 |
Полісемія та омонімія в сучасній англійській граматиці. |
Клименко Ірина Михайлівна |
|
26 |
Проблема перфектних форм у сучасній англійській мові. |
Зоренко Ірина Станіславівна |
|
27 |
Аспекти створення художнього образу в англомовному тексті. |
Зоренко Ірина Станіславівна |
|
28 |
Категорія імпліцитності в англійському поетичному тексті. |
Зоренко Ірина Станіславівна |
|
29 |
Особливості графічних засобів стилістичної організації англомовного тексту. |
Зоренко Ірина Станіславівна |
|
30 |
Лінгвостилістичний аналіз оповідання С.Моема «Jane». |
Зоренко Ірина Станіславівна |
|
31 |
Структурно-семантичні особливості англійських префіксальних новотворів. |
Зоренко Ірина Станіславівна |
|
32 |
Стилістичні особливості роману М. Спаркс «The Prime of miss Jean Brodie» |
Федоряка Людмила Діамарівна |
|
33 |
Особливості стилістичного малюнку в романі М.Спаркс «Memento Mori» |
Федоряка Людмила Діамарівна |
|
34 |
Сатирична стилістика роману М.Спаркс «The Driver`s Seat» |
Федоряка Людмила Діамарівна |
|
35 |
Засоби вираження комічного у «Кентерберійських оповіданнях» Дж. Чосера |
Федоряка Людмила Діамарівна |
|
36 |
Специфіка реалізації комічного у повісті Дж. К. Джерома «Троє у човні, не рахуючи пса» |
Федоряка Людмила Діамарівна |
|
37 |
Гумор у романі В. Теккерея «Ярмарок суєти» |
Федоряка Людмила Діамарівна |
|
38 |
Функціональне призначення сатири у творчості Дж. Свіфта (у романі «Пригоди Гулівера») |
Федоряка Людмила Діамарівна |
|
39 |
Соціальна сатира І. ВО: об’єкти і інструментарій. |
Федоряка Людмила Діамарівна |
|
40 |
Сатирична інтерпретація дійсності у антиутопіях О. Гакслі та Дж. Орвелла. |
Федоряка Людмила Діамарівна |
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 491
|
Прізвище та ім’я студента, шифр групи |
Тема курсової роботи |
Науковий керівник |
|
Шпилякова Олександра, АНФ-21 |
Лінгвопрагматичні засоби впливу в англомовних гастрономічних рекламних текстах |
Дирда І.А. |
|
Корсікова Єлизавета, АНФ-21 |
Мовні стратегії у TEDTalks на тему особистісного розвитку |
Дирда І.А. |
|
Янчій Лідія, АНФ-21 |
Стилістично-лінгвістичні особливості виразу оціночного судження у інтернет-відгуках на фільми (на матеріалах фільмів «Джокер»(2019) та «Джокер. Божевілля на двох»(2024)) |
Малоіван М.В. |
|
Перепічаєва Дар’я, АНФ-21 |
Особливості полікодового тексту як засобу маніпуляції свідомістю на матеріалі інтернет-мемів |
Малоіван М.В. |
|
Друкарь Ірина, АНФ-21 |
Сонетарій Вільяма Шекспіра: тематичний спектр і концептосфера |
Федоряка Л.Д. |
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 961
|
Студент |
Тема |
Наук. керівник |
|
Леміш ЄвгенЗАМм-24 |
Лексико-семантичні та функціональні особливості дієслів розумової діяльності в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
|
Семенова Наталія АЗЛм - 24 |
Лексико-семантичні особливості фразеологічних адвербів в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.пед.н. Зоренко І.С. |
|
Срібна Анна ЗАМм - 24 |
Лінгвостилістичні особливості гендерно-нейтральної мови в рекламі одягу та їх вплив на сприйняття аудиторії (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО) |
Доц., к.п.н. Дирда І.А. |
|
Нестеренко Наталія АЗЛм - 24 |
Особливості вербалізації надзвичайних нових в ангмомовних медійних виданнях на прикладі ... (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО) |
Доц., к.пед.н. Малоіван М.В. |
|
Куценко Аліна АЗЛм - 24 |
Мистецтво як сенс життя (на прикладі трилогії С.Моема) |
Доц., к.філол.н. Федоряка Л.Д. |
|
Пахлан Тетяна ЗАМм - 24 |
Моральна проблема «Казок» О. Вайльда |
Доц., к.філол.н. Федоряка Л.Д. |
|
Пенцаль Марія АЗЛм - 24 |
Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності учнів 11 класу ЗЗСО під час навчання синтаксису складного речення на уроках англійської мови |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 1016
|
№ п/п |
ПШБ студента |
Тема кваліфікаційної роботи |
Керівник |
|
1. |
АЛЄКСЄЄВА Анна Іванівна |
Жанрово-стилістичні особливості феномену англомовного травелогу (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Томіліна А.О. |
|
2. |
ВОЛОВИЧ Данило Олексійович |
Історичний розвиток складного речення в англійській мові |
Клименко І.М. |
|
3. |
КИСЕЛЬОВ Владислав Аленович |
Формування ключових компетентностей учнів базової середньої школи у процесі вивчення іноземної мови |
Зоренко І.С. |
|
4. |
МАРТИНЮК Марія Андріївна |
Лінгвістичні особливості інтернет дискурсу на прикладі платформи Instagram (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Дирда І.А. |
|
5. |
МАРУСИЧ Вікторія Юріївна |
Феномен заголовків англомовного дискурсу на прикладі Daily Mail та New York Times (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Дирда І.А. |
|
6. |
РИБАЛЬЧЕНКО Марія Сергіївна |
Методика формування діалогічного мовлення учнів у процесі засвоєння лексики англійської мови |
Пальчикова О.О. |
|
7. |
ЧЕРНЕЦОВА Валерія Едуардівна |
Формування культурної компетентності учнів у процесі навчання лексики англійської мови в 6 класі |
Пальчикова О.О. |
| 8. |
ПАШКОВА Єкатерина Сергіївна |
Особливості функціонування гендерного аспекту дискурсивних елементів у англомовній лінгвокультурі (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) | Малоіван М.В. |
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 916
|
№ |
Прізвище та ім’я студента, шифр групи |
Тема курсової роботи |
Науковий керівник |
|
1 |
Семенова Наталія АНФ-20 |
Особливості полікодового тексту як засобу маніпуляції свідомістю на матеріалах інтернет-мемів |
Томіліна А.О. |
|
2 |
Мкртчян Ася ЗАМ-20 |
Лінгвостилічні особливості англомовного коміксу (на матеріалі MARVEL) |
Томіліна А.О. |
|
3 |
Нестеренко Наталя АНФ-20 |
Імплементація гендерного аспекту в англомовному кінодискурсі (на матеріалах кінострічки «Барбі») |
Малоіван М.В. |
|
4 |
Власенко Нікіта АНФ-20 |
Неологізми у сучасному англомовному медіапросторі |
Пальчикова О.О. |
|
5 |
Срібна Ганна АНФ-20 |
Вербалізація емотивних концептів Love – Hate в англомовних сучасних текстах |
Дирда І.А. |
|
6 |
Гордєєв Микита ЗАМ-20 |
Мовна репрезентація гендерних стереотипів у медійному інтернет-дискурсі |
Дирда І.А. |
|
7 |
Волкова Дар’я ЗАМ-20 |
Вербалізація поняття «війна» у сучасному політичному дискурсі |
Дирда І.А. |
|
8 |
Бобровнича Марія ЗАМ-20 |
Особливості лексичної синтагматики в англійській мові |
Клименко І.П. |
|
9 |
Гилюк Руслана ЗАМ-20 |
Відношення антонімії в англійській мові |
Клименко І.П. |
|
10 |
Іваніна Софія ЗАМ-20 |
Функціонально-семантична категорія роду в сучасній англійській мові |
Зоренко І.С. |
|
11 |
Кіковка Дмитро ЗАМ-20 |
Особливості територіальної варіативності британського варіанта англійської мови |
Клименко І.М. |
|
12 |
Кучер Павло ЗАМ-20 |
Лексичні особливості префіксальних неологізмів англійської мови |
Клименко І.М. |
|
13 |
Мелкумян Ксенія ЗАМ-20 |
Особливості субстандартного творення англійської лексики |
Клименко І.М. |
|
14 |
Чумак Марина ЗАМ-20 |
Англійський інфінітив та його відповідності в українській мові |
Зоренко І.С. |
|
15 |
Шуст Ірина ЗАМ-20 |
Семантичні зміни в денотативному компоненті значення в англійській мові |
Зоренко І.С. |
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 1735
|
Спеціальність 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
||||
|
1. |
Васильченко Анастасія Владиславівна |
Розвиток соціальних та громадянських компетентностей під час навчання граматики англійської мови в профільній школі |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |
Доц., к.пед.н. Гладка О. В. |
|
2. |
Чередник Ганна Сергіївна |
Розвиток культурної компетентності учнів профільної школи під час навчання лексики англійської мови |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |
Доц., к.пед.н. Гладка О. В. |
|
3. |
Корнієнко Володимир Владиславович |
Інтертекстуальність як засіб впливу в політичному дискурсі (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Доц., к.пед.н. Томіліна А.О. |
Ст.викл., к.пед.н. Лопатич Р.В. |
|
4. |
Баженов Богдан Русланович |
Технології персуазивності в політичному дискурсі (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Доц., к.пед.н. Малоіван М. В. |
Ст.викл., к.пед.н. Лопатич Р.В. |
|
5. |
Мінаєва Поліна Андріївна |
Порівняльний та лінгвокультурний аспекти паремій у системі фразеології (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Ст.викл., к.пед.н. Дирда І.А. |
Доц., к.пед.н. Мацепура Л. Л. |
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 986
Оцінка кваліфікаційної роботи здійснюється за 100-бальною шкалою, яка складається з двох частин:
1) виконання кваліфікаційної роботи (до 70 балів) і 2) захисту (до 30 балів).
Оцінка А «відмінно» (91-100 балів) ставиться, якщо студент:
Оцінка курсової роботи здійснюється за 100-бальною шкалою, яка складається з двох частин:
1) виконання курсової роботи (до 70 балів) і 2) захисту (до 30 балів).
Оцінка А «відмінно» (91-100 балів) ставиться, якщо студент:
1. Показав глибокі теоретичні знання з вивчених дисциплін, з яких виконана курсова робота;
2. Оволодів первинними навиками дослідницької роботи: збирати дані, аналізувати, творчо осмислювати їх, формулювати висновки;
3. Дає свої пропозиції і рекомендації з предмета дослідження;
4. Виконав роботу грамотно літературною українською мовою;
5. Оформив роботу відповідно до вимог і подав її до захисту у визначений кафедрою термін;
6. На захисті продемонстрував глибокі знання з теми дослідження, твердо і впевнено відповів на запитання членів комісії.
- Автор: Анна
- Перегляди: 1637










