
11.10.2024 р. відбулася зустріч гаранта ОП «Англійська мова, зарубіжна література» другого (магістерського) рівня вищої освіти та магістрів першого і другого років навчання денної та заочної форм здобуття освіти. Під час зустрічі студентів ознайомили з метою ОП, освітніми компонентами, можливостями реалізації індивідуальної освітньої траєкторії, програмними результатами навчання. Здобувачі освіти дійшли висновку, що на сучасному ринку праці затребувані вчителі англійської мови та зарубіжної літератури, що готові поділитися ідеями і перейняти досвід викладання у іноземних колег, вміють працювати в змінюваних умовах та проводити науково-педагогічні дослідження із застосуванням інновацій. Вказані вимоги задовольняються завдяки гармонійному поєднанню в ОП нормативних і вибіркових освітніх компонентів, відповідності компетентностей і програмних результатів навчання. Наприкінці зустрічі здобувачі мали чітке уявлення стосовно розташування освітньо-професійних програм на сайті, переліку нормативних і вибіркових дисциплін, а також особливостей функціонування скриньки пропозицій, де кожен здобувач освіти має право долучитися до обговорення проєктів ОП і надати пропозиції стосовно удосконалення освітнього процесу.
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 532

Запрошуємо на лекцію-презентацію “Kelly Hunter’s Heartbeat Method: using theatre as therapy in the time of war”,
що відбудеться 11 жовтня 2024 року о 12.00
Спікер: Дар’я Лазаренко – кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов і культур Нового болгарського університету (м. Софія)
У лекції будуть представлені ключові аспекти методики “Shakespeare’s Heartbeat”, розробленої засновницею і художнім керівником театру “Flute Theatre” Келлі Хантер (Велика Британія) для лікування дітей з аутизмом.
https://us04web.zoom.us/j/7513780470?pwd=UWJMK3BrMXliMW9WeFVOS29WNjZQQT09
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 709

- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 632

Запрошуємо на гостьову лекцію "Інклюзія в широкому контексті: від знань до дій", яка відбудеться 10 жовтня о 13:00.
Спікери:
- Семюк Інна Артемівна — в.о. директора Криворізької гімназії №46
- Лапіна Ірина Миколаївна — заступник директора з НВР
- Ващенко Тетяна Олександрівна — практичний психолог
- Голубчикова Яна Ігорівна — вчитель початкових класів
- Бабич Катерина Миколаївна — асистент вчителя
Лекція буде присвячена актуальним питанням інклюзії та її впровадження в освітніх закладах.
Зустріч відбудеться через сервіс відеозв'язку Google Meet https://meet.google.com/ngm-zsuq-njd
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 815

- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 695

https://us04web.zoom.us/j/6337526978?pwd=RTk5L1poWWJmMGNYdkYxS3pRM3ZaUT09
Ідентифікатор конференції 6337526978;
Код доступу 778899
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 845
Виховання є невід'ємною складовою освітнього процесу у КДПУ, незважаючи на курс, дисципліну чи спеціальність. Так, студенти ІІ курсу групи АЗЛ-23/1 спеціальності Середня освіта. Англійська мова і зарубіжна література на занятті з Практичного курсу англійської мови презентували власні проєкти на тему "Historical Castles and Palaces of Ukraine". Кожен обрав якусь історичну архітектурну пам'ятку нашої країни, показав фото, дослідив історію цього замку, повідомив цікаві факти та легенди, пов'язані з ним, розповіли про сучасний стан місцин в умовах війни. Як зазначили самі студенти, їм дуже сподобалось знаходити інформацію про рідну країну, багато хто склав must-visit list для своїх майбутніх подорожей Україною. Вочевидь, виховувати зацікавленість до національного минулого, любов і гордість за сьогодення та патріотичне ставлення до свого рідного, українського, через англійську - неймовірно захопливо!

- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 545
1 жовтня 2024 року студенти-бакалаври та магістри мали змогу відвідати гостьову лекцію «Педагогіка партнерства: виклики сьогодення», проведену Волошиною О. В. - к.пед.н., доц.кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Під час лекції було зʼясовано ключові проблеми на які натрапляють майбутні педагоги; визначено сучасні вимоги до підготовки вчителя та основні компетентності, якими має володіти вчитель ХХІ століття. Важливим висновком лекції стало розуміння зміни вектора освіти цифрового покоління з трансляції знань на пропозицію можливостей; акцентування на нагальності оволодіння гнучкими навичками задля ефективної співпраці в команді, ведення переговорів, доступного передавання інформації субʼєктам навчання та розкриття творчого потенціалу. Факультет іноземних мов висловлює вдячність шановній лекторці за інформативність і змістовність лекції, цікаво поданий матеріал, що відображає актуальні питання навчання, зокрема іноземних мов.

- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 443











