Дата і учасники |
Назва |
Організатори |
Головні питання |
Фото |
Користь |
25.01.2024р.
І.Остапчук
|
«Європейські практики соціального підприємництва: сталість, інклюзія та креативність», який виступив продовженням Міжнародного круглого столу "Соціальне підприємництво та традиційні форми господарювання в ЄС: досвід для України" (участь із доповіддю І.Остапчук, В.Казаков)
|
Програма Європейського Союзу Еразмус+, напрям ім. Жана Моне проєкту 101085348 – EUROSECRET – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH. |
Під час вебінару обговорювались питання: європейські моделі соціального підприємництва, їх відмінні риси, законодавство, перешкоди та переваги українського соціального бізнесу на ринках ЄС; необхідність соціалізації українського бізнесу та її рівень; особливості різних моделей соціального бізнесу в ЄС для впровадження в українську економіку. |
|
Вебінар виявився корисним, оскільки багато туристичних клубів, громадських туристичних організацій, комунальних закладів з туризму по суті є соціальними підприємствами, оскільки продукують соціальну цінність у вигляді активної, пізнавальної, корисної діяльності всіх верств населення та сприяють формуванню туристичної культури |
 |
29.01.2024р.
І.Остапчук
|
Перший із циклу майстер-класів щодо ефективної комунікації, проведений Ola Długołęcka i Ania Szałas, які вже багато років співпрацюють з польськими та закордонними культурними організаціями (зокрема, Національний музей у Варшаві, Музей сучасного мистецтва у Варшаві, міжнародна конфедерація музеїв L’Internationale Online), підтримуючи їх у сферах комунікації, PR та онлайн-маркетингу. Щодня вони ведуть свій власний канал, просуваючи історію мистецтва під назвою "Sztuka do kawy".
|
Фундація OBMIN, Міністерство культури та інформаційної політики України і Посольство Німеччини у Варшаві. |
Заняття було присвячено питанням і проблемам ведення сторінок у соцмережах різних установ. Спікери навели низку практичних прикладів і цінних порад, щодо ведення сторінок. Зокрема, важливість емоційного наповнення контенту, а не сухі факти; залучення відвідувачів сторінок до діяльності через інтерактив |
 |
Надзвичайно корисний вебінар з огляду на гостру необхідність правильно висвітлювати діяльність кафедри на сторінках соціальних мереж, з огляду на привертання уваги з боку абітурієнтів, правильного наповнення контенту і створення живої історії кафедри |
 |
30.01.2024р.
В.Пацюк,
І.Остапчук,
В.Казаков,
Д.Шиян,
В.Образцова (студентка гр. ТУР-21)
|
Презентація Академії сільського розвитку ГО «Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму України» |
ГО «Спілка сільського зеленого туризму України» |
Представлено успішні історії розвитку гостинного особистого селянського господарства «Поліська хата» та гостинної садиби «Кіт Баюн та Кривенька Качечка». Доповіді на теми: Україна на мапі найкращих туристичних сіл ЮН Туризм (ЮНВТО): бути чи не бути?, Як здійснювати діяльність у сфері СЗТ: нюанси законодавства, Академічна абетка для власника садиби: від простого до складного, Нові напрямки сільського зеленого туризму в умовах війни, Зміна класичних маркетингових метрик під час війни: місія здійсненна. |
 |
Корисна презентація, яка виступила продовженням навчального курсу «Диверсифікація сільського туризму через збалансованість та креативність: поширення європейського досвіду в Україні»(успішно завершеного викладачами кафедри та студенткою).
Докладна інформація щодо специфіки і сучасних тенденцій розвитку доволі перспективного виду туризму - сільського зеленого.
|
 |