22 травня 2025 року здобувачки першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти активно долучилися до роботи IV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів “Сучасні економічні перспективи в умовах формування суспільства сталого розвитку”. Захід став важливою платформою для обміну науковими ідеями, обговорення актуальних проблем економіки в умовах глобальних трансформацій.
Під науковим керівництвом доцентки кафедри туризму та економіки, докторки економічних наук Ірини РОМАНЮК здобувачки бакалаврського рівня не лише підготували матеріали до збірника, але й успішно виступили з доповідями:
Олександра ДУБАЧИНСЬКА з темою “Сучасні тренди розвитку туризму в умовах глобальних економічних змін”, акцентуючи увагу на динаміці змін у туристичній сфері та необхідності адаптації до нових умов;
Ксенія БОЙКО з доповіддю “Сталий розвиток як основа конкурентоспроможності туристичних підприємств”, у якій розглянула інтеграцію принципів сталості як стратегічну перевагу на сучасному туристичному ринку;
Валерія СІЛІВАНЕНКО з темою “Інноваційні підходи до управління туристичними підприємствами в умовах сталого розвитку”, зосередившись на інструментах та механізмах модернізації управлінських практик у туризмі;
Ксенія ТОКАЮК, здобувачка другого (магістерського) рівня, презентувала доповідь “Управління туристичними потоками в умовах економічної нестабільності”, в якій проаналізувала ефективні стратегії управління потоками туристів за умов нестабільного економічного середовища.
Окрім того, інші здобувачі магістерського рівня освіти представили результати своїх досліджень, які були подані до публікації в науковому збірнику конференції:
Карина ГРІДІНА – “Стратегії адаптації туристичних підприємств до сучасних економічних умов”;
Микита ЗУБКОВ – “Туризм як драйвер економічного розвитку регіонів”;
Богдан СОЛОДУХІН – “Роль соціальної відповідальності у формуванні вартості туристичного бренду”.
Конференція відзначалася високим науковим рівнем та інтерактивною атмосферою, що сприяло жвавим дискусіям і поглибленню фахових знань, надихаючи молодь до подальших наукових пошуків і професійного зростання.

![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
























