З 11 по 24 листопада 2024 р. магістранти-історики проходять практику в закладах вищої освіти
База практики - Криворізький державний педагогічний університет.
У результаті проходження виробничої педагогічної практики студент освітнього рівня «магістр» повинен
знати: теоретичні і практичні основи педагогіки і психології, тенденції розвитку сучасної української освіти, провідні концепції виховання і навчання, вікові та індивідуальні особливості розвитку особистості; зміст навчальних програм та підручників; навчальні технології, засоби, методи та основні прийоми навчання історії і суспільствознавчих дисциплін; організацію навчальних занять в очному, дистанційному та змішаному форматах; методику позакласної роботи з історії та суспільствознавчих дисциплін; умови функціонування безпечного та інклюзивного освітнього середовища;
уміти: самостійно вивчати та узагальнювати досвід роботи колективу закладу та творчо використовувати його у практичній діяльності; планувати і застосовувати сучасні інноваційні технології навчання історії і суспільствознавчих предметів на основі особистісно-орієнтованого та компетентнісного підходів; використовувати сучасні інформаційно-технологічні ресурси і вміти впроваджувати ІКТ в освітній процес; здійснювати педагогічний процес на принципах педагогічної взаємодії; аналізувати власну педагогічну діяльність, а також викладачів та колег студентів-практикантів, забезпечувати функціонування безпечного та інклюзивного освітнього середовища; розробляти навчально-методичну документацію, необхідну для забезпечення освітнього процесу.
На другому тижні виробничої практики в КДПУ студенти-магістранти мали можливість продемонструвати здобуті вміння та навички під час проведення лекційних та семінарських занять з дисциплін
"Історія України" (гр. ІС-22) - Євген Кривенко та Влад Набивач,
"Молодіжні рухи та організації ХІХ-ХХ ст. в Україні" (Дисципліна за вибором, гр.ІС-22) - Анастасія Шевченко та Аліна Дика,
"Історія країн Центрально-Східної Європи"(Дисципліна за вибором, гр.ІС-22) - Владислав Тарасенко.