Підведення підсумків виробничої педагогічної практики з інформатики у закладах освіти здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр»
фізико-математичного факультету спеціальностей 014.04 Середня освіта (Математика) та 014.08 Середня освіта (Фізика),
природничого факультету спеціальності 014.06 Середня освіта (Хімія),
факультету дошкільної та технологічної освіти 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
із додатковою спеціальністю 014.09 Середня освіта (Інформатика)
Згідно розпорядження навчально-методичного відділу № 13 від 31 березня 2020 року здійснено доповнення у таблиці розподілу балів:
Вид діяльності |
Максимальна кількість балів |
|
вчитель інформатики |
методист з інформатики |
|
Індивідуальний план |
– |
4 |
Щоденник психолого-педагогічних спостережень |
– |
15 |
Плани-конспекти трьох уроків інформатики |
3*12 = 36 |
3*15 = 45 |
РАЗОМ: |
36 |
64 |
100 |
Оцінку вчителя інформатики за НЕПРОВЕДЕНІ уроки розподілити як оцінку за розробку 2 електронних освітніх ресурсів - або презентації, або тестів, або інтерактивних вправ - в будь-якому поєднанні на вибір студента (6 балів - за перший електронний освітній ресурс, 6 балів - за другий електронний освітній ресурс).
Звітну документацію надати на електронні пошти методистів з інформатики орієнтовно до 20 квітня 2020 року з попереднім оцінюванням до 27 квітня.
Курси в Moodle:
Виробнича педагогічна практика в закладах середньої освіти (бакалаври, ІV курс, 014 Середня освіта (Математика)
Виробнича педагогічна практика в закладах середньої освіти (бакалаври, ІV курс, 014 Середня освіта (Фізика)
Виробнича педагогічна практика в закладах середньої освіти (бакалаври, ІV курс, 014 Середня освіта (Хімія)