Випускники освітньо-професійної програми 014 Середня освіта (Інформатика. Програмування) 19 липня 2022 року отримали довгоочікувані дипломи бакалаврів.
Завдяки ЗСУ, життя триває і, попри війну, Криворізький державний педагогічний університет продовжує освітній процес. А вручення дипломів є вагомою частиною цього процесу. Важко усвідомлювати, що багато студентів по Україні не можуть зібратись у своїй альма-матер і порадіти досягненню разом з рідними та друзями. Але, дякуючи захисникам, ми мали цю щасливу можливість.
Фізико-математичний факультет пишається своїми випускниками. Ми бажаємо їм щасливої долі і успішного професійного шляху. А тих, хто не мислить себе без навчальної та науково-дослідницької діяльності чекаємо в магістратурі.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 1026
Кафедра інформатики та прикладної математики вітає магістрів групи Ім-14 із закінченням навчання та початком нового етапу у житті!
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 1299
11 січня магістри спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика) отримали дипломи магістрів!
Щиро вітаємо!
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 1092
Близько третини випускників кафедри інформатики та прикладної математики гідно працюють у закладах освіти:
– КЗШ № 7, №10, №17, №21, №31, №33, №37, №43, №52, №59, №74, №76, №78, №86, №99, №100, №103, №126;
– КЦМГ, КГТЛ №129, Криворізька гімназія 91;
– ПТНЗ "Криворізький центр професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу";
– КЗ "Міжшкільне навчально-виробниче об'єднання";
– ДПТНЗ "Криворізький навчально-виробничий центр";
– Софіївський професійний ліцей;
– сімейний центр "Розмарин", м.Бровари;
– центр дитячої і юнацької творчості Криворізького району;
– відділення комп’ютерної i програмної інженерії КК НАУ;
– Криворізький факультет Національного університету "Одеська юридична академія";
– кафедра інформатики та прикладної математики Криворізького державного педагогічного університету.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 1095
Значна частина випускників кафедри інформатики та прикладної математики - працівники ІТ-сфери та займають посади:
– інженер-програміст;
– фахівець з комп'ютерної графіки;
– системний адміністратор;
– фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення;
– спеціаліст відділу інформатизації;
– майстер з ремонту;
– інженер-електронщик та ін.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 1081
Деякі випускники, хоча й працюють не за спеціальністю, проте успішно використовують у своїй роботі знання та вміння, здобуті протягом навчання в університеті, і обіймають посади:
– державний службовець;
– приватний підприємець;
– директор підприємства;
– співробітник банку;
– бухгалтер;
– міліціонер;
– військовослужбовець.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 961
2006: спеціаліст - математик-програміст, інженер-програміст, вчитель інформатики
2007: спеціаліст - математик-програміст, інженер-програміст, вчитель інформатики
магістр - магістр прикладної математики, викладач ВНЗ
2008: спеціаліст - математик-програміст, інженер-програміст, вчитель інформатики
магістр - математик-програміст-дослідник, інженер-програміст, вчитель інформатики
магістр (після отримання диплому спеціаліста) - математик-програміст-дослідник, викладач інформатики
2009-2012: спеціаліст, магістр - програміст прикладний, інженер-програміст, вчитель інформатики
2013: спеціаліст - інженер-програміст, вчитель інформатики
магістр - програміст прикладний, викладач ВНЗ
2014: спеціаліст - програміст прикладний, інженер-програміст, вчитель інформатики
магістр - програміст прикладний, інженер-програміст, викладач інформатики ВНЗ
2015: спеціаліст - програміст прикладний, інженер-програміст, вчитель інформатики
магістр - програміст прикладний, інженер-програміст, викладач інформатики, вчитель інформатики
2016: спеціаліст - програміст прикладний, інженер-програміст
2017: спеціаліст - програміст прикладний, вчитель інформатики
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 975