15-16 вересня 2017 року команда KDPU3 Криворізького Державного педагогічного університету взяла участь у другому етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування у Центральному регіоні, що проходив на базі Цетральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
Другий етап проводиться паралельно в кількох регіонах України, після чого за визначеними квотами найкращі команди проходять до вищої й першої ліги. Від Центрального регіону в олімпіаді взяли участь команди з Дніпра, Кривого Рогу, Кам’янського, Полтави, Черкас та Сміли. Таблиця з результатами доступна за посиланням:
http://ejudge.sumdu.edu.ua:8080/contest/1
В рамках олімпіади відбувся фотоконкурс, у якому робота команди КДПУ була відзначена подарунками.
Бажаємо нашій команді наснаги й наполегливості та успіхів у майбутніх конкурсах!
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 408
27 по 30 квітня 2017 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка відбулася Міжнародна науково-практична конференція FOSS Lviv — 2017. Конференція присвячена спілкуванню спільноти Free Software й обговоренню перспектив вільного програмного забезпечення в різних сферах людської діяльності.
Цьогоріч у конференції традиційно взяли участь студенти спеціальності Інформатика. В доповіді “Переглядач коміксів з динамічною версткою для мобільних платформ” студенти групи І-14 Олександр Голуб, Альбіна Хомінятич та Анастасія Колотій представили свою концепцію вільного програмного забезпечення для перегляду коміксів на мобільних пристроях. Основна відмінність від аналогів полягає в ідеї динамічної верстки. Іншими словами, розташування кадрів коміксу здійснюється не на етапі створення, а на етапі перегляду, що дозволяє комфортно переглядати його на пристроях із різними пропорціями й роздільною здатністю. Завдяки використанню відкритого фреймворку Kivy програмне забезпечення може працювати на більшості популярних мобільних платформ.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 222
19 квітня 2017 року студенти групи І-14 спеціальності Інформатика Олександр Голуб, Альбіна Хомінятич та Анастасія Колотій залучилися до проведення Дня науки в Криворізькому Центрально-Міському ліцеї. В рамках заходу ними було проведено майстер-клас із програмування для учнів ліцею. Школярі навчилися створювати комп’ютерні ігри в жанрі текстового квесту засобами рушія Instead.
Текстовий квест, або Interactive fiction, — це жанр, що знаходиться на межі художньої літератури й комп’ютерної гри. Це книга, в якій від рішень гравця залежить розвиток сюжету. Одним із літературних прототипів інтерактивної літератури можна вважати «Сад переплетених стежок» Хорхе Луїса Борхеса. З розвитком можливостей обчислювальної техніки жанр збагачується новими можливостями й досягає свого розквіту в 70-80 роках минулого століття. В 90-х інтерактивна література частково витісняється графічними комп’ютерними іграми. Сьогодні з ростом популярності електронних книг, смартфонів та інших мобільних пристроїв жанр Interactive fiction переживає нове народження, оскільки він ідеально адаптується під ці платформи.
Автори майстер-класу спробували стерти границю між програмістом і письменником, в результаті чого кожен учасник зміг створити власну інтерактивну новелу. Фото із заходу доступні в фотогалереї.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 219
20–22 січня в м. Кропивницький відбувся хакатон Global Game Jam Ukraine 2017. Це міжнародний хакатон (змагання з розробки комп'ютерних ігор), заснований у м.Сан-Франциско (США), що з 2008 року охопив вже 93 країни світу. Особливістю Global Game Jam є те, що команда має за дві доби створити прототип комп’ютерної гри на задану тему й представити свій проект до захисту.
Цьогоріч у змаганні взяли участь студенти спеціальності «Інформатика» Анастасія Колотій та Лілія Фадєєва у складі збірної команди. В рамках конкурсу було створено комп’ютерну гру «Top down arcade», особливістю якої є те, що двоє гравців одночасно керують механічною бджолою (один правим, а інший лівим крилом) й мають координувати свої дії для подолання ігрових перешкод.
Подібні змагання дають безцінний досвід роботи в команді й планування стратегії в обмежених часових рамках. Бажаємо учасникам успіхів у реалізації їх подальших проектів та ідей!
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 685