Кафедра інформатики та прикладної математики
Фізико-математичний факультет

27 по 30 квітня 2017 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка відбулася Міжнародна науково-практична конференція FOSS Lviv — 2017. Конференція присвячена спілкуванню спільноти Free Software й обговоренню перспектив вільного програмного забезпечення в різних сферах людської діяльності.

foss2017

Цьогоріч у конференції традиційно взяли участь студенти спеціальності Інформатика. В доповіді “Переглядач коміксів з динамічною версткою для мобільних платформ” студенти групи І-14 Олександр Голуб, Альбіна Хомінятич та Анастасія Колотій представили свою концепцію вільного програмного забезпечення для перегляду коміксів на мобільних пристроях. Основна відмінність від аналогів полягає в ідеї динамічної верстки. Іншими словами, розташування кадрів коміксу здійснюється не на етапі створення, а на етапі перегляду, що дозволяє комфортно переглядати його на пристроях із різними пропорціями й роздільною здатністю. Завдяки використанню відкритого фреймворку Kivy програмне забезпечення може працювати на більшості популярних мобільних платформ.

1866

19 квітня 2017 року студенти групи І-14 спеціальності Інформатика Олександр Голуб, Альбіна Хомінятич та Анастасія Колотій залучилися до проведення Дня науки в Криворізькому Центрально-Міському ліцеї. В рамках заходу ними було проведено майстер-клас із програмування для учнів ліцею. Школярі навчилися створювати комп’ютерні ігри в жанрі текстового квесту засобами рушія Instead.

Текстовий квест, або Interactive fiction, — це жанр, що знаходиться на межі художньої літератури й комп’ютерної гри. Це книга, в якій від рішень гравця залежить розвиток сюжету. Одним із літературних прототипів інтерактивної літератури можна вважати «Сад переплетених стежок» Хорхе Луїса Борхеса. З розвитком можливостей обчислювальної техніки жанр збагачується новими можливостями й досягає свого розквіту в 70-80 роках минулого століття. В 90-х інтерактивна література частково витісняється графічними комп’ютерними іграми. Сьогодні з ростом популярності електронних книг, смартфонів та інших мобільних пристроїв жанр Interactive fiction переживає нове народження, оскільки він ідеально адаптується під ці платформи.

Автори майстер-класу спробували стерти границю між програмістом і письменником, в результаті чого кожен учасник зміг створити власну інтерактивну новелу. Фото із заходу доступні в фотогалереї.

 

1760

20–22 січня в м. Кропивницький відбувся хакатон Global Game Jam Ukraine 2017. Це міжнародний хакатон (змагання з розробки комп'ютерних ігор), заснований у м.Сан-Франциско (США), що з 2008 року охопив вже 93 країни світу. Особливістю Global Game Jam є те, що команда має за дві доби створити прототип комп’ютерної гри на задану тему й представити свій проект до захисту.

Цьогоріч у змаганні взяли участь студенти спеціальності «Інформатика» Анастасія Колотій та Лілія Фадєєва у складі збірної команди. В рамках конкурсу було створено комп’ютерну гру «Top down arcade», особливістю якої є те, що двоє гравців одночасно керують механічною бджолою (один правим, а інший лівим крилом) й мають координувати свої дії для подолання ігрових перешкод.

Подібні змагання дають безцінний досвід роботи в команді й планування стратегії в обмежених часових рамках. Бажаємо учасникам успіхів у реалізації їх подальших проектів та ідей!

01

04

03

677
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31