25 жовтня 2023 року, о 15.00, в дистанційному форматі було проведено засідання кафедри інформатики та прикладної математики, на якому заслухали аспіранта спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології) Мінтія Михайла Михайловича. Науковий керівник Михайла Михайловича - д. пед. н., професор, старший дослідник, професор кафедри інформатики та прикладної математики Семеріков Сергій Олексійович.
Після розлогого виступу Михайла Михайловича присутні мали можливість задати йому уточнюючі питання. Окрім членів кафедри на засіданні були присутні аспіранти Криворізького державного педагогічного університету та фахівці за тематикою дослідження здобувача:
1. ЄЧКАЛО Юлія Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри професійної та соціально-гуманітарної освіти Криворізького національного університету;
2. НЕЧИПУРЕНКО Павло Павлович, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри хімії та методики її навчання;
3. ХАРАДЖЯН Наталя Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики та методики її навчання;
4. ЛАВРЕНТЬЄВА Олена Олександрівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля».
Кожен із запрошених фахівців висловив свою точку зору щодо роботи, не зважаючи на деякі рекомендації, робота М. М. Мінтія була оцінена позитивно.
Далі виступили експерти, які підготували висновок на основі попереднього ознайомлення з матеріалами дисертації:
ЛОВ’ЯНОВА Ірина Василівна, доктор педагогічних наук, професор;
КРАМАРЕНКО Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент.
Наприкінці засідання члени кафедри інформатики та прикладної математики одноголосно ухвалили рішення щодо обговореної дисертації МІНТІЯ Михайла Михайловича «Підготовка майбутніх викладачів STEM-дисциплін до застосування технологій доповненої реальності у професійній діяльності» - на підставі представлених рецензій та за результатами обговорення рекомендувати дисертацію до захисту.
Бажаємо Михайлу Михайловичу натхнення у доопрацюванні дисертації згідно рекомендацій та успішного захисту!
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 480
Відповідно до п. 3.1. Положення про присудження ступеня доктора філософії у Криворізькому державному педагогічному університеті, задля публічної презентації здобувачем ступеня доктора філософії наукових результатів дисертації
25 жовтня 2023 року, о 15.00, в дистанційному форматі буде проведено засідання кафедри інформатики та прикладної математики
https://kdpu-edu-ua.zoom.us/s/81406605716
Meeting ID: 814 0660 5716
Passcode: 079663
Головуюча — МОІСЕЄНКО Наталя Володимирівна, кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедри інформатики та прикладної математики.
Здобувач – МІНТІЙ Михайло Михайлович, спеціальність 015 Професійна освіта (Цифрові технології), освітньо-наукова програма «Професійна освіта (Комп'ютерні технології)»
Тема дисертації: «Підготовка майбутніх викладачів STEM-дисциплін до застосування технологій доповненої реальності у професійній діяльності»
Науковий керівник: СЕМЕРІКОВ Сергій Олексійович, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інформатики та прикладної математики.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 514
Відповідно до п. 3.1. Положення про присудження ступеня доктора філософії у Криворізькому державному педагогічному університеті, задля публічної презентації здобувачем ступеня доктора філософії наукових результатів дисертації 18 жовтня 2023 року, о 15.00, в дистанційному форматі було проведено засідання кафедри інформатики та прикладної математики, на якому заслухали аспірантку спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології) Пилипенко Ольгу Сергіївну. Науковий керівник Ольги Сергіївни - к. пед. н., доцент, доцент кафедри математики та методики її навчання Крамаренко Тетяна Григорівна.
Після вичерпного виступу Ольги Сергіївни усі присутні мали можливість задавати їй уточнюючі питання, на які здобувачка впевнено давала відповіді. Окрім членів кафедри на засіданні були присутні аспіранти Криворізького державного педагогічного університету, які виявили неабиякий інтерес до роботи колеги, та фахівці за тематикою дослідження здобувача, які не є членами кафедри:
1. КИСЛОВА Марія Алімівна, кандидат педагогічних наук, викладач-методист, викладач Відокремленого структурного підрозділу «Криворізький фаховий коледж Національного авіаційного університету»;
2. РАШЕВСЬКА Наталя Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент, вчитель вищої категорії, вчитель математики КЗО «Криворізький ліцей «КОЛІЯ» Дніпропетровської обласної ради»;
3. ХАРАДЖЯН Наталя Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики та методики її навчання;
4. ЛАВРЕНТЬЄВА Олена Олександрівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля».
Кожен із запрошених фахівців висловили свою точку зору щодо роботи, не зважаючи на деякі рекомендації, робота О. С. Пилипенко була оцінена позитивно.
Далі виступили експерти, які підготували висновок на основі попереднього ознайомлення з матеріалами дисертації:
ЛОВ’ЯНОВА Ірина Василівна, доктор педагогічних наук, професор;
СЕМЕРІКОВ Сергій Олексійович, доктор педагогічних наук, професор.
Наприкінці засідання члени кафедри інформатики та прикладної математики одноголосно ухвалили рішення щодо обговореної дисертації ПИЛИПЕНКО Ольги Сергіївни «Формування STEM-компетентностей студентів закладів фахової передвищої освіти у навчанні математики» - на підставі представлених рецензій та за результатами обговорення рекомендувати дисертацію до захисту.
Бажаємо Ользі Сергіївні натхнення у доопрацюванні дисертації згідно рекомендацій та успішного захисту!
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 738
Відповідно до п. 3.1. Положення про присудження ступеня доктора філософії у Криворізькому державному педагогічному університеті, задля публічної презентації здобувачем ступеня доктора філософії наукових результатів дисертації
18 жовтня 2023 року, о 15.00, в дистанційному форматі буде проведено засідання кафедри інформатики та прикладної математики
https://kdpu-edu-ua.zoom.us/s/81096995931
Meeting ID: 810 9699 5931
Passcode: 436360
Здобувач – ПИЛИПЕНКО Ольга Сергіївна, спеціальність 015 Професійна освіта (Цифрові технології), освітньо-наукова програма «Професійна освіта (Комп'ютерні технології)»
Тема дисертації: «Формування STEM - компетентностей студентів закладів фахової передвищої освіти у навчанні математики».
Науковий керівник: КРАМАРЕНКО Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент , доцент кафедри математики та методики її навчання.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 444
2 жовтня відбувся вступний іспит зі спеціальності до аспірантури за ОНП Професійна освіта освіта (Комп'ютерні технології)). Майбутні аспіранти презентували свої дослідницькі пропозиції. До іспиту приєднувались і передбачувані наукові керівники, цього року географія їх працевлаштування вражає. Це - Дніпро, Житомир, Київ, Кривий Ріг. Що ж, для успішних досліджень до процесу наукового керування варто залучати тільки найкращих!
Попереду - вступний іспит з іноземної мови. А ми вже чекаємо на аспірантів, щоб разом творити науку!
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 594
20 вересня 2023 року згідно розпорядження № 27-адн від 04 вересня 2023 року відбулося розширене засідання кафедри інформатики та прикладної математики, на якому заслухано звіти здобувачів ступеня доктора філософії 2-4 років навчання про виконання індивідуальних планів роботи.
На засіданні особливу увагу було приділено здобувачам освіти 4 року навчання - аспірантам ФілатенкоТетяні Іванівні, Мінтію Михайлу Михайловичу та Пилипенко Ользі Сергіївні. Усі доповіли про свою готовність до передзахисту досліджень, тож очікуємо найближчим часом відповідних повідомлень.
Окрім того, аспіранти мали можливість отримати ретельні відповіді на питання щодо процедури захисту, відповідності деяким вимогам та інше.
Студенти 2 і 3 років навчання доповіли про проміжні результати дослідження та отримали рекомендації щодо оптимізації організації своєї роботи.
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 474
Educational Dimension is a Diamond Open Access peer-reviewed journal that publishes research papers, systematic reviews, and meta-analyses on all aspects of education, learning, and training. We are interested in submissions that explore the latest theories and technologies in education, as well as the philosophical and social implications of education.
Our main focus areas include:
- Learning theories
- Learning technologies and tools
- Paradigms and models
- Psychological and pedagogical aspects of education
- Philosophical aspects of education
- Socio-cultural aspects of education
- Modern theories, technologies, and teaching aids
We are particularly interested in submissions that address the following topics:
- The impact of globalization, integration, and social transformations on education
- The role of technology in education
- The challenges and opportunities of lifelong learning
- The future of education
Submissions are free for both authors and readers. We do not charge any submission fees or article processing charges. This means that your work will be available to a global audience without any financial barriers.
We publish two issues per year, in June and December. Our editorial board is made up of leading experts in the field of education, and we provide a rigorous peer-review process to ensure the quality of our publications.
If you are interested in submitting your work to Educational Dimension, please visit our website for more information and to submit your manuscript.
We look forward to receiving your submissions!
Journal URL: https://acnsci.org/ed
- Автор: cc
- Перегляди: 8166
Are you looking for a high-quality, open-access journal to publish your research on educational technology? If so, you might be interested in submitting your paper to Educational Technology Quarterly (ETQ).
ETQ is a peer-reviewed journal that covers the latest developments and innovations in the field of digital technology and its applications in education. ETQ publishes original research papers, systematic reviews, meta-analyses, and special issues on topics of current interest and relevance to the educational technology community.
ETQ aims to provide a platform for researchers, practitioners, policymakers, and educators to share their insights, experiences, and findings on how digital technology can enhance learning outcomes, teaching practices, and educational systems. ETQ also encourages interdisciplinary and cross-cultural perspectives on educational technology issues.
As a Diamond Open Access journal, ETQ does not charge any fees to authors or readers. You can submit your paper and access the published articles for free. ETQ follows high standards of editorial quality and ethical conduct. ETQ is indexed by DOAJ, ERIH PLUS, and has a distinguished editorial board of experts from around the world.
If you are interested in submitting your paper to ETQ, please read the author guidelines carefully and follow the instructions for online submission. The publication frequency of ETQ is four issues per year (March, June, September, and December).
Journal URL: https://acnsci.org/etq
We look forward to receiving your paper and hope that you will join us in advancing the field of educational technology. Thank you for your attention and interest in ETQ.
- Автор: cc
- Перегляди: 8024
Exploring Cloud Technologies in Education: Ignite Innovation, Elevate Learning
Unveil the Future of Educational Technology at CTE Workshop Proceedings 2023!
Journal Details:
Link: CTE Workshop Proceedings ISSN: 2833-5473 Diamond Open Access
Why Choose CTE Workshop Proceedings?
Pioneering Insights: Be at the forefront of educational technology advancements! Join a dynamic discourse that showcases cutting-edge ideas and trends, offering a sneak peek into what's next in the world of digital education.
Broad Coverage: Our platform spans an array of captivating topics, ensuring relevance for a diverse education community. From adaptive learning to immersive technologies, we encompass it all:
- Educational Technology
- Augmented Reality
- E-Learning
- Mobile Learning
Seize the Opportunity:
Emerging Trends: Witness the birth of new methodologies, projects, and ideas that are shaping the future of education. CTE Workshop Proceedings is your portal to insights before they hit traditional journals.
Innovative Areas: Engage with pivotal topics such as adaptive learning platforms, cloud-based AI education applications, immersive learning environments, educational data mining, VR/AR gamification, and so much more.
Immediate Access: Embrace open knowledge dissemination. Our commitment includes free access for both authors and readers – no submission charges or 'Article Processing Charges'. Enjoy seamless access to the full text versions of all articles.
For Contributors:
Author Guidelines: Explore our comprehensive guidelines to ensure your contribution aligns with our vision: Link
Indexing and Impact:
Indexed by DOAJ: Our reputable standing in the Directory of Open Access Journals underlines our commitment to high-quality research and innovation.
Shape the Future with CTE Workshop Proceedings:
Join us in pushing the boundaries of educational technology. Whether you're an academic, researcher, or industry expert, CTE Workshop Proceedings invites you to contribute and engage in conversations that transform education.
Ignite Innovation. Elevate Learning. Shape Tomorrow.
- Автор: cc
- Перегляди: 7491
Кафедра інформатики та прикладної математики щиро вітає Скрипник Людмилу Миколаївну, аспірантку спеціальності 015 Професійна освіта (Комп'ютерні технології) з блискучим захистом дисертації «ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ»!!!
Бажаємо Людмилі Миколаївні подальших професійних здобутків, а іншим аспірантам спеціальності - успішного наслідування її позитивного досвіду!
Запрошуємо бажаючих вступати до аспірантури за спеціальністю 015 Професійна освіта (Комп'ютерні технології)!
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 588