Факультет української філології
Українська мова і література

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень 

Ступінь вищої освіти: бакалавр

Галузь знань: 23 Соціальна робота 

Спеціальність: 231 Соціальна робота

Форма навчання: денна/заочна

Форма атестації: екзамен

Додаткова інформація: 4 курс, 8 семестр

Питання для підготовки до екзамену з навчальної дисципліни
«ТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»


1. Методика діагностики мікросередовища.
2. Методика організації соціально-педагогічного комплексу.
3. Методика реабілітації виховного предметно-просторового середовища.
4. Технологія цільового програмування.
5. Методика організації доброчинних акцій.
6. Технології соціальної профілактики: теоретичні засади.
7. Стратегії втручання та принципи профілактичної роботи.
8. Зміст, напрямки, форми соціальної профілактики.
9. Характеристика профілактичних програм центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (ЦСССДМ).
10. Основні завдання вуличної соціальної роботи. Переваги вуличної соціальної роботи.
11. Основні форми вуличної соціальної роботи.
12. Організація роботи бригади вуличних соціальних працівників.
13. Соціальна паспортизація району.
14. Значення рейду у вуличній соціальній роботі з дітьми та молоддю.
15. Форми роботи з «дітьми вулиці».
16. Вулична ігротека: методика організації та проведення.
17. Переваги роботи літнього тимчасового дитячого оздоровчого табору у вирішенні проблем соціально-педагогічної роботи.
18. Сутність та специфіка роботи соціального педагога як організатора діяльності дитячих та юнацьких колективів в умовах літнього табору.
19. Таборова зміна, її етапи.
20. Методика проведення найбільш типових таборових Днів-свят.
21. Методика підготовки та проведення фестивалів, творчих оглядів, концертів.
22. Специфічні види таборів: наметові табори, волонтерські, екологічні тощо. Тематична зміна, її переваги і характеристики.
23. Завдання соціального педагога, що працює в галузі психологічної допомоги.
24. Особливості індивідуальних та групових форм роботи з психотерапії
25. Організація роботи терапевтичної групи.
26. Характеристика окремих психотерапевтичних технік
27. Методика соціально-педагогічної експертизи.
28. Проектування та планування соціально-педагогічної діяльності..
29. Контроль соціально-педагогічної діяльності.
30. Звітність соціально-педагогічної діяльності.
31. Методика діагностики особистості.
32. Методика соціально-педагогічної роботи з різними категоріями дітей.
33. Технологія індивідуального консультування.
34. Правові основи роботи соціального педагога щодо захисту прав дітей.
35. Сутність поняття «соціально-педагогічне забезпечення прав дітей».
36. Напрями діяльності соціального педагога щодо соціально-педагогічного забезпечення прав дітей.
37. Завдання соціально-педагогічної роботи із сім’єю.
38. Типологія сімей, що потребують допомоги та підтримки соціального педагога.
39. Специфіка роботи соціального педагога з сім’ями різного типу. Технології діагностики сімейних стосунків.
40. Соціально-педагогічна паспортизація сім’ї.
41. Методика організації сімейного клубу.
42. Технології підготовки і проведення сімейного свята.
43. Завдання соціального педагога в роботі з дітьми та молоддю з обмеженими функціональними можливостями.
44. Технології вивчення особистості дітей з обмеженими можливостями.
45. Реалізація програм соціалізації дітей та молоді з обмеженими функціональними можливостями.
46. Методи та форми соціально-педагогічної роботи Центрів реабілітації.
47. Особливості соціального патронажу дітей з функціональними обмеженнями.
48. Завдання інклюзивного навчання.
49. Виховання людей з високим творчим потенціалом як актуальна проблема сучасної соціально-педагогічної науки і практики.
50. Поняття «творча особистість» і «обдарованість».
51. Технології виявлення, діагностики обдарованості.
52. Види роботи з обдарованою молоддю. Діяльність соціального педагога в будинках творчості, клубах, студіях.
53. Форми селекції та підтримки обдарованих дітей: творчі огляди, конкурси, фестивалі.
54. Методика діагностики підліткових та юнацьких груп.
55. Методика роботи соціального педагога з групами різного спрямування.
56. Методика організації груп взаємодопомоги.
57. Взаємодія соціального педагога з дитячими і молодіжними об’єднаннями та організаціями.
58. Технологія організації групової діяльності.
59. Технологічні аспекти формування та розвитку волонтерського руху в умовах сьогодення.
60. Характеристика соціальних програм, проектів та акцій, в яких беруть участь волонтери.
61. Система підготовки волонтерів до участі в соціально-педагогічній діяльності.
62. Школа, семінар як форми навчання волонтерів.
63. Проблеми пропаганди та популяризації волонтерської діяльності в сучасних умовах.

14021
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Вересень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30