Факультет української філології
Українська мова і література

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень 

Ступінь вищої освіти: бакалавр

Галузь знань: 23 Соціальна робота 

Спеціальність: 231 Соціальна робота

Форма навчання: денна/заочна

Форма атестації: залік

Питання для підготовки до заліку з навчальної дисципліни
«ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ»

1. Педагогічна творчість і майстерність як передумова модернізації сучасної освіти.
2. Психофізіологічні основи творчих процесів в діяльності соціального педагога.
3. Специфічні риси професійно-педагогічної творчості і майстерності.
4. Рівні професійно-педагогічної творчості і майстерності. Критерії успішності професійно-педагогічної діяльності, її передумови.
5. Загальна характеристика соціально-педагогічної діяльності та її особливості.
6. Поняття про педагогічні ситуації і задачі, види педагогічних задач, класифікації.
7. Процес розв'язування професійно-педагогічних задач, характеристика основних етапів прийняття педагогічних рішень.
8. Педагогічні уміння, сутність, види, властивості, передумови формування та розвитку.
9. Індивідуальний стиль професійно-педагогічної діяльності, його значення для професійної майстерності і творчості учителя-соціального-педагога Класифікація стилів педагогічної діяльності.
10. Роль особистості соціального-педагога та його професійно-значущих якостей в педагогічній діяльності. Педагогічна спрямованість особистості соціального-педагога, її значення для професійної творчості і майстерності.
11. Роль педагогічного мислення в професійній праці соціального-педагога, його характеристика та особливості.
12. Емоційно-вольові якості педагога, роль педагогічної емпатії, інтуїції, динамізму особистості в соціально-педагогічній діяльності.
13. Типологія творчої особистості соціального педагога.
14. Педагогічний імідж та харизматичні особисті якості соціального педагога як його індивідуально-типологічна характеристика.
15. Особистість соціального педагога як об'єкт професійного самовдосконалення, його сутність, задачі, основні етапи, рушійні сили.
16. Самоосвіта соціального працівника та практичного психолога як шлях до професійного зростання.
17. Професійне самовиховання: принципи, зміст, засоби, методи і прийоми.
18. Сутність педагогічного спілкування, його роль в організації педагогічної взаємодії.
19. Позиції соціального працівника та практичного психолога в процесі професійного спілкування.
20. Стилі педагогічного спілкування.
21. Рівні педагогічного спілкування.
22. Структура процесу педагогічного спілкування, характеристика його етапів.
23. Поняття про соціально-педагогічний конфлікт, його причини і характер.
24. Соціально-педагогічні конфлікти та етичні основи вирішення.
25. Стратегії поведінки соціального педагога у ситуації педагогічного конфлікту.
26. Комунікативні задачі, їх аналіз, прогноз, вирішення.
27. Поняття про педагогічну техніку, її особливості, види.
28. Характеристика вербальних засобів педагогічної техніки.
29. Характеристика невербальних засобів педагогічної техніки. Ефективність переконуючого впливу, його технологія.
30. Навіювання, його види, умови використання в педагогічному процесі.
31. Технологія створення творчого самопочуття соціального педагога засобами театральної педагогіки.
32. Поняття про режисуру педагогічної дії, основи її драматургії.
33. Роль педагогічної уваги, її значення, особливості, види, технологія управління педагогічною увагою.
34. Технологія «настроювання» соціального працівника та практичного психолога на творчу професійну діяльність.

14010
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Вересень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30