- Автор: Центр підтримки студентів
- Перегляди: 1557
- Автор: Кафедра біології та екології
- Перегляди: 1299
Творчий потенціал в сучасному суспільстві цінується в будь-якій професії, особливо в роботі педагога. Творчість - це діяльність, спрямована на створення естетичних, художніх цінностей, що відрізняються унікальністю, оригінальністю, неповторністю.
На минулому тижні у міському виставковому залі відбувся монтаж традиційної виставки мистецьких творів студентів і викладачів художньо-графічного відділення факультету мистецтв під керівництвом ст. викл. Мішуровського В.В., ст. викл. Рудого А.А, ст. викл. Фурмана О.І., к. пед. н. доц. Пильніка Р.О. Експозиція покликана відобразити різноманітний світ художніх напрямків. На ній представлені роботи студентів і викладачів відразу декількох напрямків: «Живопис», «Графіка», «Декоративно-прикладне мистецтво».
Подібні проєкти необхідні всім - і педагогам, і учням, і творцям. Система вищої освіти постійно змінюється, і найважливішим завданням є забезпечення умов для розвитку та саморозвитку основних суб'єктів освітнього простору – викладачів та студентів факультету мистецтв. Сучасне суспільство, орієнтов ане на вирішення численних наукових, економічних та інших питань, висуває замовлення на творчих педагогів, які допомагають вирішувати ці проблеми.
Створити в освітньому закладі атмосферу, шо сприяє професійному саморозвитку особистості студента-творця, може тільки педагог-художник, який сам став на шлях систематичного саморозвитку і підвищення професійної компетентності. Інакше діяльність педагога зі стимулювання і саморозвитку студентів буде носити деклараційний характер, не підкріплений особистим прикладом.
Організатори виставки впевнені, що сучасний педагог вищої школи на творчому факультеті є головним зразком професійної компетентності для студента – майбутнього професіонала. Персональні та колективні творчі виставки художників-педагогів, що резюмують науково-творчі дослідження в одній з обраних ними областей образотворчого мистецтва та дизайну, є найкращим прикладом для підростаючого творчого покоління. Навчання у професіоналів на арт-проєктах дає новий приплив творчої енергії.
Ми завжди раді можливості для творчого обміну ідеями, демонстрації своїх успіхів у творчості, але в цьому році необхідно враховувати особливості перегляду експозиції в зв’язку з карантинними обмеженнями.
Викладачі-організатори виставки дякують всім студентам, що приймали участь у формуванні експозиції та учасникам виставки, бажають подальших творчих успіхів!!!
Відкриття «Бієнале 2021» відбудеться 7 грудня 2021р. з виконанням вимог червоної зони про відвідування закладів та масових заходів, де не допускається присутність численної кількості відвідувачів, але поціновувачі мистецтва зможуть переглянути експозицію в зручний час індивідуально.
- Автор: Балюк Лариса Вікторівна
- Перегляди: 1462
- Автор: Рудий Анатолій Андрійович
- Перегляди: 1602
01 грудня 2021 року відбулась настановча конференція з "CROWDIN PRACTICE" в рамках неформальної освіти студентів спеціальності "Переклад". Студенти групи АПм-17 мають можливість познайомитися із особливостями функціонування платформи Crowdin, сформувати базові уміння й навички перекладу з використанням інструментів і можливостей данної платформи. Під час конференції студентів познайомили із платформою, надали чіткий алгоритм дій. В ході практики студенти повинні виконати обсяг завдань, який відповідає мінімум 2 кредитам ECTS (60 год.), ознайомитися з теоретичними основами роботи на платформі Crowdin - 1 кредит ECTS (30 год.), виконати переклад у межах обраного проєкту на платформі Crowdin: мінімум 3000 слів - 2 кредити ECTS (60 год.), мінімум 6000 слів - 4 креди ECTS (60 год.). У разі успішного проходження курсу практиканти отримуюють сертифікати.
Бажаємо успіхів та наснаги нашим студентам під час проходження практики!
- Автор: Гостра Катерина Вікторівна
- Перегляди: 1527
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 22 листопада 2021 року № 40
Про організацію навчання в умовах карантину
У зв’язку із виробничою необхідністю дозволити проводити очні заняття у спеціалізованих лабораторіях із повним виконанням протиепідемічних заходів за розкладом:
День тижня |
Час |
Група |
Ауд. |
Викладач |
Назва дисципліни, вид роботи |
вівторок (знам) |
9:30 |
ФІ,ФМ-19 |
23 |
Слюсаренко М. А. |
Теоретична фізика: класична механіка (лк) |
вівторок (знам) |
11:00 |
ФІ,ФМ-19 |
23 |
Слюсаренко М. А. |
Теоретична фізика: класична механіка (пр) |
четвер |
12:30 |
ФІ,ФМ-19 |
405 |
Кадченко В. М. |
Оптика (лб) |
четвер |
14:00 |
ФІ,ФМ-19 |
405 |
Кадченко В.М. |
Оптика (лб) |
п'ятниця (знам) |
11.00 |
ФМ-18 |
23 |
Бурак В. І. |
Методика навчання фізики (лб) |
п'ятниця (знам) |
12:30 |
ФМ-18 |
23 |
Бурак В. І. |
Методика навчання фізики (лб) |
п'ятниця (знам) |
14:00 |
ФМ-18 |
23 |
Бурак В. І. |
Методика навчання фізики (лб) |
середа |
12:30 |
ФІ, ФМ-20 |
20 |
Здещиц А. В. |
Молекулярна фізика (лб) |
понеділок (чис) |
14:00 |
Мім-17 |
28 |
Хараджян Н. А. |
Інноваційні технології в STEM освіті (лб) |
понеділок (чис) |
15:30 |
Мім-17 |
28 |
Хараджян Н. А. |
Інноваційні технології в STEM освіті (лб) |
четвер (знам) |
11:00 |
ФМ, ФІ-21 |
28 |
Хараджян Н. А. |
STEM-практики в освіті (лб) |
четвер (знам) |
12:30 |
ФМ, ФІ-21 |
28 |
Хараджян Н. А. |
STEM-практики в освіті (лб) |
понеділок |
11:00 |
ФМ-18 |
22 |
Балабай Р. М. |
Фізика твердого тіла (лк) |
понеділок |
12:30 |
ФМ-18 |
22 |
Балабай Р. М. |
Фізика твердого тіла (пр) |
понеділок |
14:00 |
І, ІНМ-19 |
22 |
Балабай Р. М. |
Фізика (лк) |
понеділок |
15:30 |
І, ІНМ-19 |
24 |
Балабай Р. М. |
Фізика (лб) |
середа |
14:00 |
ФІм-17 |
22 |
Балабай Р. М. |
Фізика конденсованих середовищ (лк) |
середа |
15:30 |
ФІм-17 |
22 |
Балабай Р. М. |
Фізика конденсованих середовищ (пр) |
Декан факультету Олена Віхрова
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 1666
- Автор: Факультет дошкільної і технологічної освіти
- Перегляди: 2600
Форма |
Рік |
Назва |
Документ про участь |
Шимко І. М., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри |
|||
Підвищення кваліфікації |
2019-2020 |
Навчання у магістратурі за спеціальністю 231 Соціальна робота; Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка; 2700 годин/90 кредитів |
Завантажити |
Неформальна освіта | 2019 | "Повага.Любов.Секс: Сексуальна просвіта для підлітків"; КЗВО "Дніпропетровська академія неперервної освіти" Дніпропетровської обласної ради"; 24 години/0.8 кридита | Завантажити |
Підвищення кваліфікації |
2020 |
"Інформаційно-комунікаційні технології в очно-дистанційному (комбінованому) навчанні"; Криворізький державний педагогічний університет; 150 годин/5 кредитів |
|
Підвищення кваліфікації |
2020 |
Курси англійської мови за рівнем В2; Освітній центр "Інтерклас" |
|
Неформальна освіта | 2021 | "Жінки та чоловіки: гендер для всіх"; Платформа масових відкритих онлайн-курсі "Prometheus"; 60 годин/2 кредити | Завантажити |
Неформальна освіта | 2021 | "Освітні інструменти критичного мислення"; Платформа масових відкритих онлайн-курсі "Prometheus"; 60 годин/2 кредити | Завантажити |
Размолодчикова І. В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри |
|||
Підвищення кваліфікації | 2019 | "Інформаційно-комунікаційні технології в очно-дистанційному (комбінованому) навчанні"; Криворізький державний педагогічний університет; 108 год./3,6 кредиту EKTS | Завантажити |
Неформальна освіта | 2019 | "Повага.Любов.Секс: Сексуальна просвіта для підлітків"; КЗВО "Дніпропетровська академія неперервної освіти" Дніпропетровської обласної ради"; 24 години/0.8 кридита | Завантажити |
Підвищення кваліфікації | 2020 | Навчання у магістратурі за за спеціальністю 231 Соціальна робота; Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка; 2700 годин/90 кредитів | Завантажити |
Неформальна освіта | 2020 | "Діалог та медіація: шлях до порозуміння"; Платформа масових відкритих онлайн-курсі "Prometheus"; 30 годин/1 кредит | Завантажити |
Неформальна освіта | 2021 | "Жінки та чоловіки: гендер для всіх"; Платформа масових відкритих онлайн-курсі "Prometheus"; 60 годин/2 кредити | Завантажити |
Підвищення кваліфікації | 2021 | "Арт-терапія для учнів. Використання арт-терапевтичних вправ на уроках"; Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів; 15 годин/0.5 кредита | Завантажити |
Підвищення кваліфікації | 2021 |
Міжнародна програма підвищення кваліфікації "Разом із визначними лідерами сучасності: цінності, досвід, знання, компетентності і технології для формування успішної особистості та трансформації оточуючого світу"; WHFP; 120 годин/4 кредита |
Завантажити |
Талаш І. О., кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри |
|||
Міжнародне стажування | 2021 | "Дистанцій освіта: інноваційні методи та цифрові технології"; Вища Школа Бізнесу (WSB-NLU, Польща); 180 годин/6 кредитів | Завантажити |
Василюк Т. Г., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри |
|||
Підвищення кваліфікації |
2020 |
"Інформаційно-комунікаційні технології в очно-дистанційному (комбінованому) навчанні"; Криворізький державний педагогічний університет; 150 годин/5 кредитів |
|
Неформальна освіта | 2021 | "Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти"; Платформа масових відкритих онлайн-курсі "Prometheus"; 80 годин/2,6 кредити | Завантажити |
Закордонне стажування |
2021 |
"Theoretical foundations of teaching in modern conditions" ("Теоретичні основи навчання в сучасних умовах"); ISMA The University of Applied Sciences (Латвія); 180 годин/6 кредитів |
|
Підвищення кваліфікації |
2021 |
Мовна підготовка до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (із подальшим складанням тесту, який відповідає рівню В2); European Socio-Technical University (Польща); 180 годин/ 6 кредитів |
|
Зичков А. К., старший викладач кафедри |
|||
Підвищення кваліфікації | 2020 | "Нові та інноваційні педагогічні методи"; Малопольська школа публічного адміністрування Краківського університету економіки (Польща) | Завантажити |
Лисоконь І.О., асистент кафедри |
|||
Академічна мобільність |
2016-2017 |
Проект «Психосоціальна адаптація та управління конфліктами»; Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) ГМбХ; 120 години/4 кредити |
|
Підвищення кваліфікації |
2017 |
Тема "Права людини і механізми їх захисту"; Державний інститут сімейної та молодіжної політики; 24 години/0,8 кредитів |
|
Підвищення кваліфікації |
2017 |
Тема "Критичне мислення та медіаграмотність"; Державний інститут сімейної та молодіжної політики; 24 години/0,8 кредитів |
|
Неформальна освіта |
2018 |
Україно-німецько-польський форум аніматорів та аніматорок міжнародних молодіжних обмінів; Польсько-німецька співпраця молоді |
|
Підвищення кваліфікації |
2021 |
Мовна підготовка до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (із подальшим складанням тесту, який відповідає рівню В2); European Socio-Technical University (Польща); 180 годин/ 6 кредитів |
|
Міжнародне стажування |
2021 |
Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» для педагогічних та науково-педагогічних працівників; Кафедра Польсько-Українських Студій Ягеллонського університету (Польща); 180 годин/ 6 кредитів |
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 2717
- Автор: [email protected]
- Перегляди: 1749