МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 22 листопада 2021 року № 40
Про організацію навчання в умовах карантину
У зв’язку із виробничою необхідністю дозволити проводити очні заняття у спеціалізованих лабораторіях із повним виконанням протиепідемічних заходів за розкладом:
День тижня |
Час |
Група |
Ауд. |
Викладач |
Назва дисципліни, вид роботи |
вівторок (знам) |
9:30 |
ФІ,ФМ-19 |
23 |
Слюсаренко М. А. |
Теоретична фізика: класична механіка (лк) |
вівторок (знам) |
11:00 |
ФІ,ФМ-19 |
23 |
Слюсаренко М. А. |
Теоретична фізика: класична механіка (пр) |
четвер |
12:30 |
ФІ,ФМ-19 |
405 |
Кадченко В. М. |
Оптика (лб) |
четвер |
14:00 |
ФІ,ФМ-19 |
405 |
Кадченко В.М. |
Оптика (лб) |
п'ятниця (знам) |
11.00 |
ФМ-18 |
23 |
Бурак В. І. |
Методика навчання фізики (лб) |
п'ятниця (знам) |
12:30 |
ФМ-18 |
23 |
Бурак В. І. |
Методика навчання фізики (лб) |
п'ятниця (знам) |
14:00 |
ФМ-18 |
23 |
Бурак В. І. |
Методика навчання фізики (лб) |
середа |
12:30 |
ФІ, ФМ-20 |
20 |
Здещиц А. В. |
Молекулярна фізика (лб) |
понеділок (чис) |
14:00 |
Мім-17 |
28 |
Хараджян Н. А. |
Інноваційні технології в STEM освіті (лб) |
понеділок (чис) |
15:30 |
Мім-17 |
28 |
Хараджян Н. А. |
Інноваційні технології в STEM освіті (лб) |
четвер (знам) |
11:00 |
ФМ, ФІ-21 |
28 |
Хараджян Н. А. |
STEM-практики в освіті (лб) |
четвер (знам) |
12:30 |
ФМ, ФІ-21 |
28 |
Хараджян Н. А. |
STEM-практики в освіті (лб) |
понеділок |
11:00 |
ФМ-18 |
22 |
Балабай Р. М. |
Фізика твердого тіла (лк) |
понеділок |
12:30 |
ФМ-18 |
22 |
Балабай Р. М. |
Фізика твердого тіла (пр) |
понеділок |
14:00 |
І, ІНМ-19 |
22 |
Балабай Р. М. |
Фізика (лк) |
понеділок |
15:30 |
І, ІНМ-19 |
24 |
Балабай Р. М. |
Фізика (лб) |
середа |
14:00 |
ФІм-17 |
22 |
Балабай Р. М. |
Фізика конденсованих середовищ (лк) |
середа |
15:30 |
ФІм-17 |
22 |
Балабай Р. М. |
Фізика конденсованих середовищ (пр) |
Декан факультету Олена Віхрова
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 1735
- Автор: Факультет дошкільної і технологічної освіти
- Перегляди: 2695
Форма |
Рік |
Назва |
Документ про участь |
Шимко І. М., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри |
|||
Підвищення кваліфікації |
2019-2020 |
Навчання у магістратурі за спеціальністю 231 Соціальна робота; Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка; 2700 годин/90 кредитів |
Завантажити |
Неформальна освіта | 2019 | "Повага.Любов.Секс: Сексуальна просвіта для підлітків"; КЗВО "Дніпропетровська академія неперервної освіти" Дніпропетровської обласної ради"; 24 години/0.8 кридита | Завантажити |
Підвищення кваліфікації |
2020 |
"Інформаційно-комунікаційні технології в очно-дистанційному (комбінованому) навчанні"; Криворізький державний педагогічний університет; 150 годин/5 кредитів |
|
Підвищення кваліфікації |
2020 |
Курси англійської мови за рівнем В2; Освітній центр "Інтерклас" |
|
Неформальна освіта | 2021 | "Жінки та чоловіки: гендер для всіх"; Платформа масових відкритих онлайн-курсі "Prometheus"; 60 годин/2 кредити | Завантажити |
Неформальна освіта | 2021 | "Освітні інструменти критичного мислення"; Платформа масових відкритих онлайн-курсі "Prometheus"; 60 годин/2 кредити | Завантажити |
Размолодчикова І. В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри |
|||
Підвищення кваліфікації | 2019 | "Інформаційно-комунікаційні технології в очно-дистанційному (комбінованому) навчанні"; Криворізький державний педагогічний університет; 108 год./3,6 кредиту EKTS | Завантажити |
Неформальна освіта | 2019 | "Повага.Любов.Секс: Сексуальна просвіта для підлітків"; КЗВО "Дніпропетровська академія неперервної освіти" Дніпропетровської обласної ради"; 24 години/0.8 кридита | Завантажити |
Підвищення кваліфікації | 2020 | Навчання у магістратурі за за спеціальністю 231 Соціальна робота; Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка; 2700 годин/90 кредитів | Завантажити |
Неформальна освіта | 2020 | "Діалог та медіація: шлях до порозуміння"; Платформа масових відкритих онлайн-курсі "Prometheus"; 30 годин/1 кредит | Завантажити |
Неформальна освіта | 2021 | "Жінки та чоловіки: гендер для всіх"; Платформа масових відкритих онлайн-курсі "Prometheus"; 60 годин/2 кредити | Завантажити |
Підвищення кваліфікації | 2021 | "Арт-терапія для учнів. Використання арт-терапевтичних вправ на уроках"; Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів; 15 годин/0.5 кредита | Завантажити |
Підвищення кваліфікації | 2021 |
Міжнародна програма підвищення кваліфікації "Разом із визначними лідерами сучасності: цінності, досвід, знання, компетентності і технології для формування успішної особистості та трансформації оточуючого світу"; WHFP; 120 годин/4 кредита |
Завантажити |
Талаш І. О., кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри |
|||
Міжнародне стажування | 2021 | "Дистанцій освіта: інноваційні методи та цифрові технології"; Вища Школа Бізнесу (WSB-NLU, Польща); 180 годин/6 кредитів | Завантажити |
Василюк Т. Г., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри |
|||
Підвищення кваліфікації |
2020 |
"Інформаційно-комунікаційні технології в очно-дистанційному (комбінованому) навчанні"; Криворізький державний педагогічний університет; 150 годин/5 кредитів |
|
Неформальна освіта | 2021 | "Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти"; Платформа масових відкритих онлайн-курсі "Prometheus"; 80 годин/2,6 кредити | Завантажити |
Закордонне стажування |
2021 |
"Theoretical foundations of teaching in modern conditions" ("Теоретичні основи навчання в сучасних умовах"); ISMA The University of Applied Sciences (Латвія); 180 годин/6 кредитів |
|
Підвищення кваліфікації |
2021 |
Мовна підготовка до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (із подальшим складанням тесту, який відповідає рівню В2); European Socio-Technical University (Польща); 180 годин/ 6 кредитів |
|
Зичков А. К., старший викладач кафедри |
|||
Підвищення кваліфікації | 2020 | "Нові та інноваційні педагогічні методи"; Малопольська школа публічного адміністрування Краківського університету економіки (Польща) | Завантажити |
Лисоконь І.О., асистент кафедри |
|||
Академічна мобільність |
2016-2017 |
Проект «Психосоціальна адаптація та управління конфліктами»; Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) ГМбХ; 120 години/4 кредити |
|
Підвищення кваліфікації |
2017 |
Тема "Права людини і механізми їх захисту"; Державний інститут сімейної та молодіжної політики; 24 години/0,8 кредитів |
|
Підвищення кваліфікації |
2017 |
Тема "Критичне мислення та медіаграмотність"; Державний інститут сімейної та молодіжної політики; 24 години/0,8 кредитів |
|
Неформальна освіта |
2018 |
Україно-німецько-польський форум аніматорів та аніматорок міжнародних молодіжних обмінів; Польсько-німецька співпраця молоді |
|
Підвищення кваліфікації |
2021 |
Мовна підготовка до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (із подальшим складанням тесту, який відповідає рівню В2); European Socio-Technical University (Польща); 180 годин/ 6 кредитів |
|
Міжнародне стажування |
2021 |
Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» для педагогічних та науково-педагогічних працівників; Кафедра Польсько-Українських Студій Ягеллонського університету (Польща); 180 годин/ 6 кредитів |
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 2808
- Автор: yulia.pochkun@gmail.com
- Перегляди: 1814
- Автор: yulia.pochkun@gmail.com
- Перегляди: 2035
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 26 жовтня 2021 року_ № 38
Про атестацію поточної успішності
студентів факультету
- Провести з 01 листопада по 14 листопада 2021 року атестацію поточної успішності студентів 1-4 курсів та 1 курсу магістратури всіх спеціальностей факультету.
- Результати атестації студентів виставити за шкалою «атестований» або «неатестований». Виставити атестацію врахувавши набрані на даний момент рейтингові бали.
- Попередньо ознайомити студентів з набраними балами.
- Вважати студента атестованим з навчальної дисципліни, якщо він набрав більше 60 відсотків балів, що передбачені на момент атестації за робочою програмою дисципліни.
- Провести атестацію на заняттях згідно розкладу.
- Результати атестації викладач вносить в журнал академічної групи на сторінці, що відведена для практичних (семінарських), або лабораторних занять. Старостам передбачити в журналах для цього два стовпчики (один для результатів атестації, а інший на випадок їх виправлення). Перший стовпчик повинен бути ПОВНІСТЮ заповненим викладачем до 12 листопада 2021 року для 1- 4 курсів та 1 курсу магістратури включно.
- Звіти про атестацію студентів академічної групи з підписом куратора та старости останні повинні подати в деканат 12 листопада 2021 року.
Заступник декана факультету Ірина Мінтій
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 1723
Зауваження та пропозиції подавати проректору з наукової роботи на електронну пошту prorektor_science@kdpu.edu.ua до 06 листопада 2021 року.
- Автор: Сектор наукової роботи
- Перегляди: 2405
Деякий час тому ми знову перейшлии на дистанційне навчання. Звичайно, ця форма навчання для нас вже не є новою, проте, будь яке втручання в звичний життєвий розпорядок може дезорганізувати. Потрібен час, щоб впоратися зі стресом і згадати способи, які допоможуть краще адаптуватися до змін звичного режиму.
Як зберегти психологічну рівновагу під час карантину?
1. Продовжуйте жити за звичним графіком. Пам’ятайте, що ви знаходитесь не на канікулах, а в робочому режимі. Дотримання режиму дня допоможе не пропустити виконання важливих справ. Сплануйте ваш день та по можливості дотримуйтеся цього плану. Важливо лягати спати і прокидатися в один і той же час. Також пам’ятайте про необхідність 7-8 часового сну для організму. Дотримуйтеся норм психогігієни задля підтримки власного психічного та фізичного здоров’я: задовольняючи свої основні потреби (в їжі, сні); роблячи перерви та відпочинок; залишаючись на зв’язку з колегами, друзями та членами сім’ї; покладаючись на надійну інформацію, здійснюючи контроль за рівнем власного стресу; розуміючи важливість своєї роботи (Morgenstein, 2020).
Навіть від гардеробу також може залежати ваша продуктивність, тому цьому теж варто приділяти увагу. Підбирайте охайний одяг, навіть якщо виходете на зв'язок в Zoom. Це допоможе налаштуватися на робочу атмосферу та позитивно впливає на самопочуття.
Пам’ятайте про спорт. Коли весь день сидиш вдома це може негативно вплинути на фізичне самопочуття. Тому важливо відволікатися на фізичні активності, особливо на свіжому повітрі (якщо такої можливості немає, провітрюйте кімнату декілька разів на день).
2. Засвойте тайм-менеджмент. Рівень стресу знижується, коли ви розумієте що робити, і скільки для тієї ті іншої справи потрібно витратити часу. Та і встигатимете ви більше. Скористайтесь простою технікою тайм-менеджменту: заведіть щоденник, календар або повісьте маркерну дошку поруч з робочим місцем. Також, дуже корисно складати список на день: записуйте все, що хотіли б зробити. У цій справі головне почати! На кожен вид діяльності розрахуйте приблизну кількість часу. Скільки тривають заняття за розкладом? Скільки часу знадобиться на інші завдання? Скільки на прогулянку та відпочинок?
Внесіть 2-3 справи в календар із зазначенням часових проміжків, які важливо зробити обов’язково. Планувати день можна так: напишіть список найважливіших справ, які хочете встигнути зробити. Виділіть 2-3 найважливіші, які треба зробити сьогодні і внесіть їх в календар (можна використати мобільний додаток для фіксації справ). Інші справи робіть по мірі можливостей. Якщо щось із вашого списку не встигли – нічого страшного, просто перенесіть незавершені справи на початок наступного дня.
3. Відбирайте інформацію, яку ви читаєте, прослуховуєте кожного дня. Для психологічного і фізичного самозбереження дуже важливо вчитися інформацію швидко оцінювати і відбирати, інакше вона сама по собі стає чинником, що породжує і підтримує стрес. Постійний перегляд (прослуховування) опису картин тривожних подій поглиблює рівень тривоги. Залишайтеся в курсі інформації з надійних джерел; виправляйте дезінформованість інших; обмежуйте перегляд ЗМІ лише до обсягу, необхідного для прийняття обґрунтованих рішень; передбачайте і опановуйте власні стресові реакції (Morgenstein, 2020).
4. Важливо відпочивати та розвивати навички відновлення. Обміркуйте якими справами та розвагами можна урізноманітнити своє дистанційне життя. Можна зайнятися звичними улюбленими справами, які приносять задоволення або почати нові. Орієнтуйтеся на позитивні сторони життя. Можна спілкуватися з близькими та друзями, проводити час разом. Різноманітні способи відпочинку, відновлення та емоційної розрядки мають увійти у ваше повсякденне життя.
Пропонуємо ознайомитися та використовувати у своєму повсякденному житті техніки релаксації, стабілізації, відновлення. Наприклад, технологію самостійного швидкого полегшення стресу (Циганенко, 2017), техніки візуалізації, спрямовані на заземлення, техніку «уважна усвідомленість» та ін. Ще однією формою самодопомоги може бути письмовий самотренінг або тренінг-марафон в мережі Інтернет, наприклад, «Психологічний тренінг уміння виходу особистості зі стресового стану» (Калюжна, 2020), де є короткі опитування, спрямовані на самодіагностику, роз’яснення щодо того як виникає стрес, релаксаційні вправи, прийоми подолання стресу.
Можна використовувати різноманітті відеопорадники на платформі YouTube щодо того як структурувати свій день задля попередження виникнення негативних емоційних станів в умовах карантину (таких як страх, розчарування, гнів, нудьга, смуток, самотність, тривога та інші), знаходження шляхів і способів перебування в комфортних станах, рекомендації щодо можливостей і форм спілкування з іншими людьми в умовах карантину. Важливо розуміти, що людина може до певної міри контролювати себе, своє оточення, організовувати свій день.
Бережіть своє ментальне здоров'я!
З турботою, психологічна служба КДПУ
- Автор: Лисечко Маргарита Валеріївна
- Перегляди: 2054
Психологічною службою КДПУ проводиться анонімне опитування студентів 1 курсу «Адаптація першокурсників до умов навчання в університеті». Результати опитування будуть використані з метою створення умов для підвищення якості навчання у ЗВО.
Після вступу в університет першокурсники стикаються з необхідністю адаптуватися до нового для них культурно-освітнього середовища. Пропонуємо Вам взяти участь у психодіагностичному дослідженні щодо визначення психологічних особливостей адаптації студентів-першокурсників:
1. Методика «Адаптованість студентів в ЗВО» Т. Дубовицька, А. Крилова – визначення рівня адаптації студентів до групи та навчальної двяльності.
2. Методика "Самооцінка психічних станів" за Г. Айзенком – дозволяє оцінити деякі неадаптивні стани (тривога, фрустрація, агресія) і властивості особистості (тривожність, фрустрованість, агресивність і ригідність).
3. Шкала депресії А. Бека – виявлення негативних емоційних станів, зокрема, депресії та ступеня тяжкості депресивних розладів.
4. Опитувальник копінг-стратегій (WCQ) Р. Лазаруса, С. Фолкмана (в адаптації Т. Крюкової, О. Куфтяк, М. Замишляєвої) – визначення стратегій копінг-поведінки та саморегуляції студентів-першокурсників.
- Автор: Лисечко Маргарита Валеріївна
- Перегляди: 2021
Осінь пора щедра, багата, хлібосольна! Саме в теплі осінні дні викладачами кафедри к. пед. н. доц. І. Красюк, к. пед. н. доц. Р. Пильніком та викл. О. Большаніною був організований виїзний захід до м. Дніпра з метою створення емоційно позитивних та мотиваційних умов для навчання та виховання творчих здібностей студентів художньо-графічного відділення факультету мистецтв спеціальності 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво). Наші студенти мали можливість відвідати Національний музей, Арт галерею, виставковий зал Спілки художників України, Музей українського живопису.
Теоретичні знання студентів розширені бесідою працівниками музею та викладачами кафедри образотворчого мистецтва та дизайну Дніпровського національного університету ім. О. Гончара. Під час екскурсії експозицією музеїв та галерей наші студенти познайомились із творчістю видатних українських митців та дніпровських художників. Тільки уявіть: нині у фондах Музею українського живопису нараховується близько 2,5 тисяч предметів живопису та графіки, скульптури та предметів емальєрного мистецтва! Георгій Чернявський, Михайло Кокін, Микола Родзін, Анатолій Ткач, Віктор Матюшенко - це одні з найвизначніших художників, які жили та працювали на теренах нашої області. Також була можливість відвідати приватні майстерні художників Дніпра, які працюють як в техніці олійного живопису, так і в енкаустиці.
Особливі емоції студентів викликали роботи сучасного мистецтва у виставковому залі Дніпропетровської організації Національної Спілки Художників України де проходить VIІ Всеукраїнська виставка образотворчого мистецтва «Чарівні барви Дніпра» - таку милозвучну назву носить експозиція. Дніпропетровські майстри пензля не змінюють доброї традиції організовувати творчу зустріч з цінителями мистецтва. Серед творів були представлені роботи як викладачів кафедри образотворчого мистецтва та дизайну, так і випускників спеціальності Образотворче мистецтво Дніпровського національного університету ім. О. Гончара. Студенти мали можливість проаналізувати мистецькі здобутки фахівців кафедри в різних жанрах і техніках, а саме, графічні твори, виконані в різних техніках, акварельний та олійний живопис в жарні натюрморт, портрет, пейзаж, ілюстативні та тематичні напрямки. Широко представлені роботи декоратино-прикладного мистецтва: гобелени, батіки, розпис та вироби з енкаустики та паперу. Для молодих художників подібні виставки неймовірно корисні і необхідні, це місця, де можна навчитися новому, побачити і постаратися зрозуміти інший погляд на світ, ознайомитися з новими техніками і прийомами зображення.
Дуже приємне враження залишило відвідування паркової зони Яхт клубу «Січ» з метою розширення навичок роботи студентів над начерками та замальовками світу тварин в умовах пленеру.
В умовах карантину як викладачі, так і студенти притримувалися масочного режиму під час відвідування мистецьких центрів. Викладачи мали сертифікати вакцінації.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 2267