Кафедра англійської філології
Факультет іноземних мов

Статті Scopus, Web of Science:

  1. Zinaida Bakum, Mariya Tkachivska, Oleksandra Palchykova, Iryna Dyrda, Svitlana Kostiuk. Formation of Cross-cultural Competence of Prospective English Teachers.The Arab World English Journal (AWEJ), Volume 13. Number 4, 2022. Pp.523-538

Навчально-методичні матеріали:

  1. Дирда І. А., Бакум З. П. Полікультурна освіта студентів-іноземців : навч. посіб. Тернопіль : Осадца Ю. В., 2019. 117 с.

Статті у фахових наукових виданнях:

  1. Дирда І. А. Проблема міжкультурної комунікації в освіті. Педагогічний процес: теорія і практика. 2014. Вип. 1. С. 34–39.
  2. Дирда І. А. Психологічні бар’єри в міжкультурній комунікації. Педагогіка вищої та середньої школи. 2014. Вип. 41. С. 334–339.
  3. Дирда І. А. Полікультурна компетентність як складник мовної підготовки іноземних студентів у процесі навчання української мови. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. Вип. 1. С. 113–117.
  4. Дирда І. А. Принципи навчання української мови як іноземної: теоретичні проблеми. Педагогіка вищої та середньої школи. 2015. Вип. 46. С. 146–151.
  5. Дирда І. А. Реалізація підходів до розвитку полікультурної компететності іноземних студентів у процесі навчання української мови. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки. Вип. 3. С. 164–168.
  6. Бакум З. П., Дирда І. А. Психологічні чинники розвитку полікультурної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови. Наукові записки РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 174. С. 21–26.
  7. Dyrda I.A., Maloivan M.V., Tomilina A.O. The peculiarities of headline in English discourse through the examples from Daily Mail and the New Yorker. Вісник науки та освіти. 2023. Вип. 4 (10) С. 213-227
  8. Dyrda I.A., Maloivan M.V., Tomilina A.O. Innovative online teaching tools for students who major in english philology: challenges and opportunities. Актуальні питання у сучасній науці, № 5 (11). 2023. С. 331-340

Статті в зарубіжних наукових виданнях:

  1. Dyrda, I., Bakum, Z. 2016. Lingvodidactic fundamentals of the development of foreign students’ polycultural competence during the Ukrainian language training. Social Education Project of Improving Knowledge in Economics, 13,8–10.
  2. Дирда, І. А., 2018. Розвиток полікультурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Science and education. A new dimension. Pedagogy and psychology, 170, pp.14–17.
  3. Lyudmyla Lutsenko, Iryna Dyrda, Anna Tomilina, Maryna Maloivan, Iryna Zorenko. Conquering a Male Domain : The Female Spectator and The Pershy Vinok : Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021), May, 11th, 2021. Kryvyi Rih, Ukraine.
  4. Maryna Vardanian, Iryna Dyrda, Marharyta Kirieieva. Cultural memory of Chornobyl in literature and fine arts (in case of a picturebook “The Flowers beside the Fourth Reactor” by K. Mikhalitsyna and paintings by M. Prymachenko). Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2022), May, 18th, 2022. Kryvyi Rih, Ukraine.

Тези, матеріали конференцій:

  1. Дирда І. А. Проблема міжкультурної комунікації в освіті. Психолого-педагогічні та політичні проблеми у трансформаційних процесах українського суспільства: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 20–21лютого 2014 р. Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2014.С. 161–163.
  2. Дирда І. А. Виникнення та подолання бар’єрів у міжкультурній комунікації. Сталий розвиток суспільства: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 травня 2014 р. Кривий Ріг : ФОП Бурова О. А., 2014. С. 21–23. URL: http://ktu.edu.ua/uploads/files/konferentsyi/stal2014/stal2014_tom2.pdf (дата звернення: 18.03.2019).
  3. Дирда І. А. Особливості процесу адаптації іноземних студентів. Молодий науковець XXI ст.: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. для студентів, магістрів, молодих дослідників, 19 листопада 2014 р. Кривий Ріг : СПД Залозний В. В., 2014. С. 60–62.
  4. Дирда І. А. Особливості полікультурної компетентності іноземних студентів у процесі вивчення української мови. Проблеми модернізації змісту і організації освіти на засадах компетентнісного підходу : матеріали міжнародної наук.-метод. конф., 27–28 листопада 2014 р. Харків : ХНАДУ, 2014. С. 204–207.
  5. Дирда І. А. Принципи навчання української мови як іноземної на основному етапі. Проблеми і перспективи розвитку освіти. Організація дистанційної освіти у загальноосвітній та вищий школі: матеріали всеукр. наук. конф., 15–16 січня 2015 р., Дніпропетровськ : ПЦ Color IT, С. 173–176.
  6. Дирда І. А. Реалізація підходів до формування полікультурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Молодий науковець XXI ст. : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. для студентів, магістрів, молодих дослідників, 16 листопада 2017 р., Кривий Ріг : СПД Залозний В. В., 2017. С. 95–98.
  7. Дирда І. А., Бакум З. П. Проблеми мовної підготовки іноземних студентів в Україні. The second international scientific congress of scientists of Europe: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 10–11травня 2018 р., Vienna : Premier Publishing, 2018. P. 185–197.
  8. Дирда І. А. Особливості адаптаційного процесу іноземних студентів до навчання в Україні. Prospectives of science and education: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 28 вересня 2018 р., Karlovy Vary : Premier publishing, 2018. P.1554–1560.
  9. Дирда І.А. Особливості англомовних спортивних фразеологізмів та відтворення їх в українському перекладі. Філологія та лінгводидактика в умовах євроінтеграції: сьогодення і перспективи: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 травня 2020 р., Херсон.
  10. Дирда І.А. Полікультурний підхід до навчання іноземних мов. Українська мова серед інших слов’янських: етнологічні та граматичні параметри: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 09-10 жовтня 2020 р., Кривий Ріг.
  11. Dyrda I. A. The peculiarities of functioning of the verbal-visual puns in social media. Philological sciences, intercultural studies: an experience and challenges : International scientific and practical conference, April 23-24, 2021. Czestochowa, Republic of Poland
  12. Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of headlines function. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання суспільно-гуманітарних наук», 17-18 березня 2022, Чернівці.
  13. Дирда І.А., Мінаєва П.А. Ціннісні аспекти паремій в українській та англійській мовах. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Стан та тенденції розвитку науки, освіти і суспільства», 7 червня 2022 р., Полтава.
  14. Дирда І.А., Сподобаєва А.Д. Особливості функціонування евфемізмів у сучасному політичному дискурсі. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 7 листопада 2022 р., Загреб, Хорватія.
  15. Дирда І.А., Мінаєва П. Семантико-синтаксичні особливості паремій української та англійської мов, збірник наукових праць «SCIENTIA» за матеріалами VI Міжнародної науково-теоретичної конференції «Theory and practice of modern science» (24.11.2023, м. Краків, Республіка Польща) https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/24.11.2023
  16. Дирда І.А., Власова М. Особливості вираження емпатії на прикладах дописів у соціальній мережі X (Twitter). Міжнародна наукова інтернет-конференція Світ наукових досліджень. Випуск 24, 21-22.11.2023 https://www.economy-confer.com.ua/full-article/5053/
  17. Дирда І.А., Срібна А.С. PECULIARITIES OF VERBALIZATION OF EMOTION CONCEPTS LOVE – HATE IN ENGLISH TEXTS. Міжнародна наукова інтернет-конференція. Серія: Соціальні та гуманітарні науки. Випуск 83, 29-30.01.2024

Праці, що додатково відбивають наукові результати дисертації:

  1. Дирда І. А. Мовна картина світу у процесі формування міжкультурної комунікації студентів-іноземців. Американські та британські студії: мовознавство, літературознавство, міжкультурна комунікація / за ред.. А. Г. Гудманяна, О. Г. Шостак. Київ, 2015. С. 213–218.
  2. Дирда І. А. Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної мови на основному етапі. Філологічні студії : науковий вісник Криворізького національного університету. 2015. Вип. 13. С. 433–436.
  3. Дирда І. А. Особливості методів навчання української мови як іноземної на основному етапі. Філологічні студії : науковий вісник Криворізького національного університету. 2016. Вип. 14. С. 310–318.
  4. Дирда І. А. Критерії, показники та рівні розвитку полікультурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Філологічні студії : науковий вісник Криворізького національного університету. 2017. Вип. 16. С. 459–465.
803
  1. Шуміліна І. П. Застосування технологій відкритої освіти та дистанційного навчання у зарубіжних країнах і їх роль у процесах модернізації освіти / І.П. Шуміліна // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць / гол. ред. проф. Бакум З.П.– Кривий Ріг: КДПУ, 2011. – Вип.33. – 592с.
  2. Шуміліна І.П. Теоретичні основи підготовки студентів до творчої професійної діяльності в умовах педагогічного університету засобами іноземної мови // Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2012 – Вип. 32. – С. 298 – 305.
  3. Шуміліна І.П. До питання удосконалення навичок вивчального читання в процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування// Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. – Вип.4. – Слов’янськ: ДДПУ, 2014. – С. 123 – 129.
  4. Шуміліна І.П. Лінгвокогнитивні характеристики фразеологічних одиниць із числівниками// Вісник Маріупольського державного гуманітарного університету. Серія: Філологія . Вип.10. – Маріуполь, 2015.
  5. Шуміліна І.П. Проблема контролю та оцінювання виконання самостійної роботи з дисципліни «Іноземна мова» студентів університетів засобами комп’ютерних технологій // Наук.-пед. журн. Молодь та ринок / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – Дрогобич (Львів. обл.): [б. в.], 2016.
  6.  Робота з текстом за фахом на занятті з англійської мови на І курсі природничого факультету педагогічного університету / І.П. Шуміліна //Теоретичні основи підготовки студентів до творчої професійної діяльності в умовах педагогічного університету засобами іноземної мови: Зб. наук. праць. – Вип. 3: Матеріали науково-методичних семінарів кафедри іноземних мов Криворізького державного педагогічного університету /За заг. ред. к.п.н., доц. О. В. Малихіна. - Кривий Ріг, 2008. - 267с.
  7. Роль формування умінь самостійного навчання в процесі вивчення іноземної мови в педагогічному університеті (на прикладі організації самостійної роботи студентів природничого факультету) / І.П. Шуміліна //Теоретичні основи підготовки студентів до творчої професійної діяльності в умовах педагогічного університету засобами іноземної мови: Зб. наук. праць. – Вип. 3: Матеріали науково-методичних семінарів кафедри іноземних мов Криворізького державного педагогічного університету /За заг. ред. к.п.н., доц. О. В. Малихіна. - Кривий Ріг, 2008. - 258с.
  8. Міжнародна науково-практична конференція «Ольвійський форум – 2013: стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі» Миколаїв , 2013 p.
  9. Всеукраїнської конференція «Інформаційно-комунікаційні технології у формуванні фахових компетентностей учителів початкових класів: реалії та перспективи» Слов’янськ, 2014 р.
  10. Svitlana Prakhova, Natalya Makarenkо, Iryna Shumilina Development of junior students’ emotional intelligence in terms of New Ukrainian School: realities and prospects. - Published online: 26 March 2020. DOI: https://doi.org/10.1051/shsconf/20207503008

Навчально-методичні посібники для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання/конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій:

  1. Практикум з граматики англійської мови для самостійної роботи студентів І курсу немовних спеціальностей (за вимогами кредитно-модульної системи). / Малихін О.В., Сіняговська І.Ю., Шуміліна І.П..– Кривий Ріг: КДПУ, 2012. – 155 с.
  2. Практикум з граматики англійської мови для самостійної роботи студентів ІІ курсу немовних спеціальностей (за вимогами кредитно-модульної системи). / Малихін О.В., Сіняговська І.Ю., Шуміліна І.П..– Кривий Ріг: КДПУ, 2012. – 145 с.
  3. Навчальний посібник з англійської мови для студентів І-ІІ курсів фізико-математичного факультету. / Шуміліна І.П..– Кривий Ріг: КДПУ, 2016. – 86 с.
801

1."Умови ефективної організації навчального діалогу як засобу розвитку мовлєннєвої культури учнів" Актуальні проблеми філології і методики викладання мов №4, стр 155-158, КДПУ

2.  "Комунікативна культура майбутніх вчителів іноземних мов як важливий показник його професіоналізму" Педагогіка вищої та середньої школи, Том 21, 2008 р.

3.   Костюк С.С., Пальчикова О.О., Зінченко П.С. Міжкультурна комунікативна компетентність як основа успішної професійної діяльності. The 11 International scientific and practical conference "European scientific discussions" (September, 2021) Potere della ragione Editore, Rome, Italy. 2021.337 p.

Брала участь:

1.  Welcome to Teaching for Success: the Classroom and the World. Онлайн-курс на платформі FutureLearn  Червень, 2017

2. Understanding IELTS: Techniques for English Language Test British Council. Онлайн-курс на платформі FutureLearn Лютий-Березень, 2018

3. ЗНО на 200 балів: як розвивати лексичні навички учнів, Macmillan Education Webinar, 17.10.2019

4. Міжнародний інформаційний тиждень програми ЄС Еразмус+ в Україні «День індивідуальних можливостей», м.Київ, 06.11.2019

 5. Hardwired Learning: Insights into Neuropsychology, Криворізький державний педагогічний університет, факультет іноземних мов тренінг з представниками British Council Ukraine М. Динниченко, А. Промської) підвищення кваліфікації, 30.11.2019

6.  IELTS Webinar for Teachers    British Council Онлайн-курс на платформі FutureLearn, Грудень 2019

7. Teaching in the new normal: challenges and solutions, Macmillan Education, the Macmillan Education Online Conference, 19-20.08.2020

8. The hybrid classroom: Dilemmas, choices and solutions” The British Council, онлайн вебінар, 3.10.2020

9. A roadmap to zno prep Macmillan Education Office онлайн вебінар 5.11.2020

10. Oxford Exam Trainer is your guide to successful exams, Oxford Professional Development Webinar онлайн вебінар, 23.12.2020

11. Онлайн-курс «Критичне мислення для освітян», організатор www.prometheus.org.ua, 2.02.2021

12. Безбар'єрна грамотність. Міністерство цифрової трансформації України. Дія. 16.02.2022

21934

Навчально-методичні матеріали

1. Бакум З. П., Пальчикова О. О. Калейдоскоп культур (рівень В 1) : навч. посіб.  Кривий Ріг, 2014. 101 с. http://elibrary.kdpu.edu.ua/handle/0564/394 https://doi.org/10.31812/0564/394

2. Костюк С. І., Пальчикова О. О. Crossing cultural barriers: a collection of materials for the development of intercultural competence. Kryvyi Rih : Криворізький національний університет, 2019. 104 p.

3. Бакум З. П., Пальчикова О. О., Костюк С. С. Навчання іноземних мов: крос-культурний підхід: монографія : монографія. Тернопіль: ФОП Осадца Ю. В, 2019. 288 с.

4.  Бакум З. П.,  Пальчикова О. О. Елітарна мовна особистість учнів та учениць профільної школи філологічного напряму: теорія і практика формування. Сучасні тенденції методики навчання: мовно-літературна царина: колективна монографія; за заг. ред. проф. З. П. Бакум. Кривий Ріг, 2023. 251 с. https://elibrary.kdpu.edu.ua/bitstream/123456789/7077/1/СУЧАСНІ%20ТЕНДЕНЦІЇ%20МЕТОДИКИ%20НАВЧАННЯ_МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА%20ЦАРИНА.pdf

Статті в наукових фахових виданнях

1. Пальчикова О. О. Особливості реалізації крос-культурного підходу в процесі викладання іноземних мов. Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. 2011.  Вип. 32.                С. 432–436.

2. Пальчикова О. О. Крос-культурний аспект у сучасній освіті. Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. пр. 2011.  Вип. 33. С. 198–204. https://elibrary.kdpu.edu.ua/handle/0564/462

3. Бакум З. П., Пальчикова О. О. Крос-культурний підхід у викладанні іноземної мови студентам-філологам. Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. 2012. Вип. 13. С. 3–7. https://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/0564/410/БАКУМ%20-%20КРОС-КУЛЬТУРНИЙ%20ПІДХІД%20У%20ВИКЛАДАННІ%20ІНОЗЕМНОЇ%20МОВИ%20СТУДЕНТАМ-ФІЛОЛОГАМ.PDF?sequence=1&isAllowed=y

4. Пальчикова О. О. Проблема адаптації студентів-іноземців в україномовному середовищі. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови. 2012. Вип. 9. С. 220–224. https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/22179/Palchykova.pdf?sequence=1&isAllowed=y

5. Пальчикова О. О. Принципи формування крос-культурної компетентності іноземних студентів. Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. 2014. № 6 (135). С. 18–21.

6. Пальчикова О. О. Проблеми програмно-методичного забезпечення навчання української мови як іноземної. Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. 2015. Вип. 45. С. 175–181. https://journal.kdpu.edu.ua/ped/article/view/2611/2389

7. Пальчикова О. О. Культурний компонент у граматиці англійської та української мов: зіставний аспект. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. 2016. С. 72–81. DOI: https://doi.org/10.31812/filstd.v15i0.168

8. Пальчикова О. О. Мовна картина світу в англійській та українській фразеології. Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія. 2017. Вип. 16. С. 110–115. https://visnyk-filologia.mdu.in.ua/uk/vipusk16.pdf

9. Пальчикова О. О. Критерії та показники сформованості крос-культурної компетентності студентів-філологів. Педагогічний процес: теорія і практика. 2018. № 1–2 (60–61). С. 116–123. http://pptp.kubg.edu.ua/images/2018/1/18.%20pdf.pdf

10. Пальчикова О. О. Вправи як засіб формування навичок міжкультурного спілкування у процесі підготовки учителів іноземних мов. Педагогічні науки : зб. наук. праць. 2019. № 86. Вип. LXXХVI. С. 334–339. DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2019-86-62

11. Бакум З. П., Пальчикова О. О. Навчання іноземних мов на крос-культурній основі: прикладний аспект. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. 2019. Т. 19. С. 129–144. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=stfil_2019_19_11

12. Бакум З. П., Пальчикова О. О. Формування ключової компетентності «Спілкування іноземними мовами» учнів старшої школи на уроках української мови». Філологічні студії: науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. 2020. Вип. 21. С. 225–242. https://elibrary.kdpu.edu.ua/bitstream/123456789/5644/1/Бакум%20З.%2c%20Пальчикова%20О.%20Формування.pdf

 

Статті в інших виданнях

1. Пальчикова О. О. Крос-культурна компетентність у навчанні української мови як іноземної. Філологічні студії: науковий вісник Криворізького національного університету. 2012. Вип. 8. С. 319–326. https://journal.kdpu.edu.ua/filstd/article/view/641/640

2. Пальчикова О. О. Психологічні чинники формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Філологічні студії: науковий вісник Криворізького національного університету. 2013 р. Вип. 9. С. 654–663. https://elibrary.kdpu.edu.ua/handle/0564/467

3. Ранюк О. Бакум З. П., Пальчикова О. О., Костюк С. С. Вправи для формування крос-культурної компетентності майбутніх учителів польської мови. Українська мова і література в школах України. 2020. ​​№ 5. С. 3–6. https://elar.khmnu.edu.ua/items/977fa865-d68d-42fc-95e4-3e3f1d65e0cc

Статті в зарубіжних виданнях

1. Пальчикова О. О. Проблеми навчання української мови в іншомовній аудиторії. Science and education a new dimension. Pedagogy and Psychology. 2013. Vol. 9. Pp. 109–112. https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/02/Palchickova-A.A.-Problems-of-teaching-Ukrainian-in-a-foreign-language-audience.pdf

2. Бакум З. П., Пальчикова О. О.  Роль языковой картины мира в обучении иностранных студентов украинскому языку. ACTA HUMANISTICA ET SCIENTIFICA UNIVERSITATIS SANGIO KYOTIENSIS: материалы докладов Международного виртуального форума «Социокультурные и филологические аспекты в образовательном и научном контексте». 25–29 сентября. 2014 г. Киото : «Tanaka Print», 2014. С. 60–63. https://elibrary.kdpu.edu.ua/bitstream/0564/402/1/Бакум_Пальчикова%20Роль%20языковой%20картины%20мира.pdf

3. Пальчикова А. А. Методы формирования кросс-культурной компетентности студентов-иностранцев. Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. 2015.  № 02 (73). Ч. ІІ. С. 119–122. https://elibrary.kdpu.edu.ua/handle/0564/463

4. Palchickova А. System of exercises in formation of foreign students’ cross-cultural competency. Austrian Journal of Humanities and Social Sciences. 2015. № 1–2. P. 107–109. https://cyberleninka.ru/article/n/system-of-exercises-in-formation-of-foreign-students-cross-cultural-competency/viewer

5. Palchykova O. Linguodidactic aspect of teaching English as a foreign language. Journal Association 1901 “SEPIKE”. 2017. Ed. 16. Pp. 59–61

6. Bakum Z., Palchykova O., Kostiuk S, Lapina V. Intercultural competence of personality while teaching foreign languages. Revista Espacios. 2019. Vol. 40. Issue 23. P. 24–35. http://www.revistaespacios.com/a19v40n23/a19v40n23p24.pdf (SCOPUS)

7. PALCHYKOVA O., ZHUMBEI M., KOSTIUK, S. Formation of culture-universal competence of non-linguistic specialties students in the process of teaching the English language. Revista Espacios. 2020. Vol. 41. Issue 16. P. 22–30. https://w.revistaespacios.com/a20v41n16/a20v41n16p22.pdf

8. Bakum Z.,  Tkachivska M.,  Palchykova O., Dyrda I., Kostiuk S. Formation of Cross-cultural Competence of Prospective English Teachers. Arab World English Journal (AWEJ) Vol. 13. № 4. P. 523–538 DOI: https://dx.doi.org/10.24093/awej/vol13no4.34  (Web of Science) .

Матеріали науково-практичних конференцій

1. Пальчикова О. О. Крос-культурний компонент в умовах сучасної освіти. Молодий науковець ХХІ століття : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 5 квіт. 2012 р. Кривий Ріг : СПД Залозний В. В., 2012. С. 74–77. https://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/handle/0564/468

2. Пальчикова О. О. Роль фразеологізмів в усвідомленні мовної картини світу студентами іноземцями під час навчання української мови. Молодий науковець ХХІ століття: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, магістрантів і молодих дослідників, 19 лист. 2014 р. Кривий Ріг : ТОВ «Палітра К», 2014. С. 224–226. https://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/handle/0564/470

3. Пальчикова О. О. Стратегічна мета у формуванні крос-культурної компетентності студентів-іноземців у навчанні української мови. Американські та британські студії: мовознавство, літературознавство, міжкультурна комунікація : матеріали доповідей ІІІ Міжнародного симпозіуму : зб. наук. пр.  Киів : Талком, 2015. С. 283–286. https://elibrary.kdpu.edu.ua/handle/0564/471

4. Пальчикова О. О. Вправа як засіб формування крос-культурної компетентності іноземних студентів. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2015» : матеріали XVІІ Всеукр. наук. конф. молодих учених., 24 квіт. 2015 р. Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2015. С. 177–179. https://elibrary.kdpu.edu.ua/handle/0564/469

5. Пальчикова О. О. Особливості відображення культурного компонента у граматичних системах української та англійської мов. Дослідження різних напрямів розвитку філологічних наук : Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 лист. 2018 р. Одеса : Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2018. Ч. 2. С. 111–113.

6. Пальчикова О. О. Критеріально-показниковий аспект сформованості крос-культурної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Тенденції розвитку психології та педагогіки : зб. тез наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф., 2–3 лист. 2018 р. Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. Ч 1. С. 61–64.

7. Пальчикова О. О. Роль вправ у процесі формування навичок міжкультурного спілкування студентів-філологів. Наука, освіта, суспільство: інструменти і механізми сучасного інноваційного розвитку: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 бер. 2019 р. Kиїв : ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України, 2019. С. 32–34.

8. Пальчикова О. О. Особливості застосування післятекстових вправ у процесі навчання іноземної мови студентів-філологів. «ΛΌГOΣ» : зб. наук. праць з матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., 31 бер. 2019 р. Харків : ГО «Європейська наукова платформа», 2019. Т. 5. С. 7–8.  https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/conferences/issue/view/2019-03-31/75

9. Palchykova O. O. Criteria of exercises selection in the process of cross-cultural competence formation. Thinking globally – teaching locally : book of papers of the 2019 National TESOL-Ukraine Convention. April 9–10. 2019. Kharkiv : Publishing House I. Ivanchenka, 2019. P. 121–123.

10. Пальчикова О. О. Особливості використання текстових вправ у навчанні майбутніх учителів іноземних мов. Influence of scientific achievements in education of the development of modern society : book of abstracts of the international scientific and practical conference. April 26–27. 2019. Vilnius. 2019. P. 69–71

11. Пальчикова О. О. Роль культурологічного компонента у підготовці вчителів англійської мов. VІ Міжнародна наукова конференція «Українська мова серед інших слов’янських: етнологічні та граматичні параметри» : матеріали доповідей, приурочених 90-річчю Криворізького державного педагогічного університету. Кривий Ріг. 2020. С. 126–128.  https://elibrary.kdpu.edu.ua/bitstream/123456789/5407/1/Пальчикова%20О.%20О.%20Роль%20культурологічного%20компонента.pdf

12. Palchykova O. The use of after-text exercises in course of teaching English as a second language. 25 Years of TESOL in Ukraine: Honoring the Past and Shaping the Future: book of Convention papers. April 9-10. 2020. Львів : ПП «Марусич», 2020. P. 151–152 http://www.tesol-ukraine.com/wp-content/uploads/2020/06/TESOL-Ukraine-Convention-2020.pdf

13. Пальчикова О. О., Костюк С. С. Формування загальнокультурної компетентності особистості у процесі навчання сучасної англомовної комунікації. Topical issues of modern science, society and education : рroceedings of 3rd International scientific and practical conference. Oct. 3–5. 2021. Kharkiv. Р. 542–549. https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/997/TOPICAL-ISSUES-OF-MODERN-SCIENCE-SOCIETY-AND-EDUCATION-3-5.10.21%20%28pdf.io%29.pdf?sequence=2&isAllowed=y

14. Костюк С. С., Пальчикова О. О., Зінченко С. С. Міжкультурна комунікативна компетентність як основа успішної професійної діяльності. Proceedings of XI International scientific and practical conference. Sept., 12–14. 2021. Рим.  С. 139–145 https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/EUROPEAN-SCIENTIFIC-DISCUSSIONS-12-14.09.21.pdf

15. Пальчикова О. О., Костюк С. С. Дотекстові вправи як засіб формування навичок міжкультурної комунікації під час навчання англійської мови. Міжн. наук.-практ. конф. «Якість освіти в умовах глобалізації світового освітнього простору». 1 жовт. 2021. Дніпро: Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2021. ​​С. 10–11. https://researcheurope.org/wp-content/uploads/2021/10/re-01.10.21.pdf?

16. Palchykova O. System of work on the formation of cross-cultural competence of prospective English teachers.  Teaching English in wartime: challenges and opportunities for community building and social change : book of convention papers. May 26–28. 2023. Lviv. P. 108–110. https://archer.chnu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/8558/Book%20of%20abstracts2023.pdf?sequence=1&isAllowed=y

17. Пальчикова О. Феномен “віртуальна мовна особистість” у лінгвістичному дискурсі. Методи компетентнісного навчання української мови: зб. матеріалів круглого столу, присвяченого пам’яті члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Біляєва Олександра Михайловича. 28 вер. 2023 р. Київ : Педагогічна думка, 2023. С. 86–88. https://lib.iitta.gov.ua/738800/1/Збірник_Круглий_стіл_Методи_компетентнісного_навчання_укр_мови.pdf

18. Пальчикова О. Категорія мовна особистість у лінгвістичному дискурсі. Світ мови – світ у мові: матеріали VІІ Міжнародної наукової конференції. 27 жовт. 2023 р. Київ: вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. C. 215–218. https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/43544/Orlova.pdf?sequence=1&isAllowed=y

19. Пальчикова О. О., Кобилінська А. С. Культурний компонент у навчанні лексики англійської мови в профільній школі. Modern problems of science, education and society : рroceedings of IX International scientific and practical conference. Nov. 6–8. 2023. Kyiv. С. 664–668. https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/MODERN-PROBLEMS-OF-SCIENCE-EDUCATION-AND-SOCIETY-6-8.11.23.pdf 

20. Пальчикова О. О., Кобилінська А. С. Культурна компетентність у навчанні англійської мови в профільній школі. Modern approaches to problem solving in science and technology : сollection of abstracts. Nov. 15–17. 2023. Warsaw. P. 278–282. https://isu-conference.com/wp-content/uploads/2023/11/Modern-Approaches-to-Problem-Solving-in-Science-and-Technology_Nov_15_17_Warsaw_Poland.pdf 

5714

Статті у фахових виданнях

1) Титаренко А. А. Місце урбанонімів в ономастичному просторі /
А. А. Титаренко // Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. – Вип. 12 / [редкол.: Корпанюк М. П. (співред.), Мазоха Г. С.,
Селіванова О. О. та ін.]. – Переяслав-Хмельницький, Фоп Лукашевич О. М. 2012. – С. 235–239.

2) Титаренко А. А. Структурно-семантичні особливості фірмонімів Кривого Рогу / А. А.Титаренко // Філологічні студії : Науковий вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Вип. 7. Ч. 2 / [редкол.: Ж. В. Колоїз (відп. ред), П. І. Білоусенко,
В. П. Олексенко та ін.]. – Кривий Ріг : ТОВ «Центр-Принт», 2012. – С. 72–82.

3) Титаренко А. А. Місце урбанонімів у загальній класифікації онімів / А. А. Титаренко // Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Вип. 9. Ч. 2 / [редкол.: Ж. В. Колоїз (відп. ред), П. І. Білоусенко, В. П. Олексенко та ін.]. – Кривий Ріг, 2013. – С. 171–180.

4) Титаренко А. А. Годоніми Кривого Рогу, що репрезентують персоналії вітчизняного значення / А. А. Титаренко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія: зб. наук. праць. – Вип. 10, том 2 /  [редкол.: Н. В. Бардіна, Ш. Р. Басиров, О. А. Жаборюк та ін.]. – Одеса, 2014. – С. 71–74.

5) Титаренко А. А. Структурна організація урбанонімів Кривого Рогу / А. А. Титаренко // Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Вип. 13. / [редкол.: Ж. В. Колоїз (відп. ред), П. І. Білоусенко, В. П. Олексенко та ін.]. – Кривий Ріг, 2015. – С. 211–218.

6) Титаренко А. А. Лексико-семантичний спосіб продукування урбанонімів / А. А. Титаренко // Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Вип. 14. / [редкол.: Ж. В. Колоїз (відп. ред), П. І. Білоусенко, В. П. Олексенко та ін.]. – Кривий Ріг, 2015. – С. 117–124.

7) Титаренко А. А. Формування комунікативної компетенції студентів ЗВО крізь призму сучасних інформаційних технологій / А. А. Титаренко // Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету іменіІвана Франка – Вип. 30 / [редактори-упорядники: М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Одеса, 2020. – С. 109–114

 

Публікації у виданнях інших держав

  • Титаренко А. А. Принципи класифікації топонімів / А. А. Титаренко // Science and education a new dimension. – Vol. 2. March 2013 [editors: Dr. Vamos X., Dr Barkats J., Dr Tarasenkova N., Kotis L.]. – Budapest 2013 – p. 141–146.
  • Anastasiia A. Tytarenko, Viktoriia Revenko, Ludmila L. Matsepura, Yuliia V. Panasiuk (2021). STEAM Approach to the Development of Future Teachers’ English Language Skills. Journal for Educators, Teachers and Trainers, Vol. 12(3). PP.155–164.

Публікації в інших виданнях

1) Титаренко А. А. Гідроніми Інгулецького басейну / А. А. Титаренко // Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Філологія. – Випуск XXIX-XXXI. – Івано-Франківськ : Видавництво Прикарпатського національного університету, 2011. – 482 с.

2) Титаренко А. А Структурно-семантичні особливості літературно-художніх антропонімів у романі Михайла Стельмаха «Хліб і сіль» /
А. А. Титаренко // Матеріали наукових читань з нагоди 100-річчя від дня народження Михайла Стельмаха : зб. Наук. Праць / [редкол.: Ж. В. Колоїз (відп. ред.), П. І. Білоусенко, В. П. Олексенко та ін.]. – Кривий Ріг, 2012. – С. 82–86.

3) Титаренко А. А. Назви вулиць Кривого Рогу / А. А. Титаренко // Молодий науковець ΧΧΙ століття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Кривий Ріг : СПД Залозний В. В., 2012. – С. 239–242.

4) Титаренко А. А.  Шопоніми Кривого Рогу / А. А. Титаренко / «Рівень ефективності та необхідність впливу філологічних наук на розвиток мови та літератури»: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції: м. Львів, 15-16 травня 2015 р. – Львів: ГО «Наукова філологічна організація «Логос», 2015. – С. 34–37. 

5) Колоїз Ж. В., Титаренко А. А. Годоніми із глорифікаційною семантикою в урбанонімному просторі Кривого Рогу / Ж. В Колоїз., А. А. Титаренко. / Український смисл : наук. зб. / за ред. проф. І. С. Попової – Дніпропетровськ : ТОВ «Роял Принт», 2015. – С. 72–83

21751

1. Kobylinska A. Tendencies of Education Policy in the UK. Integration of Education, Science and Business in Modern Environment: Summer Debates : Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Internet Conference, August 3‒4. Dnipro, 2023. P. 257‒258. URL: http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2023/08/Conference-Proceedings-3-4-August-2023-1.pdf  

2. Пальчикова О. О., Кобилінська А. С. Культурний компонент у навчанні лексики англійської мови в профільній школі. The 9th International scientific and practical conference. Modern problems of science, education and society, November 6–8, 2023. SPC “Sci-conf.com.ua”. Kyiv, Ukraine. P. 664–667. URL:https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/MODERN-PROBLEMS-OF-SCIENCE-EDUCATION-AND-SOCIETY-6-8.11.23.pdf  

3. Пальчикова О. О., Кобилінська А. С. Культурна компетентність у навчанні англійської мови в профільній школі. IІ International scientific and practical conference. Modern Approaches to Problem Solving in Science and Technology, November 15–17, 2023. International Science Unity. Warsaw, Poland. P. 278–282. URL:https://isu-conference.com/wp-content/uploads/2023/11/Modern-Approaches-to-Problem-Solving-in-Science-and-Technology_Nov_15_17_Warsaw_Poland.pdf 

Вебінари, семінари та міжнародін курси:

1. "Spanish Vocabulary: Meeting People" – University of California, offered by Coursera  – April, 2022 (16 hours).  URL: https://coursera.org/verify/HPU2WTHVDYLZ 

2. “The Pronunciation of American English” – UCI, Division of Continuing Education, offered by Coursera – March, 2023 (82 hours). URL: https://coursera.org/verify/specialization/JSRXPRZK75VF 

3. "ESL Teaching Fundamentals" offered by TalkEn.Cloud – March, 2023 (11 hours). URL: https://drive.google.com/file/d/1RDj5ppgcg7N-qz9gbIU23d9 hgg2X4TYt/view?usp=sharing 

4. "Leading People and Teams" – University of Michigan, offered by Coursera – April, 2023 (49 hours). URL: https://coursera.org/verify/specialization/CFDRTTYEGCAJ  

5. “TESOL Certificate, Part 1 (Teaching English for Speakers of Other Languages)” – Arizona State University, offered by Coursera – September, 2023 (75 hours). URL: https://coursera.org/verify/specialization/YX895W7ULB4M 

6. “Finding Your Professional Voice: Confidence & Impact” by University of London., offered by Coursera – September, 2023 (9 hours). URL: https://coursera.org/verify/EVMAD9RGFM5W 

7. "Communicating Your Best Self" Arizona State University, offered by Coursera  – October, 2023 (6 hours).  URL: https://coursera.org/verify/99MKSARD75XL  

8. "English for Teaching Purposes" by Universitat Autònoma de Barcelona, offered by Coursera  – February, 2024 (13 hours). URL:  https://coursera.org/verify/MW3U8A2P3QFA 

9. British Counsil: Teaching English "How to Teach Grammar" – February, 2024. (12 hours). 

URL: British Council.pdf - Google Диск

24834
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Липень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31