З 30 січня по 12 лютого доцент кафедри Пальчикова Олександра Олександрівна пройшла дистанційні курси базового рівня при Академії цифрового розвитку.
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 305
Доценти кафедри англійської філології І.Зоренко та І.Клименко пройшли стажування у TESOL Teacher Development Institute "Fundamentals of ELT", що пройшов у січні 2023 обсягом 60 академічних годин.
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 206
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВЕСНЯНИЙ ІНСТИТУТ TESOL – УКРАЇНА 2019 «Критичне мислення для медіаграмотності» зібрав 30 професіоналів із 12 регіонів України, що є представниками загальноосвітніх шкіл, закладів вищої освіти та приватних навчальних закладів. Заняття проводили англомовні стипендіати – Уенді Фінлейсон і Луїс Переа, а також волонтери Корпусу миру «Викладання англійської мови як іноземної» Габріель Кортез, Ешлі Емерсон і Шон Хікс. Викладачі навчали учасників способам аналізування засобів масової інформації та провели лекцію «Гендер і різноманітність у медіа», що маніфестує ідею впровадження медіаграмотності в класі. (Фото: джерело)
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 208
The teaching staff of the English Philology Department participated in International Erasmus+ Week in Ukraine finding it a great opportunity to find out more about the capability of the universities on how apply for Erasmus+ Call 2020. There are exchanges available both for students and staff. Moreover, the attendants were introduced to the current beneficiaries and winners on how to implement the projects successfully.
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 1399
Кожного року у місті проводиться конкурс науково-дослідницьких робіт «Лінгва», де учні шкіл міста захищають свої наукові роботи з різних аспектів англійської мови. У складі журі – викладачі кафедри англійської мови. Викладачі кафедри англійської філології надавали консультаційну допомогу учням шкіл міста у процесі підготовки учнівських наукових робіт та їх рецензуванні для участі в конкурсі.
У день проведення конкурсу викладачі кафедри розповіли учням про переваги навчання на факультеті іноземних мов та відповіли на запитання, які хвилювали учнів.
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 650
- Зоренко І.С. Формування культури спілкування як засобу становлення професійної компетентності майбутнього вчителя // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. Наук. Праць. – Вип. 22. – Кривий Ріг, 2008. – С.51-57.
- Зоренко І.С. Ігрове навчання на заняттях з іноземної мови як складова професійно-педагогічного становлення майбутнього вчителя // Зб. Наук. Праць. – Вип. 30. – Кривий Ріг, 2010. – С. 114-118.
- Зоренко І.С.Використання проектного методу під час вивчення учнями англійської мови // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – Вип. 7(9). – К.: Університет «Україна», 2010. – С. 289-300.
- Зоренко І.С. Розвиток мовної компетенції майбутніх педагогів засобами використання лінгвокраїнознавчого підходу на практичних заняттях з англійської мови // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. наукю праць. – Вип. 27. – Кривий Ріг, 2010. – С. 228-233.
- Зоренко І.С. Сутність системного підходу при проектуванні самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. наук. праць. – Вип.32. – Кривий Ріг, 2011. – С.157-163.
- Зоренко І.С. Робота над проектами на заняттях з англійської мови. Методичні рекомендації // Кривий Ріг: КДПУ, 2011. – 11 с.
- Зоренко І.С. Методичні рекомендації щодо формування лінгвістичної компетенції учнів старшої школи під час організації гурткової роботи з іноземної мови // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 9. – Кривий Ріг, 2012. – С. 192-204.
- Зоренко І.С. Педагогічні умови ефективного формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов // Гуманізація навчального процесу: збірник наукових праць. - Слов’янськ: СДПУ, 2012. – Спецвип. 8. – Ч. І. – С. 132–139.
- Зоренко І.С. Англійські фразеологізми в мас-медійній сфері // Лінгвістика: збірник наукових праць. – Луганськ: ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – № 1 (25). – Частина І. – С. 180–186.
- Зоренко І.С. Лексичні трансформації при передачі англійської політичної термінології українською мовою // Філологічні студії. Науковий вісник КНУ: Зб.наук.пр. – Вип. 8. – Кривий Ріг, 2013. – С. 84-90.
- Зоренко І.С. Особливості передачі англійської лінгвістичної термінології у двомовних словниках // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 11. – Кривий Ріг, 2015. – С.9-13. Режим доступу elibrary.krpd.edu.ua
- Науково-практичні конференції КПІ, секція філологічних дисциплін 2014, 2015, 2016 р, Кривий Ріг.
- Зоренко І.С. Формування комунікативної культури майбутніх вчителів засобом діалогічного навчання у процесі вивчення іноземної мови. – Серія: Педагогічні науки. – Черкаси : ЧНУ, 2019.
- Зоренко І.С., Луценко Л.О., Малоіван М.В., Томіліна А.О., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі. - International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». - pp. 31-33.
- L. Lutsenko, I. Klymenko, I. Zorenko Augustan women’s amatory discourse: extending the borders of canon-formation. - Колективна монографія.
- Зоренко І.С., Луценко Л.О., Малоіван М.В., Томіліна А.О., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі // International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». Р. 31-33.
- L.Lutsenko, I.Klymenko, I.Zorenko. Augustan women’s amatory discourse: extending the borders of canon-formation // Художній дискурс: теоретичний і практичний аспекти. Рига, 2020. Р. 1-21.
- Lutsenko L., Zorenko I. Theoretical Approach to Narrative Empathy // Relevant issues of the development of science in Central and Eastern European countries, Riga, Latvia, 27.09.2019. Р.130-131.
- Клименко І.М., Зоренко І.С. Особливості національно маркованої антропоніміки в англійській мові // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 2020 р. C. 86-95. Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
- Луценко Л.О., Клименко І.М., Зоренко І.С. Стратегія театральності в політичному дискурсі Бориса Джонсона // Вісник Запорізького національного університету (категорія Б). Філологічні науки. № 1. 2020. C. 153-159.
- Lutsenko L., Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A., Zorenko I. Advances in Social Science, Education and Humanities Research // Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). Volume 557. P. 69-75.
- Автор: Анна
- Перегляди: 900
- Клименко І.М. Англійські й українські комерційні документи та їх характерні риси // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 8. – Кривий Ріг, 2011. – С. 45 – 50.
- Клименко І.М. English Lexicology: Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів-заочників. – Кривий Ріг: КДПУ, 2011.– 26 с.
- Клименко І.М. Business English: Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів-заочників. – Кривий Ріг: КДПУ, 2011. – 28 с.
- Клименко І.М. Зміни у системі афіксації в англійській мові XII-XIX століть / М.Клименко // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб. наук. праць КДПУ. - Вип. 7.– Кривий Ріг, 2012. – С.40-48.
- Клименко І.М. Лексико-семантичне поле абстрактних іменників в сучасній англійській мові / І.М.Клименко // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб. наук. праць КДПУ. - Вип. 7.– Кривий Ріг, 2012. – С.48-55.
- Клименко І.М. Семантичний аспект зіставлення англійських та українських фразеологічних одиниць / І.М.Клименко // Філологічні студії. Науковий вісник КНУ: Зб.наук.пр. – Вип. 9. – Кривий Ріг, 2013. – С. 206-212.
- Клименко І.М. Особливості перекладу англійських та українських фразеологізмів у двомовних словниках// Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 10. – Кривий Ріг, 2013. – 5 с.
- Клименко І.М. Міжмовна ідіоматичність в аспекті міжкультурної комунікації (англо-українські відповідності) / І.М.Клименко // Філологічні студії. Науковий вісник КНУ: Зб.наук.пр. – Вип. 10. – Кривий Ріг, 2014. – С. 48-54.
- Клименко І.М. Особливості передачі англійської лінгвістичної термінології у двомовних словниках / І.М.Клименко // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 11. – Кривий Ріг, 2014. – 5 с. – Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
- Клименко І.М. Підходи до дослідження концепту в сучасній лінгвістиці / І.М.Клименко // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 12. – Кривий Ріг, 2015. – 8 с. – Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
- Клименко І.М. Юридичний текст в аспекті перекладу / І.М.Клименко, І.С.Зоренко // Філологічні студії. Науковий вісник КНУ: Зб.наук.пр.– Вип. 14. – Кривий Ріг, 2016. – С. 81-90.
- Клименко І.М. Текст інформативно-бізнесової тематики у порівняльному аспекті (на матеріалі англійської та української мов) // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 13. – Кривий Ріг, 2016. – 6 с. – Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
- L. Lutsenko, I. Klymenko, I. Zorenko Augustan women’s amatory discourse: extending the borders of canon-formation. - Колективна монографія. - подано до друку.
- Клименко І.М. Особливості діалогічного мовлення у творах О.Уальда. - Актуальні питання філології і методики викладання мов: Збірник матеріалів II Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції, 25-26 квітня 2019 р. - Вип. 2 (14). – C. 44 - 53. – Режим доступу : elibrary.kdpu.edu.ua
- Клименко І.М. Особливості діалогічного мовлення у творах О.Уальда // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб. Матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 25-26 квітня 2019 р. С. 44-53. Режим доступу:
elibrary.krpd.edu.ua - Клименко І.М., Зоренко І.С. Особливості національно маркованої антропоніміки в англійській мові // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 2020 р. C. 86-95. Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
- Луценко Л.О., Клименко І.М., Зоренко І.С. Стратегія театральності в політичному дискурсі Бориса Джонсона // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. № 1. 2020. C. 153-159.
- L.Lutsenko, I.Klymenko, I.Zorenko. Augustan women’s amatory discourse: extending the borders of canon-formation // Художній дискурс: теоретичний і практичний аспекти. Рига, 2020. Р. 1-21.
- Федоряка Л., Клименко І. Томас Неш – не сатирик // Філологічні трактати. Суми, 2022. Т. 14. № 2. С.126-140.
- Автор: Анна
- Перегляди: 2061
- Ревенко В. В. Інтерактивні технології як засіб формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов / В. В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / [гол.ред. – проф. З. В. Бакум]. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2013.– Вип. 38. – С. 90-93.
- Лексичні засоби вираження ввічливості в питальному мовленнєвому акті (на прикладі художніх текстів англійських та американських письменників / В.В.Ревенко // Мандрівець: Всеукраїнський науковий журнал. – Тернопіль, 2013. – Вип..№5(107). – С. 67-70.
- Ревенко В.В. Інтерактивне навчання.Особливості позиції викладача та студентів / В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : [зб. наук. праць] / гол. ред. – Буряк В.К. – Кривий Ріг: КДПУ,2009. – № 24. – С.78-86.
- Ревенко В.В.Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів засобами інтерактивного навчання / В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : [зб. наук. праць] / гол. ред. – Буряк В.К. – Кривий Ріг: КДПУ,2009. – № 25. – С.455-461.
- Ревенко В.В.Інтерактивне навчання як засіб оптимізації гуманітарної підготовки майбутніх учителів-словесників / В.В. Ревенко // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : [зб. наук. праць] / за заг.ред.М.Б.Євтуха.– Київ : Вид.центр КНЛУ,2009. – № 39. – С.111-114.
- Ревенко В.В. Інтерактивні технології навчання на сучасному етапі.Теорія і практика / В.В.Ревенко // Наукові записки. – Випуск 88. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім.В.Винниченка,2010. – С.206-209.
- Ревенко В.В. Дидактичні умови ефективного використання інтерактивного навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів / В.В. Ревенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : [зб. наук. праць] / відп. ред. Н.В. Гузій.– Вип.11(21). – Київ : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – С.161-164.
- Ревенко В.В. Інтерактивна взаємодія як одна з умов ефективної організації процесу навчання у ВНЗ/ В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції „Саморозвиток особистості в освітній системі України:концепції,технології, стратегії”, 22 квітня 2010р. – Кривий Ріг : КДПУ, 2010. – № 29. – С.301-305.
- Ревенко В.В. Інтерактивне навчання: психолого-педагогічний аспект / В.В. Ревенко // Інноваційна педагогічна освіта в умовах інформаційного суспільства : зб. навчально-методичних матеріалів (за підсумками Регіональної науково-практичної конференції педагогічних ВНЗ I – IV рівнів акредитації Південного регіону України (м.Нікополь, 10 січня 2008р.)). – Нікополь : ПП Канцур,2008. – С.16-21.
- Ревенко В.В. До питання про суть та класифікацію інтерактивних технологій / В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції „Проблеми формування педагогічного професіоналізму студентів університетів в умовах кредитно-модульного навчання”, 15-16 жовтня 2008р.). – Кривий Ріг : КДПУ,2008. – № 21. – С.228-234.
- Ревенко В.В. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення рівня професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / В.В.Ревенко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць (за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів”, 13-14 листопада 2009р.). – Умань : ПП Жовтий О.О., 2009. – Випуск 30. – С.301-305.
- Ревенко В.В. Інтерактивні технології навчання в професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: проблеми та перспективи / В.В.Ревенко // Дидаскал : матеріали Міжнародних наукових читань „Інтернаціоналізація засобів формування особистості вчителя у контексті Болонських реформ”, 15-16 грудня 2009р. – Полтава : ПНПУ, 2010. – №10. – С. 95-98.
- Ревенко В.В. Фразеологічні одиниці в заголовках британських та американських Інтернет-видань. - Закарпатські філологічні студії / Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет». – Ужгород, 2019. - № 11. – С.133-136.
- Ревенко В.В. , Луценко Л.О. Мовні засоби вираження імпліцитної оцінки в політичних текстах сучасних англомовних Інтернет-видань. Актуальні питання гуманітарних наук. Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка. 2020. № 33. – Т.2 – С.120-125. Режим доступу: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/33_2020/part_2/20.pdf. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/33.215861
- Федоряка Л.Д., Ревенко В.В. Langston Hughes’s style in his story «On the road». Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. 2020. – Випуск 2 (44). – С. 429-435.
- Fedoriaka L., Revenko V. Implicit detail in E.Hemingway’s stories: origin, essense, role. Literary discourse: theoretical and practical aspects / M. Vardanian, V. Hamaniuk, M. Berezhna et al. Riga, 2020. P.83-112.
- Devos, A. O. ., Torbenko, I. O. ., Doroshenko, . T. V. ., Revenko, V. V. ., & Shuhaiev, A. V. (2021). The Application of the Simulation Method in the in Foreign Language Teaching in Higher Education Institutions, the Cognitive Linguistic Approach. Journal of Educational and Social Research, 11(4), 1. https://doi.org/10.36941/jesr-2021-0072. https://www.richtmann.org/journal/index.php/jesr/article/view/12542
- Anastasiia A. Tytarenko, Viktoriia Revenko,Ludmila L. Matsepura,Yuliia V. Panasiuk(2021).STEAM Approach to the Development of Future Teachers’ English Language Skills. Journal for Educators, Teachers and Trainers,Vol. 12(3). PP.155–164.
- Федоряка Л.Д., Ревенко В.В. Художня репрезентація пандемії в романі Томаса Неша «Невдалий мандрівник». Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. 2022. – Випуск 1 (47). – С. 114-123.
- Автор: Анна
- Перегляди: 982
- Томіліна А. О. Основні проблеми контролю й оцінювання якості знань студентів / А. О. Томіліна // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2010. – Вип. 30. – С. 267–273.
- Томіліна А. О. Деякі аспекти впровадження інформаційних технологій в освітянський простір / А. О. Томіліна// Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 16. – С. 239–249. – (Серія 17 “Теорія і практика навчання і виховання”).
- Томіліна А. О. Можливості використання системи електронного навчання MOODLE при вивченні іноземної мови / А. О. Томіліна // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2011. – Вип. 32. – С. 75–80.
- Томіліна А. О. Готовність викладачів до використання інформаційних технологій при контролі й оцінюванні знань студентів з англійської мови / А. О. Томіліна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. – Луганськ: ЛНУ ім. Тараса Шевченка, 2012. – № 20 (255). – С. 140–146.
- Томіліна А. О. Дидактичні умови контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін у процесі використання інформаційних технологій / А. О. Томіліна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – К.; Вінниця: Планер, 2012. – Вип. 29. – С. 482–488.
- Томіліна А. О. Експериментальна перевірка дидактичних умов контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням MOODLE / А. О. Томіліна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Дод. 1 до Вип. 27, т. VII (40): Темат. вип. “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. К.: Гнозис, 2012. – С. 626–633.
- Томіліна А. О. Порівняльний аналіз параметру трудомісткості контрольних заходів при вивченні англійської мови у вищих навчальних закладах / А. О. Томіліна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. – Х.: Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, 2012. – Вип. 21. – С. 159–167.
- Томіліна А. О. Реалізація розвивального потенціалу інформаційних технологій у процесі особистісно-професійного становлення студентів при икористанні електронної платформи MOODLE / А. О. Томіліна // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика. – К.: Ін-т обдарованої дитини, 2012. – С. 299–304.
- Томіліна А.О. Можливості розробок електронних освітніх ресурсів на базі електронної платформи MOODLE при навчанні студентів іноземній мові / А. О. Томіліна // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2015. – Вип.46. – С. 225-230.
- Томилина А. А. Реализация дидактических принципов контроля при использовании электронной платформы MOODLE / А. А. Томилина // Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. – М.: Ин-т cтратег. исслед., 2012. – № 12 (47). – С. 379–382.
- Томіліна А. О. Проблема комунікативної компетенції при вивченні англійської мови / А. О. Томіліна // Зб. наук. пр. студентів. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2007. – Вип. 11. – С. 238–240.
- Томіліна А. О. Контрольно-оцінювальні дії студентів при вивченні гуманітарних дисциплін / А. О. Томіліна // Людина: мова, культура, пізнання. – Кривий Ріг, 2010. – Т. 25 (2). – С. 57–61.
- Томіліна А. О. Електронна платформа MOODLE у викладанні гуманітарних дисциплін : метод. рекомендації до спецкурсу (для магістрів та викладачів гуманітарних дисциплін) / А. О. Томіліна. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2011. – 36 с.
- Томіліна А. О. Освітній потенціал інформаційних технологій в освітньому просторі / А. О. Томіліна // Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики, фізики, інформатики у середніх та вищих навчальних закладах : всеукр. наук.-метод. конф. молодих науковців, 17–18 лют. 2011 р. : тези доп. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2011. – Вип. 1. – С. 392–395.
- Томіліна А. О. Розвиток комунікативної компетенції студентів при вивченні іноземних мов у педагогічному університеті / А. О. Томіліна // Людина: мова, культура, пізнання. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2011. – Т. 28 (1). – С. 83–86.
- Томіліна А. О. Формування комунікативної компетенції при вивченні англійської мови студентами засобом впровадження системи MOODLE / А. О. Томіліна // Інформаційні технології в навчальному процесі : наук.-метод. семінар, 16–23 трав. 2011 р. : тези доп. – Одеса: ПНПУ ім. К.Д.Ушинського, 2011. – Вип. 1. – С. 91–94.
- Томіліна А. О. Електронна платформа MOODLE у формуванні комунікативної компетенції при вивченні іноземних мов / А. О. Томіліна // Сталий розвиток промисловості та суспільства : міжнар. наук.-техн. конф., 22–25 трав. 2012 р.: тези доп. – Кривий Ріг, 2012. – С. 94.
- Томіліна А. О. Організація контрольно-оцінювальних дій із залученням системи MOODLE для студентів гуманітарних спеціальностей / А. О. Томіліна // Теорія і методика електронного навчання. – Кривий Ріг: НМетАУ, 2012. – Вип. 3. – С. 293–298.
- Томіліна А.О. Використання електронної платформи MOODLE при контролі й оцінюванні з англійської мови у вищому навчальному закладі // MOODLE Moot Ukraine 2013 – Теория и практика использования системы управленияобучением MOODLE : всеукр. науч.-практ. конф., 30-31 мая 2013 г.: тези доп. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://2013.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=56.
- Томіліна А.О. Структура електронного навчального курсу з англійської мови у MOODLE // [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://tmn.ccjournals.eu/index.php/ .
- Томіліна А.О. Використання електронної платформи MOODLE з метою повноцінної реалізації функцій контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін // MOODLE Moot Ukraine 2014 – Теория и практика использования системы управления обучением MOODLE : всеукр. науч.-практ. конф., 22-23 мая 2014 г.: тези доп. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://2014.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=58
- Томіліна А.О. Деякі аспекти роботи з текстом і повідомленнями при вивченні студентами дисциплін філологічного напрямку/ А.О. Томіліна // Сталий розвиток промисловості та суспільства : міжнар. наук.-техн. конф., 20–22 трав. 2015 р.: тези доп. – Кривий Ріг, 2015. – С. 78–79.
- Tomilina A. The implementing of empty words in advertising / А.Tomilina // Научная индустрия европейского континента – 2017 : междунар. науч.-практ. конф., 22–30 нояб. 2017 г.: тезы докл. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/books/2017-11-18-A4-tom-7.pdf.
- Tomilina A.O., Maloivan M.V. Means of the implementation of politicians’ autopresentations via their speeches / A.O.Tomilina, M.V. Maloivan // XIV Междунар. науч.-практ. конф. «Наука и образование – 2018», 22–30 декаб. 2018 г., Чехия (Прага).
- Nechypurenko P. P. Use of Augmented Reality in Chemistry Education [Electronic resource] / Pavlo P. Nechypurenko, Tetiana V. Starova, Tetiana V. Selivanova, Anna O. Tomilina, Aleksandr D. Uchitel // Augmented Reality in Education : Proceedings of the 1st International Workshop (AREdu 2018). Kryvyi Rih, Ukraine, October 2, 2018 / Edited by : Arnold E. Kiv, Vladimir N. Soloviev. – P. 15-23. – (CEUR Workshop Proceedings (CEUR-WS.org), Vol. 2257). – Access mode : http://ceur-ws.org/Vol-2257/paper02.pdf.
- Томіліна А.О. Використання платформи MOODLE як засобу інтенсифікації успішності студентів-філологів при навчанні англійської як іноземної // Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2020. – Вип. 22. – С. 108-111.
- Maloivan M., Tomilina A. Social media as means of individualization of English language acquisition for students majoring in philology. // Вісник Житомирського державного університету ім.. Івана Франка. Педагогічні науки. – Житомир, 2020. – №1 (100). – С. 72-83.
- Зоренко І.С., Луценко Л.О., Малоіван М.В., Томіліна А.О., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі / І.С. Зоренко // International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». – pp.31–33.
- Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of verbal component of internet memes«Инновации вокруг нас 2020», 27-28 лютого 2020, Болгария. – С.66-68. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.sworld.com.ua/konferbg3/cp-bg-3.pdf.
- Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of language of youth online communication on example of internet memes // «SWorld Journal», Issue № 3, February2020, Part 2. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.sworld.com.ua/swj/swj03-02.pdf.
- Малоіван М. В., Томіліна А. О. Англійська мова за професійним спрямуванням : практикум. – Кривий Ріг : Криворізький державний педагогічний університет, 2020. – 102 с.
- Малоіван М. В., Томіліна А. О. Практикум з модульного контролю : навчальна дисципліна «Друга мова» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» спеціальність 014.02 Середня освіта (мова і література (німецька)) для студентів ІІ курсу рівень знань B1+: практикум. – Кривий Ріг : Криворізький державний педагогічний університет, 2020. – 97 с.
- Lutsenko, M. Maloivan, A. Tomilina, O. Semenova Eliza Haywood’s code of intimization in the novel the history of Betsy Thoughtless // Humanities & Social Sciences Reviews, Vol. 8 No. 1 (2020): January. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://giapjournals.com/hssr/article/view/2262.
- Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of headlines function. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання суспільно-гуманітарних наук», 17-18 березня 2022, Чернівці. С.71-73
- Томіліна А.О., Фараонова В.В. Representation of the events via Lexical Units (through the Example of COVID-19 Pandemic). Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Стан та тенденції розвитку науки, освіти і суспільства», 7 червня 2022 р., Полтава. С.23-24
- Tomilina A., Pastuh I. The Peculiarities of the Genre of Writer’s Fairy Tale through the Individual Style of R. Dahl. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 7 листопада 2022 р., Загреб, Хорватія. С. 237-240
- Lutsenko L., Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A., Zorenko I. Advances in Social Science, Education and Humanities Research // Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). Volume 557. P. 69-75.
- Томіліна А.О., Бушинська А.В. Реалізація феномену казкових прецедентів. Матеріали 1-ої міжнародної науково-теоретичної конференції «Scientific Method: Reality and Future Trends of Researching», 24 березня 2023, м. Загреб, Хорватія. С. 152-156
- Томіліна, А.О., Саєнко, А.І. Роль інтернет-мемів під час вивчення іноземної мови. Матеріали 1-ої міжнародної науково-теоретичної конференції «Scientific Method: Reality and Future Trends of Researching», 24 березня 2023, м. Загреб, Хорватія. С.157-158
- Томіліна А.О., Бондаренко М.О. Лінгвостилістичні особливості сучасної дитячої англомовної літератури (на прикладі Дж. Роулінг «Різдвяна Свинка»). Матеріали XXXI Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні аспеукти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 07 квітня 2023, м. Рим, Італія.С.297-301
- Dyrda I. A., Maloivan M. V., Tomilina A. O. The Peculiarities Headlines in English Discourse through the Examples from Daily Mail and the New Yorker // Вісник науки та освіти. № 4 (10), 2023. С. 213-226.
- Автор: Анна
- Перегляди: 1103
- Малоіван М. В. Формування кроскультурної комунікативної компетенції студентів-філологів / М. В. Малоіван // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – 2011. – № 32. – С. 444 – 449.
- Малоіван М. В. Зміст і сутність індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів / М. В. Малоіван // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : тематичний випуск. – 2012. – № 27, том IX(42). – С. 378 – 384.
- Малоиван М. В. Теоретические аспекты индивидуализации самостоятельной учебной деятельности студентов / М. В. Малоиван // Современная наука: Актуальные проблемы теории и практики. Серия «Гуманитарные науки». – 2014. – № 1 – 2. – С. 48 – 50.
- Малоіван М. В. Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей / М. В. Малоіван // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – 2015. – №. 46. – С. 179 – 183.
- Малоіван М. В. Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності у вищий школі / М. В. Малоіван // Молодь і ринок : наук.-пед. журн. – 2016. – № 4 (135). – С. 161 – 164.
- Малоіван М. В. Становлення проблеми індивідуалізації та диференціації навчального процесу / М. В. Малоіван // International scientific journal Science and Education a New Dimension (Pedagogy and Psychology). – 2016. – № 79. – С. 47 – 52.
- Малоіван М. В. Дидактичні умови процесу індивідуалізації самостійної навчальноної діяльності студентів філологічних спеціальностей / М. В. Малоіван // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і Психологія : наук. журн. – 2016. – № 1(11) – С. 261 – 265.
- Малоіван М. В. Індивідуалізація самостійної навчальної діяльності студентів як психолого-педагогічна проблема / М. В. Малоіван // Придніпровські соціально-гуманітарні читання : матеріали ІІІ Всеукр. наук. конф. з міжнар. участю (м. Кривий Ріг, 24 листопада 2012 року) : у 5-х частинах. – Дніпропетровськ : ТОВ «Інновація», 2014. – Ч. 5. – С. 90 – 93.
- Малоіван М. В. Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів / М. В. Малоіван // Ольвійський форум – 2014: стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 4 – 7 червня 2014 року). – Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2014. – С. 156 – 157.
- Малоіван М. В. Розробка варіативності завдань самостійної навчальної діяльності та активізації у студента на цій основі рефлексивних механізмів / М. В. Малоіван // Провідна наука – 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Софія,15 – 22 квітня 2016 року). – Софія : Вид-во «Бял ГРАД-БГ», 2016. – Ч. 9. – С. 34 – 36.
- Малоіван М. В. Розробка індивідуальних освітніх маршрутів як одна з сукупності дидактичних умов / М. В. Малоіван // Науковий простір Європи – 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Перемишль, 7 – 15 квітня 2016 року). – Перемишль : Вид-во «Nauka I Studia», 2016. – Ч. 7. – С. 46 – 48.
- Малоіван М. В. Асинхронізація самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей засобами інформаційних технологій / М. В. Малоіван // Ефективні інструменти сучасних наук : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Перемишль, 07 – 15 серпня 2016 року). – Перемишль : Вид-во «Nauka i Studia», 2016.– Ч. 2. – С. 14 – 16.
- Малоіван М. В. Принципи індивідуалізації та диференціації самостійної навчальної діяльності / М. В. Малоіван // Наука – без границь 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Шеффілд, 1 – 7 квітня 2016 року). – Шеффілд : Вид-во Science and Education Ltd, 2016. – Ч. 8. – С. 53 – 56.
- Малоіван М. В. Фрактал змістово-предметної індивідуалізації самостійного навчання філологічних дисциплін / М. В. Малоіван // Тенденції сучасної науки – 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Шеффілд, 1 – 7 травня 2016 року). – Шеффілд : Вид-во Science and Education Ltd, 2016. – Ч. 11. – С. 28 – 30.
- Maloivan M.V, Tomilina A.O. Means of the implementation of politicians’ autopresentations via their speeches. - XIV Междунар. науч.-практ. конф. «Наука и образование – 2018», 22–30 декаб. 2018 г., Чехия (Прага). – С. 43–45.
- Зоренко І. С., Луценко Л. О., Томіліна А. О., Малоіван М.В., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі. - International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». – pp. 31–33.
- Луценко Л. О., Томіліна А. О, Семенова О.О. Eliza Haywood’s code of intimization in the novel the history of Betsy Thoughtless. - Humanities & Social Sciences Reviews, Vol. 8 No. 1 (2020): January. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://giapjournals.com/hssr/article/view/2262.
- Maloivan M.V, Tomilina A.O. Peculiarities of language of youth online communication on example of internet memes. - «SWorld Journal», Issue № 3, February2020, Part 2. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.sworld.com.ua/swj/swj03-02.pdf.
- Maloivan M.V, Tomilina A.O. Peculiarities of verbal component of internet memes. - «Инновации вокруг нас 2020», 27-28 лютого 2020, Болгария. – С.66-68. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.sworld.com.ua/konferbg3/cp-bg-3.pdf.
- Малоіван М.В. Мікроблогінг як один із засобів інтенсифікації вмінь письма при навчанні англійській мові студентів-філологів. - Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2020. – Вип. 22. – Т. 2. – С. 112–115.
- Maloivan M.V, Tomilina A.O. Social media as means of individualization of English language acquisition for students majoring in philology. - Вісник Житомирського державного університету ім.. Івана Франка. Педагогічні науки. – Житомир, 2020. – №1 (100). – С. 72–83.
- K. Polhun, T. Kramarenko, M. Maloivan, A. Tomilina Shift from blended learning to distance one during the lockdown period using MOODLE: test control of students' academic achievement and analysis of its results. - ICHTML 2020.
- Малоіван М.В., Томіліна А.О. Практикум "Англійська мова за професійним спрямуванням". - Кривий Ріг : Криворізький державний педагогічний
університет, 2020. – 102 с. - Малоіван М.В., Томіліна А.О. Практикум з модульного контролю «Друга мова» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» Кривий Ріг : Криворізький державний педагогічний університет, 2020. – 97 с.
- Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of headlines function. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання суспільно-гуманітарних наук», 17-18 березня 2022, Чернівці. С.71-73
- Малоіван М. В.,Баженов Б. Р. Theoretical Basics of the Persuasive Technology. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Стан та тенденції розвитку науки, освіти і суспільства», 7 червня 2022 р., Полтава. С.18-19
- Maloivan M., Hekkiieva F. The Issue of the Classification of Puns. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 7 листопада 2022 р., Загреб, Хорватія. С. 225-228
- Lutsenko L., Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A., Zorenko I. Advances in Social Science, Education and Humanities Research // Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). Volume 557. P. 69-75.
- Dyrda I. A., Maloivan M. V., Tomilina A. O. The Peculiarities Headlines in English Discourse through the Examples from Daily Mail and the New Yorker // Вісник науки та освіти. № 4 (10), 2023. С. 213-226.
Брала участь:
- International Conference on Advanced Research in Social Sciences and Humanities, Prague, Czech Republic, 29–31 March, 2019;
- Міжнародна науково-практична конференція «Дослідження різних напрямів розвитку філологічних наук в Україні та ЄС» 20-21 вересня 2019, Румунія, Бая-Маре;
- The Macmillan Education Webinar «ЗНО на 200 балів: як розвивати лексичні навички учнів», 17.10.2019;
- Міжнародний інформаційний тиждень програми ЄС Еразмус+ в Україні «День індивідуальних можливостей», м.Київ, 06.11.2019
- у тренінгу «Hardwired Learning: Insights into Neuropsychology» з представниками British Council Ukraine М. Динниченко, А. Промської з метою підвищення кваліфікації, 30.11.2019;
- онлайн курсі «Teaching English Online» на базі сайту www.futurelearn.com, листопад-грудень 2019
- у науково-практичній конференції «Инновации вокруг нас 2020», 27-28 лютого 2020, Болгарія;
- міжнародний вебінар «A Gateway to Successful Learning – Vocabulary and Grammar in Context», організатор Macmillan Education, доповідач K. Kotorowicz, 19.03.2020;
- у онлайн курсі «English for Academic Writing» на базі сайту www.futurelearn.com, березень 2020;
- міжнародний вебінар «Let’s Get Personal – on Long-term Retension of Vocabulary», організатор Macmillan Education, доповідач J. Ɫagun, 25.03.2020;
- міжнародний вебінар «Getting started with teaching English online», організатор Cambridge Assessment English, 08.04.2020;
- міжнародний вебінар «Teaching and Young Learners – making the most of the situation», доповідач María José Galleno, організатор British Council, 17.04.2020;
- міжнародний вебінар «Managing interaction and feedback in the virtual classroom», організатор Cambridge Assessment English, 23.04.2020.
- міжнародний вебінар «A Roadmap to ZNO Prep», організатор Macmillan Education, доповідач Inna Nestoiter, 05.11.2020
- міжнародний вебінар «Developing Listening and Reading Skills for ZNO», організатор Macmillan Education, доповідач Inna Nestoiter, 25.11.2020
- міжнародний вебінар «Oxford Exam Trainer is your guide to successful exams», організатор Oxford University Press, 09.12.2020
- Онлайн-курс «Критичне мислення для освітян», організатор www.prometheus.org.ua, 21.02.2021
- Міжанародний форум «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті», організатор British Council, 17-18.03.2021
- Автор: Анна
- Перегляди: 946