Кафедра англійської філології
Факультет іноземних мов

З 30 січня по 12 лютого доцент кафедри Пальчикова Олександра Олександрівна пройшла дистанційні курси базового рівня при Академії цифрового розвитку.

Пальчикова серт 1

21744

Доценти кафедри англійської філології І.Зоренко та І.Клименко пройшли стажування у TESOL Teacher Development Institute "Fundamentals of ELT", що пройшов у січні 2023 обсягом 60 академічних годин.

0204

24920

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВЕСНЯНИЙ ІНСТИТУТ TESOL – УКРАЇНА 2019 «Критичне мислення для медіаграмотності» зібрав 30 професіоналів із 12 регіонів України, що є представниками загальноосвітніх шкіл, закладів вищої освіти та приватних навчальних закладів. Заняття проводили англомовні стипендіати – Уенді Фінлейсон і Луїс Переа, а також волонтери Корпусу миру «Викладання англійської мови як іноземної» Габріель Кортез, Ешлі Емерсон і Шон Хікс. Викладачі навчали учасників способам аналізування засобів масової інформації та провели лекцію «Гендер і різноманітність у медіа», що маніфестує ідею впровадження медіаграмотності в класі. (Фото: джерело)

112

1123

25011

The teaching staff of the English Philology Department participated in International Erasmus+ Week in Ukraine finding it a great opportunity to find out more about the capability of the universities on how apply for Erasmus+ Call 2020. There are exchanges available both for students and staff. Moreover, the attendants were introduced to the current beneficiaries and winners on how to implement the projects successfully. 

11

9094

Кожного року у місті проводиться конкурс науково-дослідницьких робіт «Лінгва», де учні шкіл міста захищають свої наукові роботи з різних аспектів англійської мови.  У складі журі – викладачі кафедри англійської мови. Викладачі кафедри англійської філології надавали консультаційну допомогу учням шкіл міста у процесі підготовки учнівських наукових робіт та їх рецензуванні для участі в конкурсі. 

У день проведення конкурсу викладачі кафедри розповіли учням про переваги навчання на факультеті іноземних мов та відповіли на запитання, які хвилювали учнів.

 лингва

4016
  1. Зоренко І.С. Формування культури спілкування як засобу становлення професійної компетентності майбутнього вчителя // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. Наук. Праць. – Вип. 22. – Кривий Ріг, 2008. – С.51-57.
  2. Зоренко І.С. Ігрове навчання на заняттях з іноземної мови як складова професійно-педагогічного становлення майбутнього вчителя // Зб. Наук. Праць. – Вип. 30. – Кривий Ріг, 2010. – С. 114-118.
  3. Зоренко І.С.Використання проектного методу під час вивчення учнями англійської мови // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – Вип. 7(9). – К.: Університет «Україна», 2010. – С. 289-300.
  4. Зоренко І.С. Розвиток мовної компетенції майбутніх педагогів засобами використання лінгвокраїнознавчого підходу на практичних заняттях з англійської мови // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. наукю праць. – Вип. 27. – Кривий Ріг, 2010. – С. 228-233.
  5. Зоренко І.С. Сутність системного підходу при проектуванні самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. наук. праць. – Вип.32. – Кривий Ріг, 2011. – С.157-163.
  6. Зоренко І.С. Робота над проектами на заняттях з англійської мови. Методичні рекомендації // Кривий Ріг: КДПУ, 2011. – 11 с.
  7. Зоренко І.С. Методичні рекомендації щодо формування лінгвістичної компетенції учнів старшої школи під час організації гурткової роботи з іноземної мови // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 9. – Кривий Ріг, 2012. – С. 192-204.
  8. Зоренко І.С. Педагогічні умови ефективного формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов // Гуманізація навчального процесу: збірник наукових праць. - Слов’янськ: СДПУ, 2012. – Спецвип. 8. – Ч. І. – С. 132–139.
  9. Зоренко І.С. Англійські фразеологізми в мас-медійній сфері // Лінгвістика: збірник наукових праць. – Луганськ: ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – № 1 (25). – Частина І. – С. 180–186.
  10. Зоренко І.С. Лексичні трансформації при передачі англійської політичної термінології українською мовою // Філологічні студії. Науковий вісник КНУ: Зб.наук.пр. – Вип. 8. – Кривий Ріг, 2013. – С. 84-90.
  11. Зоренко І.С. Особливості передачі англійської лінгвістичної термінології у двомовних словниках // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 11. – Кривий Ріг, 2015. – С.9-13. Режим доступу elibrary.krpd.edu.ua
  12. Науково-практичні конференції КПІ, секція філологічних дисциплін 2014, 2015, 2016 р, Кривий Ріг.
  13. Зоренко І.С. Формування комунікативної культури майбутніх вчителів засобом діалогічного навчання у процесі вивчення іноземної мови. – Серія: Педагогічні науки. – Черкаси : ЧНУ, 2019. 
  14. Зоренко І.С., Луценко Л.О., Малоіван М.В., Томіліна А.О., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі. - International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». - pp. 31-33.
  15. L. Lutsenko, I. Klymenko, I. Zorenko Augustan women’s amatory discourse: extending the borders of canon-formation. - Колективна монографія.
  16. Зоренко І.С., Луценко Л.О., Малоіван М.В., Томіліна А.О., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі // International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». Р. 31-33.
  17. L.Lutsenko, I.Klymenko, I.Zorenko. Augustan women’s amatory discourse: extending the borders of canon-formation // Художній дискурс: теоретичний і практичний аспекти. Рига, 2020. Р. 1-21.
  18. Lutsenko L., Zorenko I. Theoretical Approach to Narrative Empathy // Relevant issues of the development of science in Central and Eastern European countries, Riga, Latvia, 27.09.2019. Р.130-131.
  19. Клименко І.М., Зоренко І.С. Особливості національно маркованої антропоніміки в англійській мові // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 2020 р. C. 86-95. Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
  20. Луценко Л.О., Клименко І.М., Зоренко І.С. Стратегія театральності в політичному дискурсі Бориса Джонсона // Вісник Запорізького національного університету (категорія Б). Філологічні науки. № 1. 2020. C. 153-159.
  21. Lutsenko L., Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A., Zorenko I. Advances in Social Science, Education and Humanities Research // Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). Volume 557. P. 69-75.
827
  1. Клименко І.М. Англійські й українські комерційні документи та їх характерні риси // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 8. – Кривий Ріг, 2011. – С. 45 – 50.
  2. Клименко І.М. English Lexicology: Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів-заочників. – Кривий Ріг: КДПУ, 2011.– 26 с.
  3. Клименко І.М. Business English: Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів-заочників. – Кривий Ріг: КДПУ, 2011. – 28 с.
  4. Клименко І.М. Зміни у системі афіксації в англійській мові XII-XIX століть / М.Клименко // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб. наук. праць КДПУ. - Вип. 7.– Кривий Ріг, 2012. – С.40-48.
  5. Клименко І.М. Лексико-семантичне поле абстрактних іменників в сучасній англійській мові / І.М.Клименко // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб. наук. праць КДПУ. - Вип. 7.– Кривий Ріг, 2012. – С.48-55.
  6. Клименко І.М. Семантичний аспект зіставлення англійських та українських фразеологічних одиниць / І.М.Клименко // Філологічні студії. Науковий вісник КНУ: Зб.наук.пр. – Вип. 9. – Кривий Ріг, 2013. – С. 206-212.
  7. Клименко І.М. Особливості перекладу англійських та українських фразеологізмів у двомовних словниках// Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 10. – Кривий Ріг, 2013. – 5 с.
  8. Клименко І.М. Міжмовна ідіоматичність в аспекті міжкультурної комунікації (англо-українські відповідності) / І.М.Клименко // Філологічні студії. Науковий вісник КНУ: Зб.наук.пр. – Вип. 10. – Кривий Ріг, 2014. – С. 48-54.
  9. Клименко І.М. Особливості передачі англійської лінгвістичної термінології у двомовних словниках / І.М.Клименко // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 11. – Кривий Ріг, 2014. – 5 с. – Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
  10. Клименко І.М. Підходи до дослідження концепту в сучасній лінгвістиці / І.М.Клименко // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 12. – Кривий Ріг, 2015. – 8 с. – Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
  11. Клименко І.М. Юридичний текст в аспекті перекладу / І.М.Клименко, І.С.Зоренко // Філологічні студії. Науковий вісник КНУ: Зб.наук.пр.– Вип. 14. – Кривий Ріг, 2016. – С. 81-90.
  12.  Клименко І.М. Текст інформативно-бізнесової тематики у порівняльному аспекті (на матеріалі англійської та української мов) // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 13. – Кривий Ріг, 2016. – 6 с. – Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
  13. L. Lutsenko, I. Klymenko, I. Zorenko Augustan women’s amatory discourse: extending the borders of canon-formation. - Колективна монографія. - подано до друку.
  14. Клименко І.М. Особливості діалогічного мовлення у творах О.Уальда. - Актуальні питання філології і методики викладання мов: Збірник матеріалів II Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції, 25-26 квітня 2019 р. - Вип. 2 (14). – C. 44 - 53. – Режим доступу : elibrary.kdpu.edu.ua
  15. Клименко І.М. Особливості діалогічного мовлення у творах О.Уальда // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб. Матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 25-26 квітня 2019 р. С. 44-53. Режим доступу:
    elibrary.krpd.edu.ua
  16. Клименко І.М., Зоренко І.С. Особливості національно маркованої антропоніміки в англійській мові // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 2020 р. C. 86-95. Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
  17. Луценко Л.О., Клименко І.М., Зоренко І.С. Стратегія театральності в політичному дискурсі Бориса Джонсона // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. № 1. 2020. C. 153-159.
  18. L.Lutsenko, I.Klymenko, I.Zorenko. Augustan women’s amatory discourse: extending the borders of canon-formation // Художній дискурс: теоретичний і практичний аспекти. Рига, 2020. Р. 1-21.
  19. Федоряка Л., Клименко І. Томас Неш – не сатирик // Філологічні трактати. Суми, 2022. Т. 14. № 2. С.126-140.
819
  1. Ревенко В. В.  Інтерактивні технології як засіб формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов / В. В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / [гол.ред. – проф. З. В. Бакум]. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2013.– Вип. 38. – С. 90-93.
  2. Лексичні засоби вираження ввічливості в питальному мовленнєвому акті (на прикладі художніх текстів англійських та американських письменників / В.В.Ревенко // Мандрівець: Всеукраїнський науковий журнал. – Тернопіль, 2013. – Вип..№5(107). – С. 67-70.
  3. Ревенко В.В. Інтерактивне навчання.Особливості позиції викладача та студентів / В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : [зб. наук. праць] / гол. ред. – Буряк В.К. – Кривий Ріг: КДПУ,2009. – № 24. – С.78-86.
  4. Ревенко В.В.Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів засобами інтерактивного навчання / В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : [зб. наук. праць] / гол. ред. – Буряк В.К. – Кривий Ріг: КДПУ,2009. – № 25. – С.455-461.
  5. Ревенко В.В.Інтерактивне навчання як засіб оптимізації гуманітарної підготовки майбутніх учителів-словесників / В.В. Ревенко // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : [зб. наук. праць] / за заг.ред.М.Б.Євтуха.– Київ : Вид.центр КНЛУ,2009. – № 39. – С.111-114.
  6. Ревенко В.В. Інтерактивні технології навчання на сучасному етапі.Теорія і практика / В.В.Ревенко // Наукові записки. – Випуск 88. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім.В.Винниченка,2010. – С.206-209.
  7. Ревенко В.В. Дидактичні умови ефективного використання інтерактивного навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів / В.В. Ревенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : [зб. наук. праць] / відп. ред. Н.В. Гузій.– Вип.11(21). – Київ : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – С.161-164.
  8. Ревенко В.В. Інтерактивна взаємодія як одна з умов ефективної організації процесу навчання у ВНЗ/ В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції „Саморозвиток особистості в освітній системі України:концепції,технології, стратегії”, 22 квітня 2010р. – Кривий Ріг : КДПУ, 2010. – № 29. – С.301-305.
  9. Ревенко В.В. Інтерактивне навчання: психолого-педагогічний аспект / В.В. Ревенко // Інноваційна педагогічна освіта в умовах інформаційного суспільства : зб. навчально-методичних матеріалів (за підсумками Регіональної науково-практичної конференції педагогічних ВНЗ I – IV рівнів акредитації Південного регіону України (м.Нікополь, 10 січня 2008р.)). – Нікополь : ПП Канцур,2008. – С.16-21.
  10. Ревенко В.В. До питання про суть та класифікацію інтерактивних технологій / В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції „Проблеми формування педагогічного професіоналізму студентів університетів в умовах кредитно-модульного навчання”, 15-16 жовтня 2008р.). – Кривий Ріг : КДПУ,2008. – № 21. – С.228-234.
  11. Ревенко В.В. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення рівня професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / В.В.Ревенко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць (за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів”, 13-14 листопада 2009р.). – Умань : ПП Жовтий О.О., 2009. – Випуск 30. – С.301-305.
  12. Ревенко В.В. Інтерактивні технології навчання в професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: проблеми та перспективи / В.В.Ревенко // Дидаскал : матеріали Міжнародних наукових читань „Інтернаціоналізація засобів формування особистості вчителя у контексті Болонських реформ”, 15-16 грудня 2009р. – Полтава : ПНПУ, 2010. – №10. – С. 95-98.
  13. Ревенко В.В. Фразеологічні одиниці в заголовках британських та американських Інтернет-видань. - Закарпатські філологічні студії / Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет». – Ужгород, 2019. - № 11. – С.133-136.
  14. Ревенко В.В. , Луценко Л.О. Мовні засоби вираження імпліцитної оцінки в політичних текстах сучасних англомовних Інтернет-видань. Актуальні питання гуманітарних наук. Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка. 2020. № 33. – Т.2 – С.120-125. Режим доступу: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/33_2020/part_2/20.pdf. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/33.215861
  15. Федоряка Л.Д., Ревенко В.В. Langston Hughes’s style in his story «On the road». Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. 2020. – Випуск 2 (44). – С. 429-435.
  16. Fedoriaka L., Revenko V. Implicit detail in E.Hemingway’s stories: origin, essense, role. Literary discourse: theoretical and practical aspects / M. Vardanian, V. Hamaniuk, M. Berezhna et al. Riga, 2020. P.83-112.
  17. Devos, A. O. ., Torbenko, I. O. ., Doroshenko, . T. V. ., Revenko, V. V. ., & Shuhaiev, A. V. (2021). The Application of the Simulation Method in the in Foreign Language Teaching in Higher Education Institutions, the Cognitive Linguistic Approach. Journal of Educational and Social Research, 11(4), 1. https://doi.org/10.36941/jesr-2021-0072https://www.richtmann.org/journal/index.php/jesr/article/view/12542
  18. Anastasiia A. Tytarenko, Viktoriia Revenko,Ludmila L. Matsepura,Yuliia V. Panasiuk(2021).STEAM Approach to  the  Development  of  Future  Teachers’  English  Language  Skills. Journal  for Educators, Teachers and Trainers,Vol. 12(3). PP.155–164.
  19. Федоряка Л.Д., Ревенко В.В. Художня репрезентація пандемії в романі Томаса Неша «Невдалий мандрівник». Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. 2022. – Випуск 1 (47). – С. 114-123.
793
  1. Томіліна А. О. Основні проблеми контролю й оцінювання якості знань студентів / А. О. Томіліна // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2010. – Вип. 30. – С. 267–273.
  2. Томіліна А. О. Деякі аспекти впровадження інформаційних технологій в освітянський простір / А. О. Томіліна// Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 16. – С. 239–249. – (Серія 17 “Теорія і практика навчання і виховання”).
  3.  Томіліна А. О. Можливості використання системи електронного навчання MOODLE при вивченні іноземної мови / А. О. Томіліна // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2011. – Вип. 32. – С. 75–80.
  4. Томіліна А. О. Готовність викладачів до використання інформаційних технологій при контролі й оцінюванні знань студентів з англійської мови / А. О. Томіліна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. – Луганськ: ЛНУ ім. Тараса Шевченка, 2012. – № 20 (255). – С. 140–146.
  5. Томіліна А. О. Дидактичні умови контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін у процесі використання інформаційних технологій / А. О. Томіліна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – К.; Вінниця: Планер, 2012. – Вип. 29. – С. 482–488.
  6. Томіліна А. О. Експериментальна перевірка дидактичних умов контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням MOODLE / А. О. Томіліна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Дод. 1 до Вип. 27, т. VII (40): Темат. вип. “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. К.: Гнозис, 2012. – С. 626–633.
  7. Томіліна А. О. Порівняльний аналіз параметру трудомісткості контрольних заходів при вивченні англійської мови у вищих навчальних закладах / А. О. Томіліна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. – Х.: Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, 2012. – Вип. 21. – С. 159–167.
  8.  Томіліна А. О. Реалізація розвивального потенціалу інформаційних технологій у процесі особистісно-професійного становлення студентів при икористанні електронної платформи MOODLE / А. О. Томіліна // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика. – К.: Ін-т обдарованої дитини, 2012. – С. 299–304.
  9. Томіліна А.О. Можливості розробок електронних освітніх ресурсів на базі електронної платформи MOODLE при навчанні студентів іноземній мові / А. О. Томіліна // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2015. – Вип.46. – С. 225-230.
  10. Томилина А. А. Реализация дидактических принципов контроля при использовании электронной платформы MOODLE / А. А. Томилина // Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. – М.: Ин-т cтратег. исслед., 2012. – № 12 (47). – С. 379–382.
  11. Томіліна А. О. Проблема комунікативної компетенції при вивченні англійської мови / А. О. Томіліна // Зб. наук. пр. студентів. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2007. – Вип. 11. – С. 238–240.
  12. Томіліна А. О. Контрольно-оцінювальні дії студентів при вивченні гуманітарних дисциплін / А. О. Томіліна // Людина: мова, культура, пізнання. – Кривий Ріг, 2010. – Т. 25 (2). – С. 57–61.
  13. Томіліна А. О. Електронна платформа MOODLE у викладанні гуманітарних дисциплін : метод. рекомендації до спецкурсу (для магістрів та викладачів гуманітарних дисциплін) / А. О. Томіліна. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2011. – 36 с.
  14. Томіліна А. О. Освітній потенціал інформаційних технологій в освітньому просторі / А. О. Томіліна // Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики, фізики, інформатики у середніх та вищих навчальних закладах : всеукр. наук.-метод. конф. молодих науковців, 17–18 лют. 2011 р. : тези доп. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2011. – Вип. 1. – С. 392–395.
  15. Томіліна А. О. Розвиток комунікативної компетенції студентів при вивченні іноземних мов у педагогічному університеті / А. О. Томіліна // Людина: мова, культура, пізнання. – Кривий Ріг: Криворіз. держ. пед. ун-т, 2011. – Т. 28 (1). – С. 83–86.
  16. Томіліна А. О. Формування комунікативної компетенції при вивченні англійської мови студентами засобом впровадження системи MOODLE / А. О. Томіліна // Інформаційні технології в навчальному процесі : наук.-метод. семінар, 16–23 трав. 2011 р. : тези доп. – Одеса: ПНПУ ім. К.Д.Ушинського, 2011. – Вип. 1. – С. 91–94.
  17. Томіліна А. О. Електронна платформа MOODLE у формуванні комунікативної компетенції при вивченні іноземних мов / А. О. Томіліна // Сталий розвиток промисловості та суспільства : міжнар. наук.-техн. конф., 22–25 трав. 2012 р.: тези доп. – Кривий Ріг, 2012. – С. 94.
  18. Томіліна А. О. Організація контрольно-оцінювальних дій із залученням системи MOODLE для студентів гуманітарних спеціальностей / А. О. Томіліна // Теорія і методика електронного навчання. – Кривий Ріг: НМетАУ, 2012. – Вип. 3. – С. 293–298.
  19. Томіліна А.О. Використання електронної платформи MOODLE при контролі й оцінюванні з англійської мови у вищому навчальному закладі // MOODLE Moot Ukraine 2013 – Теория и практика использования системы управленияобучением MOODLE : всеукр. науч.-практ. конф., 30-31 мая 2013 г.: тези доп. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://2013.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=56.
  20. Томіліна А.О. Структура електронного навчального курсу з англійської мови у MOODLE // [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://tmn.ccjournals.eu/index.php/ .
  21. Томіліна А.О. Використання електронної платформи MOODLE з метою повноцінної реалізації функцій контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін // MOODLE Moot Ukraine 2014 – Теория и практика использования системы управления обучением MOODLE : всеукр. науч.-практ. конф., 22-23 мая 2014 г.: тези доп. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://2014.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=58
  22. Томіліна А.О. Деякі аспекти роботи з текстом і повідомленнями при вивченні студентами дисциплін філологічного напрямку/ А.О. Томіліна // Сталий розвиток промисловості та суспільства : міжнар. наук.-техн. конф., 20–22 трав. 2015 р.: тези доп. – Кривий Ріг, 2015. – С. 78–79.
  23. Tomilina A. The implementing of empty words in advertising / А.Tomilina // Научная индустрия европейского континента – 2017 : междунар. науч.-практ. конф., 22–30 нояб. 2017 г.: тезы докл. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/books/2017-11-18-A4-tom-7.pdf.
  24. Tomilina A.O., Maloivan M.V. Means of the implementation of politicians’ autopresentations via their speeches / A.O.Tomilina, M.V. Maloivan // XIV Междунар. науч.-практ. конф. «Наука и образование – 2018», 22–30 декаб. 2018 г., Чехия (Прага).
  25. Nechypurenko P. P. Use of Augmented Reality in Chemistry Education [Electronic resource] / Pavlo P. Nechypurenko, Tetiana V. Starova, Tetiana V. Selivanova, Anna O. Tomilina, Aleksandr D. Uchitel // Augmented Reality in Education : Proceedings of the 1st International Workshop (AREdu 2018). Kryvyi Rih, Ukraine, October 2, 2018 / Edited by : Arnold E. Kiv, Vladimir N. Soloviev. – P. 15-23. – (CEUR Workshop Proceedings (CEUR-WS.org), Vol. 2257). – Access mode : http://ceur-ws.org/Vol-2257/paper02.pdf.
  26. Томіліна А.О. Використання платформи MOODLE як засобу інтенсифікації успішності студентів-філологів при навчанні англійської як іноземної // Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2020. – Вип. 22. – С. 108-111.
  27. Maloivan M., Tomilina A. Social media as means of individualization of English language acquisition for students majoring in philology. // Вісник Житомирського державного університету ім.. Івана Франка. Педагогічні науки. – Житомир, 2020. – №1 (100). – С. 72-83.
  28. Зоренко І.С., Луценко Л.О., Малоіван М.В., Томіліна А.О., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі / І.С. Зоренко // International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». – pp.31–33.
  29. Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of verbal component of internet memes«Инновации вокруг нас 2020», 27-28 лютого 2020, Болгария. – С.66-68. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.sworld.com.ua/konferbg3/cp-bg-3.pdf.
  30. Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of language of youth online communication on example of internet memes // «SWorld Journal», Issue № 3, February2020, Part 2. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.sworld.com.ua/swj/swj03-02.pdf.
  31. Малоіван М. В., Томіліна А. О. Англійська мова за професійним спрямуванням : практикум. – Кривий Ріг : Криворізький державний педагогічний університет, 2020. – 102 с.
  32. Малоіван М. В., Томіліна А. О. Практикум з модульного контролю : навчальна дисципліна «Друга мова» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» спеціальність 014.02 Середня освіта (мова і література (німецька)) для студентів ІІ курсу рівень знань B1+: практикум. – Кривий Ріг : Криворізький державний педагогічний університет, 2020. – 97 с.
  33. Lutsenko, M. Maloivan, A. Tomilina, O. Semenova Eliza Haywood’s code of intimization in the novel the history of Betsy Thoughtless // Humanities & Social Sciences Reviews, Vol. 8 No. 1 (2020): January. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://giapjournals.com/hssr/article/view/2262.
  34. Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of headlines function. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання суспільно-гуманітарних наук», 17-18 березня 2022, Чернівці. С.71-73
  35. Томіліна А.О., Фараонова В.В. Representation of the events via Lexical Units (through the Example of COVID-19 Pandemic). Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Стан та тенденції розвитку науки, освіти і суспільства», 7 червня 2022 р., Полтава. С.23-24
  36. Tomilina A., Pastuh I. The Peculiarities of the Genre of Writer’s Fairy Tale through the Individual Style of R. Dahl. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 7 листопада 2022 р., Загреб, Хорватія. С. 237-240
  37. Lutsenko L., Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A., Zorenko I. Advances in Social Science, Education and Humanities Research // Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). Volume 557. P. 69-75.
  38. Томіліна А.О., Бушинська А.В. Реалізація феномену казкових прецедентів. Матеріали 1-ої міжнародної науково-теоретичної конференції «Scientific Method: Reality and Future Trends of Researching», 24 березня 2023, м. Загреб, Хорватія. С. 152-156
  39. Томіліна, А.О., Саєнко, А.І. Роль інтернет-мемів під час вивчення іноземної мови. Матеріали 1-ої міжнародної науково-теоретичної конференції «Scientific Method: Reality and Future Trends of Researching», 24 березня 2023, м. Загреб, Хорватія. С.157-158
  40. Томіліна А.О., Бондаренко М.О. Лінгвостилістичні особливості сучасної дитячої англомовної літератури (на прикладі Дж. Роулінг «Різдвяна Свинка»). Матеріали XXXI Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні аспеукти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 07 квітня 2023, м. Рим, Італія.С.297-301
  41. Dyrda I. A., Maloivan M. V., Tomilina A. O. The Peculiarities Headlines in English Discourse through the Examples from Daily Mail and the New Yorker // Вісник науки та освіти. № 4 (10), 2023. С. 213-226.
814
  1. Малоіван М. В. Формування кроскультурної комунікативної компетенції студентів-філологів / М. В. Малоіван // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – 2011. – № 32. – С. 444 – 449.
  2. Малоіван М. В. Зміст і сутність індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів / М. В. Малоіван // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : тематичний випуск. – 2012. – № 27, том IX(42). – С. 378 – 384.
  3. Малоиван М. В. Теоретические аспекты индивидуализации самостоятельной учебной деятельности студентов / М. В. Малоиван // Современная наука: Актуальные проблемы теории и практики. Серия «Гуманитарные науки». – 2014. – № 1 – 2. – С. 48 – 50.
  4. Малоіван М. В. Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей / М. В. Малоіван // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. –  2015. – №. 46. – С. 179 – 183.
  5.  Малоіван М. В. Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності у вищий школі / М. В. Малоіван // Молодь і ринок : наук.-пед. журн. – 2016. – № 4 (135). – С. 161 – 164.
  6. Малоіван М. В. Становлення проблеми індивідуалізації та диференціації навчального процесу / М. В. Малоіван // International scientific journal Science and Education a New Dimension (Pedagogy and Psychology). – 2016. – № 79. – С. 47 – 52.
  7.  Малоіван М. В. Дидактичні умови процесу індивідуалізації самостійної навчальноної діяльності студентів філологічних спеціальностей  / М. В. Малоіван // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і Психологія : наук. журн. – 2016. – № 1(11) – С. 261 – 265.
  8. Малоіван М. В. Індивідуалізація самостійної навчальної діяльності студентів як психолого-педагогічна проблема / М. В. Малоіван // Придніпровські соціально-гуманітарні читання : матеріали ІІІ Всеукр. наук. конф. з міжнар. участю (м. Кривий Ріг, 24 листопада 2012 року) : у 5-х частинах. – Дніпропетровськ : ТОВ «Інновація», 2014. – Ч. 5. – С. 90 – 93.
  9. Малоіван М. В. Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів / М. В. Малоіван // Ольвійський форум – 2014: стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 4 – 7 червня 2014 року). – Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2014. – С. 156 – 157.
  10. Малоіван М. В. Розробка варіативності завдань самостійної навчальної діяльності та активізації у студента на цій основі рефлексивних механізмів / М. В. Малоіван // Провідна наука – 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Софія,15 – 22 квітня 2016 року). – Софія : Вид-во «Бял ГРАД-БГ», 2016. – Ч. 9. – С. 34 – 36.
  11. Малоіван М. В. Розробка індивідуальних освітніх маршрутів як одна з сукупності дидактичних умов / М. В. Малоіван // Науковий простір Європи – 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Перемишль, 7 – 15 квітня 2016 року). – Перемишль : Вид-во «Nauka I Studia», 2016. – Ч. 7. – С. 46 – 48.
  12. Малоіван М. В. Асинхронізація самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей засобами інформаційних технологій / М. В. Малоіван // Ефективні інструменти сучасних наук : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Перемишль, 07 – 15 серпня 2016 року). – Перемишль : Вид-во «Nauka i Studia», 2016.– Ч. 2. – С. 14 – 16.
  13. Малоіван М. В. Принципи індивідуалізації та диференціації самостійної навчальної діяльності / М. В. Малоіван // Наука – без границь 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Шеффілд, 1 – 7 квітня 2016 року). – Шеффілд : Вид-во Science and Education Ltd, 2016. – Ч. 8. – С. 53 – 56.
  14. Малоіван М. В. Фрактал змістово-предметної індивідуалізації самостійного навчання філологічних дисциплін / М. В. Малоіван // Тенденції сучасної науки – 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Шеффілд,  1 – 7 травня 2016 року). – Шеффілд : Вид-во Science and Education Ltd, 2016. – Ч. 11. – С. 28 – 30.
  15. Maloivan M.V, Tomilina A.O. Means of the implementation of politicians’ autopresentations via their speeches. - XIV Междунар. науч.-практ. конф. «Наука и образование – 2018», 22–30 декаб. 2018 г., Чехия (Прага). – С. 43–45.
  16. Зоренко І. С., Луценко Л. О., Томіліна А. О., Малоіван М.В., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі. - International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». – pp. 31–33.
  17. Луценко Л. О., Томіліна А. О, Семенова О.О. Eliza Haywood’s code of intimization in the novel the history of Betsy Thoughtless. - Humanities & Social Sciences Reviews, Vol. 8 No. 1 (2020): January. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://giapjournals.com/hssr/article/view/2262.
  18. Maloivan M.V, Tomilina A.O. Peculiarities of language of youth online communication on example of internet memes. - «SWorld Journal», Issue № 3, February2020, Part 2. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.sworld.com.ua/swj/swj03-02.pdf.
  19. Maloivan M.V, Tomilina A.O. Peculiarities of verbal component of internet memes. - «Инновации вокруг нас 2020», 27-28 лютого 2020, Болгария. – С.66-68. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.sworld.com.ua/konferbg3/cp-bg-3.pdf.
  20. Малоіван М.В. Мікроблогінг як один із засобів інтенсифікації вмінь письма при навчанні англійській мові студентів-філологів. - Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2020. – Вип. 22. – Т. 2. – С. 112–115.
  21. Maloivan M.V, Tomilina A.O. Social media as means of individualization of English language acquisition for students majoring in philology. - Вісник Житомирського державного університету ім.. Івана Франка. Педагогічні науки. – Житомир, 2020. – №1 (100). – С. 72–83.
  22. K. Polhun, T. Kramarenko, M. Maloivan, A. Tomilina Shift from blended learning to distance one during the lockdown period using MOODLE: test control of students' academic achievement and analysis of its results. - ICHTML 2020.
  23. Малоіван М.В., Томіліна А.О. Практикум "Англійська мова за професійним спрямуванням". - Кривий Ріг : Криворізький державний педагогічний
    університет, 2020. – 102 с.
  24. Малоіван М.В., Томіліна А.О. Практикум з модульного контролю «Друга мова» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» Кривий Ріг : Криворізький державний педагогічний університет, 2020. – 97 с.
  25. Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of headlines function. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання суспільно-гуманітарних наук», 17-18 березня 2022, Чернівці. С.71-73
  26. Малоіван М. В.,Баженов Б. Р. Theoretical Basics of the Persuasive Technology. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Стан та тенденції розвитку науки, освіти і суспільства», 7 червня 2022 р., Полтава. С.18-19
  27. Maloivan M., Hekkiieva F. The Issue of the Classification of Puns. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 7 листопада 2022 р., Загреб, Хорватія. С. 225-228
  28. Lutsenko L., Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A., Zorenko I. Advances in Social Science, Education and Humanities Research // Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). Volume 557. P. 69-75.
  29. Dyrda I. A., Maloivan M. V., Tomilina A. O. The Peculiarities Headlines in English Discourse through the Examples from Daily Mail and the New Yorker // Вісник науки та освіти. № 4 (10), 2023. С. 213-226.

Брала участь:

  1. International Conference on Advanced Research in Social Sciences and Humanities, Prague, Czech Republic, 29–31 March, 2019;
  2. Міжнародна науково-практична конференція «Дослідження різних напрямів розвитку філологічних наук в Україні та ЄС» 20-21 вересня 2019, Румунія, Бая-Маре;
  3. The Macmillan Education Webinar «ЗНО на 200 балів: як розвивати лексичні навички учнів», 17.10.2019;
  4. Міжнародний інформаційний тиждень програми ЄС Еразмус+ в Україні «День індивідуальних можливостей», м.Київ, 06.11.2019
  5. у тренінгу «Hardwired Learning: Insights into Neuropsychology» з представниками British Council Ukraine М. Динниченко, А. Промської з метою підвищення кваліфікації, 30.11.2019;
  6. онлайн курсі «Teaching English Online» на базі сайту www.futurelearn.com, листопад-грудень 2019
  7. у науково-практичній конференції «Инновации вокруг нас 2020», 27-28 лютого 2020, Болгарія;
  8. міжнародний вебінар «A Gateway to Successful Learning – Vocabulary and Grammar in Context», організатор Macmillan Education, доповідач K. Kotorowicz, 19.03.2020;
  9. у онлайн курсі «English for Academic Writing» на базі сайту www.futurelearn.com, березень 2020;
  10. міжнародний вебінар «Let’s Get Personal – on Long-term Retension of Vocabulary», організатор Macmillan Education, доповідач J. Ɫagun, 25.03.2020;
  11. міжнародний вебінар «Getting started with teaching English online», організатор Cambridge Assessment English, 08.04.2020;
  12. міжнародний вебінар «Teaching and Young Learners – making the most of the situation», доповідач María José Galleno, організатор British Council, 17.04.2020;
  13. міжнародний вебінар «Managing interaction and feedback in the virtual classroom», організатор Cambridge Assessment English, 23.04.2020.
  14. міжнародний вебінар «A Roadmap to ZNO Prep», організатор Macmillan Education, доповідач Inna Nestoiter, 05.11.2020
  15. міжнародний вебінар «Developing Listening and Reading Skills for ZNO», організатор Macmillan Education, доповідач Inna Nestoiter, 25.11.2020
  16. міжнародний вебінар «Oxford Exam Trainer is your guide to successful exams», організатор Oxford University Press, 09.12.2020
  17. Онлайн-курс «Критичне мислення для освітян», організатор www.prometheus.org.ua, 21.02.2021
  18. Міжанародний форум «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті», організатор British Council, 17-18.03.2021
808
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Липень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31