Модне слово «стейкхолдер» стрімко увірвалося у наше життя.
Зацікавлена особа, небайдужа до професійної якості фахівців, яких готує наш заклад вищої освіти.
Якість фахівця характеризується:
- потребою вчитися протягом всього життя з метою формування необхідних компетенцій;
- здатністю використовувати теоретичні знання на практиці;
- прагненням бути креативним;
- бажанням бути результативно-плідним у своїй діяльності.
Саме стейкхолдери, з якими співпрацюють кафедри загальної та вікової психології, практичної психології, виказали побажання встановлення більш тісного зв’язку зі школами, зокрема, у проведенні просвітницької роботи щодо запобігання впливу пропаганди, споживання неякісного контенту з соцмереж, вміння працювати з інформацією.
Вони закликали до боротьби з таким злом як «брейнротінг» («загнивання мозку») у результаті споживання неякісної медіа продукції.
Найбільш впевненими, сміливими, креативними борцями стали магістри-психологи (група ППм-24), які прослухали курс медіапсихології та створили просвітницький медіапродукт. Саме його плануємо передати освітнім закладам для роботи з підлітками.
- Данченко Даніела запропонувала презентацію «Вплив Інстаграм та ТІК-ТОК на психічне здоров’я молоді».
- Демченко Юрій - створив яскравий плакат.
- З Лілією Берестень відправляємося у захоплююче дослідження медіапродуктів
- Жугіна Марія запрошує у «Медіасупермаркет».
- Кулік Данило розробив інформаційний буклет.
- Тищенко Дмитро попереджає «Як не стати жертвою фейків».
- Пономаренко Роман у своєму медіапродукті вчить правилам медіа гігієни.
- Ковш Лідія написала пам’ятку для дітей «Як протистояти негативному впливу соцмереж».
- Арсен Жильцов вчить «Як відрізняти фейк від правди»
Сподіваємося, що наші компетенції (втілені у яскраві, цікаві, інформаційні проекти) будуть потрібні та корисні для здобувачів освіти сучасних освітніх закладів.
Наталя Макаренко