Кафедра загальної та вікової психології
Психолого-педагогічний факультет

На кафедрі загальної та вікової психології у 2024-2025 н.р. функціонують наступні наукові гуртки, план роботи яких було затверджено на засіданні (протокол № 2 від 19.09.24 р.) 

Науковий керівник

Назва наукового гуртка

Мета, завдання, очікувані результати

Макаренко Н. М.

кандидат психологічних наук, доцент

Проблеми розвитку вмінь роботи з науковою інформацією

Мета: розвиток критичного мислення, покращення вмінь самостійного опрацювання наукової літератури, формування навичок роботи з інформаційними джерелами

Напрями роботи:

1)    Формування вмінь та навичок самостійного опрацювання наукової літератури

2)    Написання курсових і магістерських робіт з обраних тем

3)    Написання статей, підготовка доповідей, виступів на конференціях.

4)    Залучення студентів до неформальної освіти.

Передбачувані  результати:

курсові та кваліфікаційні роботи;

участь студентів у конференціях;

публікації тез та статей з обраної проблематики

Когут О. О.

доктор психологічних наук, доцент, професор кафедри загальної та вікової психології

Актуальні питання стресменеджменту

 

Мета: Формування наукового мислення учасників гуртка, навичок стрес менеджменту та надання першої психологічної допомоги

Напрями роботи:

1)    Участь у групових тренінгах  студентів університету на тему «Навички стрес менеджменту».

2)    Розробка та впровадження наукових робіт: курсових, магістерських. Написання тез, виступи на конференціях (Волошина Валерія, Ольга Лучицька, Катерина Кокош).

3)    Розробка програми реабілітації військовослужбовців, жінок із втратами та впровадження в реабілітаційних проектах (Валерія Волошина, Катерина Кокош).

Передбачувані результати:

участь у науково-методичних конференціях;

наукові публікації;

курсові роботи

кваліфікаційні роботи

Халік О. О.

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри загальної та вікової психології

 

Проблеми розвитку особистості в сучасних змінних умовах

Мета: формування у студентів цілісного уявлення про проблеми розвитку особистості в сучасних умовах змін шляхом залучення до теоретичного аналізу психологічних явищ та емпіричного їх вивчення, розширення професійних компетентностей.

Напрями роботи:

1)    Вивчення психологічної літератури з обраної теми дослідження, обговорення стану розробки проблеми та її актуальності

2)    Проведення емпіричного дослідження та оформлення отриманих результатів

3)    Обговорення отриманих результатів

4)    Написання курсових і магістерських робіт з обраних тем

5)    Написання статей, підготовка доповідей на заняттях, виступів на конференціях.

6)    Залучення студентів до неформальної освіти з психологічних дисциплін з метою підвищення необхідних для професійного зростання компетентностей.

Передбачувані  результати:

оформлені списки літератури з обраної теми дослідження;

проведені і оформлені відповідним чином емпіричні дослідження;

написані курсові роботи та кваліфікаційні магістерського рівня;

участь студентів у конференціях;

публікації тез та статей з обраної проблематики;

отримання сертифікатів з неформальної освіти

Пінська О. Л.

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри загальної та вікової психології

 

Міжособистісні стосунки як психологічний чинник ефективної педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в умовах дистанційного навчання

 

 

Мета: розвиток комунікативних компетентностей здобувачів вищої освіти у парадигмі вивчення проблем міжособистісного спілкування

Напрями роботи:

1)    Удосконалення у здобувачів вищої освіти навичок опрацювання літературних джерел, умінь теоретичного обґрунтування проблем міжособистісного спілкування в умовах мінливості буття.

2)    Розвиток навичок організації та проведення психодіагностичного дослідження особливостей міжособистісного спілкування суб’єктів освітнього процесу та педагогів.

3)    Формування у здобувачів вищої освіти навичок користування психодіагностичним інструментарієм та кількісної і якісної інтерпретації результатів емпіричного дослідження.

4)    Поглиблення системного вивчення детермінант ефективного міжособистісного спілкування в умовах воєнного часу.

Передбачувані результати:

публікація тез та статей у фахових виданнях

Токарева Н. М.

доктор психологічних наук, професор, професор кафедри загальної та вікової психології

Актуальні проблеми особистісного розвитку школярів та студентів

Мета: формування дослідницьких компетентностей здобувачів вищої освіти у парадигмі вивчення проблем особистісного розвитку школярів та студентів

Напрями роботи:

1)    Формування (та/або удосконалення) у здобувачів вищої освіти навичок реферування літературних джерел, теоретичного обгрунтування проблем особистісного розвитку у змінних умовах буття.

2)    Розвиток навичок психодіагностичного дослідження особливостей прояву психічних властивостей суб’єктів освітнього процесу.

3)    Формування у здобувачів вищої освіти навичок кількісного та якісного аналізу результатів дослідницької роботи

Передбачувані результати:

участь у науково-методичних конференціях;

наукові публікації (тези, статті);

опанування програмних курсів неформальної освіти із отриманням відповідних сертифікатів;

курсові роботи

кваліфікаційні роботи

Гапочка Я. О.

асистент кафедри загальної та вікової психології

 

Психологічні особливості формування особистісного потенціалу в умовах трансформації системи освіти

Напрями роботи: формування дослідницьких компетентностей здобувачів вищої освіти у парадигмі вивчення проблем особистісного розвитку  суб'єктів освіти

Напрями роботи:

1)    Оптимізація навичок роботи з літературними джерелами, зокрема реферування та обґрунтування теоретичних аспектів проблематики особистісного зростання в умовах сучасних викликів.

2)    Розвиток умінь проводити психодіагностичні дослідження для вивчення психічних характеристик учасників освітнього середовища в кризових умовах.

3)    Розвиток здатності до систематизації та аналізу даних, зокрема кількісного і якісного підходів у дослідницькій діяльності.

4)    Координація діяльності здобувачів вищої освіти у напрямі участі в програмах неформальної освіти для поглиблення знань та розширення дослідницького досвіду.

5)    Сприяння співпраці здобувачів у процесі реалізації у дослідницької діяльності.

Передбачувані результати:

оволодіння методиками ефективного пошуку та відбору релевантних літературних джерел, удосконалення здатності до критичного аналізу та аргументації теоретичних положень у навчально-наукових дослідницьких проєктах (курсові, кваліфікаційні роботи);

розширення досвіду роботи з інструментами психодіагностики (тести, опитувальники, проективні методики); розвиток здатності до структурування та візуалізації інформації у вигляді таблиць, графіків і діаграм;

участь у семінарах, тренінгах, вебінарах та інших формах неформальної освіти; підвищення рівня командної роботи та колективної підтримки, що сприятиме більш ефективному виконанню наукових проєктів.

Даценко О. А.

асистент кафедри загальної та вікової психології

 

 

Психологія життєтворчої самореалізації особистості

 

Мета:  поглиблене вивчення психологічного феномену життєтворчості, ознайомлення із сучасними підходами; дослідження структури життєтворчості особистості, чинників, які впливають на її формування;  вивчення механізмів та стратегій ефективної життєтворчості, життєвого планування, протидії життєвим кризам, які дозволяють особистості бути продуктивним у суспільстві.

Напрями роботи:

1)    Формування (та/або удосконалення) у здобувачів вищої освіти навичок реферування літературних джерел, теоретичного обгрунтування проблеми  життєтворчості особистості, структури, чинників та стратегій ефективної життєдіяльності у сучасних умовах.

2)    Формування компетентностей  проведення емпіричного дослідження особливостей функціонування процесів життєтворчості суб’єктів освітнього процесу.

3)    Формування у здобувачів вищої освіти навичок кількісного та якісного аналізу результатів науково-дослідної роботи.

Передбачувані результати:

участь у науково-методичних конференціях із публікацією тез доповідей;

курсові роботи

28821
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Січень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31