М А Г І С Т Р А Т У Р А
Ступінь вищої освіти: |
магістр |
Галузь знань: |
01 Освіта |
Спеціальність: |
011 Освітні, педагогічні науки |
Спеціалізація: |
Педагогіка вищої школи |
Освітня кваліфікація: |
магістр з освітніх, педагогічних наук; викладач |
Термін навчання: |
денна/заочна форми – 1 рік 4 місяця. |
Кафедра педагогіки КДПУ з 2017-2018 н.р. розпочала навчання магістрів за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки (спеціалізація – Педагогіка вищої школи).
Головне завдання освітньо-професійної програми – підготовка фахівців, здатних до інноваційної освітньої діяльності з урахуванням новітніх досягнень педагогічної науки та практики.
Програма передбачає формування та розширення теоретико-методологічного та науково-методичного базису підготовки сучасних викладачів, оволодіння ними практичним інструментарієм наукових досліджень з урахуванням світових тенденцій і здобутків у сфері освіти.
Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.
Базою практики є Криворізький державний педагогічний університет (кафедра педагогіки). Зміст асистентської та переддипломної практик визначається програмою; термін і порядок проведення – навчальним планом.
Освітнім результатом навчання є оновлення теоретичних та практичних знань викладачів, що обумовлено підвищенням вимог до рівня їх кваліфікації та необхідністю опанування сучасними методами розв’язання професійних завдань.
Перевагою програми є те, що до магістратури можуть вступати особи,
що мають диплом спеціаліста або магістра будь-якого профілю.
Магістр може продовжувати освіту на освітньо-науковому рівні доктора філософії, а також підвищувати кваліфікацію та отримувати додаткову післядипломну освіту.
Викладацький склад кафедри педагогіки забезпечує викладання навчальних дисциплін:
Найменування дисципліни за навчальним планом |
|
Цикл загальної підготовки (варіативна частина) |
|
Організація дистанційного навчання Впровадження освітніх проектів |
|
Професійно-педагогічні комунікації |
|
Цикл професійної підготовки (нормативна частина) |
|
Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні |
|
Основи інтелектуальної власності |
|
Моделювання діяльності фахівця |
|
Моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця |
|
Системний підхід у вищій школі |
|
Педагогічний контроль у системі освіти |
|
Дидактичні системи у вищій школі |
|
Інноваційні технології навчання та виховання |
|
Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність |
|
Цикл професійної підготовки (варіативна частина) |
|
Педагогічна культура викладача вищої школи Методика викладання у вищій школі |
|
Історія освітньо-виховних систем Державна освітня політика України |
|
Методологія науково-педагогічних досліджень Методологічна культура педагогічної діяльності |
|
Гендерний вимір освіти Педагогічна етика |
|
Зарахування
на навчання здійснюється за результатами вступних випробувань
з педагогіки та іноземної мови.
Для вступу до магістратури необхідно подати такі документи:
- оригінали і копії документа, що посвідчує особу;
- копія документа державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, та копія додатка до нього;
- чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см;
- копія свідоцтва про одруження (якщо в паспорті та документі про освіту різні прізвища).
Зарахування на навчання за магістерською програмою здійснюється наказом ректора університету.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 3527
9 вересня 2017 р. відбулася перша зустріч магістрантів (заочна форма),
що вступили на навчання за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки
(спеціалізація – Педагогіка вищої школи),
із викладачами кафедри педагогіки КДПУ.
Під час зустрічі до магістрантів звернулися завідувач кафедри педагогіки, доктор педагогічних наук, професор Т.Дороніна, кандидат педагогічних наук, доцент С.Щербина, кандидат педагогічних наук І.Волощук, які привітали присутніх із вступом до дружніх лав Криворізького державного педагогічного університету.
У своїх виступах Т.Дороніна коротко окреслила специфіку навчання за новою спеціалізацію, С.Щербина схарактеризувала особливості заочної форми організації навчання магістрантів, І.Волощук підкреслила готовність членів кафедри всебічно підтримувати професійне становлення фахівців та сприяти їх якісній підготовці. Магістранти розповіли про мотиви вступу на навчання та підтвердили свою готовність до відповідальної та успішної спільної праці.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 351