13.11.2018 р. доцент кафедри педагогіки Волощук І.А. виступила у Криворізькій Центрально-Міській гімназії, на педагогічній раді вчителів, з доповіддю на тему: «Нові ролі учителя в умовах модернізації та демократизації освітньої галузі». У своїй доповіді викладач зазначила, що сучасний демократичний вчитель – це вчитель з новим, позитивним мисленням, який на засадах компетентнісного підходу у форматі партнерських взаємовідносин будує освітній процес.
Наприкінці доповіді доцент Волощук І.А. наголосила, що метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України та здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 256
31 травня 2018 року у приміщенні Міністерства освіти і науки України відбулося VIII засідання Ради молодих учених при МОН. Протягом більше 5 годин молоді учені разом з представниками Міністерства освіти і науки України, Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти, Державного фонду фундаментальних досліджень обговорювали актуальні проблеми молодих науковців сьогодення.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 197
11 травня 2018 р. у Запорізькому національному (кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності) відбудеться
ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю
“ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: ДОСВІД І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ”.
Співорганізатором заходу є кафедра педагогіки КДПУ.
Секційне засідання кафедри педагогіки відбудеться
11 травня 2018 р., о 12.10.
Запрошуємо всіх зацікавлених ознайомитися із інформаційним листом за посиланням:
https://docs.google.com/
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 281
На початку весни вже п’ять років поспіль освітянська спільнота Кривого Рогу має можливість об’єднатися в обговоренні злободенних проблем розвитку вітчизняної педагогічної думки під час проведення щорічного регіонального науково-методичного семінару, що проводиться кафедрою педагогіки КДПУ. В попередні роки темами для обговорення були: «Формування іміджу вчителя в умовах сучасної освітньої практики» (2014 р.); «Інноваційна педагогічна діяльність як фактор попередження емоційного вигоряння вчителя» (2015 р.); «Модернізація сучасної освіти: теоретичні та прикладні аспекти» (2016 р.); «Використання новітніх педагогічних технологій в умовах модернізації сучасної освіти» (2017 р.). Цього року (23 березня) кафедрою педагогіки КДПУ було проведено черговий регіональний семінар на тему: «Шкільна освіта в сучасному освітньому просторі: “Концепція нової української школи”».
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 804
01.03.18 р. було проведено пленарне засідання традиційної звітної науково-практичної конференції викладачів Криворізького педагогічного університету, в якій взяли участь викладачі кафедри педагогіки.
На конференції колеги з інших кафедр виступили із змістовними доповідями, щодо напрямів сучасного розвитку української мови, історії, географії в університеті. Щиро дякуємо доповідачам за корисну та цікаву інформацію!
Докладну інформацію розміщено на офіційному сайті університету. https://kdpu.edu.ua/press-centre/novyny/novyny-nauky/4168-novi-rezultaty-naukovykh-doslidzhen-u-pedahohichnomu-vidbulas-shchorichna-zvitna-konferentsiya.html
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 169
22 лютого 2017 р. на кафедрі педагогіки КДПУ відбулось секційне засідання звітної наукової конференції викладачів «Освітні/педагогічні науки».
На засіданні були присутні: завідувач кафедри, доктор пед.наук, проф. Дороніна Т.О.; канд. пед. наук, доцент Білоус О.С.; канд. пед. наук, доцент Волощук І.А.; канд. пед. наук, доцент Зеленкова Н.І.; канд. пед. наук, доцент Іванова В.В.; канд. пед. наук, доцент Король А.М.; канд. пед. наук, доцент Макаренко І.Є.; канд. пед. наук, доцент Потапенко О.Б.; канд. пед. наук, доцент Щербина С.М.
Відкрила секційне засідання завідувачка кафедри педагогіки, докторка педагогічних наук, професорка Дороніна Т.О., яка виступила з доповіддю на тему «Сучасна педагогічна освіта: пріоритетні напрями змістового та організаційного оновлення». У доповіді було наголошено, що протягом усього розвитку суспільства складались різні парадигми освіти. В ході доповіді була схарактеризована сучасна парадигма освіти та основні шляхи її реалізації.
Зі співзвучною проблематикою виступила доцент Щербина С.М. з доповіддю на тему «Формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності як важливої професійної якості». Яка наголосила, що готовність до інноваційної педагогічної діяльності – це особливий особистісний стан, який передбачає наявність у майбутнього педагога мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, володіння ефективними способами та засобами досягнення педагогічних цілей, здатності до творчості і рефлексії.
Також на засіданні були заслухані доповіді з наступних проблем: «Організація креативної діяльності студентів у процесі навчання у педагогічному університеті» (доц. Білоус О.C.); «Формування громадянської та соціальної компетентностей учнів під час навчання математики» (доц. Волощук І.А.); «Формування професіоналізму фахівця під час проходження педагогічної практики» (доц. Зеленкова Н.І.); «Використання інформаційних технологій у навчальному процесі педагогічного вищу» (доц. Іванова В.В.); "Формування навичок самореалізації майбутніх вчителів в процесі музично-творчої діяльності" (доц. Король А.М.); «Формування управлінської компетентності майбутніх вчителів у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»» (доц. Макаренко І.Є.); «Ретроспективний аналіз пошуку сучасної освітньої парадигми: історико-педагогічний екскурс» (доц. Потапенко О.Б.).
Учасники секційного засідання прийшли висновку, що структурна модернізація освіти вимагає використання нових підходів до організації навчально-виховного процесу у вищій школі, як запоруки підготовки висококваліфікованого майбутнього педагога.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 173
Викладачі кафедри -
професор Т.Дороніна, доцент В.Іванова -
та молоді науковці – І.Коваленко, Т.Ховрякова,
взяли участь у конференції, присвяченої Всесвітній кампанії «16 днів проти насильства» з метою попередження гендерно-зумовленого насильства, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, недопущення випадків насильства щодо дітей та підлітків, профілактики ейджизму щодо людей похилого віку, інших проявів дискримінації.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 158
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 237