Кафедра |
Назва вибіркової дисципліни |
Силабус |
Англійської мови з методикою викладання |
Актуальні питання теорії та практики перекладу |
|
Критичне читання автентичних текстів на уроках англійської мови |
||
Навчання англійської мови здобувачів освіти з особливими потребами |
||
Основи ділової комунікації |
||
Практикум з історії англійської мови |
||
Стилістика англійської мови |
||
Англійської філології |
Аналітичне читання англомовних текстів |
|
Англійське ділове мовлення |
||
Інтерпретація художнього тексту |
||
Інфомедійна грамотність у контексті шкільної освіти |
||
Комунікативна граматика (рівень С1) |
||
Кроскультурна взаємодія |
||
Лінгвістичні аспекти перекладу |
||
Лінгвокраїнознавство англомовних країн |
||
Навчання іноземної мови учнів з особливими освітніми потребами |
||
Нова лексика англійської мови |
||
Порівняльна типологія англійської та української мов |
||
Практичний курс англійської мови (рівень В2) |
||
Практичний курс граматики англійської мови (рівень В2) |
||
Соціолінгвістика |
||
Біології та екології |
Вікова фізіологія та гігієна дітей і підлітків |
|
Глобалізація та екологічні проблеми |
||
Долікарська діагностика та невідкладна допомога у загрозливих для життя станах |
||
Екологічна біохімія |
||
Екологічна культура |
||
Здоров'язбережувальні технології ноосферної освіти |
||
Молекулярна біотехнологія |
||
Олімпіадні задачі з біології |
||
Проєктна діяльність в навчанні біології |
||
Теорія та практика сучасної екології |
||
Функціональна біохімія |
||
STEM-технології у навчанні біології |
||
Географії та методики навчання |
Водні ресурси України |
|
Географія релігій |
||
Геомоніторинг та методика фенологічних спостережень у природі |
||
Екологічний менеджмент |
||
Етногеографія |
||
Закономірності географічної оболонки |
||
Ландшафтознавство |
||
Маркетинг і реклама |
||
Медична географія |
||
Основи управління особистісними ресурсами |
||
Основи фінансової безпеки |
||
Політична географія |
||
Прикладна фізична географія |
||
Рамки компетентностей з фінансової грамотності: досвід України і міжнародний досвід |
||
Рекреаційна географія |
||
Соціальне шкільне підприємництво |
||
Соціально-економічне картографування |
||
Фінансова грамотність для освітян |
||
Декоративно-прикладного мистецтва та дизайну |
Композиція в декоративному мистецтві |
|
Комп'ютерна ілюстрація |
||
Комп'ютерне мистецтво |
||
Комп'ютерні технології в образотворчому і декоративному мистецтві |
||
Основи композиційного аналізу |
||
Теорія композиції |
||
Дошкільної і спеціальної освіти |
Актуальні проблеми формування мовленнєвої компетентності дошкільників |
|
Арт освіта дітей дошкільного віку |
||
Виховання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами |
||
Діагностика особистісного розвитку з практикумом |
||
Інноваційні техніки логопедичного масажу |
||
Клініко-педагогічні методи діагностики мовленнєвих порушень |
||
Логопедична реабілітація |
||
Логопедична робота з дітьми з порушеннями аналізаторних систем |
||
Методологія індивідуально-особистісного підходу в освітньому процесі ЗДО |
||
Національно-патріотичне виховання в освітньому процесі сучасного ЗДО |
||
Організація інклюзивного освітнього середовища в сучасному дошкільному закладі |
||
Організація дослідницької діяльності дітей з ООП |
||
Організація корекційно-розвивальної діяльності з дітьми з ТПМ |
||
Організаційно-педагогічні засади опіки над дітьми дошкільного віку |
||
Освітні засоби інтеграції особистості з особливими освітніми потребами в соціально-побутовий простір |
||
Педагогічна комунікація у спеціальній освіті |
||
Проєктивні технології у сфері спеціальної та інклюзивної освіти |
||
Професійно-педагогічний практикум у ЗДО |
||
Психоемоційний розвиток дітей з порушенням мовлення |
||
Психотерапевтична робота з дітьми із мовленнєвими порушеннями та їх батьками |
||
Розвиток сенсорної культури особистості дошкільника |
||
Соціалізація особистості дитини дошкільного віку |
||
Стратегії втручання при міофункціональних порушеннях |
||
Теорія і методика роботи асистента вихователя у закладі освіти з інклюзивним навчанням |
||
Технологія запуску мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями |
||
Технології розвитку комунікативних компетенцій у осіб з порушенням мовлення |
||
Тренінг комунікативних навичок в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру |
||
Формування дослідницької культури старших дошкільників у проєктній діяльності |
||
Формування основ демократичних цінностей у дітей дошкільного віку |
||
Формування професійної мобільності вчителя-логопеда |
||
Інформатики та прикладної математики |
Збір і обробка відкритих данних |
|
Інтелектуальний аналіз експериментальних даних |
||
Інформатика у позашкільній освіті |
||
Кіберфізичні системи |
||
Людино-машинна взаємодія |
||
Методика викладання комп'ютерних наук |
||
Методика організації педагогічних досліджень в інформатиці |
||
Моделювання реальності |
||
Моделювання складних систем |
||
Основи квантової інформатики |
||
Розробка комп’ютерних ігор |
||
Синтетична реальність в освіті |
||
Системне адміністрування |
||
Спортивне програмування |
||
Сучасні тенденції навчання інформатики |
||
Тестування програмного забезпечення |
||
Управління ІТ-проєктами |
||
Штучний інтелект в освіті |
||
3D графіка та моделювання |
||
Історії |
Вибрані питання гендерної історії |
|
Військова уніформологія |
||
Воєнно-історична антропологія |
||
Диктатури і диктатори в історії ХХ-ХХІ ст. |
||
Європейська та євроатлантична інтеграція України |
||
Навчальні проєкти з Громадянської освіти з використанням ІКТ |
||
Правове регулювання трудових відносин педагогічних та науково-педагогічних працівників |
||
Право соціального забезпечення |
||
Робота органів державної безпеки серед протестантів УРСР (1940-1960 рр.) |
||
Світові війни в історії ХХ століття |
||
Україна в Першій світовій війні: актуальні проблеми дослідження |
||
Український історичний роман |
||
Математики та методики її навчання |
Електронне освітнє середовище навчання математики |
|
Задачі з параметрами в шкільному курсі математики |
||
Задачі підвищенної складності зі стереометрії |
||
Інтегральні рівняння |
||
Конструктивна геометрія |
||
Олімпіадна математика |
||
Опуклий аналіз |
||
Основи фрактальної геометрії |
||
Прикладна спрямованість шкільного курсу математики |
||
Системи комп'ютерної математики в задачах оптимізації |
||
Теорія і методика інклюзивного навчання математики |
||
Функціональний аналіз |
||
Числові системи |
||
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
Виконавський практикум та методика викладання вокального класу |
|
Виконавський практикум та методика викладання хорового диригування |
||
Методика роботи з хоровим колективом |
||
Практикум з хорознавства |
||
Хоровий клас |
||
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
Виконавчий практикум та методика викладання музичного інструменту |
|
Інструментальний ансамбль |
||
Історія мистецьких стилів |
||
Мистецтво сучасної Дніпропетровщини |
||
Основи арт-терапії в освітньо-мистецькому просторі |
||
Оркестровий клас |
||
Основи художньої інтерпретації |
||
Практикум роботи з оркестром |
||
Семіотика мистецтва |
||
Сучасне мистецтво України |
||
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
Актуальні питання німецької ономастики |
|
Аналітичне читання німецькомовних текстів |
||
Медіативні техніки та он-лайн комунікація німецькою мовою |
||
Методика написання наукових робіт |
||
Німецька мова в мас-медійному просторі |
||
Нормативно-правова база іншомовного навчання в Україні та ЄС |
||
Переклад з української мови на другу мову (німецька) |
||
Порівняльна типологія німецької та української мов |
||
Практикум з мовної комунікації |
||
Практикум з мовної комунікації та перекладу (друга мова - німецька) |
||
Соціолінгвістика |
||
Теорія і практика перекладу |
||
Теоретичні проблеми сучасної германістики |
||
Образотворчого мистецтва
|
Методологія творчого процесу |
|
Мистецьке життя Дніпропетровщини ХХ-початок ХХІ століття |
||
Напрямки і течії в образотворчому мистецтві Новітнього часу |
||
Практикум з історії мистецтва та мистецтвознавства України |
||
Психологія художньої творчості |
||
Спеціалізація в образотворчому та декоративному мистецтві |
||
Спеціалізація в творчих майстернях |
||
Сучасні образотворчі техніки |
||
Теоретичні основи художньої творчості |
||
Педагогіки |
Сертифікатна програма: Педагогіка вищої школи |
|
Гендерна інноватика |
||
Державна освітня політика |
||
Історія освітньо-виховних систем |
||
Професійно-педагогічні комунікації |
||
Сертифікатна програма: Педагогічний менеджмент |
||
Менеджмент в освіті |
||
Педагогічний коучинг |
||
Педагогічний маркетинг |
||
Самоменеджмент сучасного керівника |
||
Методика подолання освітніх втрат |
||
Освітня безбар'єрність |
||
Формування резилієнтності в освітньому процесі |
||
Перекладу та слов’янської філології |
Актуальні проблеми лінгвістичної антропології |
|
Англійський історичний роман: поетика, типологія, шляхи розвитку |
||
Біблійні сюжети у світовій літературі |
||
Ідеології та соціології в перекладах художніх та публіцистичних текстів |
||
Ключові аспекти соціолінгвістичних досліджень |
||
Переклад дитячої літератури |
||
Переклад з української мови на першу мову (англійська) |
||
Переклад з української мови на другу мову (французька) |
||
Практикум з мовної комунікації та перекладу (друга мова - французька) |
||
Соціальні аспекти багатомовності та перекладу |
||
Теорія та практика художнього перекладу |
||
Традиційні сюжети і образи у світовій художній літературі |
||
Початкової освіти |
Інтегрований розвиток наскрізних умінь учнів НУШ |
|
Культура формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
||
Мистецтво декламації творів художньої літератури |
||
Мистецтво та технології в початковій освіті |
||
Науко-навчальне мовлення та педагогічна майстерність |
||
Організація роботи асистента вчителя |
||
Освітній прості Нової української школи |
||
Основи християнської етики |
||
Порівняльна педагогіка |
||
Практикум з розв'язування математичних задач |
||
Практикум із соціально-емоційного та етичного навчання молодших школярів |
||
Становлення громадянської компетентності учнів початкової школи |
||
Технології дистанційного та змішаного навчання у початковій школі |
||
Формування емоційної культури учнів початкової школи засобами творів художньої літератури (інтерпретація, театралізація, інсценізація) |
||
STEM/STEAM – технології та цифрові інструменти в освітньому процесі початкової школи |
||
Практичної психології |
Інноваційні технології роботи з дітьми ОПП |
|
Кризове телефонне консультування |
||
Мотиваційний менеджмент |
||
Практикум діалогічного спілкування |
||
Психоедукація в освітніх закладах |
||
Психологічна допомога дітям, що зазнали насильства |
||
Психологічні основи іміджу керівника та організації |
||
Психологічний супровід материнства в умовах війни |
||
Психологія життєвих криз та кризове консультування |
||
Психологія залежної поведінки |
||
Психологія маркетингових та політичних технологій |
||
Психологія професійної кар'єри |
||
Психологія управління конфліктом |
||
Психотехніки особистісного розвитку |
||
Технології роботи організаційних психологів |
||
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
Арт-практики в соціально-педагогічній діяльності |
|
Депривації дітей та молоді |
||
Здоров'язбережувальні технології та охорона праці в галузі |
||
Інформаційно-комунікаційні засоби освіти |
||
Корпоративна культура та іміджеологія |
||
Корпоративна соціальна відповідальність |
||
Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін у вищій школі |
||
Організаційно-адміністративна робота в соціально-педагогічній сфері |
||
Організація дозвілля дітей |
||
Практикум по роботі з молоддю |
||
Проєктна та інвестиційна діяльність в освіті |
||
Психологія та етика управління |
||
Соціальне гувернерство та менторська підтримка |
||
Соціально-молодіжна робота |
||
Соціологія освіти |
||
Соціології та масових комунікацій |
Візуальна соціологія |
|
Економічна соціологія |
||
Інвайроментальна соціологія |
||
Компаративна соціологія |
||
Медіа, війна і технології |
||
Менеджмент медіа-комунікативної діяльності |
||
Публічна соціологія |
||
Соціальна держава і соціальна політика |
||
Соціальні конфлікти та медіація |
||
Соціальна теорія міжнародних відносин |
||
Соціологія війни |
||
Соціологічні виміри груп інтересів |
||
Соціологія нерівності |
||
Соціологія освіти, науки та інновацій |
||
Соціологія повсякденності |
||
Соціологія територіальних спільнот |
||
Соціологія тілесності |
||
Технології маркетингових досліджень |
||
Трансформація соціального простору і міські інтервенції |
||
Digital – соціологія |
||
Технологічної та професійної освіти |
Автомобіль |
|
Дизайн предметного середовища |
||
Експлуатація та ремонт автомобіля |
||
Історія техніки та технологій |
||
Кейс-технології у навчальному процесі сучасних закладів освіти |
||
Методика навчання інженерної графіки у вищій школі |
||
Методика педагогічної взаємодії як засіб розв’язання професійних конфліктів |
||
Основи айдентики |
||
Основи декоративної обробки матеріалів |
||
Основи конструкторської графіки |
||
Основи слюсарно-ремонтних робіт |
||
Основи художнього проєктування на уроках трудового навчання та технологій |
||
Системи автоматизованого проєктування об’єктів |
||
Теорія і методика позашкільної освіти |
||
Технологія доповненої реальності в навчанні технології |
||
Туризму та економіки |
Бренд- менеджмент і PR в туризмі |
|
Геопросторове планування в туризмі та рекреації |
||
Діловодство в туризмі |
||
Креативні індустрії |
||
Організація інклюзивного туризму |
||
Організація спеціальних видів туризму |
||
Потенціал туристичних дестинацій України |
||
Світова індустрія гостинності |
||
Туристична культура |
||
Туристичні дестинації Світу |
||
Туристичні політики за кордоном |
||
Управління івентами в туризмі |
||
Управління сільським зеленим туризмом |
||
Управління туризмом у прифронтових регіонах |
||
Штучний інтелект в туризмі |
||
Української мови |
Історія лінгвофілософських учень |
|
Комунікативна лінгвістика |
||
Основи зіставного мовознавства |
||
Основи редакторської майстерності |
||
Практикум з мовної комунікації та перекладу (друга мова - польська) |
||
Топонімічний простір Дніпропетровщини в соціокультурному і мовному вимірі |
||
Українська лінгвоконцептологія |
||
Української та зарубіжної літератури |
Зарубіжна література і культура: інтермедіальне осмислення |
|
Літературна компаративістика: слово, текст, «інтертекст» |
||
Література vs медіа: національний наратив |
||
Міфологічні маркери української літератури раннього романтизму |
||
Організація інтерактивної взаємодії на уроках літеартури |
||
Сучасна зарубіжна література для дітей |
||
Сучасна українська та зарубіжна література фентезі: жанрово-поетикальні особливості |
||
Сучасний літературний процес на Криворіжжі |
||
Художня інклюзивна література |
||
Фізики та методики її навчання |
Актуальні проблеми сучасної фізики та їх дослідження |
|
Впровадження STEM-підходів на уроках математики |
||
Екситонні стани в напівпровідниках та діелектриках |
||
Електроніка |
||
Інноваційні технології в STEM-освіті |
||
Моделювання складних систем |
||
Оптика твердого тіла і наноструктур |
||
Реалізація дослідницьких методів навчання математики в STEM-проєктах |
||
Теорія бозон-ферміонних систем |
||
Теорія відносності і електродинаміка |
||
Фізика конденсованих середовищ |
||
Фізика ядра і фізика елементарних частинок |
||
Фундаментальні явища в наноструктурах |
||
Фізичної культури та методики її викладання |
Сертифікатна програма: Сучасний фахівець |
|
Професійна діяльність фахівців у фізичному вихованні |
||
Національні традиції ігрової культури у фізичному вихованні молоді |
||
Актуальні проблеми фізичного виховання |
||
Оздоровчо-рекреаційні технології у фізичному вихованні |
||
Філософії |
Комунікативна філософія |
|
Соціальна антропологія |
||
Філософія інформаційного суспільства |
||
Хімії і безпеки життєдіяльності |
Біологічна активність хімічних речовин |
|
Віртуалізація хімічного експерименту |
||
Дослідження і синтез комплексних сполук |
||
Методика хіміко-технологічного аналізу у закладах професійної освіти |
||
Методологія хімічної науки |
||
Основи фармацевтичної хімії |
||
Сучасні інструментальні методи хімічного аналізу |
||
Хімія здорового харчування |
||
Хімія у сільському господарстві |
||