ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Документи про вищу освіту з копією: дипломи бакалавра, магістра з копією, дублікати дипломів бакалавра, магістра, спеціаліста з копією; додаток до диплома європейського зразка з копією, дублікат додатка до диплома європейського зразка з копією, бланк додатка до диплома європейського зразка згідно класифікатора ДК 021:2015 код 22450000-9 Друкована продукція з елементами захист.
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-30-007003-a
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно:
-до вимог, що встановлено наказом Міністерства освіти і науки України від 25.01.2021 № 102 «Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки» (зі змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2021 за № 122/35744.
-до вимог, що встановлено відповідно до пункту 8 частини першої статті 13 Закону України «Про вищу освіту», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки;
-персоналізація даних виконується згідно Наказу Міністерства освіти і науки України за №525 від 12.05.2015 року зі змінами і доповненнями.
Технічні та якісні характеристики закупівлі викладені у додатку до тендерної документації.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВ 2201160 відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі:
161 384,33 грн. (сто шістдесят одна тисяча триста вісімдесят чотири грн. 33 коп.) з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки від 23.10.2025 року
Розрахунок очікуваної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових)пропозицій від постачальників:
|
№ з/п |
Організація |
Найменування |
Цінова пропозиція |
|
1 |
ФОП Жоботинський Олег Вікторович |
Диплом магістра |
Вартість Диплому магістра у 2025 році складає 138,00 грн. 370*138,00=51060,00 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 4,70 грн. 370*4,70=1739,00 грн. |
|
|
|
Додаток до диплому європейського зразка |
Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2025 році складає 126,00 грн. 370*126,00=46620,00 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 72,20 грн. 370*75,20=27824,00 грн. |
|
|
|
Бланк |
Вартість бланків у 2025 році складає 10,30 грн. 4500*10,30=46350,00 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
173593,00 грн. |
|
2 |
ФОП Денисова Діана Миколаївна |
Диплом магістра |
Вартість Диплому магістра у 2025 році складає 125,00 грн. 370*125,00=46250,00 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 4,50 грн. 370*4,50=1665,00 грн. |
|
|
|
Додаток до диплому європейського зразка |
Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2025 році складає 118,50 грн. 370*118,50=43845,00 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 72,00 грн. 370*72,00=26640,00 грн. |
|
|
|
Бланк |
Вартість бланків у 2025 році складає 10,00 грн. 4500*10,00=45000,00 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
163400,00 грн. |
|
3 |
ФОП Маринченко Сергій Володимирович |
Диплом магістра |
Вартість Диплому магістра у 2025 році складає 118,00 грн. 370*118,00=43660,00 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 4,00 грн. 370*4,00=1480,00 грн. |
|
|
|
Додаток до диплому європейського зразка |
Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2025 році складає 112,00 грн. 370*112,00=41440,00 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 64,00 грн. 370*64,00=23680,00 грн. |
|
|
|
Бланк |
Вартість бланків у 2025 році складає 8,20 грн. 4500*8,20=36900,00 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
147160,00 грн. |
|
У зв’язку з фінансуванням очікувану вартість закупівлі визначаємо за середньою ціною |
(173593+163400+147160)/3=161384,33 грн. |
||
8.Процедура закупівлі:
Відкриті торги з особливостями.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 485
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Криворізький державний педагогічний університет; пр. Університетський, 54, м. Кривий Ріг 50086; код за ЄДРПОУ – 40787802;
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з проведення акредитації освітньої програми за спеціальністю: – 242 Туризм і рекреація, Рівень вищої освіти - Магістр, Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО та її назва: 64198 "Туризм" за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-17-006173-a .
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері акредитації освітніх програм. Акредитація освітніх програм проводиться у відповідності до норм чинного законодавства, включаючи Закон України “Про освіту” від 05.09.2017 № 2145-VIII та “Про вищу освіту” від 01.07.2014 № 1556-VII, Постанова Кабінету Міністрів України “про ліцензування освітніх послуг” від 29.08.2003 р. № 1380, Наказ Міністерства освіти і науки України від 11.07.2019р. №977 “Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти”, Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.05.2016р. №498 “Про деякі питання проведення акредитації напрямків підготовки, спеціальностей” тощо. Відповідно до ст. 17 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII та п.1 Статуту Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (далі — НАЗЯВО), є повністю діючим колегіальним, уповноваженим на реалізацію державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти. Відповідно ч.6 п. 1, ст. 18 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014р. №1556-VII , НАЗЯВО проводить акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. НАЗЯВО під час реалізації державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти взаємодії з Кабінетом Міністрів України, Міністерством освіти і науки України, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Національною академією наук України та Національними галузевими академіями наук, органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями, підприємствами, установами та організаціями, науковими установами і закладами вищої освіти зарубіжних країн, а також міжнародними організаціями в галузі вищої освіти, та наділене виключним правом надання послуг з акредитації освітніх програм в Україні.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2025 рік Криворізького державного педагогічного університету за КПКВ 2201160 “підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз ” становить 87812,00 грн. (вісімдесят сім тисяч вісімсот дванадцять грн. 00 коп.) без ПДВ.
Вартість однієї освітньої програми, відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 15.05.2024 р. № 686, наданого НАЗЯВО на момент проведення закупівлі.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 87812,00 грн. без ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувану вартість розраховано на підставі розрахунку ціни Договору-вартості надання послуг. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 за методом цін відповідних закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 504
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» (зі змінами та доповненнями) надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Студентські квитки державного зразка за код ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту.
3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-17-010680-a
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно:
-до вимог, що встановлено наказом Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.12.2013 за № 2245/24777. Загальний механізм замовлення, видачі, обліку та обігу студентських квитків державного зразка визначено Положенням «Про студентські квитки (учнівські) квитки державного зразка (затверджене наказом МОН України від 25.10.2013 року №1474 та наказом МОН України від 25.04.2018 року №434);
-до вимог, що встановлено відповідно до пункту 8 частини першої статті 13 Закону України «Про вищу освіту», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки;
-персоналізація даних виконується згідно Наказу Міністерства освіти і науки України за №525 від 12.05.2015 року зі змінами і доповненнями.
Технічні та якісні характеристики закупівлі викладені у додатку до тендерної документації.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВ 2201160 відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі:
92008,00 грн. (дев’яносто дві тисячі вісім грн. 00 коп.) з ПДВ за 620 шт.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки від 12.09.2025 року
Розрахунок очікуваної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових)пропозицій від постачальників:
|
№ з/п |
Організація |
Найменування |
Цінова пропозиція |
|
1 |
ПрАТ “Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій” |
Виготовлення студентських квитків державного зразка |
Вартість студентського квитка на 2025-2026 навчальний рік складає 156,00 грн. 620*156,00=96720,00грн |
|
2 |
ТОВ “Науково-виробниче підприємство “Обласний Дніпропетровський Центр Прикладних Інформаційних Технологій” |
Виготовлення студентських квитків державного зразка |
Вартість студентського квитка на 2025-2026 навчальний рік складає 150 грн. 620*150,00=93000,00грн. |
|
3 |
ДП “ПОЛІГРАФІЧНИЙ КОМБІНАТ “ЗОРЯ” |
Виготовлення студентських квитків державного зразка |
Вартість студентського квитка на 2025-2026 навчальний рік складає 139 грн. 20 коп. 620*139,20=86304,00грн. |
|
У зв’язку з фінансуванням очікувану вартість закупівлі визначаємо за середньою ціною |
(96720+93000+86304)/3= 92008,00 грн. |
||
8.Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 539
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ КОШТОРИСНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання кондиціонерів для покращення санітарно-гігієнічних умов праці за кодом: ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади.
3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-08-002722-a
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якісні та технічні характеристики заявленого Товару визначені з урахуванням наявних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.
Якість товару повинна повністю відповідати усім нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його призначенням.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Для забезпечення безперебійної роботи та належного функціонування Криворізького державного педагогічного університету, відповідно до службової записки № 311 від 09 червня 2025 року, виникла потреба в закупівлі кондиціонерів.
6. Вартість предмета закупівлі:
З трьох комерційних пропозицій, найбільш економічно вигідною є пропозиція ФОП Биченко Олександр Якович, яка становить 99999,00 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.) без ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та відповідно до службової записки від 09.06.2025 року.
Розрахунок найбільш вигідної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників:
|
№ з/п |
Організація |
Найменування |
Цінова пропозиція |
|
1 |
ФОП Биченко Олександр Якович |
Кондиціонер OSAKA STV-09 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С) |
Вартість кондиціонера у 2025 році складає 12999,75 грн. 4 шт.*12999,75 грн.=51999,00 грн. |
|
|
|
Кондиціонер OSAKA STV-12 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С) |
Вартість кондиціонера у 2025 році складає 16000,00 грн. 3 шт.*16000,00 грн.=48000 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
99999 грн. |
|
2 |
ФОП Кочмарова Ю.А. |
Кондиціонер OSAKA STV-09 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С) |
Вартість кондиціонера у 2025 році складає 14000,00 грн. 4 шт.*14000,00 грн.=56000,00 грн. |
|
|
|
Кондиціонер OSAKA STV-12 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С) |
Вартість кондиціонера у 2025 році складає 16500,00 грн. 3 шт.*16500,00 грн.=49500,00 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
105500,00 грн. |
|
3 |
ФОП Юрчишин Тарас Романович |
Кондиціонер OSAKA STV-09 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С) |
Вартість кондиціонера у 2025 році складає 15000,00 грн. 4 шт.*15000,00 грн.=60000,00 грн. |
|
|
|
Кондиціонер OSAKA STV-12 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С) |
Вартість кондиціонера у 2025 році складає 17000,0 грн. 3 шт.*17000,00 грн.=51000,00 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
111000,00 грн. |
|
Найвигідніша вартість закупівлі складає |
99999,00 грн. |
||
8.Процедура закупівлі:
Закупівля без використання електронної системи.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 673
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ КОШТОРИСНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання лічильника теплової енергії за кодом ДК 021:2015 38550000-5 Лічильники.
3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-01-010878-a
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якісні та технічні характеристики заявленого Товару визначені з урахуванням наявних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.
Якість товару повинна повністю відповідати усім нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його призначенням.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Для забезпечення безперебійної роботи та належного функціонування Криворізького державного педагогічного університету, відповідно до службової записки № 356 від 20 червня 2025 року, виникла потреба в закупівлі лічильника теплової енергії Qalcosonik E3 ду100.
6. Вартість предмета закупівлі:
З трьох комерційних пропозицій, найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ "НВП Екон", яка становить 64464,00 грн. (шістдесят чотири тисячі чотириста шістдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та відповідно до службової записки від 20.06.2025 року.
Розрахунок найбільш вигідної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників:
|
№ з/п |
Організація |
Найменування |
Цінова пропозиція |
|
1 |
ТОВ “ВКФ-СКАРБ” |
Теплолічильник Qalcosonik E3 ду100 |
Вартість лічильника у 2025 році складає 67800 грн. 1 шт.*67800 грн.=67800 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
67800 грн. |
|
2 |
ТОВ “КСК-Автоматизація” |
Теплолічильник Qalcosonik E3 ду100 |
Вартість лічильника у 2025 році складає 72000 грн. 1 шт.*72000 грн.=72000 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
72000 грн. |
|
3 |
ТОВ “НВП Екон” |
Теплолічильник Qalcosonik E3 ду100 |
Вартість лічильника у 2025 році складає 64464,00 грн. 1 шт.*64464 грн.=64464 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
64464 грн. |
|
Найвигідніша вартість закупівлі складає |
64464,00 грн. |
||
8.Процедура закупівлі:
Закупівля без використання електронної системи.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 687
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Документи про вищу освіту з копією: дипломи бакалавра, магістра з копією, дублікати дипломів бакалавра, магістра, спеціаліста з копією; додаток до диплома європейського зразка з копією, дублікат додатка до диплома європейського зразка з копією, бланк додатка до диплома європейського зразка згідно класифікатора ДК 021:2015 код 22450000-9 Друкована продукція з елементами захист.
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-006983-a.
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно:
-до вимог, що встановлено наказом Міністерства освіти і науки України від 25.01.2021 № 102 «Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки» (зі змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2021 за № 122/35744.
-до вимог, що встановлено відповідно до пункту 8 частини першої статті 13 Закону України «Про вищу освіту», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки;
-персоналізація даних виконується згідно Наказу Міністерства освіти і науки України за №525 від 12.05.2015 року зі змінами і доповненнями.
Технічні та якісні характеристики закупівлі викладені у додатку до тендерної документації.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВ 2201160 відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі:
176 700,00 грн. (сто сімдесят шість тисяч сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки від 14.04.2025 року
Розрахунок очікуваної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових)пропозицій від постачальників:
|
№ з/п |
Організація |
Найменування |
Цінова пропозиція |
|
1 |
ФОП Жоботинський Олег Вікторович |
Диплом бакалавра |
Вартість Диплому магістра у 2025 році складає 121,00 грн. 500*121,00=60500 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 4,50 грн. 500*4,50=2250 грн. |
|
|
|
Додаток до диплому європейського зразка |
Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2025 році складає 116,00 грн. 500*116,00=58000 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 72,00 грн. 500*72,00=36000 грн. |
|
|
|
Бланк |
Вартість бланків у 2025 році складає 8,75 грн. 4000*8,75=35000 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
191750 грн. |
|
2 |
ФОП Денисова Діана Миколаївна |
Диплом бакалавра |
Вартість Диплому магістра у 2025 році складає 110,00 грн. 500*110,00=55000 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 4,40 грн. 500*4,40=2200 грн. |
|
|
|
Додаток до диплому європейського зразка |
Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2025 році складає 109,00 грн. 500*109,00=54500 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 70,40 грн. 500*70,40=35200 грн. |
|
|
|
Бланк |
Вартість бланків у 2025 році складає 8,50 грн. 4000*8,50=34000 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
180900 грн. |
|
3 |
ФОП Маринченко Сергій Володимирович |
Диплом бакалавра |
Вартість Диплому магістра у 2025 році складає 104,50 грн. 500*104,50=52250 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 3,00 грн. 500*3,00=1500 грн. |
|
|
|
Додаток до диплому європейського зразка |
Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2025 році складає 103,40 грн. 500*103,40=51700 грн. |
|
|
|
Ксерокопія |
Вартість ксерокопії у 2025 році складає 48,00 грн. 500*48,00=24000 грн. |
|
|
|
Бланк |
Вартість бланків у 2025 році складає 7,00 грн. 4000*7,00=28000 грн. |
|
|
ВСЬОГО |
|
157450 грн. |
|
У зв’язку з фінансуванням очікувану вартість закупівлі визначаємо за середньою ціною |
(191750+180900+157450)/3=176700 грн |
||
8.Процедура закупівлі:
Відкриті торги з особливостями.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 757
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Криворізький державний педагогічний університет, 50086, м. Кривий Ріг, пр. Університетський, 54, 40787802, Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-002523-a
Розмір бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2025 рік Криворізького державного педагогічного університету за КПКВ 2201160 “підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз ” становить 86785 (вісімдесят шість тисяч сімсот вісімдесят п’ять) грн. 44 коп. з ПДВ.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- грудень 2025 р.
Підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до пункту 13 Особливостей — Відповідно до пп. 5 п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами й доповненнями) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до пп. 5 п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами й доповненнями) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. Підстави: Відповідно до п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.2018 № 1060 Державне підприємство “Інфоресурс”, належить до сфери управління розпорядника Єдиної державної електронної бази з питань освіти - Міністерства освіти і науки, визначено технічним адміністратором Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Технічний адміністратор Єдиної державної електронної бази з питань освіти здійснює заходи із створення, модернізації і супроводження програмного забезпечення Єдиної державної електронної бази з питань освіти, у тому числі її реєстрів, та інформаційно-пошукової системи доступу до її відкритих даних, їх технічного і технологічного забезпечення, збереження та захисту відомостей та даних, надання, тимчасового припинення (блокування) та анулювання доступу до цієї бази та її реєстрів, надання послуг у сфері їх функціонування, а також інші функції, визначені законодавством.
Положенням про Єдину державну електронну базу з питань освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 620 «Про затвердження Положення про Єдину державну електронну базу з питань освіти», встановлено, що технічний адміністратор Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі - ЄДЕБО) забезпечує, зокрема, організацію та підтримання доступу уповноважених суб’єктів до ЄДЕБО на підставі укладеного з ним договору.
Враховуючи вищенаведене, на ринку надання послуг за кодом 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних (Послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб’єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку, а також послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ) відсутня конкуренція, внаслідок чого, договір про закупівлю зазначених послуг може бути укладений лише з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФОРЕСУРС".
Неукладання договору з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФОРЕСУРС" може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зриву навчального процесу в цілому в НУБіП України. На підставі вищезазначеного, Національному університету біоресурсів і природокористування України необхідне) укласти договір з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФОРЕСУРС" на закупівлю 72320000-4 - Послуги, пов’язані з базами даних (Послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з „ метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб’єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку, а також послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ).
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 899
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб орендарів), ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, UA-2025-01-22-013676-a
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 23 320,90 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- березень 2025 р.
Відповідно до службової записки від 29.11.2024 р. існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.11.2024 р. сторінка 204 №168 (додається), застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 787
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб гуртожитків), ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, UA-2025-01-22-011784-a
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 850 595,00 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- березень 2025 р.
Відповідно до службової записки від 29.11.2024 р. існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.11.2024 р. сторінка 204 №168 (додається), застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 786
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб навчальних корпусів) ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, -2025-01-22-010863-a
Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 3 740 984.00 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».
Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- березень 2025 р.
Відповідно до службової записки від 29.11.2024 р. існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.11.2024 р. сторінка 204 №168 (додається), застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
- Автор: Фахівець з публічних закупівель
- Перегляди: 810










