|
Кафедра |
Назва вибіркової дисципліни |
Силабус |
|
Географії та методики навчання |
Географія населення |
|
|
Геоурбаністика |
||
|
Георуралістика |
||
|
Методологія географічної науки |
||
|
Основи наукових досліджень в географії |
||
|
Історія географічної науки |
||
|
Вступ до економічної і соціальної географії |
||
|
Теорія і методологія суспільної географії |
||
|
Парадигми сучасної географії |
||
|
Географія ґрунтів з основами ґрунтознавства |
||
|
Географія природно-ресурсного потенціалу |
||
|
Географія органічного світу та педосфери |
||
|
Географія антропогенних геосистем території України |
||
|
Географія культури |
||
|
Соціальна географія |
||
|
Етнологія з основами етнографії |
||
|
Географія глобалізаційних процесів |
||
|
Географічне країнознавство |
||
|
Географія транспорту |
||
|
Географія способу життя |
||
|
Географія сфери послуг |
||
|
Геоекологія |
||
|
Ландшафтна екологія |
||
|
Урбоекологія |
||
|
Біогеографія |
||
|
Географія Дніпропетровської області |
||
|
Географія Криворіжжя |
||
|
Географія небезпечних природних процесів довкілля |
||
|
Інформаційні системи та технології |
||
|
ГІС-технології |
||
|
Геоінформатика |
||
|
Туризму та економіки
|
Дозвіллєзнавство |
|
|
Активний туризм |
||
|
Екстремальний туризм |
||
|
Туристичні ресурси України |
||
|
Спортивне орієнтування |
||
|
Географія екскурсійного туризму |
||
|
Інклюзивний туризм |
||
|
Дитячий і молодіжний туризм |
||
|
Туристичне краєзнавство |
||
|
Спеціалізований туризм |
||
|
Самодіяльний туризм |
||
|
Організація туристичних подорожей |
||
|
Індустріальний туризм |
||
|
Військовий туризм |
||
|
Безпека в туризмі |
||
|
Креативні індустрії |
||
|
Ринок туристичних послуг |
||
|
Основи розробки сайтів |
||
|
Економіка і фінанси підприємства |
||
|
Гастротуризм |
||
|
Інтернет-маркетинг |
||
|
Бізнес-планування, організація і економіка |
||
|
Організація послуг харчування, обслуговування в готелях, кемпінгах, туристичних комплексах |
||
|
Спортивно-туристичні ресурси |
||
|
Оздоровчо-рекреаціний туризм |
||
|
Туристичні квести |
||
|
Екологічний туризм |
||
|
Історії |
Історія країн Азії та Африки в середньовіччя |
|
|
Історія української культури |
||
|
Історична географія України |
||
|
Римське право |
||
|
Історія правових та політичних вчень |
||
|
Основи адміністративного права |
||
|
Історія європейської матеріальної цивілізації ХV-XVIII ст. |
||
|
Історія країн Центрально-Східної Європи |
||
|
Історія молодіжних рухів та організацій в Україні ХІХ-ХХІ ст. |
||
|
Кримінальне право України |
||
|
Основи кримінально-правової політики України |
||
|
Економічна історія України |
||
|
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання історії в закладах освіти |
||
|
Історія Криворіжжя від давнини до сучасності |
||
|
Правове регулювання сімейних відносин |
||
|
Правові аспекти захисту прав дитини |
||
|
Сімейне право України |
||
|
Опозиційний рух в українській СРСР 1950-ті-80-ті рр. |
||
|
Історія Дніпропетровщини в шкільній історичній освіті |
||
|
Розвиток «Metaskills» у системі історичної освіти |
||
|
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання суспільствознавчих дисциплін у закладах освіти |
||
|
Інтелектуальна власність |
||
|
Онови права Євросоюзу |
||
|
Компаративний підхід в дослідженні та викладанні історії |
||
|
Захист України: основи керування БПЛА |
||
|
Застосування БПЛА в краєзнавчих та історичних дослідженнях |
||
|
Етнографія України |
||
|
Філософії |
Фундаментальні ідеї Заходу |
|
|
Соціальна та політична філософія |
||
|
Естетика |
||
|
Соціології та масових комунікацій |
Актуальні проблеми сучасного українського суспільства |
|
|
Політичний імідж країн світу у сучасному медіапросторі |
||
|
GR-менеджмент і політичні технології |
||
|
Засоби масової комунікації та медіавиробництво |
||
|
Соціальні комунікації та інформація |
||
|
Історія реклами та PR |
||
|
Основи теорії тексту і твору |
||
|
Основи публічних комунікацій |
||
|
Основи літературної творчості |
||
|
Медіапсихологія |
||
|
Соціологія малих груп |
||
|
Медіа та суспільні комунікації |
||
|
Сучасні комунікативні практики |
||
|
Соціологія публічного управління |
||
|
Інформаційний консалтинг |
||
|
Соціологія підприємництва |
||
|
Соціологія споживання |
||
|
Соціологія праці та зайнятості |
||
|
Соціологія культури |
||
|
Соціологія молоді |
||
|
Соціологія гендеру |
||
|
Контент-аналіз |
||
|
Дискус-аналіз |
||
|
Соціологічний аналіз документів |
||
|
Медіаосвіта і медіакультура |
||
|
Жанрова журналістика |
||
|
Публіцистика |
||
|
Теорія масової культури |
||
|
Основи міжкультурної комунікації |
||
|
Інтеркультурне місто |
||
|
Організація PR-кампаній |
||
|
Політконсалтинг та виборчі технології |
||
|
Рекламний менеджмент |
||
|
Технології блогінгу |
||
|
Кризові комунікації |
||
|
Інтернет-технології в рекламі та PR |
||
|
Інформаційна політика та безпека |
||
|
Міжнародні відносини та медіакомунікації |
||
|
Соціальна проблематика в ЗМІ |
||
|
Маніпулятивні технології в соціальних комунікаціях |
||
|
Інформаційні війни |
||
|
Права людини та мас-медіа |
||
|
Математики та методики її навчання |
Олімпіадна математика |
|
|
Системи комп’ютерної математики |
||
|
Теорія множин |
||
|
Додаткові розділи алгебри |
||
|
Додаткові розділи геометрії |
||
|
Диференціальна геометрії |
||
|
Конструктивна геометрія |
||
|
Диференціальні рівняння |
||
|
Елементи дискретної математики на базовому рівні середньої освіти |
||
|
Елементи комп’ютерного моделювання для навчання математики |
||
|
Комплексний аналіз |
||
|
Математичні основи криптографії |
||
|
Математичні основи машинного навчання |
||
|
Історія математики |
||
|
Історія математичної освіти |
||
|
Графи в задачах математичних олімпіад |
||
|
Додаткові розділи математичного аналізу |
||
|
Статистичне опрацювання результатів педагогічних досліджень |
||
|
Математичні основи квантової інформатики |
||
|
Ряди та функції комплексної змінної |
||
|
Фізики та методики її навчання
|
Загальна фізика |
|
|
Теоретична механіка |
||
|
Математичні методи фізики |
||
|
Прикладна астрономія |
||
|
Сучасні астрономічні дослідження |
||
|
Історія розвитку астрономії |
||
|
Електроніка та мікропроцесорна техніка |
||
|
Схемотехніка цифрових та аналогових пристроїв |
||
|
Напівпровідникові прилади |
||
|
Фізика складних мереж |
||
|
Олімпіадні задачі з фізики |
||
|
Евристичні методи розв’язування фізичних задач |
||
|
Еконофізика |
||
|
Фізика твердого тіла |
||
|
Фізика напівпровідників |
||
|
Твердотільна електроніка |
||
|
Історія фізики |
||
|
Історія фізичних відкриттів |
||
|
Історія становлення фізичних шкіл в Україні |
||
|
Комп’ютерний практикум з квантової механіки |
||
|
Сучасні обчислювальні методи у фізиці |
||
|
Комп’ютерне моделювання фізичних процесів у наноструктурах |
||
|
Електротехніка |
||
|
Радіотехніка |
||
|
Пристрої твердотільної електроніки |
||
|
Напівпровідникова електроніка та елементи автоматики |
||
|
Загальна електротехніка |
||
|
Схемотехніка цифрових та аналогових пристроїв |
||
|
Інформатики та прикладної математики |
Візуальне програмування мобільних за стосунків |
|
|
Методика пропедевтичного навчання інформатики |
||
|
Інформатика в основній школі |
||
|
Олімпіадна інформатика |
||
|
Методика інклюзивного навчання інформатики |
||
|
Середовища навчання програмування |
||
|
Програмування мікроконтролерів |
||
|
Методика навчання інформатики у профільній школі |
||
|
Штучний інтелект в освіті |
||
|
Машинне навчання |
||
|
Видавничі системи |
||
|
Логічне програмування |
||
|
Програмування офісних додатків |
||
|
Програмування мобільних застосунків |
||
|
Інформатика в основній школі: інформаційні технології |
||
|
Веб-дизайн |
||
|
Системи контролю версій |
||
|
Система комп’ютерної математики |
||
|
Методика навчання інформатики у початковій школі |
||
|
Інформатика в основній школі: програмування |
||
|
Основи функціонального програмування |
||
|
Програмування на Java |
||
|
Олімпіадна інформатика: інформаційні технології |
||
|
Основи Інтернету речей |
||
|
Хмарні технології |
||
|
Олімпіадна інформатика: програмування |
||
|
Доповнена реальність у веб |
||
|
Програмування мобільних пристроїв |
||
|
Сучасні веб-фреймворки |
||
|
Основи комп’ютерної графіки |
||
|
Апаратно-програмне забезпечення інформаційних систем |
||
|
Інтернет-технології |
||
|
Видавничі системи |
||
|
Мультимедіа |
||
|
Основи веб-розробки |
||
|
Візуальне програмування |
||
|
Конкурсна інформатика |
||
|
Практичної психології |
Логопсихологія |
|
|
Психологія віктимної особистості |
||
|
Теорія і практика роботи з обдарованими дітьми |
||
|
Нейропсихологія |
||
|
Порівняльна психологія |
||
|
Геронтопсихологія |
||
|
Технології розвитку критичного мислення в освітньому процесі |
||
|
Техніки відновлення ресурсів психіки |
||
|
Психологічні особливості раннього дитячого аутизму |
||
|
Сучасні психологічні практики у роботі з ПТРС |
||
|
Профілактика та корекція відхилень у поведінці |
||
|
Трансформація особистісних переконань і саморозвиток |
||
|
Основи психосинтезу |
||
|
Практикум: телефон довіри |
||
|
Тілесноорієнтовна психологічна корекції |
||
|
Активне соціально-психологічне навчання |
||
|
Психологія лідерства |
||
|
Ігротерапія |
||
|
Етнопсихологія |
||
|
Соціальна психологія |
||
|
Психологія сім’ї |
||
|
Експериментальна психологія |
||
|
Диференційна психологія |
||
|
Психологічна служба в системі інклюзивної освіти |
||
|
Резил’єнтність в освіті |
||
|
Основи профорієнтації та профдобору |
||
|
Психолого-педагогічна супервізія фахівців команди супроводу інклюзивної освіти |
||
|
Самопроєктування особистості |
||
|
Стресостійкість особистості |
||
|
Психотерапія та консультування дисфункціональних сімей |
||
|
Психокорекція девіантної поведінки |
||
|
Початкової освіти |
Практикум із соціально-емоційного та етичного навчання молодших школярів |
|
|
Мистецтво аналізу художнього твору |
||
|
Казкотерапія в умовах війни |
||
|
Теорія і практика інклюзивної освіти |
||
|
Організація роботи асистента вчителя |
||
|
Основи педагогічної анімації |
||
|
Сучасні підходи до формування графічних навичок молодших школярів |
||
|
Комунікація через мистецтво |
||
|
Культура формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
||
|
Теорія і практика формувального та підсумкового оцінювання |
||
|
Організація ефективного спілкування молодших школярів |
||
|
Педагогічний менеджмент |
||
|
Нові прикладні техніки та технології, LEGO-технології в НУШ |
||
|
Стратегії взаємодії з батьками здобувачів освіти |
||
|
Теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
||
|
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
Самовиховання і саморегулювання особистості |
|
|
Сексуальна просвіта |
||
|
Полікультурна освіта і виховання |
||
|
Спеціалізовані служби в соціальній сфері |
||
|
Практикум з організації адміністративної роботи в соціальній сфері |
||
|
Основи демографії |
||
|
Основи сценарної роботи соціального педагога |
||
|
Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля |
||
|
Рекламно-інформаційні технології |
||
|
Інноваційні моделі надання соціальних послуг |
||
|
Людина у сучасному соціумі |
||
|
Недержавний сектор у соціальній сфері |
||
|
Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
||
|
Організація дозвілля молоді |
||
|
Соціальна геронтологія |
||
|
Соціально-молодіжна політика та методика роботи з дитячими і молодіжними організаціями |
||
|
Міжособистісне спілкування |
||
|
Соціальна робота з ВПО |
||
|
Менеджмент соціально-педагогічної роботи |
||
|
Соціально-педагогічна профілактика насильства щодо дітей |
||
|
Основи соціальної реабілітації та соціальної терапії |
||
|
Документообіг соціального педагога |
||
|
Методика організації тренінгів |
||
|
Основи профорієнтаційної роботи |
||
|
Основи професійної творчості в соціальній сфері |
||
|
Соціально-педагогічна профілактика делінквентної поведінки |
||
|
Теорія та історія соціального виховання |
||
|
Зоології та методики викладання біології |
Анатомія, фізіологія, патологія дітей |
|
|
Анатомія та вікова фізіологія |
||
|
Фізіологія (ВНД та вікова) з основами генетики |
||
|
Основи загальної орнітології |
||
|
Основи прикладної ентомології |
||
|
Тваринний світ Криворіжжя |
||
|
Популяційна екологія |
||
|
Регіональна екологія |
||
|
Біогеографія |
||
|
Хімії та методики її навчання |
Основи наукових досліджень в хімії |
|
|
Техніка навчального хімічного експерименту |
||
|
Ужитковий експеримент і STEM-технології у навчанні хімії |
||
|
Комп’ютерна статистична обробка результатів хімічних експериментів |
||
|
Метрологія хімічних досліджень |
||
|
Програмні продукти для обробки результатів наукових досліджень |
||
|
Мультимедійні засоби в освіті і науці |
||
|
Комп’ютерне моделювання хімічних процесів |
||
|
ІКТ та моделювання в хімії |
||
|
Хімія у системі природничих наук |
||
|
Механізми органічних реакцій |
||
|
Комплексні сполуки |
||
|
Хімічна номенклатура |
||
|
Фізико-хімічні методи аналізу речовин |
||
|
Олімпіадні задачі з хімії |
||
|
Геохімічні особливості Криворіжжя |
||
|
Історія хімії |
||
|
Біоорганічна хімія з елементами біохімії |
||
|
Хімія високомолекулярних сполук |
||
|
Прикладні аспекти хімії |
||
|
Віртуалізація хімічного експерименту |
||
|
Методика складання та розв’язування хімічних задач |
||
|
Аналітична хімія |
||
|
Кількісні розрахунки в хімії |
||
|
Фізична і колоїдна хімія |
||
|
Хімічні та фізико-хімічні методи аналізу |
||
|
Ботаніки та екології |
Основи геоботаніки |
|
|
Фітоценологія |
||
|
Основи вчення про рослинний покрив |
||
|
Екологія людини та її здоров’я |
||
|
Основи екологічного термінознавства |
||
|
Біосферологія |
||
|
Хімічна екологія |
||
|
Біохімія рослин |
||
|
Молекулярна біологія |
||
|
Зелене будівництво та озеленення пришкільної ділянки |
||
|
Біоіндикація |
||
|
Фотоіндикація екологічних факторів |
||
|
Екологія рослин |
||
|
Агроекологія |
||
|
Географія рослин |
||
|
Біосферологія |
||
|
Глобалізація та екологічні проблеми |
||
|
Екологічна культура |
||
|
Лікарські рослини |
||
|
Екологічна ботаніка |
||
|
Рослинність Криворіжжя |
||
|
Рослинний світ України |
||
|
Меліорація та фіторекультивація |
||
|
Біоіндиксація |
||
|
Охорона природи |
||
|
Степове лісознавство |
||
|
Біорізноманіття та стратегія сталого розвитку |
||
|
Фітодизайн |
||
|
Декоративне квітництво |
||
|
Прикладна дендрологія |
||
|
Хімічна екологія |
||
|
Фізіологія та захист рослин |
||
|
Проблеми фундаментальної екології |
||
|
Фізичної культури та методики її викладання |
Підвищення спортивної майстерності (за видами спорту за вибором) |
|
|
Історія фізичної культури |
||
|
Історія олімпійського руху |
||
|
Олімпійська освіта і традиції фізичної культури в Україні |
||
|
Управління у сфері фізичної культури |
||
|
Організація спортивно-масової роботи |
||
|
Теорія і методика спорту |
||
|
Фізичне виховання з учнями спец.медгрупи |
||
|
Основи теорії здоров’я і здорового способу життя |
||
|
Адаптивна фізична культура |
||
|
Нові технології у фізичному вихованні |
||
|
Рекреаційні ігри |
||
|
Спортивні споруди в обладнання |
||
|
Види фізичної активності в НУШ |
||
|
Нова фізична культура: фітнес-йога |
||
|
Сучасні технології фізичного виховання в НУШ |
||
|
Сучасні фітнес технології |
||
|
Теорія та методика оздоровчого фітнесу |
||
|
Музично-ритмічне виховання |
||
|
Української мови |
Польська мова |
|
|
Латинська мова |
||
|
Історія української літературної мови |
||
|
Теорія і практика перекладу |
||
|
Основи рекламознавства |
||
|
Коректура |
||
|
Етнолінгвістика |
||
|
Ономастика |
||
|
Етимологія |
||
|
Типологія помилок |
||
|
Міжкультурна комунікація |
||
|
Мова і політична комунікація |
||
|
Практична стилістика |
||
|
Нові стандарти українського письма |
||
|
Лінгводидактичне термінознавство |
||
|
Української та зарубіжної літератури |
Мистецтво виразного слова |
|
|
Слов’янський міф в художній системі українського романтизму |
||
|
Стильові тенденції українського письменства епохи Просвітництва |
||
|
Сучасна зарубіжна література для дітей та юнацтва |
||
|
Літератури Сходу в шкільному вивчення |
||
|
Кібер-фольклор як маркер соціальних змін |
||
|
Література vs медіа: національний наратив |
||
|
Блогерство: літературна та візуальна складова |
||
|
Мережева література: як цифра стає буквою |
||
|
Література Криворіжжя в шкільному вивченні |
||
|
Бренд-сторінки в соціальних мережех |
||
|
Бренд-сторінки вчителя в соціальних мережах: вектори практичної реалізації |
Силабус | |
|
Український поетичний модернізм (ІІ половина ХХ століття) |
||
|
Національний зміст української літератури раннього модернізму |
||
|
Алгоритм створення навчальних презентацій |
||
|
Феміністичні інтерпретації в сучасній українській літературі |
||
|
Літературне краєзнавство |
||
|
Українські мистецькі течії і стилі в українській літературі ХХ століття |
||
|
Актуальні проблеми шевченкознавства |
||
|
Декоративно-прикладного мистецтва та дизайну |
Основи етнодизайну |
|
|
Естетична культура дизайнера |
||
|
Арт-дизайн |
||
|
Додрукова підготовка поліграфічних видань |
||
|
Фотосправа та фотографіка |
||
|
Композиція в рекламі |
||
|
Прототипування |
||
|
Сучасні поліграфічні технології |
||
|
Проєктування упаковки |
||
|
Брендинг |
||
|
Рекламна графіка |
||
|
Графічний дизайн користувацьких інтерфейсів |
||
|
Інноваційний дизайн |
||
|
Концептуальний дизайн |
||
|
Сайнс дизайн |
||
|
WEB-технології |
||
|
Ілюстрація |
||
|
Типографіка |
||
|
Графічний дизайн оточення |
||
|
Мультимедійний дизайн |
||
|
Анімація |
||
|
Матеріалознавство |
||
|
Текстильний дизайн |
||
|
Композиція костюма |
||
|
Прогонозування моди |
||
|
Комп'ютерне проєктування одягу |
||
|
Макетування |
||
|
Народні ремесла в декорі костюма |
||
|
Дизайн взуття |
||
|
Художнє моделювання костюма |
||
|
Фешин-ілюстрація |
||
|
Інноваційні технології в проєктуванні одягу |
||
|
Художнє оздоблення одягу |
||
|
Проєктування та виготовлення одягу |
||
|
Методика дизайн-проєктування колекцій |
||
|
Шрифт та основи дизайн-графіки |
||
|
Ергономіка |
||
|
Ландшафтний дизайн |
||
|
Комп’ютерне моделювання та САD технології |
||
|
Реконструктивно-реставраційне проєктування |
||
|
Концептуальне проєктування інтер’єрів і меблів |
||
|
Світловий дизайн міста та дизайн візуальних комунікацій |
||
|
Проєктування малих архітектурних форм в дизайні середовища |
||
|
Макетування і моделювання |
||
|
Основи виробничої майстерності |
||
|
Предметний дизайн |
||
|
Основи проєктування зовнішнього та внутрішнього предметного середовища |
||
|
Екологічний дизайн |
||
|
Конструювання об'єктів середовищного дизайна |
||
|
Універсальний дизайн |
||
|
Художньо-прикладна графіка |
||
|
Шрифтова графіка |
||
|
Ілюстративна графіка |
||
|
Художнє конструювання |
||
|
Основи формотворення |
||
|
Основи петриківського розпису |
||
|
Декоративні техніки |
||
|
Лялькарство |
||
|
Вишивка |
||
|
Різьблення по деревині |
||
|
Художня обробка природних матеріалів |
||
|
Образотворчого мистецтва
|
Фітодизайн |
|
|
Станкова графіка |
||
|
Техніки високого друку |
||
|
Техніки глибокого друку |
||
|
Академічний живопис |
||
|
Декоративний живопис |
||
|
Сучасні живописні техніки |
||
|
Академічний рисунок |
||
|
Сучасна графіка |
||
|
Техніки рисунку |
||
|
Спеціалізація в творчих майстернях |
||
|
Спеціалізація в образотворчому мистецтві |
||
|
Спеціалізація у декоративному мистецтві |
||
|
Цифрові технології в образотворчому мистецтві |
||
|
Цифрові технології у живописі |
||
|
Цифрові технології у графіці |
||
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
Теорія музики |
|
|
Оркестровий клас |
||
|
Інструментальний ансамбль |
||
|
Практикум роботи з оркестром |
||
|
Гармонія |
||
|
Аналіз музичних форм |
||
|
Акомпанемент та імпровізація |
||
|
Сучасні форми аранжування |
||
|
Основи композиції |
||
|
Мультимедійні технології у мистецькій освіті |
||
|
Видатні митці України |
||
|
Художня культура Дніпровського регіону |
||
|
Мистецтво Модерну |
||
|
Мистецтво Постмодерну |
||
|
Постановка концертних номерів |
||
|
Ансамбль |
||
| Дуетний танець | ||
|
Дуетно-сценічний танець |
||
|
Музично-хореографічний фольклор України |
||
|
Основи народознавства |
||
|
Українське хореографічне мистецтво |
||
|
Хореографія естрадно-театральних композицій |
||
|
Віртуозні рухи в хореографії |
||
|
Сценографія театрального танцю |
||
|
Художня культура |
||
|
Історія музичної культури |
||
|
Історія мистецтв |
||
|
Народний костюм і сценічне оформлення танцю |
||
|
Сценічний костюм та основи сценографії |
||
|
Етнографія українського танцю |
||
|
Мистецтво балетмейстера |
||
|
Сучасні інтерпретації в хореографії |
||
|
Фізіологія рухової активності |
||
|
Здоров’я в хореографії |
||
|
Імпровізація в хореографії |
||
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування
|
Основи постановки голосу |
|
|
Історія вокального мистецтва |
||
|
Охорона дитячого голосу |
||
|
Хорознавство |
||
|
Основи хорового письма |
||
|
Історія хорового мистецтва |
||
|
Практикум роботи з вокально-хоровими колективами |
||
|
Практикум роботи з вокальними ансамблями |
||
|
Основи читання хорових партитур |
||
|
Основи диригентської та вокальної культури |
||
|
Практичні основи вокально-диригентського виконавства |
||
|
Вокально-диригентський практикум |
||
|
Англійської мови з методикою викладання |
Практична граматика. Морфологія |
|
|
Практична фонетика |
||
|
Практичний курс з аудіювання англійської мови |
||
|
Граматика сучасної англійської мови |
||
|
Британська культура, історія, звичаї, національний характер |
||
|
Практикум з домашнього читання |
||
|
Практична граматика. Синтаксис |
||
|
Розмовний курс англійської мови (англійська мова в Британії, США, Канаді, Австралії, Новій Зеландії) |
||
|
Академічне публічне мовлення |
||
|
Література Англії |
||
|
Англійська мова в аспекті наукових досліджень |
||
|
Лінвокраїнознавство США |
||
|
Країнознавство. Канада, Австралія |
||
|
Англійська мова для соціальних комунікацій |
||
|
Дистанційні технології навчання англійської мови |
||
|
Перекладу та слов’янської філології |
Лінгвокраїнознавство країн другої мови (французька) |
|
|
Дитяча література і переклад |
||
|
Послідовний переклад в кіноверсіях англійської літератури |
||
|
Англійська мова в діловому спілкуванні |
||
|
Проблема перекладу науково-технічної літератури |
||
|
Основи перекладу художніх творів (перша мова) |
||
|
Машинний переклад |
||
|
Історія перекладу |
||
|
Соціокультурні аспекти перекладу |
||
|
Переклад з української мови на першу мову |
||
|
Основи редагування перекладів |
||
|
Основи реферування текстів |
||
|
Соціальна варіативність мови в аспекті перекладу |
||
|
Сертифікатна програма “Практичний курс другої мови (французька)” |
||
|
Підліткова зарубіжна література в умовах НУШ |
||
|
Викладання зарубіжної літератури в умовах Нової української школи |
||
|
Екофікшен у зарубіжній літературі |
||
|
Німецької мови і літератури з методикою викладання
|
Лінгвокраїнознавство країн другої мови (німецька) |
|
|
Сертифікатна програма “Практичний курс другої мови (німецька)” |
||
|
Практична граматика німецької мови |
||
|
Аудіювання |
||
|
Домашнє читання |
||
|
Практична фонетика німецької мови |
||
|
Німецька граматика інтерактивно |
||
|
Мовний етикет |
||
|
Комунікативна граматика німецької мови |
||
|
Креативне спілкування німецькою |
||
|
Аналітичне читання |
||
|
Актуальні тенденції розвитку лексико-граматичної системи німецької мови |
||
|
Лінгвокраїнознавство |
||
|
Література країн першої мови |
||
|
Порівняльна граматика першої та української мов |
||
|
Тестування за фахом |
||
|
Наукова робота : види та вимоги до написання |
||
|
Практика перекладу |
||
|
Новітня література німецькомовних країн |
||
|
Порівняльна фразеологія німецької та української мов |
||
|
Англійської філології |
Лінгвокраїнознавство країн першої мови |
|
|
Лінгвокраїнознавство (Великобританія) |
||
|
Проблеми морфології в граматиці сучасної англійської мови (поглиблений курс) |
||
|
Функціональний підхід у вивченні фонетики англійської мови (поглиблений курс) |
||
|
Лінгвокраїнознавство (англомовні країни) |
||
|
Аудіювання з англійської мови (рівень В2) |
||
|
Основи академічного письма з англійської мови |
||
|
Основи академічного читання з англійської мови |
||
|
Бізнес-англійська |
||
|
Мовна особистість в полікультурному соціумі |
||
|
Комунікативна граматика |
||
|
Теоретична фонетика |
||
|
Лінгвокраїнознавство |
||
|
Теоретична граматика |
||
|
Сучасні тенденції в граматиці (морфологія) |
||
|
Лінгвокраїнознавство англомовних країн |
||
|
Теоретичні аспекти англійської мови |
||
|
Сучасні тенденції в граматиці (синтаксис) |
||
|
Англійська мова для міжнародного спілкування |
||
|
Порівняльна лексикологія |
||
|
Ділова англійська мова |
||
|
Англофонна література |
||
|
Технологічної та професійної освіти |
Автомобіль, паливо та ПЗМ |
|
|
Правила дорожнього руху |
||
|
Історія автомобільної техніки |
||
|
Технічний малюнок |
||
|
Технологічний практикум |
||
|
Практикум електромонтажних робіт |
||
|
Художні промисли та ремесла України |
||
|
Технічне моделювання та конструювання |
||
|
Автомобільний практикум |
||
|
Практикум з художньої обробки матеріалів |
||
|
Дизайн одягу та аксесуарів |
||
|
Спеціальний малюнок та основи композиції |
||
|
Професійна етика та імідж викладача |
||
|
Конструювання засобами комп’ютерної графіки |
||
|
Обладнання і матеріали швейного виробництва |
||
|
Мистецтво кулінарії |
||
|
Основи харчових технологій |
||
|
Методика педагогічної взаємодії |
||
|
Основи діагностики транспортних засобів |
||
|
Основи слюсарно-ремонтних робіт |
||
|
Діагностика автомобіля |
||
|
Основи конструкторської графіки |
||
|
Системи автоматизованого проєктування |
||
|
Організація автосервісу |
||
|
Організація підприємницької діяльності на транспорті |
||
|
Функціонування транспортного сектору в умовах надзвичайних ситуацій та воєнного стану |
||
|
Безпека керування |
||
|
Транспортна політика ЄС |
||
|
Логістичне обслуговування |
||
|
Товарознавство в логістиці |
||
|
Сучасні тенденції розвитку конструкцій автомобілів |
||
|
Основи транспортних технологій |
||
|
САПР машин і транспортних засобів |
||
|
Історія розвитку автомобільної техніки |
||
|
Автомобіль |
||
|
Експлуатація та ремонт автомобіля |
||
|
Логістика транспортних систем |
||
|
Інформаційні системи і технології в логістиці |
||
|
Складська логістика та управління запасами |
||
|
Інтелектуальні системи управління транспортом |
||
|
Інновації у громадському транспорті |
||
|
Сучасний електричний транспорт |
||
|
Технологічне обладнання для ремонту і обслуговування автомобілів |
||
|
Устаткування станцій технічного обслуговування |
||
|
Діагностичне обладнання для ремонту |
||
|
AC/DC двигуни в електромобілях |
||
|
Технічне обслуговування електромобілів |
||
|
Сучасні тенденції в автомобілебудуванні |
||
|
Виробництво автомобілів в Україні |
||
|
Акумуляторні батареї електромобілів. Типи конекторів |
||
|
Електричні аеромобілі. Перспективи повітряного транспорту |
||
|
Дошкільної і спеціальної освіти
|
Ігри в логопедичній роботі |
|
|
Логоритміка |
||
|
Логопедичний масаж |
||
|
Діагностика мовних порушень у дітей з ООП |
||
|
Постановка звуків у вимові дітей |
||
|
Комплексний підхід до діагностики і корекції мовленнєвих порушень |
||
|
Системна допомога дітям раннього та дошкільного віку з РАС |
||
|
Організація дозвілля дітей з порушенням психофізичного розвитку |
||
|
Соціальне становлення дітей дошкільного віку з РАС |
||
|
Логопедичні ігри та вправи для розвитку мовлення у дітей з розладами аутистичного спектру |
||
|
Логопедична робота з дітьми-білінгвами |
||
|
Корекційно-логопедична робота з ліворукими дітьми |
||
|
Підготовка до школи дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
||
|
Інноваційні технології в роботі з дітьми з мовленнєвими та інтелектуальними порушеннями |
||
|
Основи соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями |
||
|
Ізотерапія в психолого-педагогічній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами |
||
|
Інформаційно-комунікаційні технології в спеціальній освіті |
||
|
Основи роботехніки для дітей з особливими освітніми потребами |
||
|
Організація та планування логопедичної роботи |
||
|
Основи сенсорного розвитку дітей з порушеннями мовлення |
||
|
Технології запуску мовлення у дітей з мовленнєвими порушеннями |
||
|
Організація роботи інклюзивних центрів |
||
|
Педагогічні технології інклюзивної освіти |
||
|
Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі |
||
|
Організація логопедичної допомоги в умовах спеціального та інклюзивного навчання |
||
|
Логопсихологія |
||
|
Основи соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями |
||
|
Діагностика мовленнєвих порушень |
||
|
Відновлювальне навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
||
|
Відновлення мовленнєвої функції при афазії |
||
|
Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів |
||
|
Формування інтересу для читання у дітей дошкільного віку |
||
|
Література іноземної мови для дітей дошкільного віку |
||
|
Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті |
||
|
Формування толерантності в дітей дошкільного віку у інклюзивному середовищі |
||
|
Організація художньо-мовленнєвої діяльності дітей |
||
|
Організаційно-педагогічні засади опіки над дітьми дошкільного віку |
||
|
Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями |
||
|
Методика організації ігрової діяльності та проведення свят в ЗДО |
||
|
Комп’ютерні технології в роботі з дітьми дошкільного віку |
||
|
Сучасні LEGO-технології в дошкільній освіті |
||
|
Технології дизайн-діяльності для дітей раннього і дошкільного віку |
||
|
Соціально-комунікативна діяльність дітей дошкільного віку |
||
|
Формування соціокультурної компетентності старших дошкільників |
||
|
Полікультурне виховання в сучасній дошкільній освіті |
||
|
Основи інклюзивної освіти в ЗДО |
||
|
Інноваційні освітні технології у мовленнєвій та логіко-математичній діяльності дітей дошкільного віку |
||
|
Сучасні інформаційні технології та медіаосвіта |
||
|
Використання соціальних мереж у роботі з батьками |
||
|
Супровід родин дітей з особливим освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі дошкільного закладу |
||
|
Практикум з Монтесорі педагогіки |
||
|
Сенсорно-пізнавальний простір інклюзивного навчання дітей з ООП |
||
|
Пропедевтика логопедичних порушень дітей дошкільного віку |
||
|
Кінезіологічні вправи для дітей з особливими освітніми потребами |
||
|
Мовленнєві ігри та вправи для дітей з ООП |
||
|
Культура мовлення та виразне читання |
||
|
Методичні підходи в організації педагогічної діяльності асистента вихователя |
||
|
Адаптивна фізична культура для дітей з ООП |
||
|
Організація дозвілля дітей з ООП |
||
|
Основні напрями та принципи організації інклюзивної освіти за кордоном |










