Кафедра |
Назва вибіркової дисципліни |
Силабус |
Географії та методики навчання |
Географія населення |
|
Геоурбаністика |
||
Георуралістика |
||
Методологія географічної науки |
||
Основи наукових досліджень в географії |
||
Історія географічної науки |
||
Вступ до економічної і соціальної географії |
||
Теорія і методологія суспільної географії |
||
Парадигми сучасної географії |
||
Географія ґрунтів з основами ґрунтознавства |
||
Географія природно-ресурсного потенціалу |
||
Географія органічного світу та педосфери |
||
Географія антропогенних геосистем території України |
||
Географія культури |
||
Соціальна географія |
||
Етнологія з основами етнографії |
||
Географія глобалізаційних процесів |
||
Географічне країнознавство |
||
Географія транспорту |
||
Географія способу життя |
||
Географія сфери послуг |
||
Геоекологія |
||
Ландшафтна екологія |
||
Урбоекологія |
||
Біогеографія |
||
Географія Дніпропетровської області |
||
Географія Криворіжжя |
||
Географія небезпечних природних процесів довкілля |
||
Інформаційні системи та технології |
||
ГІС-технології |
||
Геоінформатика |
||
Туризму та економіки
|
Дозвіллєзнавство |
|
Активний туризм |
||
Екстремальний туризм |
||
Туристичні ресурси України |
||
Спортивне орієнтування |
||
Географія екскурсійного туризму |
||
Інклюзивний туризм |
||
Дитячий і молодіжний туризм |
||
Туристичне краєзнавство |
||
Спеціалізований туризм |
||
Самодіяльний туризм |
||
Організація туристичних подорожей |
||
Індустріальний туризм |
||
Військовий туризм |
||
Безпека в туризмі |
||
Креативні індустрії |
||
Ринок туристичних послуг |
||
Основи розробки сайтів |
||
Економіка і фінанси підприємства |
||
Гастротуризм |
||
Інтернет-маркетинг |
||
Бізнес-планування, організація і економіка |
||
Організація послуг харчування, обслуговування в готелях, кемпінгах, туристичних комплексах |
||
Спортивно-туристичні ресурси |
||
Оздоровчо-рекреаціний туризм |
||
Туристичні квести |
||
Екологічний туризм |
||
Історії |
Історія країн Азії та Африки в середньовіччя |
|
Історія української культури |
||
Історична географія України |
||
Римське право |
||
Історія правових та політичних вчень |
||
Основи адміністративного права |
||
Історія європейської матеріальної цивілізації ХV-XIII ст. |
||
Історія країн Центрально-Східної Європи |
||
Історія молодіжних рухів та організацій в Україні ХІХ-ХХІ ст. |
||
Кримінальне право України |
||
Основи кримінально-правової політики України |
||
Економічна історія України |
||
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання історії в закладах освіти |
||
Історія Криворіжжя від давнини до сучасності |
||
Правове регулювання сімейних відносин |
||
Правові аспекти захисту прав дитини |
||
Сімейне право України |
||
Опозиційний рух в українській СРСР 1950-ті-80-ті рр. |
||
Історія Дніпропетровщини в шкільній історичній освіті |
||
Розвиток «Metaskills» у системі історичної освіти |
||
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання суспільствознавчих дисциплін у закладах освіти |
||
Інтелектуальна власність |
||
Онови права Євросоюзу |
||
Компаративний підхід в дослідженні та викладанні історії |
||
Захист України: основи керування БПЛА |
||
Застосування БПЛА в краєзнавчих та історичних дослідженнях |
||
Етнографія України |
||
Філософії |
Фундаментальні ідеї Заходу |
|
Соціальна та політична філософія |
||
Естетика |
||
Соціології та масових комунікацій |
Актуальні проблеми сучасного українського суспільства |
|
Політичний імідж країн світу у сучасному медіапросторі |
||
GR-менеджмент і політичні технології |
||
Засоби масової комунікації та медіавиробництво |
||
Соціальні комунікації та інформація |
||
Історія реклами та PR |
||
Основи теорії тексту і твору |
||
Основи публічних комунікацій |
||
Основи літературної творчості |
||
Медіапсихологія |
||
Соціологія малих груп |
||
Медіа та суспільні комунікації |
||
Сучасні комунікативні практики |
||
Соціологія публічного управління |
||
Інформаційний консалтинг |
||
Соціологія підприємництва |
||
Соціологія споживання |
||
Соціологія праці та зайнятості |
||
Соціологія культури |
||
Соціологія молоді |
||
Соціологія гендеру |
||
Контент-аналіз |
||
Дискус-аналіз |
||
Соціологічний аналіз документів |
||
Медіаосвіта і медіакультура |
||
Жанрова журналістика |
||
Публіцистика |
||
Теорія масової культури |
||
Основи міжкультурної комунікації |
||
Інтеркультурне місто |
||
Організація PR-кампаній |
||
Політконсалтинг та виборчі технології |
||
Рекламний менеджмент |
||
Технології блогінгу |
||
Кризові комунікації |
||
Інтернет-технології в рекламі та PR |
||
Інформаційна політика та безпека |
||
Міжнародні відносини та медіакомунікації |
||
Соціальна проблематика в ЗМІ |
||
Маніпулятивні технології в соціальних комунікаціях |
||
Інформаційні війни |
||
Права людини та мас-медіа |
||
Математики та методики її навчання |
Олімпіадна математика |
|
Системи комп’ютерної математики |
||
Теорія множин |
||
Додаткові розділи алгебри |
||
Додаткові розділи геометрії |
||
Диференціальна геометрії |
||
Конструктивна геометрія |
||
Диференціальні рівняння |
||
Елементи дискретної математики на базовому рівні середньої освіти |
||
Елементи комп’ютерного моделювання для навчання математики |
||
Комплексний аналіз |
||
Математичні основи криптографії |
||
Математичні основи машинного навчання |
||
Історія математики |
||
Історія математичної освіти |
||
Графи в задачах математичних олімпіад |
||
Додаткові розділи математичного аналізу |
||
Статистичне опрацювання результатів педагогічних досліджень |
||
Математичні основи квантової інформатики |
||
Ряди та функції комплексної змінної |
||
Фізики та методики її навчання
|
Загальна фізика |
|
Теоретична механіка |
||
Математичні методи фізики |
||
Прикладна астрономія |
||
Сучасні астрономічні дослідження |
||
Історія розвитку астрономії |
||
Електроніка та мікропроцесорна техніка |
||
Схемотехніка цифрових та аналогових пристроїв |
||
Напівпровідникові прилади |
||
Фізика складних мереж |
||
Олімпіадні задачі з фізики |
||
Евристичні методи розв’язування фізичних задач |
||
Еконофізика |
||
Фізика твердого тіла |
||
Фізика напівпровідників |
||
Твердотільна електроніка |
||
Історія фізики |
||
Історія фізичних відкриттів |
||
Історія становлення фізичних шкіл в Україні |
||
Комп’ютерний практикум з квантової механіки |
||
Сучасні обчислювальні методи у фізиці |
||
Комп’ютерне моделювання фізичних процесів у наноструктурах |
||
Електротехніка |
||
Радіотехніка |
||
Пристрої твердотільної електроніки |
||
Напівпровідникова електроніка та елементи автоматики |
||
Загальна електротехніка |
||
Схемотехніка цифрових та аналогових пристроїв |
||
Інформатики та прикладної математики |
Візуальне програмування мобільних за стосунків |
|
Методика пропедевтичного навчання інформатики |
||
Інформатика в основній школі |
||
Олімпіадна інформатика |
||
Методика інклюзивного навчання інформатики |
||
Середовища навчання програмування |
||
Програмування мікроконтролерів |
||
Методика навчання інформатики у профільній школі |
||
Штучний інтелект в освіті |
||
Машинне навчання |
||
Видавничі системи |
||
Логічне програмування |
||
Програмування офісних додатків |
||
Програмування мобільних застосунків |
||
Інформатика в основній школі: інформаційні технології |
||
Веб-дизайн |
||
Системи контролю версій |
||
Система комп’ютерної математики |
||
Методика навчання інформатики у початковій школі |
||
Інформатика в основній школі: програмування |
||
Основи функціонального програмування |
||
Програмування на Java |
||
Олімпіадна інформатика: інформаційні технології |
||
Основи Інтернету речей |
||
Хмарні технології |
||
Олімпіадна інформатика: програмування |
||
Доповнена реальність у веб |
||
Програмування мобільних пристроїв |
||
Сучасні веб-фреймворки |
||
Основи комп’ютерної графіки |
||
Апаратно-програмне забезпечення інформаційних систем |
||
Інтернет-технології |
||
Видавничі системи |
||
Мультимедіа |
||
Основи веб-розробки |
||
Візуальне програмування |
||
Конкурсна інформатика |
||
Практичної психології |
Логопсихологія |
|
Психологія віктимної особистості |
||
Теорія і практика роботи з обдарованими дітьми |
||
Нейропсихологія |
||
Порівняльна психологія |
||
Геронтопсихологія |
||
Технології розвитку критичного мислення в освітньому процесі |
||
Техніки відновлення ресурсів психіки |
||
Психологічні особливості раннього дитячого аутизму |
||
Сучасні психологічні практики у роботі з ПТРС |
||
Профілактика та корекція відхилень у поведінці |
||
Трансформація особистісних переконань і саморозвиток |
||
Основи психосинтезу |
||
Практикум: телефон довіри |
||
Тілесноорієнтовна психологічна корекції |
||
Активне соціально-психологічне навчання |
||
Психологія лідерства |
||
Ігротерапія |
||
Етнопсихологія |
||
Соціальна психологія |
||
Психологія сім’ї |
||
Експериментальна психологія |
||
Диференційна психологія |
||
Психологічна служба в системі інклюзивної освіти |
||
Резил’єнтність в освіті |
||
Основи профорієнтації та профдобору |
||
Психолого-педагогічна супервізія фахівців команди супроводу інклюзивної освіти |
||
Самопроєктування особистості |
||
Стресостійкість особистості |
||
Психотерапія та консультування дисфункціональних сімей |
||
Психокорекція девіантної поведінки |
||
Початкової освіти |
Практикум із соціально-емоційного та етичного навчання молодших школярів |
|
Мистецтво аналізу художнього твору |
||
Казкотерапія в умовах війни |
||
Теорія і практика інклюзивної освіти |
||
Організація роботи асистента вчителя |
||
Основи педагогічної анімації |
||
Сучасні підходи до формування графічних навичок молодших школярів |
||
Комунікація через мистецтво |
||
Культура формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
||
Теорія і практика формувального та підсумкового оцінювання |
||
Організація ефективного спілкування молодших школярів |
||
Педагогічний менеджмент |
||
Нові прикладні техніки та технології, LEGO-технології в НУШ |
||
Стратегії взаємодії з батьками здобувачів освіти |
||
Теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
||
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
Самовиховання і саморегулювання особистості |
|
Сексуальна просвіта |
||
Полікультурна освіта і виховання |
||
Спеціалізовані служби в соціальній сфері |
||
Практикум з організації адміністративної роботи в соціальній сфері |
||
Основи демографії |
||
Основи сценарної роботи соціального педагога |
||
Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля |
||
Рекламно-інформаційні технології |
||
Інноваційні моделі надання соціальних послуг |
||
Людина у сучасному соціумі |
||
Недержавний сектор у соціальній сфері |
||
Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
||
Організація дозвілля молоді |
||
Соціальна геронтологія |
||
Соціально-молодіжна політика та методика роботи з дитячими і молодіжними організаціями |
||
Міжособистісне спілкування |
||
Соціальна робота з ВПО |
||
Менеджмент соціально-педагогічної роботи |
||
Соціально-педагогічна профілактика насильства щодо дітей |
||
Основи соціальної реабілітації та соціальної терапії |
||
Документообіг соціального педагога |
||
Методика організації тренінгів |
||
Основи профорієнтаційної роботи |
||
Основи професійної творчості в соціальній сфері |
||
Соціально-педагогічна профілактика делінквентної поведінки |
||
Теорія та історія соціального виховання |
||
Зоології та методики викладання біології |
Анатомія, фізіологія, патологія дітей |
|
Анатомія та вікова фізіологія |
||
Фізіологія (ВНД та вікова) з основами генетики |
||
Основи загальної орнітології |
||
Основи прикладної ентомології |
||
Тваринний світ Криворіжжя |
||
Популяційна екологія |
||
Регіональна екологія |
||
Біогеографія |
||
Хімії та методики її навчання |
Основи наукових досліджень в хімії |
|
Техніка навчального хімічного експерименту |
||
Ужитковий експеримент і STEM-технології у навчанні хімії |
||
Комп’ютерна статистична обробка результатів хімічних експериментів |
||
Метрологія хімічних досліджень |
||
Програмні продукти для обробки результатів наукових досліджень |
||
Мультимедійні засоби в освіті і науці |
||
Комп’ютерне моделювання хімічних процесів |
||
ІКТ та моделювання в хімії |
||
Хімія у системі природничих наук |
||
Механізми органічних реакцій |
||
Комплексні сполуки |
||
Хімічна номенклатура |
||
Фізико-хімічні методи аналізу речовин |
||
Олімпіадні задачі з хімії |
||
Геохімічні особливості Криворіжжя |
||
Історія хімії |
||
Біоорганічна хімія з елементами біохімії |
||
Хімія високомолекулярних сполук |
||
Прикладні аспекти хімії |
||
Віртуалізація хімічного експерименту |
||
Методика складання та розв’язування хімічних задач |
||
Аналітична хімія |
||
Кількісні розрахунки в хімії |
||
Фізична і колоїдна хімія |
||
Хімічні та фізико-хімічні методи аналізу |
||
Ботаніки та екології |
Основи геоботаніки |
|
Фітоценологія |
||
Основи вчення про рослинний покрив |
||
Екологія людини та її здоров’я |
||
Основи екологічного термінознавства |
||
Біосферологія |
||
Хімічна екологія |
||
Біохімія рослин |
||
Молекулярна біологія |
||
Зелене будівництво та озеленення пришкільної ділянки |
||
Біоіндикація |
||
Фотоіндикація екологічних факторів |
||
Екологія рослин |
||
Агроекологія |
||
Географія рослин |
||
Біосферологія |
||
Глобалізація та екологічні проблеми |
||
Екологічна культура |
||
Лікарські рослини |
||
Екологічна ботаніка |
||
Рослинність Криворіжжя |
||
Рослинний світ України |
||
Меліорація та фіторекультивація |
||
Біоіндиксація |
||
Охорона природи |
||
Степове лісознавство |
||
Біорізноманіття та стратегія сталого розвитку |
||
Фітодизайн |
||
Декоративне квітництво |
||
Прикладна дендрологія |
||
Хімічна екологія |
||
Фізіологія та захист рослин |
||
Проблеми фундаментальної екології |
||
Фізичної культури та методики її викладання |
Підвищення спортивної майстерності (за видами спорту за вибором) |
|
Історія фізичної культури |
||
Історія олімпійського руху |
||
Олімпійська освіта і традиції фізичної культури в Україні |
||
Управління у сфері фізичної культури |
||
Організація спортивно-масової роботи |
||
Теорія і методика спорту |
||
Фізичне виховання з учнями спец.медгрупи |
||
Основи теорії здоров’я і здорового способу життя |
||
Адаптивна фізична культура |
||
Нові технології у фізичному вихованні |
||
Рекреаційні ігри |
||
Спортивні споруди в обладнання |
||
Види фізичної активності в НУШ |
||
Нова фізична культура: фітнес-йога |
||
Сучасні технології фізичного виховання в НУШ |
||
Сучасні фітнес технології |
||
Теорія та методика оздоровчого фітнесу |
||
Музично-ритмічне виховання |
||
Української мови |
Польська мова |
|
Латинська мова |
||
Історія української літературної мови |
||
Теорія і практика перекладу |
||
Основи рекламознавства |
||
Коректура |
||
Етнолінгвістика |
||
Ономастика |
||
Етимологія |
||
Типологія помилок |
||
Міжкультурна комунікація |
||
Мова і політична комунікація |
||
Практична стилістика |
||
Нові стандарти українського письма |
||
Лінгводидактичне термінознавство |
||
Української та зарубіжної літератури |
Мистецтво виразного слова |
|
Слов’янський міф в художній системі українського романтизму |
||
Стильові тенденції українського письменства епохи Просвітництва |
||
Сучасна зарубіжна література для дітей та юнацтва |
||
Літератури Сходу в шкільному вивчення |
||
Кібер-фольклор як маркер соціальних змін |
||
Література vs медіа: національний наратив |
||
Блогерство: літературна та візуальна складова |
||
Мережева література: як цифра стає буквою |
||
Література Криворіжжя в шкільному вивченні |
||
Бренд-сторінки в соціальних мережех |
||
Бренд-сторінки вчителя в соціальних мережах: вектори практичної реалізації |
Силабус | |
Український поетичний модернізм (ІІ половина ХХ століття) |
||
Національний зміст української літератури раннього модернізму |
||
Алгоритм створення навчальних презентацій |
||
Феміністичні інтерпретації в сучасній українській літературі |
||
Літературне краєзнавство |
||
Українські мистецькі течії і стилі в українській літературі ХХ століття |
||
Актуальні проблеми шевченкознавства |
||
Декоративно-прикладного мистецтва та дизайну |
Основи етнодизайну |
|
Естетична культура дизайнера |
||
Арт-дизайн |
||
Додрукова підготовка поліграфічних видань |
||
Фотосправа та фотографіка |
||
Композиція в рекламі |
||
Прототипування |
||
Сучасні поліграфічні технології |
||
Проєктування упаковки |
||
Брендинг |
||
Рекламна графіка |
||
Графічний дизайн користувацьких інтерфейсів |
||
Інноваційний дизайн |
||
Концептуальний дизайн |
||
Сайнс дизайн |
||
WEB-технології |
||
Ілюстрація |
||
Типографіка |
||
Графічний дизайн оточення |
||
Мультимедійний дизайн |
||
Анімація |
||
Матеріалознавство |
||
Текстильний дизайн |
||
Композиція костюма |
||
Прогонозування моди |
||
Комп'ютерне проєктування одягу |
||
Макетування |
||
Народні ремесла в декорі костюма |
||
Дизайн взуття |
||
Художнє моделювання костюма |
||
Фешин-ілюстрація |
||
Інноваційні технології в проєктуванні одягу |
||
Художнє оздоблення одягу |
||
Проєктування та виготовлення одягу |
||
Методика дизайн-проєктування колекцій |
||
Шрифт та основи дизайн-графіки |
||
Ергономіка |
||
Ландшафтний дизайн |
||
Комп’ютерне моделювання та САD технології |
||
Реконструктивно-реставраційне проєктування |
||
Концептуальне проєктування інтер’єрів і меблів |
||
Світловий дизайн міста та дизайн візуальних комунікацій |
||
Проєктування малих архітектурних форм в дизайні середовища |
||
Макетування і моделювання |
||
Основи виробничої майстерності |
||
Предметний дизайн |
||
Основи проєктування зовнішнього та внутрішнього предметного середовища |
||
Екологічний дизайн |
||
Конструювання об'єктів середовищного дизайна |
||
Універсальний дизайн |
||
Художньо-прикладна графіка |
||
Шрифтова графіка |
||
Ілюстративна графіка |
||
Художнє конструювання |
||
Основи формотворення |
||
Основи петриківського розпису |
||
Декоративні техніки |
||
Лялькарство |
||
Вишивка |
||
Різьблення по деревині |
||
Художня обробка природних матеріалів |
||
Образотворчого мистецтва
|
Фітодизайн |
|
Станкова графіка |
||
Техніки високого друку |
||
Техніки глибокого друку |
||
Академічний живопис |
||
Декоративний живопис |
||
Сучасні живописні техніки |
||
Академічний рисунок |
||
Сучасна графіка |
||
Техніки рисунку |
||
Спеціалізація в творчих майстернях |
||
Спеціалізація в образотворчому мистецтві |
||
Спеціалізація у декоративному мистецтві |
||
Цифрові технології в образотворчому мистецтві |
||
Цифрові технології у живописі |
||
Цифрові технології у графіці |
||
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
Теорія музики |
|
Оркестровий клас |
||
Інструментальний ансамбль |
||
Практикум роботи з оркестром |
||
Гармонія |
||
Аналіз музичних форм |
||
Акомпанемент та імпровізація |
||
Сучасні форми аранжування |
||
Основи композиції |
||
Мультимедійні технології у мистецькій освіті |
||
Видатні митці України |
||
Художня культура Дніпровського регіону |
||
Мистецтво Модерну |
||
Мистецтво Постмодерну |
||
Постановка концертних номерів |
||
Ансамбль |
||
Дуетний танець | ||
Дуетно-сценічний танець |
||
Музично-хореографічний фольклор України |
||
Основи народознавства |
||
Українське хореографічне мистецтво |
||
Хореографія естрадно-театральних композицій |
||
Віртуозні рухи в хореографії |
||
Сценографія театрального танцю |
||
Художня культура |
||
Історія музичної культури |
||
Історія мистецтв |
||
Народний костюм і сценічне оформлення танцю |
||
Сценічний костюм та основи сценографії |
||
Етнографія українського танцю |
||
Мистецтво балетмейстера |
||
Сучасні інтерпретації в хореографії |
||
Фізіологія рухової активності |
||
Здоров’я в хореографії |
||
Імпровізація в хореографії |
||
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування
|
Основи постановки голосу |
|
Історія вокального мистецтва |
||
Охорона дитячого голосу |
||
Хорознавство |
||
Основи хорового письма |
||
Історія хорового мистецтва |
||
Практикум роботи з вокально-хоровими колективами |
||
Практикум роботи з вокальними ансамблями |
||
Основи читання хорових партитур |
||
Основи диригентської та вокальної культури |
||
Практичні основи вокально-диригентського виконавства |
||
Вокально-диригентський практикум |
||
Англійської мови з методикою викладання |
Практична граматика. Морфологія |
|
Практична фонетика |
||
Практичний курс з аудіювання англійської мови |
||
Граматика сучасної англійської мови |
||
Британська культура, історія, звичаї, національний характер |
||
Практикум з домашнього читання |
||
Практична граматика. Синтаксис |
||
Розмовний курс англійської мови (англійська мова в Британії, США, Канаді, Австралії, Новій Зеландії) |
||
Академічне публічне мовлення |
||
Література Англії |
||
Англійська мова в аспекті наукових досліджень |
||
Лінвокраїнознавство США |
||
Країнознавство. Канада, Австралія |
||
Англійська мова для соціальних комунікацій |
||
Дистанційні технології навчання англійської мови |
||
Перекладу та слов’янської філології |
Лінгвокраїнознавство країн другої мови (французька) |
|
Дитяча література і переклад |
||
Послідовний переклад в кіноверсіях англійської літератури |
||
Англійська мова в діловому спілкуванні |
||
Проблема перекладу науково-технічної літератури |
||
Основи перекладу художніх творів (перша мова) |
||
Машинний переклад |
||
Історія перекладу |
||
Соціокультурні аспекти перекладу |
||
Переклад з української мови на першу мову |
||
Основи редагування перекладів |
||
Основи реферування текстів |
||
Соціальна варіативність мови в аспекті перекладу |
||
Сертифікатна програма “Практичний курс другої мови (французька)” |
||
Підліткова зарубіжна література в умовах НУШ |
||
Викладання зарубіжної літератури в умовах Нової української школи |
||
Екофікшен у зарубіжній літературі |
||
Німецької мови і літератури з методикою викладання
|
Лінгвокраїнознавство країн другої мови (німецька) |
|
Сертифікатна програма “Практичний курс другої мови (німецька)” |
||
Практична граматика німецької мови |
||
Аудіювання |
||
Домашнє читання |
||
Практична фонетика німецької мови |
||
Німецька граматика інтерактивно |
||
Мовний етикет |
||
Комунікативна граматика німецької мови |
||
Креативне спілкування німецькою |
||
Аналітичне читання |
||
Актуальні тенденції розвитку лексико-граматичної системи німецької мови |
||
Лінгвокраїнознавство |
||
Література країн першої мови |
||
Порівняльна граматика першої та української мов |
||
Тестування за фахом |
||
Наукова робота : види та вимоги до написання |
||
Практика перекладу |
||
Новітня література німецькомовних країн |
||
Порівняльна фразеологія німецької та української мов |
||
Англійської філології |
Лінгвокраїнознавство країн першої мови |
|
Лінгвокраїнознавство (Великобританія) |
||
Проблеми морфології в граматиці сучасної англійської мови (поглиблений курс) |
||
Функціональний підхід у вивченні фонетики англійської мови (поглиблений курс) |
||
Лінгвокраїнознавство (англомовні країни) |
||
Аудіювання з англійської мови (рівень В2) |
||
Основи академічного письма з англійської мови |
||
Основи академічного читання з англійської мови |
||
Бізнес-англійська |
||
Мовна особистість в полікультурному соціумі |
||
Комунікативна граматика |
||
Теоретична фонетика |
||
Лінгвокраїнознавство |
||
Теоретична граматика |
||
Сучасні тенденції в граматиці (морфологія) |
||
Лінгвокраїнознавство англомовних країн |
||
Теоретичні аспекти англійської мови |
||
Сучасні тенденції в граматиці (синтаксис) |
||
Англійська мова для міжнародного спілкування |
||
Порівняльна лексикологія |
||
Ділова англійська мова |
||
Англофонна література |
||
Технологічної та професійної освіти |
Автомобіль, паливо та ПЗМ |
|
Правила дорожнього руху |
||
Історія автомобільної техніки |
||
Технічний малюнок |
||
Технологічний практикум |
||
Практикум електромонтажних робіт |
||
Художні промисли та ремесла України |
||
Технічне моделювання та конструювання |
||
Автомобільний практикум |
||
Практикум з художньої обробки матеріалів |
||
Дизайн одягу та аксесуарів |
||
Спеціальний малюнок та основи композиції |
||
Професійна етика та імідж викладача |
||
Конструювання засобами комп’ютерної графіки |
||
Обладнання і матеріали швейного виробництва |
||
Мистецтво кулінарії |
||
Основи харчових технологій |
||
Методика педагогічної взаємодії |
||
Основи діагностики транспортних засобів |
||
Основи слюсарно-ремонтних робіт |
||
Діагностика автомобіля |
||
Основи конструкторської графіки |
||
Системи автоматизованого проєктування |
||
Організація автосервісу |
||
Організація підприємницької діяльності на транспорті |
||
Функціонування транспортного сектору в умовах надзвичайних ситуацій та воєнного стану |
||
Безпека керування |
||
Транспортна політика ЄС |
||
Логістичне обслуговування |
||
Товарознавство в логістиці |
||
Сучасні тенденції розвитку конструкцій автомобілів |
||
Основи транспортних технологій |
||
САПР машин і транспортних засобів |
||
Історія розвитку автомобільної техніки |
||
Автомобіль |
||
Експлуатація та ремонт автомобіля |
||
Логістика транспортних систем |
||
Інформаційні системи і технології в логістиці |
||
Складська логістика та управління запасами |
||
Інтелектуальні системи управління транспортом |
||
Інновації у громадському транспорті |
||
Сучасний електричний транспорт |
||
Технологічне обладнання для ремонту і обслуговування автомобілів |
||
Устаткування станцій технічного обслуговування |
||
Діагностичне обладнання для ремонту |
||
AC/DC двигуни в електромобілях |
||
Технічне обслуговування електромобілів |
||
Сучасні тенденції в автомобілебудуванні |
||
Виробництво автомобілів в Україні |
||
Акумуляторні батареї електромобілів. Типи конекторів |
||
Електричні аеромобілі. Перспективи повітряного транспорту |
||
Дошкільної і спеціальної освіти
|
Ігри в логопедичній роботі |
|
Логоритміка |
||
Логопедичний масаж |
||
Діагностика мовних порушень у дітей з ООП |
||
Постановка звуків у вимові дітей |
||
Комплексний підхід до діагностики і корекції мовленнєвих порушень |
||
Системна допомога дітям раннього та дошкільного віку з РАС |
||
Організація дозвілля дітей з порушенням психофізичного розвитку |
||
Соціальне становлення дітей дошкільного віку з РАС |
||
Логопедичні ігри та вправи для розвитку мовлення у дітей з розладами аутистичного спектру |
||
Логопедична робота з дітьми-білінгвами |
||
Корекційно-логопедична робота з ліворукими дітьми |
||
Підготовка до школи дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
||
Інноваційні технології в роботі з дітьми з мовленнєвими та інтелектуальними порушеннями |
||
Основи соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями |
||
Ізотерапія в психолого-педагогічній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами |
||
Інформаційно-комунікаційні технології в спеціальній освіті |
||
Основи роботехніки для дітей з особливими освітніми потребами |
||
Організація та планування логопедичної роботи |
||
Основи сенсорного розвитку дітей з порушеннями мовлення |
||
Технології запуску мовлення у дітей з мовленнєвими порушеннями |
||
Організація роботи інклюзивних центрів |
||
Педагогічні технології інклюзивної освіти |
||
Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі |
||
Організація логопедичної допомоги в умовах спеціального та інклюзивного навчання |
||
Логопсихологія |
||
Основи соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями |
||
Діагностика мовленнєвих порушень |
||
Відновлювальне навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
||
Відновлення мовленнєвої функції при афазії |
||
Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів |
||
Формування інтересу для читання у дітей дошкільного віку |
||
Література іноземної мови для дітей дошкільного віку |
||
Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті |
||
Формування толерантності в дітей дошкільного віку у інклюзивному середовищі |
||
Організація художньо-мовленнєвої діяльності дітей |
||
Організаційно-педагогічні засади опіки над дітьми дошкільного віку |
||
Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями |
||
Методика організації ігрової діяльності та проведення свят в ЗДО |
||
Комп’ютерні технології в роботі з дітьми дошкільного віку |
||
Сучасні LEGO-технології в дошкільній освіті |
||
Технології дизайн-діяльності для дітей раннього і дошкільного віку |
||
Соціально-комунікативна діяльність дітей дошкільного віку |
||
Формування соціокультурної компетентності старших дошкільників |
||
Полікультурне виховання в сучасній дошкільній освіті |
||
Основи інклюзивної освіти в ЗДО |
||
Інноваційні освітні технології у мовленнєвій та логіко-математичній діяльності дітей дошкільного віку |
||
Сучасні інформаційні технології та медіаосвіта |
||
Використання соціальних мереж у роботі з батьками |
||
Супровід родин дітей з особливим освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі дошкільного закладу |
||
Практикум з Монтесорі педагогіки |
||
Сенсорно-пізнавальний простір інклюзивного навчання дітей з ООП |
||
Пропедевтика логопедичних порушень дітей дошкільного віку |
||
Кінезіологічні вправи для дітей з особливими освітніми потребами |
||
Мовленнєві ігри та вправи для дітей з ООП |
||
Культура мовлення та виразне читання |
||
Методичні підходи в організації педагогічної діяльності асистента вихователя |
||
Адаптивна фізична культура для дітей з ООП |
||
Організація дозвілля дітей з ООП |
||
Основні напрями та принципи організації інклюзивної освіти за кордоном |