Принципи академічної доброчесності є основою функціонування та розвитку науки та освіти в правових демократичних державах. Навіть більше, цінності, що розкривають сутність академічної доброчесності, а саме чесність, довіра, повага, відповідальність та справедливість є важливими для усіх сфер діяльності людства. Академічна спільнота природничого факультету цілком поділяє та підтримує політику дотримання академічної доброчесності та проводить активну роз’яснювальну роботу з популяризації нульової толерантності до плагіату у будь-яких його проявах. У якості заходів, спрямованих на ознайомлення здобувачів освіти природничого факультету з принципами академічної доброчесності, зазвичай виступали тематичні кураторські години (щодо ознайомлення з нормативними документами КДПУ щодо академічної доброчесності: Положення про запобігання та виявлення академічного плагіату в роботах здобувачів вищої освіти КДПУ, Кодекс академічної доброчесності), онлайн-курси Академічна доброчесність на освітніх платформах Prometheus, Coursera тощо.
Проте, 27 травня 2024 року відбувся нестандартний захід цього напрямку: у рамках міжнародного співробітництва Криворізького педагогічного університету з Міжнародною Академією прикладних наук в м. Ломжа (Республіка Польща) кафедрою хімії та методики її навчання була організована онлайн зустріч студентів та науково-педагогічного працівників природничого факультету з кандидатом педагогічних наук, ад’юнктом, працівником відділу профорієнтації та міжнародної співпарці Міжнародної Академії прикладних наук в Ломжі, пані Зоєю Шарлович.
У зустрічі взяли участь студенти, що навчаються за ОП "Хімія. Інформатика" (студенти магістратури та бакалаврату) та ОП "Біологія та здоров'я людини. Хімія", "Біологія та здоров'я людини. Психологія". Під час зустрічі були розглянуті базові принципи академічної доброчесності, нормативна урегульованість цього питання в Польщі і Україні, методичні прийоми формування академічної доброчесності на всіх етапах освіти, технічні прийоми коректного цитування наукових робіт. Зустріч пройшла в жвавій робочій атмосфері і показала, що в питаннях академічної доброчесності немає суттєвих відмінностей між українською та європейською освітою і наукою.