16 жовтня 2024 року відбулася зустріч з доцентом кафедри загальної та вікової психології О. О. Халік у рамах методичного супроводу практикантів (студентів груп УМЛм-23, УАФм-23), на яку також було запрошено здобувачів першого (бакалаврського) рівня ОП "Українська мова і література, зарубіжна література", "Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова", "Українська мова і література. Психологія".
Предметом обговорення була проблема організації на уроках літератури універсального освітнього середовища в умовах інклюзії. Особливу увагу приділено створенню такого середовища в умовах воєнного стану, що пов’язано з інтенсивним пошуком інноваційних форм, де на перший план виноситься безпека дитини.
Наголошено, що організація інклюзивного освітнього середовища базується на загальнодидактичних принципах і принципах інклюзивної освіти, на демократичних цінностях та повазі до основних прав дитини і створює умови для максимальної участі в освітньому процесі усіх дітей, зокрема й дітей з особливими освітніми потребам.
Учасники зустрічі також обговорили власні кейси з вирішення проблем, що виникли в процесі практичної взаємодії з учнями, колегами, батьками під час практики.