У межах здійснення постійного контролю за процесом проходження виробничої педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти керівник педагогічної практики по факультету доцент кафедри української мови Н. М. Шарманова перебуває на постійному зв’язку зі студентами-практикантами. Наприкінці січня 2025 року відбулася нарада зі старостами груп на базах практики, на якій розглянули традиційні питання організації та першого етапу проходження виробничої педагогічної практики здобувачами освіти, оформлення індивідуальних планів і ведення журналів старостами. На онлайн-зустріч завітали також окремі студенти, які проходять практику за індивідуальним графіком.
Здобувачів освіти, крім питань щодо оформлення документації, найбільше цікавила проблема професійної адаптації в закладі освіти, виконання нової соціальної ролі вчителя та всіх фахових функцій під час активної практики. Тому на зустрічі йшлося і про формування умінь застосовувати здобуті в університеті знання в процесі вирішення тих або тих освітньо-пізнавальних завдань філологічного спрямування в умовах реального освітнього процесу в основній школі; і про вироблення умінь проводити освітні заходи у складних і непередбачуваних умовах воєнного стану, дистанційного або змішаного формату, невизначеності та подолання перешкод з урахуванням освітніх реалій сьогодення; і про планування гнучких уроків та позакласних заходів із застосуванням гнучких методів і прийомів тощо.
І потреба, як пересвідчилися на нараді, була справді вмотивованою, адже ініціатива виходила від самих здобувачів-практикантів. Тому, акцентовано ще раз на певних методичних й організаційних моментах виробничої практики, обговорено реалізацію конкретних фахових завдань у реальних освітніх умовах.
Схвально поставилися присутні до пропозиції наступних методичних зустрічей протягом періоду педпрактики за участю запрошених учителів-практиків із числа випускників факультету української філології.