Профорієнтаційний захід для випускників Нікопольського педагогічного коледжу
Профорієнтаційна робота є одним із важливих напрямів діяльності кафедри початкової освіти. Викладачі кафедри активно долучаються до інформаційних заходів із професійної орієнтації в педагогічних коледжах Дніпропетровської області.
- Автор: Кафедра початкової освіти
- Перегляди: 2213
Профорієнтаційний захід для випускників Нікопольського педагогічного коледжу
Профорієнтаційна робота є одним із важливих напрямів діяльності кафедри початкової освіти. Викладачі кафедри активно долучаються до інформаційних заходів із професійної орієнтації в педагогічних коледжах Дніпропетровської області.
- Автор: Кафедра початкової освіти
- Перегляди: 2624
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 2474
- Автор: Центр сприяння працевлаштуванню студентів і випускників
- Перегляди: 2238
Additional speciality: 6.040302 Computer Science
Official duration of programme: 3 years 10 months, full-time form of studies (240 credits ECTS)
Access requirements(s): Complete secondary education, on the basis of external independent testing (admission tests)
Access to further study: Access to training for "Master’s Degree" (second cycle of higher education)
Professional status: Employment in secondary school, in other spheres of education
Course title |
ECTS credits |
Learning hours |
Type of test/exam |
Ukrainian Language for Occupational Purposes |
2,0 |
60 |
graded |
Actual problems of Ukrainian history and Culture |
2,0 |
60 |
graded |
Foreign Language |
4,0 |
120 |
graded |
Philosophy |
4,0 |
120 |
graded |
The Basics of Economic Knowledge |
2,0 |
60 |
pass-fail |
Sociopolitical Studies |
2,0 |
60 |
graded |
Logics |
3,0 |
90 |
pass-fail |
Principles of Medical Knowledge and Health Care |
3,0 |
90 |
pass-fail |
Mathematical Analysis |
20,0 |
600 |
graded |
Linear Algebra and Analytic Geometry |
8,0 |
240 |
graded |
Basics of Vector and Tensor Analysis |
4,0 |
120 |
pass-fail |
Probability Theory and Mathematical Statistics |
3,0 |
90 |
pass-fail |
Elementary Mathematics |
4,0 |
120 |
pass-fail |
General Pedagogy |
4,0 |
120 |
graded |
Methods of Upbringing |
2,0 |
60 |
pass-fail |
General Psychology |
4,0 |
120 |
pass-fail |
Age and Educational Psychology |
2,0 |
60 |
pass-fail |
Methods of Teaching Physics |
13,0 |
390 |
graded |
Mechanics |
9,0 |
270 |
graded |
Molecular Physics |
8,0 |
240 |
graded |
Electricity and Magnetism |
9,0 |
270 |
graded |
Optics |
9,0 |
270 |
graded |
Atomic and Nuclear Physics |
8,0 |
240 |
graded |
Classical Mechanics |
6,0 |
180 |
graded |
Electrodynamics |
5,0 |
150 |
graded |
Quantum Mechanics |
6,0 |
180 |
graded |
Thermodynamics and Statistical Physics |
5,0 |
150 |
graded |
Mathematical Methods in Physics |
2,0 |
60 |
pass-fail |
Astronomy |
7,0 |
210 |
graded |
Solid State Physics |
3,0 |
90 |
graded |
Physics School Course |
11,0 |
330 |
graded |
Research Problems in Physics |
4,0 |
120 |
pass-fail |
Olympiad Problems in Physics |
3,0 |
90 |
pass-fail |
Electrical Engineering |
3,0 |
90 |
pass-fail |
History of Physics |
2,0 |
60 |
pass-fail |
Informative and Communicative Means of Teaching Physics |
2,0 |
60 |
pass-fail |
Basics of Office Technologies |
3,0 |
90 |
pass-fail |
Multimedia |
2,0 |
60 |
pass-fail |
The Basis of Algorithmization and Data Structure |
9,0 |
270 |
graded |
Object-Oriented and Event-Driver Programming |
5,0 |
150 |
graded |
Methods of Teaching Computer Science at Primary and Secondary School |
4,0 |
120 |
graded |
Methods of Teaching Computer Science at Senior School |
6,0 |
180 |
graded |
Physical Education |
0,0 |
140 |
pass-fail |
Educational Practice in Psychology and Pedagogy |
2,0 |
60 |
pass-fail |
Educational Training: School Experiment in Physics |
2,0 |
60 |
pass-fail |
Pedagogical Teaching Practice in Children’s Camp |
3,0 |
90 |
pass-fail |
Pedagogical Teaching Practice in School |
6,0 |
180 |
graded |
Course Paper in Pedagogy or Psychology (optional) |
2,0 |
60 |
graded |
Course Paper in Methodology of Teaching Physics |
2,0 |
60 |
graded |
Course Paper in Physics |
3,0 |
90 |
graded |
Exam in Physics and Methods of its Teaching |
3,0 |
90 |
graded |
- Автор: Фізико-математичний факультет
- Перегляди: 1961
ГРАФІК ЗАХИСТУ КУРСОВИХ РОБІТ З ЧАСТКОВИХ МЕТОДИК СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
4 курсу
спеціальності Початкова освіта
з 15.05.2019 р. – 24.05.2019 р.
- Автор: Кафедра початкової освіти
- Перегляди: 2078
Психолого-педагогічний факультет
Факультет географії, туризму та історії (спеціальність Географія, Туризм)
Факультет географії, туризму та історії (спеціальність Історія)
Факультет дошкільної і технологічної освіти
Факультет мистецтв (музично-хореографічне відділення)
Факультет мистецтв (художньо-графічне відділення)
Факультет української філології
- Автор: Завідувач навчально-методичного відділу
- Перегляди: 2256
Програма підсумкової атестації з фізики та методики її навчання для студентів напряму підготовки 6.040203 Фізика першого (бакалаврського рівня вищої освіти): ступеня вищої освіти «бакалавр».- Кривий Ріг: КДПУ. – 2019. - 16 с.
- Автор: Кафедра фізики та методики її навчання
- Перегляди: 3032
Міністерство освіти і науки України
КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Кафедра образотворчого мистецтва
Художньо-графічне відділення факультету мистецтв
ЗАТВЕРДЖУЮ
Перший проректор
_____________ О. А. Остроушко
«_____» _________ 2019 р.
ПРОГРАМА АТЕСТАЦІЇ
ТЕСТОВИЙ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН З ІСТОРІЇ ,ТЕОРІЇ МИСТЕЦТВА ТА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ
ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
Ступінь вищої освіти «Бакалавр»
Спеціальності 014. 12 Середня освіта (Образотворче мистецтво)
Кривий Ріг – 2019
Програма атестації «Тестовий кваліфікаційний екзамен з історії,теорії мистецтва та методики викладання образотворчого мистецтва» для студентів спеціальності 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво), ступеня вищої освіти «Бакалавр»
Розробники програми:
Красюк І. О. – кандидат педагогічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри образотворчого мистецтва.
Чирва О. Ч. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва.
Пильнік Р. О. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва.
Рецензенти:
Ейвас Л. Ф. – кандидат педагогічних наук, ст. викладач кафедри декоративно-прикладного мистецтва та дизайну.
Томашевський В. В. – кандидат педагогічних наук, доцент, зав. кафедри декоративно-прикладного мистецтва та дизайну.
Затверджено на засіданні кафедри образотворчого мистецтва
«25» березня 2019 р., протокол № 10
В.о завідувача кафедри образотворчого мистецтва __________І. О. Красюк
Затверджено на засіданні кафедри декоративно-прикладного мистецтва та дизайну
«26» березня 2019 р., протокол № 9
Завідувач кафедри декоративно – прикладного мистецтва та дизайну
__________________ В. В. Томашевський
Затверджено Вченою радою університету
« » 2019р., протокол №____
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Атестація: тестовий кваліфікаційний екзамен з історії, теорії мистецтва та методики викладання образотворчого мистецтва за напрямом підготовки «Образотворче мистецтво» і має на меті оцінку рівня професійно-педагогічної підготовки фахівців для роботи на первинних посадах в загальноосвітній школі. Тестове оцінювання дає змогу виявлення якості знань студентів з циклу професійної та практичної підготовки, уміння перевести зміст теоретичного навчального матеріалу з провідних дисциплін у практичну діяльність.
Матеріал випробування складається з комплекту тестових завдань, що містить 3 блоки, кожен з 40 питань із теорії образотворчого мистецтва, історії мистецтва, методики викладання образотворчого мистецтва (загальний обсяг тестових завдань – 120 питань з варіантами відповідей). Завдання складені з урахуванням обсягу теоретичного матеріалу та вимог до знань студентів, передбачених навчальними програмами з названих дисциплін.
Тести з історії мистецтва дозволяють виявити базові знання та уміння орієнтуватись в етапах розвитку, видах, жанрах, стилях, національних школах, еволюційних зв’язках зарубіжного та українського образотворчого мистецтва і персоналіях митців.
Тести з теорії мистецтва містять питання, покликані виявити знання абітурієнтів з основ образотворчої грамоти: теорії композиції, теорії тіней, перспективи, кольорознавства тощо, орієнтованих на академічну реалістичну підготовку в галузі рисунку, живопису та інших дисциплін фахового циклу.
Тести з методики викладання фахових дисциплін дають можливість оцінити знання базових понять з методики, історії методів викладання, сучасних технологій, що застосовуються у викладанні образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі.
- Автор: Кафедра образотворчого мистецтва
- Перегляди: 9044
У м. Дніпро 4 квітня 2019 року відбудеться загальноміська зустріч роботодавців "Ярмарок вакансій "Імпульс" для студентів і випускників, які бажають працевлаштуватися в Україні.
Метою заходу є допомога у працевлаштуванні студентів та випускників, налагодження діалогу між молоддю та роботодавцями, підбір кандидатів для стажування та практики, поширення інформації про сучасний стан ринку праці у м. Дніпро та Україні.
За додатковою інформацією звертатися до Центру сприяння працевлаштуванню студентів і випускників: 307 каб. головного корпусу університету, тел.: 470-13-53.
- Автор: Центр сприяння працевлаштуванню студентів і випускників
- Перегляди: 2506