Факультет географії, туризму та історії
Географія. Туризм. Історія. Соціологія.

п/п

Прізвище, ім’я та по-батькові

Тема роботи

Науковий керівник

1

Архіпова

Олена Миколаївна

Самостійна робота як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів на уроках географії

Доц., к. пед. н.

Бондаренко О.В.

2

Дроздова

Юлія  В'ячеславівна

Формування знань учнів про місце України в системі глобальної торгівлі людьми

Доц., к. пед. н.

Бурман Л.В.

3

Товкач

Ольга Валеріївна

Моніторинг якості знань учнів при вивчені розділу «Національна економіка та світове господарство» (9 клас), засобами електронного тестування

Старший викл., к. пед. н.

Мантуленко С.В.

4

Шепель

Яна Андріївна

Методика використання картографічних завдань в процесі формування картографічної грамотності в учнів на уроках географії

Доц., к.  геол.-мін. н.

Холошин І.В.

5

Шубенко

Валентин Володимирович

Гугл Планета Земля як засіб формування пізнавального інтересу на уроках географії

Доц., к. геол.-мін. н.

Холошин І.В.

6

Прищепа Марія Олександрівна

Реалізація внутрішньо-предметних зв’язків при вивченні шкільного курсу географії «Україна і світове господарство»

Старший викл.,

 к. пед. н.

Ганчук О.В.

7

Ярмашова Оксана Дмитрівна

Формування знань учнів про рекреаційні ресурси в шкільних курсах географії

Старший викл.,

 к. пед. н.

Ганчук О.В.

Заочна форма навчання

1

Дубченко

Дар’я Сергіївна

Методичні умови використання дидактичних ігор на уроках географії

Доц., к.  пед. н.

Бондаренко О.В.

2

Корнієвська Катерина Юріївна

Організація групової роботи учнів при вивчені шкільного курсу «Україна у світі: природа, населення»

Старший викл.,

 к. пед. н.

Ганчук О.В.

3

Романенко Дарія Сергіївна

Формування професійної компетенціії учнів навчання географії за допомогою даних дистанційного зондування Землі

Доц.,к.  геол.-мін. н.

Холошин І.В.

4

Степанець Юлія Василівна

Розроблення туристичного маршруту по об’єктам гірничо-металургійного комплексу Кривбасу для учнів 9 класу

Доц., к. пед. н.

Бурман Л.В.

5

Шпетна Вікторія Вячеславівна

Формування дослідницьких умінь учнів на уроках географії при вивченні курсу «Україна у світі: природа, населення»

Старший викл.,   

к .пед. н.

Мантуленко С.В.

9394

ПРОГРАМА

Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції

«ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ І ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ»

 

https://drive.google.com/file/d/0B9sgZU_eaHAtYTJXeEpIejVrN3UxdmZRVmJfSUoxdGRNUU1N/view?usp=sharing

9375

Студенти-магістри природничого провели ряд заходів, присвячених ювілею заснування нашого навчального закладу.

Антон Шутенко (БХм-14) разом зі студентами групи БХ-17 здійснив екскурс історією заснування ботанічного саду КДПУ, провів аналіз видового різноманіття та флористичного складу насаджень.

222

311

322

9372

 

Програма

комплексного кваліфікаційного екзамену для магістрів. Випуск 2019

 

https://drive.google.com/file/d/0B9sgZU_eaHAtS002emk4UHl3NjNJQWxJXzNXMjN0UFBpcXBJ/view?usp=sharing

9339

Результати універсіади з аеробіки:

І місце Природничий факультет

ІІ місце Факультет географії, туризму та історії

ІІІ місце Факультет української філології

 

9328
9319

ДВД4

День відкритих дверей КДПУ кафедра початкової освіти

16.11.2019 року студенти групи ПНП-19 під керівництвом куратора академічної групи к.п.н., старшого викладача кафедри початкової освіти Федорової Л.Г., завкафедрою, к.п.н., доцента Павлик О.А., к.філол.н. доцента Пруняка В.В., к.п.н., доцента Баруліної Ю.О. брали активну участь у Дні відкритих дверей університету. Вони організували та оформили виставку творчих робіт студентів психолого-педагогічного факультету в головному та гуманітарному корпусах КДПУ.

ДВД3

ДВД 2

ДОД 6

ДВД5

ДВД1

ДВ7

9290
а
9274

Завантажити

9186

аУМЛпрактика

Сучасна система освіти зорієнтована як на використання традиційних форм освітньої діяльності, так і на пошук нових. Важливе місце серед них посідає педагогічна практика, що спрямована на конкретну професіоналізацію та збільшує можливості самореалізації майбутніх учителів, мобілізує особистісний потенціал та виявляє приховані  здібності студента, забезпечує появу ідей у ситуації вирішення педагогічної проблеми, допомагає усвідомленню та почуттю задоволення від власної діяльності.

Магістранти факультету української філології завершили проходження виробничої  педагогічної практики в школах міста, у процесі якої відбулося інтенсивне ознайомлення з усіма аспектами майбутньої роботи, проявилося критичне та осмислене ставлення до дисциплін, що вивчаються, включалися механізми педагогічної рефлексії, формуються основи професійної самооцінки.

        

9170
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Травень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31