Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційних робіт (для здобувачів ступеня вищої освіти «магістр» за спеціальністю А4.06 Середня освіта (Хімія)).
Теми кваліфікаційних робіт на 2025-2026 н.р.
- Методичні засади розвитку пізнавальної активності здобувачів освіти засобами гейміфікації (до теми 7 класу "Моделюємо фізичні і хімічні явища" за модельною навчальною програмою Григоровича О. В.)
 - Використання інтерактивних онлайн платформ в профільному навчанні хімії
 - Розробка навчально-методичного комплексу з теми "Нітрогеновмісні органічні сполуки" для учнів ліцеїв
 - Реалізація метапредметного підходу у профільному навчанні хімії на прикладі теми "Гетероциклічні сполуки"
 - Методичне забезпечення дистанційного проведення лабораторних дослідів та практичних робіт з теми “Початкові поняття про органічні сполуки”
 - Методика розвитку математичної компетентності на уроках хімії з теми “Досліджуємо гази довкілля” засобом хімічних задач (НУШ, 8 клас)
 - Методика покращення мотивації здобувачів освіти до вивчення хімії засобом STEM – уроків з теми «Гетероциклічні сполуки» в 10 класі
 - Екологічна освіта в курсі хімії: дидактичний кейс з теми "Неметали" для учнів 11 класу
 - Адаптація дидактичних матеріалів (певної теми) з хімії для учнів 7 класу з особливими освітніми потребами (певна потреба)
 - Ігрові дидактичні матеріали з хімії: настільна гра для повторення теми "Періодична система"
 - Методичні аспекти створення мультимедійного посібника з теми "Вуглеводні" для учнів 10 класу
 - Структурування завдань з тем хімії 11 класу профільного рівня за таксономією Марцано
 - Комплект відеодослідів до теми «Гетероциклічні сполуки»
 - Розробка навчальних проєктів з теми «Гетероциклічні сполуки»
 
Теми кваліфікаційних робіт на 2024-2025 н.р.
- 3D-моделі органічних сполук як засіб навчання на уроках хімії з теми «Вуглеводні» (10 клас, профільний рівень)
 - Використання програмного комплексу Mozaik на прикладі ароматичних сполук для уроків хімії (10 клас, профільний рівень)
 - Методика розвитку математичної компетентності на уроках хімії з теми “Досліджуємо гази довкілля” засобом хімічних задач (НУШ, 8 клас)
 - Методика покращення мотивації здобувачів освіти до вивчення хімії засобом STEM – уроків з теми «Гетероциклічні сполуки» в 10 класі.
 - Методичні засади покращення зацікавленості здобувачів освіти предметом хімія засобом хімічних квестів.
 - Розробка дидактичних матерiалiв до урокiв хімії з теми «Вуглеводнi» на основі інтерактивних технологій навчання (10 клас, профiльний рiвень)
 - Розробка уроків хімії з теми «Елементи VIА групи (халькогени)» в цифровій освітній системі AR Book
 - Створення відеоряду дослідів до тем розділу «Неметалічні елементи та їхні сполуки» (11 клас, профільний рівень)
 - Формування понять про кислотно-основні взаємодії засобом інтерактивних симуляцій (PhET, Go-Lab)
 - Формування понять про «Будову речовини» засобом цифрової освітньої системи AR Book в 11 класі профільного вивчення хімії.
 
Теми кваліфікаційних робіт на 2023-2024 н.р.
- Методичне забезпечення дистанційного проведення лабораторних дослідів та практичних робіт з теми “Початкові поняття про органічні сполуки”
 - Інтерактивні аркуші Wizer.me як засіб узагальнення знань школярiв про електролiтичну дисоцiацiю
 - Формування понять про розчини на уроках хiмiї 9 класу засобами опорних схем та узагальнюючих таблиць
 - Формування понять про метали при вивченні інтегрованого курсу «Природничі науки» в 10 класі.
 - Методичні засади використання програми mozaBook при вивченні теми «Будова атому»
 - Формування понять про основні класи неорганічних сполук засобом ужиткового хімічного експерименту
 - Формування понять про галогени в учнів профільних класів засобом інтерактивних вправ
 - Формування понять про воду у семикласників (НУШ) в умовах дистанційної освіти
 - Методика організації контролю знань та вмінь учнів 8 класів з теми “Кисень” засобом Learning.app
 - Методичні матеріали до уроків з теми “Кисень” засобом хімічного експерименту
 - Методичні матеріали до модулю «Електрохімія» з теми «Електроліз» курсу «Фізична і колоїдна хімія»
 
Теми кваліфікаційних робіт на 2022-2023 н.р.
- Посилення зацікавленості предметом хімія засобом використання коміксів при вивченні теми «Хімічний зв’язок»
 - Організація рефлексивної діяльності учнів при вивченні теми «Оксигеновмісні органічні сполуки» на основі візуалізації)
 - Створення відеоряду до виконання практичних робіт з хімії 10 класу профільного рівня
 - Створення інструктивних карток до уроків з теми: «Реакції йонного обміну. Якісні реакції»
 - Ужитковий хімічний експеримент при вивченні теми «Оксигеновмісні органічні сполуки» в 10-х класах профільного рівня
 - Застосування мобільних додатків при вивченні теми «Основні класи неорганічних сполук» у шкільному курсі хімії
 - Методичні рекомендації до роботи зі створення 3D-моделей при вивченні теми “Теорія будови органічних сполук” у 10 класі (профільний рівень)
 - Розробка методичної підтримки до уроків хімії на прикладі теми «Початкові поняття про органічні сполуки»
 - Формування понять про галогени на уроках хімії 11 класу (профільний рівень) засобом хімічного експерименту
 - Методика впровадження контенту онлайн ресурсу Mozaik до уроків хімії на прикладі розділу ІІІ «Металічні елементи та їх сполуки»
 
Теми кваліфікаційних робіт на 2021-2022 н.р.
- Технології доповненої реальності як засіб підтримки навчально-дослідницької діяльності учнів з хімії в 11-х класах
 - Методичні засади STEM уроків з теми «Теорія будови органічних сполук»
 - Формування понять про оксигеновмісні органічні сполуки з використанням технології Mind map в учнів 10 класів профільних шкіл
 - Моніторинг харчових продуктів на вміст фенольних сполук титриметричним методом
 - Методичні прийоми сприяння розвитку підприємницької компетентності у змісті траєкторії Нової української школи на прикладі теми " Хімічні реакції" на уроках хімії 11 класу
 - Методика організації уроків хімії засобом онлайн-дошок на прикладі теми "Хімічні реакції" для 11 класу профільного рівня
 - Методика формування понять про гідроліз із використанням онлайн-дошок на уроках хімії профільного рівня
 
- Автор: Кафедра хімії і безпеки життєдіяльності
 - Перегляди: 989
 
Здобувачам освіти спеціальності 014.06 Середня освіта (Хімія) пропонуються до виконання такі теми курсових робіт:
2025-2026 н.р.
4 курс (ХІ-22), 7 семестр
Курсова робота з предметної спеціальності
- Теоретичні та прикладні аспекти оцінки якості косметичної продукції;
 - Реакції ідентифікації сполук органічного походження;
 - Визначення вмісту заліза в тваринній печінці спектрофотометричним методом;
 - Визначення вмісту фруктози у спеціалізованій кондитерській продукції спектрофотометричним методом.
 
4 курс (ХІ-22), 8 семестр
Курсова робота з методики навчання хімії
- Методичні аспекти використання реакцій вуглеводів з гідроксидами металів при вивченні хімії у 10 класі;
 - Методика вивчення ізомерії ненасичених вуглеводнів з використання 3D моделей молекул;
 - Методичні аспекти використання реакцій утворення ацетиленідів металів на уроках хімії у школі.
 - Методика застосування інфографіки як навчального засобу при вивченні хімії у 11 класі.
 
2024-2025 н.р.
4 курс (ХІ-21), 7 семестр
Курсова робота з предметної спеціальності
- Теоретичні та прикладні аспекти оцінки якості косметичної продукції;
 - Дослідження вмісту важких металів у водах річки Саксагань;
 - Реакції ідентифікації сполук органічного походження;
 - Аналіз методик визначення якості напоїв з антиоксидантними властивостями;
 - Фізико-хімічні показники якості функціональної молочної продукції;
 - Визначення вмісту нітратів та нітритів у рослинній сировині.
 
4 курс (ХІ-21), 8 семестр
Курсова робота з методики навчання хімії
- Методика формування понять про спирти засобом опорних схем (або іншим графічним об'єктом);
 - Методика застосування Ptable на уроках хімії 8 класу;
 - Дидактичні матеріали до теми "Від хімічних елементів до хімічних сполук" для 7 класу НУШ (за модельною навчальною програмою Григоровича О. В.).
 
2023-2024 н.р.
4 курс (ХІ-20), 7 семестр
Курсова робота з методики навчання хімії
- Методика профорієнтаційної роботи з хімії засобом агітаційних фільмів
 - Методика організації екскурсій здобувачів освіти на хімічні виробництва
 - Методика контролю знань про оксигеновмісні сполуки засобом додатку LearninigApps
 - Аналіз функцій дошки Miro для організації дистанційного навчання хімії на прикладі тем 7 класу
 - Методика формування вмінь здобувачів освіти складати рівняння йонних реакцій засобом комп’ютерних ігор
 - Методика вивчення ізомерії ненасичених вуглеводнів з використання 3D моделей молекул
 - Методика вивчення механізмів іменних реакцій засобом компютерної візуалізації
 - Методика формування понять про реакції обміну між розчинами електролітів та умови їх перебігу із використанням віртуальної інтерактивної дошки Padlet
 - Методика узагальнення знань про неорганічні сполуки засобами он-лайн тестів та завдань
 
- Автор: Кафедра хімії і безпеки життєдіяльності
 - Перегляди: 992
 
Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційних робіт (для здобувачів ступеня вищої освіти «магістр» за спеціальністю А4.06 Середня освіта (Хімія)).
				- Автор: Кафедра хімії і безпеки життєдіяльності
 - Перегляди: 1590
 
У цьому матеріалі розміщено для ознайомлення електронні версії кваліфікаційних робіт студентів магістратури:
допущені до захисту у 2017 році:
допущені до захисту у 2018 році:
- Автор: Кафедра хімії і безпеки життєдіяльності
 - Перегляди: 1718
 







                		
                		


