Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна 4 рік навчання
Рекомендований перелік тем кваліфікаційних (бакалаврських) робіт
|
Василюк Т. Г. |
1. Соціальна інтеграція дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти. 2. Кейс-менеджмент у роботі соціального працівника з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах. 3. Супервізія як технологія попередження професійного вигорання соціальних працівників. 4. Соціальна робота з підлітками груп ризику: профілактика девіантної поведінки. 5. Соціальна робота з молоддю щодо формування безпечної сексуальної поведінки. 6. Профілактика професійного вигорання соціальних працівників у системі соціальних послуг. 7. Волонтерство як ресурс у роботі з вразливими категоріями населення. 8. Роль цифрових технологій у розвитку сучасної соціальної роботи в Україні. 9. Соціальна підтримка літніх людей у громаді: досвід та інноваційні підходи. 10. Соціальна робота з особами, які пережили насильство: методи підтримки. 11. Партнерство державних і громадських організацій у наданні соціальних послуг в умовах війни. 12. Профорієнтація як сучасна технологія роботи з молоддю. |
| Шимко І. М. |
1. Інклюзивні освітні практики в Україні: аналіз і впровадження міжнародного досвіду. 2. Соціально-педагогічні засади соціалізації особистості дітей і молоді в умовах інклюзії та інтеграції в сучасному суспільстві. 3. Інклюзія та інтеграція як чинники соціалізації дітей і молоді: соціально-педагогічні орієнтири та практики. 4. Формування соціальної компетентності дітей і молоді в умовах інклюзивного освітнього та соціального середовища: соціально-педагогічний підхід. 5. Соціалізація дітей і молоді в інклюзивному суспільстві: соціально-педагогічні умови інтеграції та підтримки. 6. Проблеми соціальної адаптації вразливих категорій населення в умовах воєнного часу: соціально-педагогічний підхід. 7. Соціальна адаптація осіб з досвідом війни і втрати дому: соціально-педагогічні технології супроводу та інтеграції. 8. Соціально-педагогічні умови соціальної адаптації осіб з інвалідністю в умовах сучасних соціальних трансформацій. 9. Ефективність впровадження арт-терапії у соціальній роботі в Україні в умовах воєнного (після воєнного) часу. 10. Технології соціально-педагогічної допомоги сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах. |
| Лисоконь І. О. |
1. Підготовка фахівців із соціальної роботи до формування соціального здоров’я школярів в умовах військових дій. 2. Сприйняття соціальних трансформацій суспільством ХХ століття на прикладі британського історичного серіалу «Абатство Даунтон». 3. Специфіка підготовки соціальних робітників та фахівців із соціальної роботи в Україні: порільний аналіз. 4. Профілактика емоційного вигорання серед соціальних працівників: методи та технології підтримки. 5. Соціально-педагогічні аспекти формування толерантності через аналіз масової культури та підліткових медіа. 6. Соціальна робота в контексті медіаосвіти: критичне осмислення образів підлітків у серіалах. 7. Технології соціальної роботи з підлітками у процесі самовизначення: на прикладі сюжету серіалу "Коли завмирає серце". 8. Соціологія соціальної роботи: теоретичний аналіз. 9. Вплив підліткових серіалів на формування уявлень про камінгаут: соціально-робочий аспект. 10. "Реформа турботи" як частина сучасної української соціальної політики. |
|
Размолодчикова І. В. |
1. Роль соціального педагога у формуванні громадянської активності та розвитку місцевих ініціатив у громаді. 2. Технології community-building як інструмент профілактики соціальної дезадаптації в малих містах. Технології виховання. 3. Використання інтерактивних технологій виховання у роботі з молоддю групи ризику. 4. Формування ціннісних орієнтацій у підлітків в умовах полікультурного середовища. 5. Особливості методики соціально-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивних закладах освіти. 6. Методика соціально-виховної роботи з сім'ями, які опинилися у кризовій ситуації. 7. Соціально-виховна робота як інструмент реабілітації ветеранів та їхніх сімей. 8. Методика використання арт-терапевтичних технологій у соціально-виховній роботі з дітьми, що пережили травму. |










