5 листопада 2025р. відбулося чергове засідання проблемної групи «Психолого-педагогічні проблеми формування творчої особистості фахівця» на тему «ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ».

Під час засідання було організовано обговорення таких питань: що таке інтерактивні технології навчання; учому полягає сутність інтерактивності в освітньому процесі; чим інтерактивне навчання відрізняється від традиційного; які переваги інтерактивних методів навчання для викладача і студентів; які принципи лежать в основі інтерактивного навчання?
Після перегляду та обговорення презентації ми відповідали на такі питання: назвіть основні групи інтерактивних технологій; які інтерактивні форми роботи ви знаєте; що таке «робота в парах» і коли її доцільно застосовувати; як організувати ефективну роботу в малих групах; у чому полягає метод «Акваріум»; які можливості відкриває метод «Мозковий штурм»; як працює технологія «Коло ідей»; що передбачає метод «Дебати» у навчальному процесі; які особливості має технологія «Кейс-метод»; що таке «Проєктне навчання» і як воно пов’язане з інтерактивністю; як сучасні цифрові платформи сприяють реалізації інтерактивного навчання; які інтерактивні інструменти можна використовувати під час онлайн-занять; яке значення мають мультимедійні технології в організації інтерактивного середовища; як штучний інтелект може підтримувати інтерактивне навчання; яку роль виконує викладач в умовах інтерактивного навчання; як змінюється позиція студента під час застосування інтерактивних технологій навчання?

Наприкінці засідання було організовано круглий стіл «Класифікація інтерактивних технологій навчання» та ділову гру «Партисипативна взаємодія здобувачів освіти в процесі навчання».

Засідання проблемної групи відбувалося у творчій, доброзичливій атмосфері, студенти були активними і налаштованими на подальшу співпрацю.
Керівник проблемної групи: доцент кафедри ТПО Серьогіна Ірина Юріївна.










