Кафедра української мови
Факультет Української філології

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ КОШТОРИСНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

 Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання кондиціонерів для покращення санітарно-гігієнічних умов праці за кодом: ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади.

 

3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-08-002722-a

 

4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Якісні та технічні характеристики заявленого Товару визначені з урахуванням наявних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.

Якість товару повинна повністю відповідати усім нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його призначенням.

 

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Для забезпечення безперебійної роботи та належного функціонування Криворізького державного педагогічного університету, відповідно до службової записки № 311 від 09 червня 2025 року, виникла потреба в закупівлі кондиціонерів.

 

6. Вартість предмета закупівлі:

З трьох комерційних пропозицій, найбільш економічно вигідною є пропозиція ФОП Биченко Олександр Якович, яка становить 99999,00 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.) без ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та відповідно до службової записки від 09.06.2025 року.

Розрахунок найбільш вигідної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників:

з/п

Організація

Найменування

Цінова пропозиція

1

ФОП Биченко Олександр Якович

Кондиціонер OSAKA STV-09 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С)

Вартість кондиціонера у 2025 році складає 12999,75 грн.

4 шт.*12999,75 грн.=51999,00 грн.

 

 

Кондиціонер OSAKA STV-12 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С)

Вартість кондиціонера у 2025 році складає 16000,00 грн.

3 шт.*16000,00 грн.=48000 грн.

 

ВСЬОГО

 

99999 грн.

2

ФОП Кочмарова Ю.А.

Кондиціонер OSAKA STV-09 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С)

Вартість кондиціонера у 2025 році складає 14000,00 грн.

4 шт.*14000,00 грн.=56000,00 грн.

 

 

Кондиціонер OSAKA STV-12 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С)

Вартість кондиціонера у 2025 році складає 16500,00 грн.

3 шт.*16500,00 грн.=49500,00 грн.

 

ВСЬОГО

 

105500,00 грн.

3

ФОП Юрчишин Тарас Романович

Кондиціонер OSAKA STV-09 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С)

Вартість кондиціонера у 2025 році складає 15000,00 грн.

4 шт.*15000,00 грн.=60000,00 грн.

 

 

Кондиціонер OSAKA STV-12 Інвертор (5 років гарантії, обігрів до – 150 С)

Вартість кондиціонера у 2025 році складає 17000,0 грн.

3 шт.*17000,00 грн.=51000,00 грн.

 

ВСЬОГО

 

111000,00 грн.

Найвигідніша вартість закупівлі складає

99999,00 грн.

 

8.Процедура закупівлі:

Закупівля без використання електронної системи.

30714

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ КОШТОРИСНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

 Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання лічильника теплової енергії за кодом ДК 021:2015 38550000-5 Лічильники.

 

3.Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-01-010878-a  

 

4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Якісні та технічні характеристики заявленого Товару визначені з урахуванням наявних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.

Якість товару повинна повністю відповідати усім нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його призначенням.

 

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Для забезпечення безперебійної роботи та належного функціонування Криворізького державного педагогічного університету, відповідно до службової записки № 356 від 20 червня 2025 року, виникла потреба в закупівлі лічильника теплової енергії Qalcosonik E3 ду100.

 

6. Вартість предмета закупівлі:

З трьох комерційних пропозицій, найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ "НВП Екон", яка становить 64464,00 грн. (шістдесят чотири тисячі чотириста шістдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та відповідно до службової записки від 20.06.2025 року.

Розрахунок найбільш вигідної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників:

з/п

Організація

Найменування

Цінова пропозиція

1

ТОВ “ВКФ-СКАРБ”

Теплолічильник Qalcosonik E3 ду100

Вартість лічильника у 2025 році складає 67800 грн.

1 шт.*67800 грн.=67800 грн.

 

ВСЬОГО

 

67800 грн.

2

ТОВ “КСК-Автоматизація”

Теплолічильник Qalcosonik E3 ду100

Вартість лічильника у 2025 році складає 72000 грн.

1 шт.*72000 грн.=72000 грн.

 

ВСЬОГО

 

72000 грн.

3

ТОВ “НВП Екон”

Теплолічильник Qalcosonik E3 ду100

Вартість лічильника у 2025 році складає 64464,00 грн.

1 шт.*64464 грн.=64464 грн.

 

ВСЬОГО

 

64464 грн.

Найвигідніша вартість закупівлі складає

64464,00 грн.

 

8.Процедура закупівлі:

Закупівля без використання електронної системи.

30677

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання коштів» зі змінами та доповненнями надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

 Криворізький державний педагогічний університет; 50086, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Університетський, 54; код за ЄДРПОУ – 40787802; категорія замовника – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Документи про вищу освіту з копією: дипломи бакалавра, магістра з копією, дублікати дипломів бакалавра, магістра, спеціаліста з копією; додаток до диплома європейського зразка з копією, дублікат додатка до диплома європейського зразка з копією, бланк додатка до диплома європейського зразка згідно класифікатора ДК 021:2015 код 22450000-9 Друкована продукція з елементами захист.

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-006983-a.

4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно:

-до вимог, що встановлено наказом Міністерства освіти і науки України від 25.01.2021 № 102 «Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки» (зі змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2021 за № 122/35744.

-до вимог, що встановлено відповідно до пункту 8 частини першої статті 13 Закону України «Про вищу освіту», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатка до них, зразка академічної довідки;

-персоналізація даних виконується згідно Наказу Міністерства освіти і науки України за №525 від 12.05.2015 року зі змінами і доповненнями.

Технічні та якісні характеристики закупівлі викладені у додатку до тендерної документації.

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВ 2201160 відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі:

176 700,00 грн. (сто сімдесят шість тисяч сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. та відповідно до службової записки від 14.04.2025 року

Розрахунок очікуваної вартості товару проводився методом отримання комерційних (цінових)пропозицій від постачальників:

з/п

Організація

Найменування

Цінова пропозиція

1

ФОП Жоботинський Олег Вікторович

Диплом бакалавра

Вартість Диплому магістра у 2025 році складає 121,00 грн.

500*121,00=60500 грн.

 

 

Ксерокопія

Вартість ксерокопії у 2025 році складає 4,50 грн.

500*4,50=2250 грн.

 

 

Додаток до диплому європейського зразка

Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2025 році складає 116,00 грн.

500*116,00=58000 грн.

 

 

Ксерокопія

Вартість ксерокопії у 2025 році складає 72,00 грн.

500*72,00=36000 грн.

 

 

Бланк

Вартість бланків у 2025 році складає 8,75 грн.

4000*8,75=35000 грн.

 

ВСЬОГО

 

191750 грн.

2

ФОП Денисова Діана Миколаївна

Диплом бакалавра

Вартість Диплому магістра у 2025 році складає 110,00 грн.

500*110,00=55000 грн.

 

 

Ксерокопія

Вартість ксерокопії у 2025 році складає 4,40 грн.

500*4,40=2200 грн.

 

 

Додаток до диплому європейського зразка

Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2025 році складає 109,00 грн.

500*109,00=54500 грн.

 

 

Ксерокопія

Вартість ксерокопії у 2025 році складає 70,40 грн.

500*70,40=35200 грн.

 

 

Бланк

Вартість бланків у 2025 році складає 8,50 грн.

4000*8,50=34000 грн.

 

ВСЬОГО

 

180900 грн.

3

ФОП Маринченко Сергій Володимирович

Диплом бакалавра

Вартість Диплому магістра у 2025 році складає 104,50 грн.

500*104,50=52250 грн.

 

 

Ксерокопія

Вартість ксерокопії у 2025 році складає 3,00 грн.

500*3,00=1500 грн.

 

 

Додаток до диплому європейського зразка

Вартість додатку до диплому європейського зразка у 2025 році складає 103,40 грн.

500*103,40=51700 грн.

 

 

Ксерокопія

Вартість ксерокопії у 2025 році складає 48,00 грн.

500*48,00=24000 грн.

 

 

Бланк

Вартість бланків у 2025 році складає 7,00 грн.

4000*7,00=28000 грн.

 

ВСЬОГО

 

157450 грн.

У зв’язку з фінансуванням очікувану вартість закупівлі визначаємо за середньою ціною

(191750+180900+157450)/3=176700 грн

 

8.Процедура закупівлі:

Відкриті торги з особливостями.

30156

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Криворізький державний педагогічний університет, 50086, м. Кривий Ріг, пр. Університетський, 54, 40787802, Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-002523-a 

Розмір бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2025 рік Криворізького державного педагогічного університету за КПКВ 2201160 “підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз ” становить 86785 (вісімдесят шість тисяч сімсот вісімдесят п’ять) грн. 44 коп. з ПДВ.

Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- грудень 2025 р.

Підстави для здійснення закупівлі:

Відповідно до пункту 13 Особливостей — Відповідно до пп. 5 п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами й доповненнями) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання.

Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:

Відповідно до пп. 5 п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами й доповненнями) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. Підстави: Відповідно до п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.2018 № 1060 Державне підприємство “Інфоресурс”, належить до сфери управління розпорядника Єдиної державної електронної бази з питань освіти - Міністерства освіти і науки, визначено технічним адміністратором Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Технічний адміністратор Єдиної державної електронної бази з питань освіти здійснює заходи із створення, модернізації і супроводження програмного забезпечення Єдиної державної електронної бази з питань освіти, у тому числі її реєстрів, та інформаційно-пошукової системи доступу до її відкритих даних, їх технічного і технологічного забезпечення, збереження та захисту відомостей та даних, надання, тимчасового припинення (блокування) та анулювання доступу до цієї бази та її реєстрів, надання послуг у сфері їх функціонування, а також інші функції, визначені законодавством.

Положенням про Єдину державну електронну базу з питань освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 620 «Про затвердження Положення про Єдину державну електронну базу з питань освіти», встановлено, що технічний адміністратор Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі - ЄДЕБО) забезпечує, зокрема, організацію та підтримання доступу уповноважених суб’єктів до ЄДЕБО на підставі укладеного з ним договору.

Враховуючи вищенаведене, на ринку надання послуг за кодом 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних (Послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб’єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку, а також послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ) відсутня конкуренція, внаслідок чого, договір про закупівлю зазначених послуг може бути укладений лише з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФОРЕСУРС".

Неукладання договору з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФОРЕСУРС" може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зриву навчального процесу в цілому в НУБіП України. На підставі вищезазначеного, Національному університету біоресурсів і природокористування України необхідне) укласти договір з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФОРЕСУРС" на закупівлю 72320000-4 - Послуги, пов’язані з базами даних (Послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з „ метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб’єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку, а також послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ).

29542

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

 Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб орендарів), ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, UA-2025-01-22-013676-a

Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 23 320,90 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».

Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.

Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:

Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.

Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:

1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;

2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.

Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:

1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;

2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.

Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.

З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.

Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- березень 2025 р.

Відповідно до службової записки від 29.11.2024 р. існує потреба у здійсненні Закупівлі.

Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.11.2024 р. сторінка 204 №168 (додається), застосовується вищевказане виключення.

Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. 

З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.

28894

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

 Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб гуртожитків), ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, UA-2025-01-22-011784-a

Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 850 595,00 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».

Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.

Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:

Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.

Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:

1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;

2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.

Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:

1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;

2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.

Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.

З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.

Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- березень 2025 р.

Відповідно до службової записки від 29.11.2024 р. існує потреба у здійсненні Закупівлі.

Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.11.2024 р. сторінка 204 №168 (додається), застосовується вищевказане виключення.

Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. 

З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.

28893

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для потреб навчальних корпусів) ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): Закупівля без використання електронної системи, -2025-01-22-010863-a 

Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 3 740 984.00 грн. з ПДВ і визначена відповідно до тарифів КПТМ «Криворіжтепломережа».

Розмір бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Криворізькому державному педагогічному університеті затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на закупівлю теплової енергії. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Криворізьким державним педагогічним університетом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.

Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:

Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 годин 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.

Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:

1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;

2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.

Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:

1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;

2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.

Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.

З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

На виконання цієї норми Закону урядом були прийнятіОсобливості.

Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період січень- березень 2025 р.

Відповідно до службової записки від 29.11.2024 р. існує потреба у здійсненні Закупівлі.

Враховуючи те, що постачальником / виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання комунальне підприємство теплових мереж “Криворiжтепломережа”, що визначено відповідним документом —зведеним переліком суб'єктів природних монополій станом на 30.11.2024 р. сторінка 204 №168 (додається), застосовується вищевказане виключення.

Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.

Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.

З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.

28892

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Криворізький державний педагогічний університет;

50086, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Університетський, 54;

код за ЄДРПОУ – 40787802;

категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Вивіз побутових (великогабаритних) відходів, код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям.
  1. Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями
  1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-13-011412-a.
  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі по ДК 021:2015 «90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Вивіз побутових (великогабаритних) відходів) відповідає розміру бюджетних призначень на 2025 рік.

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 74 520,00 грн з ПДВ.
  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень по КЕКВ 2240 на 2025 рік, з урахуванням вартості послуг з вивезення ТПВ, що затверджені на території м. Кривий Ріг, а саме – Рішенням виконкому міської ради від 17.08.2022 No599 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення) у м. Кривому Розі».

9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі

  • Загальний обсяг надання послуг: 135,0 м. куб.
  • Строк надання послуги: з дати укладання договору по 31 грудня 2025 року за письмовою заявкою Замовника.
  • Обсяг закупівлі:

№ п/п

Найменування послуги

Одиниця виміру

Кількість

1.

Вивіз твердих побутових відходів (далі - ТПВ)

м.куб.

135 м.куб.

2. Умови надання послуг:

  • Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуг з вивезення побутових ( великогабаритних) відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України із захисту довкілля.
  • Вивезення ТПВ повинно здійснюватись тільки на об´єкти поводження з побутовими відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
  • Типи та кількість спеціальних автомобілів, необхідних для вивезення (перевезення) та захоронення ТВП визначаються Виконавцем. Спеціалізовані транспортні засоби мають бути технічно справними та заправлені паливно-мастильними матеріалами.
  • Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації.
  • Виконавець повинен під час надання послуг керуватись правилами охорони праці, забезпечити працівників необхідними засобами і використовувати їх за призначенням.
  • Ціна пропозиції вказується з урахуванням витрат на страхування, надання транспортних засобів, навантаження, перевезення до місця вивантаження відходів, сплати податків і зборів (обов´язкових платежів), що сплачуються, або мають бути сплачені.
  • Вивіз ТПВ здійснюється з території “студентського містечка”, що розташоване за адресою Замовника: 50086 Дніпропетровська обл. м.Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 79-А
  • Зауваження з боку Змовника щодо надання послуг повинні бути усунені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати направлення відповідної вимоги на адресу Виконавця.
  • Виконавець зобов´язаний надати послугу протягом 14 днів з моменту направлення письмової заявки Замовника.
28737

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Криворізький державний педагогічний університет;

50086, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Університетський, 54;

код за ЄДРПОУ – 40787802;

категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення), код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
  1. Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями
  1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-13-006545-a
  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі по ДК 021:2015 «90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення)) відповідає розміру бюджетних призначень на 2025 рік.

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 173 260,80 грн. з ПДВ.

 

  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень по КЕКВ 2240 на 2025 рік, з урахуванням вартості послуг з вивезення ТПВ, що затверджені на території м. Кривий Ріг, а саме – Рішенням виконкому міської ради від 17.08.2022 No599 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення) у м. Кривому Розі».

9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі

-Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення, захоронення) -Загальний обсяг надання послуг: 765,00м. Куб .

-Строк надання послуги: з дати укладання договору по 31 грудня 2025 року.

-Дислокація контейнерів для вивезення ТПВ протягом 2025 року з території, підпорядкованої Замовнику

п/п

 

Адреси розміщення майданчиків для контейнерів збору ТПВ

 

Кількість контейнерів збору ТПВ обсягом 0,75м3

1.

пр. Університетський,54

10

2.

вул. Мистецька, 9

1

 

Обсяги, графік та вартість надання послуг:

Адреса дислокації контейнерів

Об'єм контейнера

м3

Кількість контейнерів

Графік вивезення

Норма накопичення

К-ть

м3

Тариф (грн), без ПДВ

Сумма з ПДВ (грн.)

 

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Вс

 

     

пр. Університетський, 54. Обсяг вивезення

0,75

10

26

-

-

26

-

-

-

10 конт./0,75 м3

52 вивезення

390

 

 

пр. Університетський, 54. Обсяг вивезення

0,75

6

8

-

-

9

-

-

-

6 конт./ 0,75 м3

17 вивезень

76,5

 

 

пр. Університетський, 54. Обсяг вивезення

0,75

10

18

-

-

17

-

-

-

10 конт.х/0,75 м3

35в ивезень

262,5

 

 

вул. Мистецька, 9.

Обсяг вивезення

0,75

1

52

-

-

-

-

-

-

1 конт./0,75 м3

52 вивезень

39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

768,00

 

 

Умови надання послуг:

  • Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуг з вивезення побутових ( великогабаритних) відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України із захисту довкілля.
  • Розрахунковою одиницею між Замовником та Виконавцем даних послуг є 1(один) кубічний метр (м³) накопичених, вивезених та утилізованих відходів.
  • Накопичення відходів здійснюється в спеціальний контейнер об´ємом 0,75 куб.м.
  • Послуги з вивезення твердих побутових відходів включають: збирання ТПВ, через спорожнення контейнерів, перевезення, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення ТПВ
  • Учасник здійснює перевезення твердих побутових відходів за допомогою спеціальних транспортних засобів, типи та кількість яких визначається на власний розсуд з урахуванням графіку вивозу твердих побутових відходів.
  • Спеціалізовані транспортні засоби мають бути технічно справними та заправлені паливно-мастильними матеріалами
  • Вивезення ТПВ повинно здійснюватись тільки на об´єкти поводження з побутовими відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
  • Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації.
  • Виконавець повинен під час надання послуг керуватись правилами охорони праці, забезпечити працівників необхідними засобами і використовувати їх за призначенням.
  • Ціна пропозиції вказується з урахуванням витрат на страхування, надання транспортних засобів, навантаження, перевезення до місця вивантаження відходів, сплати податків і зборів (обов´язкових платежів), що сплачуються, або мають бути сплачені.
  • Зауваження з боку Змовника щодо надання послуг повинні бути усунені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати направлення відповідної вимоги на адресу Виконавця.
28736

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Криворізький державний педагогічний університет;

50086, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Університетський, 54;

код за ЄДРПОУ – 40787802;

категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (збирання, перевезення, захоронення), код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям.
  1. Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями
  1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-13-010395-a
  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі по ДК 021:2015 «90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (збирання, перевезення, захоронення)) відповідає розміру бюджетних призначень на 2025 рік.

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 190,40 грн з ПДВ.
  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень по КЕКВ 2240 на 2025 рік, з урахуванням вартості послуг з вивезення ТПВ, що затверджені на території м. Кривий Ріг, а саме – Рішенням виконкому міської ради від 17.08.2022 No599 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення та захоронення) у м. Кривому Розі».

9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі

  • Збирання, перевезення, захоронення ТПВ здійснюється за адресою Замовника: 50086 Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, пр. Університетський, 26.
  • Загальний обсяг надання послуг : 18,00 м. куб.
  • Строк надання послуги: з дати укладання договору по 31 грудня 2025 року.

Розрахункова одиниця

Норма накопичення (м3)

Загальний обсяг

3)

Тариф (грн.)

з ПДВ

Сума (грн.)

з ПДВ

Кількість учнів

100 Х 0,18

18

 

 

 

2. Умови надання послуг:

  1. Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуг з вивезення побутових ( великогабаритних) відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України із захисту довкілля.
  2. Розрахунковою одиницею між Замовником та Виконавцем даних послуг є 1(один) кубічний метр (м³) накопичених, вивезених та утилізованих відходів.
  3. Накопичення відходів здійснюється в спеціальний контейнер об´ємом 0,75 куб.м.
  4. Послуги з вивезення твердих побутових відходів включають: збирання ТПВ, через спорожнення контейнерів, перевезення, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення ТПВ
  5. Учасник здійснює перевезення твердих побутових відходів за допомогою спеціальних транспортних засобів, типи та кількість яких визначається на власний розсуд з урахуванням графіку вивозу твердих побутових відходів.
  6. Спеціалізовані транспортні засоби мають бути технічно справними та заправлені паливно-мастильними матеріалами
  7. Вивезення ТПВ повинно здійснюватись тільки на об´єкти поводження з побутовими відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
  8. Строк надання послуг: з дати підписання договору по 31.12.2025.
  9. Загальний обсяг збирання, перевезення, захоронення ТПВ становить 18,00 м.3
  10. Зауваження з боку Змовника щодо надання послуг повинні бути усунені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати направлення відповідної вимоги на адресу Виконавця.
28735
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Липень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31