|
Кафедра |
Назва вибіркової дисципліни |
Силабус |
|
Англійської мови з методикою викладання |
Академічне публічне мовлення |
|
|
Англійська мова в аспекті наукових досліджень |
||
|
Англійська мова для соціальних комунікацій |
||
|
Британська культура, історія, звичаї, національний характер |
||
|
Граматика сучасної англійської мови |
||
|
Дистанційні технології навчання англійської мови |
||
|
Країнознавство Канада, Австралія |
||
|
Лінвокраїнознавство США |
||
|
Література Англії |
||
|
Практикум з домашнього читання |
||
|
Практична граматика. Синтаксис |
||
|
Розмовний курс англійської мови (англійська мова в Британії., США, Канаді, Австралії, Новій Зеландії) |
||
|
Англійської філології |
WRITING IN ENGLISH (academic writing) |
|
|
WRITING IN ENGLISH (storytelling) |
||
|
Англійська мова для міжнародного спілкування |
||
|
Англофонна література |
||
|
Англомовний медіадискурс |
||
|
Аудіювання з англійської мови (рівень В2) |
||
|
Бізнес-англійська |
||
|
Британський політичний дискурс |
||
|
Ділова англійська мова |
||
|
Єлизаветинська драматургія у світлі сучасних інтерпретацій |
||
|
Комунікативна граматика |
||
|
Лінгвокраїнознавство |
||
|
Лінгвокраїнознавство (англомовні країни) |
||
|
Лінгвокраїнознавство (Великобританія) |
||
|
Лінгвокраїнознавство англомовних країн |
||
|
Лінгвокраїнознавство країн першої мови |
||
|
Мовна особистість в полікультурному соціумі |
||
|
Основи академічного читання з англійської мови |
||
|
Основи наукових досліджень |
||
|
Порівняльна лексикологія |
||
|
Порівняльна стилістика англійської та української мов |
||
|
Практична граматика (синтаксис) |
||
|
Сучасний погляд на єлизаветинську літературу: визначні постаті і їхні твори |
||
|
Сучасні тенденції в граматиці (морфологія) |
||
|
Сучасні тенденції в граматиці (синтаксис) |
||
|
Теоретична граматика |
||
|
Теоретична фонетика |
||
|
Теоретичні аспекти англійської мови |
||
|
Функціональний підхід у вивченні фонетики англійської мови (поглиблений курс) |
||
|
Художній дискурс (інтерпретація художнього тексту) |
||
|
Шекспіріана в українському перекладі |
||
|
Біології та екології |
Агроекологія |
|
|
Анатомія та вікова фізіологія |
||
|
Анатомія, фізіологія, патологія дітей |
||
|
Біоіндикація |
||
|
Біологічні особливості здорового способу життя |
||
|
Біорізноманіття та стратегія сталого розвитку |
||
|
Біологія як основа біотехнології та медицини |
||
|
Біосферологія |
||
|
Біохімія рослин |
||
|
Географія рослин |
||
|
Глобалізація та екологічні проблеми |
||
|
Декоративне квітництво |
||
|
Дистанційні та контактні методи дослідження стану навколишнього середовища |
||
|
Екологічна ботаніка |
||
|
Екологічна культура |
||
|
Екологічний менеджмент |
||
|
Екологія людини та її здоров’я |
||
|
Екологія рослин |
||
|
Етологія тварин |
||
|
Закономірності обмінних процесів у гетеротрофних організмів |
||
|
Закономірності успадкування ознак у тварин |
||
|
Зелене будівництво та озеленення пришкільної ділянки |
||
|
Лікарські рослини |
||
|
Меліорація та фіторекультивація |
||
|
Молекулярна біологія |
||
|
Основи вчення про рослинний покрив |
||
|
Основи геоботаніки |
||
|
Основи екологічного термінознавства |
||
|
Основи диверсикології |
||
|
Охорона природи |
||
|
Паразитологія |
||
|
Прикладна дендрологія |
||
|
Проблеми фундаментальної екології |
||
|
Рекреаційний дизайн |
||
|
Репродукція та розвиток людини |
||
|
Рослинний світ України |
||
|
Рослинність Криворіжжя |
||
|
Рослинність техногенних екотопів |
||
|
Степове лісознавство |
||
|
Тваринний світ Криворіжжя |
||
|
Теріологія |
||
|
Фізіологія (ВНД та вікова) з основами генетики |
||
|
Фізіологія та захист рослин |
||
|
Фітодизайн |
||
|
Фітоценологія |
||
|
Фотоіндикація екологічних факторів |
||
|
Хімічна екологія |
||
|
Географії та методики навчання |
Біогеографія |
|
|
Визначні пам'ятки природи Землі |
||
|
Вступ до економічної і соціальної географії |
||
|
Географічне країнознавство |
||
|
Географія антропогенних геосистем території України |
||
|
Географія ґрунтів з основами ґрунтознавства |
||
|
Географія Дніпропетровської області |
||
|
Географія Криворіжжя |
||
|
Географія культури |
||
|
Географія небезпечних природних процесів довкілля |
||
|
Географія органічного світу та педосфери |
||
|
Географія природно-ресурсного потенціалу |
||
|
Географія сфери послуг |
||
|
Географія транспорту |
||
|
Географія флори і фауни території України |
||
|
Геоекологія |
||
|
Геоурбаністика |
||
|
Етнологія з основами етнографії |
||
|
Історія географічної науки |
||
|
Ландшафтна екологія |
||
|
Методи географічних досліджень |
||
|
Методика підготовки і проведення екскурсій в закладах освіти |
||
|
Організація краєзнавчої і туристичної роботи в закладах освіти |
||
|
Основи наукових досліджень в географії |
||
|
Основи фінансової грамотності |
||
|
Парадигми сучасної географії |
||
|
Підприємництво і підприємливість |
||
|
Соціальна географія |
||
|
Теорія і методологія соціальної географії |
||
|
Топоніми на карті світу |
||
|
Декоративно-прикладного мистецтва та дизайну |
WEB-технології |
|
|
Анімація |
||
|
Арт-дизайн |
||
|
Брендинг |
||
|
Вишивка |
||
|
Графічний дизайн користувацьких інтерфейсів |
||
|
Графічний дизайн оточення |
||
|
Декоративні техніки |
||
|
Дизайн взуття |
||
|
Екологічний дизайн |
||
|
Естетична культура дизайнера |
||
|
Ілюстрація |
||
|
Інноваційний дизайн |
||
|
Інноваційні технології в проєктуванні одягу |
||
|
Комп'ютерне проєктування одягу |
||
|
Комп’ютерне моделювання та САD технології |
||
|
Конструювання об'єктів середовищного дизайна |
||
|
Концептуальне проєктування інтер’єрів і меблів |
||
|
Концептуальний дизайн |
||
|
Лялькарство |
||
|
Макетування |
||
|
Макетування і моделювання |
||
|
Методика дизайн-проєктування колекцій |
||
|
Мультимедійний дизайн |
||
|
Народні ремесла в декорі костюма |
||
|
Основи виробничої майстерності |
||
|
Основи етнодизайну |
||
|
Основи проєктування зовнішнього та внутрішнього предметного середовища |
||
|
Основи петриківського розпису |
||
|
Основи формотворення |
||
|
Предметний дизайн |
||
|
Прогнозування моди |
||
|
Проєктування та виготовлення одягу |
||
|
Проєктування малих архітектурних форм в дизайні середовища |
||
|
Проєктування упаковки |
||
|
Прототипування |
||
|
Рекламна графіка |
||
|
Реконструктивно-реставраційне проєктування |
||
|
Різьблення по деревині |
||
|
Сайнс дизайн |
||
|
Світловий дизайн міста та дизайн візуальних комунікацій |
||
|
Сучасні поліграфічні технології |
||
|
Типографіка |
||
|
Універсальний дизайн |
||
|
Фешн ілюстрація |
||
|
Художнє конструювання |
||
|
Художнє моделювання костюма |
||
|
Художнє оздоблення одягу |
||
|
Художня обробка природних матеріалів |
||
|
Дошкільної і спеціальної освіти |
Адаптивна фізична культура для дітей з ООП |
|
|
Дидактичні ігри в інклюзивному освітньому процесі ЗДО |
||
|
Дизайн-технології в освітньому процесі ЗДО |
||
|
Дитячий фольклор та театралізована діяльність в ЗДО |
||
|
Ігрові технології у роботі логопеда |
||
|
Ізотерапія в психолого-педагогічній роботі з дітьми з ООП |
||
|
Ізотерапія в спеціальній освіті |
||
|
Інклюзивне фізичне виховання в освіті |
||
|
Індекс інклюзії в сучасному ЗДО |
||
|
Інноваційні освітні технології у мовленнєвій та логіко-математичній діяльності дітей дошкільного віку |
||
|
Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті |
||
|
Інноваційні технології в роботі з дітьми з мовленнєвими та інтелектуальними порушеннями |
||
|
Інноваційні технології логопедичного масажу при порушенні мовлення |
||
|
Інформаційно-комунікаційні технології для дистанційної освіти осіб з порушеннями мовлення |
||
|
Корекція звуковимови у дітей молодшого шкільного віку |
||
|
Культура мовлення та виразне читання |
||
|
Література іноземної мови для дітей дошкільного віку |
||
|
Логопедична допомога дітям раннього віку |
||
|
Логопедична робота з дітьми з РАС |
||
|
Логопедичний практикум: від постановки до диференціації звукув у зв'язному мовленні |
||
|
Логопедичні реабілатація дітей з ТПМ |
||
|
Логопсихологія |
||
|
Математична підготовка дітей з ООП до школи |
||
|
Методика організації ігрової діяльності та проведення свят в ЗДО |
||
|
Методика проведення логопедичних занять онлайн |
||
|
Методичні підходи в організації педагогічної діяльності асистента вихователя |
||
|
Мовленнєві ігри та вправи для дітей з ООП |
||
|
Навчання через гру |
||
| Силабус | ||
|
Організація дозвілля дітей з ООП |
||
|
Організація дозвілля дітей з порушенням психофізичного розвитку |
||
|
Організація логопедичної допомоги в умовах спеціального та інклюзивного навчання |
||
|
Організація роботи інклюзивних центрів |
||
|
Організація та планування логопедичної роботи |
||
|
Основи роботехніки для дітей з особливими освітніми потребами |
||
|
Основи сенсорного розвитку дітей з порушеннями мовлення |
||
|
Основи соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями |
||
|
Основи соціалізації осіб з особливими освітніми потребами |
||
|
Основи соціально-фінансової грамотності дітей дошкільного віку |
||
|
Основні напрями та принципи організації інклюзивної освіти за кордоном |
||
|
Організація предметно-практичної діяльності у ЗДО |
||
|
Організація художньо-мовленнєвої діяльності дітей |
||
|
Партнерська взаємодія з батьками в інклюзивній групі |
||
|
Педагогічна комуніфкація учасників освітнього процесу ЗДО |
||
|
Педагогічні технології інклюзивної освіти |
||
|
Підготовка до школи дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
||
|
Полікультурне виховання в сучасній дошкільній освіті |
||
|
Прикладні аспекти фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО |
||
|
Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі |
||
|
Системна допомога дітям раннього та дошкільного віку з РАС |
||
|
Соціальне становлення дітей дошкільного віку з РАС |
||
|
Специфіка ігрової діяльності дітей з порушеннями мовлення |
||
|
Супровід родин дітей з особливим освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі дошкільного закладу |
||
| Силабус | ||
|
Сучасні інформаційні технології та медіаосвіта |
||
|
Сучасні системи фізичного виховання дітей дошкільного віку |
||
|
Тайм-менеджмент |
||
|
Технології дитячої художньої творчості |
||
|
Технології запуску мовлення у дітей з мовленнєвими порушеннями |
||
|
Формування інтересу для читання у дітей дошкільного віку |
||
|
Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів |
||
|
Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вчителів-логопедів |
||
|
Формування толерантності в дітей дошкільного віку у інклюзивному середовищі |
||
|
Цифрові технології як інструмент соціального становлення дітей з ООП |
||
| Силабус | ||
|
LEGO-технології в спеціальній освіті |
||
|
LEGO-технології у сенсорно-пізнавальному розвитку дітей з ООП |
||
|
Інформатики та прикладної математики |
Веб-дизайн |
|
|
Видавничі системи |
||
|
Візуальне програмування |
||
|
Візуальне програмування мобільних застосунків |
||
|
Вступ до програмування |
||
|
Доповнена реальність у веб |
||
|
Інформатика в основній школі |
||
|
Інформатика в основній школі: інформаційні технології |
||
|
Інформатика в основній школі: програмування |
||
|
Конкурсна інформатика |
||
|
Логічне програмування |
||
|
Машинне навчання |
||
|
Методика інклюзивного навчання інформатики |
||
|
Методика навчання інформатики у початковій школі |
||
|
Методика навчання інформатики у профільній школі |
||
|
Методика пропедевтичного навчання інформатики |
||
|
Мультимедіа |
||
|
Олімпіадна інформатика |
||
|
Олімпіадна інформатика: інформаційні технології |
||
|
Олімпіадна інформатика: програмування |
||
|
Основи веб-розробки |
||
|
Основи Інтернет речей |
||
|
Основи функціонального програмування |
||
|
Програмування мікроконтролерів |
||
|
Програмування мобільних застосунків |
||
|
Програмування мобільних пристроїв |
||
|
Програмування на Java |
||
|
Програмування офісних додатків |
||
|
Середовища навчання програмування |
||
|
Система комп’ютерної математики |
||
|
Системи контролю версій |
||
|
Структури даних та алгоритми їх опрацювання |
||
|
Сучасні веб-фреймворки |
||
|
Хмарні технології |
||
|
Штучний інтелект в освіті |
||
|
Історії |
Етнографія України |
|
|
Застосування БПЛА в краєзнавчих та історичних дослідженнях |
||
|
Інтелектуальна власність |
||
|
Інформаційні війни: історія та сучасність |
||
|
Інформаційно-комунікаційні технології навчання історії в закладах освіти |
||
|
Інформаційно-комунікаційні технології навчання історії та громадянської освіти у закладах освіти |
||
|
Історична географія України |
||
|
Історична та сучасна геральдика |
||
|
Історіографія історії України |
||
|
Історія Дніпропетровщини у шкільній освіті |
||
|
Історія європейської матеріальної цивілізації ХV-XVIII ст. |
||
|
Історія країн Азії та Африки в середньовіччя |
||
|
Історія країн Центрально-Східної Європи |
||
|
Історія країн Центрально-Східної Європи в ХХ ст. |
||
|
Історія Криворіжжя від давнини до сучасності |
||
|
Історія молодіжних рухів та організацій в Україні ХІХ-ХХІ ст. |
||
|
Історія правових та політичних вчень |
||
|
Історія української культури |
||
|
Компаративний підхід в дослідженні та викладанні історії |
||
|
Кримінальне право України |
||
|
Основи права Євросоюзу |
||
|
Опозиційний рух в Українській РСР 1950-ті-80-ті рр. |
||
|
Основи адміністративного права |
||
|
Правове регулювання сімейних відносин |
||
|
Правові аспекти захисту прав дитини |
||
|
Римське право |
||
|
Розвиток «Metaskills» у системі історичної освіти |
||
|
Сімейне право України |
||
|
Сучасні ІКТ в закладах освіти |
||
|
Математики та методики її навчання |
Графи в задачах математичних олімпіад |
|
|
Диференціальна геометрії |
||
|
|
||
|
Диференціальні рівняння |
||
|
Додаткові розділи алгебри |
||
|
Додаткові розділи геометрії |
||
|
Додаткові розділи математичного аналізу |
||
|
Елементи векторного аналізу |
||
|
Елементи дискретної математики на базовому рівні середньої освіти |
||
|
Елементи комп’ютерного моделювання для навчання математики |
||
|
Елементи топології |
||
|
Задачі оптимізації |
||
|
Історія математики |
||
|
Історія математичної освіти |
||
|
Комплексний аналіз |
||
|
Конструктивна геометрія |
||
|
Математичні основи квантової інформатики |
||
|
Математичні основи криптографії |
||
|
Математичні основи машинного навчання |
||
|
Метричні простори |
||
|
Олімпіадна математика |
||
|
Ряди та функції комплексної змінної |
||
|
Системи комп’ютерної математики |
||
|
Статистичне опрацювання результатів педагогічних досліджень |
||
|
Теорія множин |
||
|
Чисельні методи математичного аналізу |
||
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
Вокально-диригентський практикум |
|
|
Історія вокального мистецтва |
||
|
Історія хорового мистецтва |
||
|
Організація музично-освітнього середовища у закладі дошкільної освіти |
||
|
Основи диригентської та вокальної культури |
||
|
Основи постановки голосу |
||
|
Основи хорового письма |
||
|
Основи читання хорових партитур |
||
|
Практикум роботи з вокальними ансамблями |
||
|
Практикум роботи з вокально-хоровими колективами |
||
|
Практичні основи вокально-диригентського виконавства |
||
|
Хорознавство |
||
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
Акомпанемент та імпровізація |
|
|
Аналіз музичних форм |
||
|
Ансамбль |
||
|
Введення в аналіз музичних форм |
||
|
Введення в гармонію |
||
|
Введення в поліфонію |
||
|
Видатні митці України |
||
|
Віртуозні рухи в хореографії |
||
|
Гармонія |
||
|
Дуетно-сценічний танець |
||
|
Етнографія українського танцю |
||
|
Здоров’я в хореографії |
||
|
Імпровізація в хореографії |
||
|
Мистецтво балетмейстера |
||
|
Мистецтво Модерну |
||
|
Мистецтво Постмодерну |
||
|
Музично-хореографічний фольклор України |
||
|
Мультимедійні технології у мистецькій освіті |
||
|
Народний костюм і сценічне оформлення танцю |
||
|
Основи композиції |
||
|
Основи народознавства |
||
|
Поліфонія |
||
|
Постановка концертних номерів |
||
|
Сучасні інтерпретації в хореографії |
||
|
Сучасні форми аранжування |
||
|
Сценічний костюм та основи сценографії |
||
|
Сценографія театрального танцю |
||
|
Українське хореографічне мистецтво |
||
|
Фізіологія рухової активності |
||
|
Хореографія естрадно-театральних композицій |
||
|
Художня культура Дніпровського регіону |
||
|
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
Аналітичне читання |
|
|
Аудіювання |
||
|
Бізнес курс німецької мови |
||
|
Домашнє читання |
||
|
Інформаційно-комунікативні технології у навчанні іноземної мови |
||
|
Комунікативна граматика німецької мови |
||
|
Креативне спілкування німецькою |
||
|
Лінгвокраїнознавство |
||
|
Лінгвокраїнознавство країн другої мови (німецька) |
||
|
Література країн першої мови |
||
|
Лексичний практикум |
||
|
Методика навчання німецької як другої іноземної |
||
|
Мовний етикет |
||
|
Наукова робота: види та вимоги до написання |
||
|
Німецька граматика інтерактивно |
||
|
Німецька через You Tube |
||
|
Новітня література німецькомовних країн |
||
|
Основи практики перекладу (німецька) |
||
|
Порівняльна граматика першої та української мов |
||
|
Практика перекладу |
||
|
Практична фонетика німецької мови |
||
|
Практичний курс другої мови (німецька) |
||
|
Сертифікатна програма з вивчення другої іноземної мови країни ЄС (німецька) |
||
|
Тестування за фахом |
||
|
Образотворчого мистецтва |
Академічний живопис |
|
|
Академічний рисунок |
||
|
Декоративний живопис |
||
|
Спеціалізація в образотворчому мистецтві |
||
|
Спеціалізація в творчих майстернях |
||
|
Спеціалізація у декоративному мистецтві |
||
|
Станкова графіка |
||
|
Сучасна графіка |
||
|
Сучасні живописні техніки |
||
|
Техніки високого друку |
||
|
Техніки глибокого друку |
||
|
Техніки рисунку |
||
|
Цифрові технології в образотворчому мистецтві |
||
|
Цифрові технології у графіці |
||
|
Цифрові технології у живописі |
||
|
Перекладу та слов’янської філології |
Академічна англійська |
|
|
Англійська мова в діловому спілкуванні |
||
|
Викладання зарубіжної літератури в умовах Нової української школи |
||
|
Викладання на мовних курсах |
||
|
Екофікшен у зарубіжній літературі |
||
|
Історія перекладу |
||
|
Лінгвокраїнознавство країн другої мови (французька) |
||
|
Основи машинного перекладу |
||
|
Основи перекладу художніх творів (перша мова) |
||
|
Основи перекладу з української на другу мову (французьку) |
||
|
Основи редагування перекладів |
||
|
Основи роботи зі словником |
||
|
Переклад з української мови на першу мову |
||
|
Підліткова зарубіжна література в умовах НУШ |
||
|
Проблема перекладу науково-технічної літератури |
||
|
Сертифікатна програма з вивчення другої іноземної мови країни ЄС (французька) |
||
|
Початкової освіти |
Декоративно-ужиткове мистецтво та народні ремесла |
|
|
Дизайн і технології в початковій освіті |
||
|
Діяльнісний підхід у початковій школі |
||
|
Казкотерапія в умовах війни |
||
|
Комунікація через мистецтво |
||
|
Культура формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
||
|
Мистецтво аналізу художнього твору |
||
|
Організація ефективного спілкування молодших школярів |
||
|
Організація роботи асистента вчителя |
||
|
Основи ораторського мистецтва |
||
|
Основи педагогічної анімації |
||
|
Практикум із соціально-емоційного та етичного навчання молодших школярів |
||
|
Самоменеджмент учителя НУШ |
||
|
Стратегії взаємодії з батьками здобувачів освіти |
||
|
Сучасні підходи до формування графічних навичок молодших школярів |
||
|
Теорія і практика інклюзивної освіти |
||
|
Теорія і практика формувального та підсумкового оцінювання |
||
|
Теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи |
||
|
Практичної психології |
Активне соціально-психологічне навчання |
|
|
Геронтопсихологія |
||
|
Диференційна психологія |
||
|
Експериментальна психологія |
||
|
Ігротерапія |
||
|
Кримінальна психологія з основами СПЕ |
||
|
Основи профорієнтації та профдобору |
||
|
Основи психоаналізу |
||
|
Основи психосинтезу |
||
|
Патопсихологія |
||
|
Перинатальна психологія |
||
|
Практикум: телефон довіри |
||
|
Проєктивна психодіагностика |
||
|
Профілактика та корекція відхилень у поведінці |
||
|
Психокорекція девіантної поведінки |
||
|
Психологічна служба в системі інклюзивної освіти |
||
|
Психологічні особливості раннього дитячого аутизму |
||
|
Психологія довіри |
||
|
Психологія кар’єри |
||
|
Психологія лідерства |
||
|
Психологія спорту |
||
|
Психологія творчості |
||
|
Психолого-педагогічна супервізія фахівців команди супроводу інклюзивної освіти |
||
|
Психотерапія та консультування дисфункціональних сімей |
||
|
Резил’єнтність в освіті |
||
|
Самопроєктування особистості |
||
|
Соціальна психологія |
||
|
Стресостійкість особистості |
||
|
Сучасні психологічні практики у роботі з ПТСР |
||
|
Техніки відновлення ресурсів психіки |
||
|
Техніки психоемоційної стабілізації |
||
|
Технології розвитку критичного мислення в освітньому процесі |
||
|
Тілесноорієнтовна психологічна корекції |
||
|
Трансформація особистісних переконань і саморозвиток |
||
|
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
Аналітика в соціальній сфері |
|
|
Арт-практики роботи з дітьми, постраждалими від війни |
||
|
Діяльність психологічної служби закладів освіти |
||
|
Документообіг соціального педагога |
||
|
Кар’єрне консультування |
||
|
Кейс-менеджмент з постраждалими від війни |
||
|
Комплексна сексуальна просвіта |
||
|
Людина в соціокультурному просторі |
||
|
Методика культурно-дозвіллєвої роботи в громаді |
||
|
Методика організації тренінгів |
||
|
Методичні аспекти соціальної реабілітації |
||
|
Недержавний сектор у соціальній сфері |
||
|
Організація діяльності Університету третього віку |
||
|
Організація дозвілля молоді |
||
|
Основи демографії |
||
|
Основи сценарної роботи соціального педагога |
||
|
Практикум з організації адміністративної роботи в соціальній сфері |
||
|
Профілактика відхилень у поведінці |
||
|
Профорієнтація та кар’єрне консультування |
||
|
Рекламно-інформаційні технології |
||
|
Соціалізація особистості |
||
|
Соціальна робота з ВПО |
||
|
Соціальна робота з основами інклюзії |
||
|
Соціальні сервіси для дітей та молоді |
||
|
Соціально-молодіжна робота |
||
|
Соціально-педагогічна робота в сфері дозвілля |
||
|
Соціологія молоді |
||
|
Спеціалізовані служби в соціальній сфері |
||
|
PR як соціальний інститут |
||
|
Теорія соціальних змін |
||
|
Теорія та історія соціального виховання |
||
|
Ювенальна превенція |
||
|
Соціології та масових комунікацій |
Актуальні проблеми сучасного українського суспільства |
|
|
Візуальна соціологія |
||
|
Дискус-аналіз |
||
|
Жанрова журналістика |
||
|
Засоби масової комунікації та медіавиробництво |
||
|
Інтеркультурне місто |
||
|
Інтернет-технології в рекламі та PR |
||
|
Інформаційна політика та безпека |
||
|
Інформаційний консалтинг |
||
|
Інформаційні війни |
||
|
Історія реклами та PR |
||
|
Контент-аналіз |
||
|
Кризові комунікації |
||
|
Маніпулятивні технології в соціальних комунікаціях |
||
|
Медіа та суспільні комунікації |
||
|
Медіаосвіта і медіакультура |
||
|
Міжнародні відносини та медіакомунікації |
||
|
Організація PR-кампаній |
||
|
Основи літературної творчості |
||
|
Основи міжкультурної комунікації |
||
|
Основи публічних комунікацій |
||
|
Основи теорії тексту і твору |
||
|
Політичний імідж країн світу у сучасному медіапросторі |
||
|
Політконсалтинг та виборчі технології |
||
|
Права людини та мас-медіа |
||
|
Публіцистика |
||
|
Рекламний менеджмент |
||
|
Соціальна проблематика в ЗМІ |
||
|
Соціальні комунікації та інформація |
||
|
Соціологічний аналіз документів |
||
|
Соціологія гендеру |
||
|
Соціологія культури |
||
|
Соціологія малих груп |
||
|
Соціологія молоді |
||
|
Соціологія підприємництва |
||
|
Соціологія праці та зайнятості |
||
|
Соціологія публічного управління |
||
|
Соціологія споживання |
||
|
Сучасні комунікативні практики |
||
|
Теорія масової культури |
||
|
Технології блогінгу |
||
|
Digital-фольклор |
||
|
GR-менеджмент і політичні технології |
||
|
Технологічної та професійної освіти |
Автомобіль |
|
|
Автомобіль, паливо та ПЗМ |
||
|
Автомобільний практикум |
||
|
Акумуляторні батареї електромобілів. Типи конекторів |
||
|
Безпека керування |
||
|
Виробництво автомобілів в Україні |
||
|
Дизайн одягу та аксесуарів |
||
|
Діагностика автомобіля |
||
|
Діагностичне обладнання для ремонту |
||
|
Експлуатація та ремонт автомобіля |
||
|
Електричні аеромобілі. Перспективи повітряного транспорту |
||
|
Інновації у громадському транспорті |
||
|
Інтелектуальні системи управління транспортом |
||
|
Інформаційні системи і технології в логістиці |
||
|
Історія автомобільної техніки |
||
|
Історія розвитку автомобільної техніки |
||
|
Конструювання засобами комп’ютерної графіки |
||
|
Логістика транспортних систем |
||
|
Логістичне обслуговування |
||
|
Методика педагогічної взаємодії |
||
|
Мистецтво кулінарії |
||
|
Обладнання і матеріали швейного виробництва |
||
|
Організація автосервісу |
||
|
Організація підприємницької діяльності на транспорті |
||
|
Основи діагностики транспортних засобів |
||
|
Основи конструкторської графіки |
||
|
Основи слюсарно-ремонтних робіт |
||
|
Основи транспортних технологій |
||
|
Основи харчових технологій |
||
|
Правила дорожнього руху |
||
|
Практикум електромонтажних робіт |
||
|
Практикум з художньої обробки матеріалів |
||
|
Професійна етика та імідж викладача |
||
|
САПР машин і транспортних засобів |
||
|
Системи автоматизованого проєктування |
||
|
Складська логістика та управління запасами |
||
|
Спеціальний малюнок та основи композиції |
||
|
Сучасний електричний транспорт |
||
|
Сучасні тенденції в автомобілебудуванні |
||
|
Сучасні тенденції розвитку конструкцій автомобілів |
||
|
Технічне моделювання та конструювання |
||
|
Технічне обслуговування електромобілів |
||
|
Технічний малюнок |
||
|
Технологічне обладнання для ремонту і обслуговування автомобілів |
||
|
Технологічний практикум |
||
|
Товарознавство в логістиці |
||
|
Транспортна політика ЄС |
||
|
Устаткування станцій технічного обслуговування |
||
|
Функціонування транспортного сектору в умовах надзвичайних ситуацій та воєнного стану |
||
|
Художні промисли та ремесла України |
||
|
AC/DC двигуни в електромобілях |
||
|
Туризму та економіки |
Військовий туризм |
|
|
Гастротуризм |
||
|
Геологічний туризм |
||
|
Гірський туризм |
||
|
Дозвіллєзнавство |
||
|
Екскурсійний туризм |
||
|
Екологічний туризм |
||
|
Екстремальний туризм |
||
|
Інклюзивний туризм |
||
|
Кемпінговий туризм |
||
|
Креативна економіка |
||
|
Креативні індустрії в туризмі |
||
|
Культурна спадщина в туризмі |
||
|
Мультимедіа в туризмі |
||
|
Оздоровчо-рекреаціний туризм |
||
|
Основи розробки сайтів |
||
|
Основи таргетингу |
||
|
Ринок туристичних послуг |
||
|
Самодіяльний туризм |
||
|
Світова індустрія гостинності |
||
|
Соціальні мережі в туризмі |
||
|
Спеціалізований туризм |
||
|
Спортивне орієнтування |
||
|
Спортивно-туристичні ресурси |
||
|
Сталий розвиток туризму |
||
|
Туристичні квести |
||
|
Туристичні квести та івенти |
||
|
Туристичне краєзнавство |
||
|
Туристична культура |
||
|
Штучний інтелект в туризмі |
||
|
SMM, SEO в туризмі |
||
|
Української мови |
Етимологія |
|
|
Етнолінгвістика |
||
|
Інформаційні технології в лінгвістиці |
||
|
Історія української літературної мови |
||
|
Культура медіакомунікацій |
||
|
Латинськомовна інскрипція в українській літературі |
||
|
Лінгводидактичне термінознавство |
||
|
Міжкультурна комунікація |
||
|
Нові стандарти українського письма |
||
|
Ономастика |
||
|
Основи психолінгвістики |
||
|
Офіційно-ділова комунікація |
||
|
Польська мова |
||
|
Сертифікатна програма з вивчення другої іноземної мови країни ЄС (польська) |
||
|
Типологія помилок |
||
|
Українська мова в менеджменті |
||
|
Української та зарубіжної літератури |
Актуальні проблеми шевченкознавства |
|
|
Алгоритм створення навчальних презентацій |
||
|
Блогерство: літературна та візуальна складова |
||
|
Бренд-сторінки в соціальних мережах |
||
|
Кіберфольклор як маркер соціальних змін |
||
|
Література Криворіжжя в шкільному вивченні |
||
|
Література української діаспори |
||
|
Література vs медіа: національний наратив |
||
|
Літератури Сходу в шкільному вивчення |
||
|
Літературне краєзнавство |
||
|
Мережева література: як цифра стає буквою |
||
|
Мистецтво виразного слова |
||
|
Національний зміст української літератури раннього модернізму |
||
|
О. Довженко: літературна та кінематографічна спадщина |
||
|
Позакласна робота з літератури в базовій середній школі |
||
|
Слов’янський міф в художній системі українського романтизму |
||
|
Стильові тенденції українського письменства епохи Просвітництва |
||
|
Сучасна українська дитяча література |
||
|
Сучасна зарубіжна література для дітей та юнацтва |
||
|
Сучасні тенденції розвитку східних літератур |
||
|
Український дисидентський рух: боротьба з радянським тоталітаризмом, публіцистика, література |
||
|
Українські мистецькі течії і стилі в українській літературі ХХ століття |
||
|
Українська література початку ХХ століття як міжкультурний діалог |
||
|
Український поетичний модернізм (ІІ половина ХХ століття) |
||
|
Феміністичні інтерпретації в сучасній українській літературі |
||
|
Фольклор Криворіжжя: жанрово-стильові параметри |
||
|
Фізики та методики її навчання |
Вступ в нанофізику |
|
|
Вступ до фаху |
||
|
Дослідницькі задачі з фізики |
||
|
Еконофізика |
||
|
Електроніка та мікропроцесорна техніка |
||
|
Електротехніка |
||
|
Загальна фізика |
||
|
Інструментарій штучного інтелекту в сучасному матеріалознавстві |
||
|
Історія розвитку астрономії |
||
|
Історія фізичних відкриттів |
||
|
Комп’ютерне моделювання фізичних процесів у наноструктурах |
||
|
Комп’ютерний практикум з квантової механіки |
||
|
Математичні методи фізики |
||
|
Математичні методи фізики |
||
|
Машинне навчання |
||
|
Напівпровідникові прилади |
||
|
Олімпіадні задачі з фізики |
||
|
Прикладна астрономія |
||
|
Рівняння математичної фізики |
||
|
Сучасні астрономічні дослідження |
||
|
Сучасні обчислювальні методи у фізиці |
||
|
Схемотехніка цифрових та аналогових пристроїв |
||
|
Теоретична механіка |
||
|
Технології BYOD в освітньому процесі |
||
|
Фізика напівпровідників |
||
|
Фізика складних мереж |
||
|
Фізика твердого тіла |
||
|
Фізичної культури та методики її викладання |
Адаптивна фізична культура |
|
|
Види фізичної активності в НУШ |
||
|
Історія олімпійського руху |
||
|
Історія фізичної культури |
||
|
Музично-ритмічне виховання |
||
|
Нова фізична культура: фітнес-йога |
||
|
Нові технології у фізичному вихованні |
||
|
Олімпійська освіта і традиції фізичної культури в Україні |
||
|
Організація спортивно-масової роботи |
||
|
Основи теорії здоров’я і здорового способу життя |
||
|
Підвищення спортивної майстерності (за видами спорту за вибором) |
||
|
Рекреаційні ігри |
||
|
Спортивні споруди в обладнання |
||
|
Сучасні технології фізичного виховання в НУШ |
||
|
Сучасні фітнес технології |
||
|
Теорія і методика спорту |
||
|
Теорія та методика оздоровчого фітнесу |
||
|
Управління у сфері фізичної культури |
||
|
Фізичне виховання з учнями спец.медгрупи |
||
|
Філософії |
Соціальна та політична філософія |
|
|
Філософія історії |
||
|
Фундаментальні ідеї Заходу |
||
|
Хімії та безпеки життєдіяльності |
Біоорганічна хімія з елементами біохімії |
|
|
Віртуалізація хімічного експерименту |
||
|
Геохімічні особливості Криворіжжя |
||
|
ІКТ та моделювання в хімії |
||
|
Історія хімії |
||
|
Комп’ютерна статистична обробка результатів хімічних експериментів |
||
|
Комп’ютерне моделювання хімічних процесів |
||
|
Комплексні сполуки |
||
|
Методика складання та розв’язування хімічних задач |
||
|
Механізми органічних реакцій |
||
|
Метрологія хімічних досліджень |
||
|
Мультимедійні засоби в освіті і науці |
||
|
Олімпіадні задачі з хімії |
||
|
Основи наукових досліджень в хімії |
||
|
Прикладні аспекти хімії |
||
|
Програмні продукти для обробки результатів науковох досліджень |
||
|
Техніка навчального хімічного експерименту |
||
|
Ужитковий експеримент і STEM-технології у навчанні хімії |
||
|
Фізико-хімічні методи аналізу речовин |
||
|
Хімічна номенклатура |
||
|
Хімія високомолекулярних сполук |
||
|
Хімія у системі природничих наук |
||










