Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

0000

30 січня 2025 року на кафедрі початкової освіти відбувся науково-методичний семінар, присвячений особливостям оцінювання навчальних досягнень студентів спеціальності 013 Початкова освіта. Із доповіддю «Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти : проблемні питання» виступила к. філол. н., доцент Онищенко І. В., яка з урахуванням нормативно-правових документів КДПУ та вимог НАЗЯВО висвітлила ключові питання організації поточного та підсумкового контролю знань студентів, розкрила особливості розподілу балів за темами (модулями) й видами роботи, з’ясувала специфіку розробки критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти.

0102

На початку заходу Ірина Володимирівна зазначила, що система оцінювання навчальних досягнень студентів у КДПУ – це сукупність організаційних, методичних заходів, спрямованих на перевірку рівня знань, рівня сформованості умінь і навичок студентів університету, які засвідчують досягнення ними результатів навчання, набуття професійних компетентностей. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти має сприяти формуванню у них стійких знань, умінь і навичок.

03 04

Доповідачка проаналізувала нормативно-правову базу КДПУ, зосередила увагу на фундаментальних положеннях університету, які унормовують організацію поточного й підсумкового контролю знань студентів, зокрема на таких як-от: Положення про систему оцінювання навчальних досягнень студентів у КДПУ, Положення про організацію освітнього процесу у КДПУ, Положення про загальні засади організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти у КДПУ, Положення про робочу програму та силабус навчальної дисципліни у КДПУ та ін.

0506

Онищенко І. В. зауважила, що методика та критерії оцінювання рівня знань, умінь та навичок здобувача розробляються відповідно до вимог освітньої програми певного ступеня вищої освіти та визначаються робочою програмою навчальної дисципліни. При виставленні балів за тему викладач ураховує всі види навчальної та навчально-дослідницької роботи, такі як: участь у вивченні та обговоренні питань теми під час навчальних занять, виконання індивідуальних завдань, а також завдань самостійної роботи.

07 08

Було акцентовано увагу на тому, що викладач зобов’язаний забезпечити прозорість і відкритість нарахування балів студентам за різні види роботи, теми тощо. Важливим також є те, що форми проведення контролю, система та критерії поточного оцінювання навчальних досягнень студентів, розподіл балів за темами (модулями тощо) не лише фіксуються у робочій програмі навчальної дисципліни, а й подаються в системі Moodle.

0910 2

Онищенко І. В. порушила й питання нарахування додаткових балів студентам. Вона зазначила, що за рішенням кафедри студентам, які брали участь у науково-дослідницькій роботі, зокрема у роботі конференцій, студентських наукових гуртків та проблемних груп, підготовці публікацій, а також були учасниками олімпіад, конкурсів тощо, – можуть присуджуватися додаткові бали.

1112

13 2

У ході обговорення викладачі кафедри початкової освіти обмінялися досвідом щодо критеріїв, принципів і форм оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, видів контролю, визначили перспективні питання для розгляду на наступних засіданнях науково-методичного семінару кафедри.

спільна

29047
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28