старший викладач кафедри дошкільної та спеціальної освіти
Навчальні дисципліни
Організація та планування логопедичної роботиСпеціальна педагогіка з історієюІнклюзивна освітаТьютерський супровід дитини та її сім'ї в умовах інклюзивної освітиПсиxотерапевтична робота з дітьми із мовленнєвими порушеннями та їx батькамиПедагогічні технології інклюзивної освітиЛогопедична корекція тяжких порушень мовлення у ранньому втручанні при взаємодії з батькамиАктуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті
Наукові інтереси
діти з розладами аутистичного спектру; педагогічні умови; пізнавальна готовність; корекційні технології
Наукове кредо
"Тільки тоді, коли ми приходимо до мети, коли розуміємо, що шлях був вірний!"
Контактна інформація:
Службова адреса
проспект Гагаріна, 54, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
СумДПУ імені А. С. Макаренка бакалавр спеціальності «Корекційна освіта (олігофренопедагогіка)»,
2014-2015 рр.
СумДПУ імені А. С. Макаренка магістр спеціальності Корекційна освіта (олігофренопедагогіка),
2016-2020 рр.
СумДПУ імені А. С. Макаренка 016 Спеціальна освіта
Дисертації:
Рік захисту
Місце захисту та установа/ Назва дисертації
2021
СумДПУ імені А. С. Макаренка "Педагогічні умови формування пізнавальної готовності старших дошкільників з розладами аутистичного спектру до навчальної діяльності"
Неформальна освіта:
Період
Назва чи тема/ Місце/ Вид освіти (стажування, підвищення кваліфікації, тренінги тощо)
2017 р.
«Розвиток мовленнєвої активності дітей із аутизмом» м. Київ на базі Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація корекційних педагогів підвищення кваліфікації
2017 р.
"Нейро-сенсорна інтеграція і психокорекція у роботі дитячого психолога" м. Суми на базі Інституту сенсорної інтеграції «Sensus», сімейний центр психології і розвитку «ГородОк» підвищення кваліфікації
2017 р.
«Логоритміка для педагогів і психологів» м. Київ на базі Київського інституту раціонально-інтуїтивної психотерапії „Я”. підвищення кваліфікації
2017 р.
"Нейро-сенсорна і психологічна діагностика у роботі психолога" м. Суми на базі Інституту сенсорної інтеграції «Sensus», сімейний центр психології і розвитку «ГородОк». підвищення кваліфікації
2018 р.
Формування навичок діагностики (STAT) та науково-обгрунтованих втручань (RIT) для дітей раннього віку з розладами спектру аутизму» м. Житомир на базі центру розвитку та сім’ї та особистості «Навички життя» підвищення кваліфікації
2019 р.
Galina Itskovich «DIR Floortime діагностика» Вебінар підвищення кваліфікації
2019 р.
«Розвиток мовлення в безмовленнєвих дітей. Поведінковий підхід» Вебінар Христини Ткач вчителя-логопеда, поведінкового терапевта підвищення кваліфікації
2020 р.
«Розвиток мовлення у дітей з аутизмом методами ава терапії» Вебінар Христини Ткач вчителя-логопеда, поведінкового терапевта підвищення кваліфікації
2023 р.
«Сучасні уявлення про якісне навчання дітей з особливими освітніми потребами» ФОП Поліщук підвищення кваліфікації
2022 р.
«Фестиваль педагогічних ідей: інновації в корекційній роботі». Напрями: розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з ООП; мовленнєва, комунікаційна, інклюзивна компетентність; створення Академія талановитих керівників 26.03.2022 р. 18 годин / 0,6 кредиту безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з ООП. Академія талановитих керівників підвищення кваліфікації
11-12.06.2022 р.
«Вплив воєнних дій в Україні на психічне здоров’я дітей та підлітків. Практичний аспект організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами». Суб’єкт підвищення кваліфікації: Новіков О. Ф. ГО «ІППО» підвищення кваліфікації
28.11.2022 р.
Інформаційні технології та менеджмент у вищій освіті та науці м. Фергана Республіка Узбекистан підвищення кваліфікації
Міжнародна "Педагог в інклюзивному просторі : "Траєкторія фахової самоактуалізацї" Дослідження стану пізнавальної готовності дошкільників з аутистичними порушеннями до навчальної діяльності http://ispukr.org.ua/?p=2712#.YYEV9BpBzIU
всеукраїнська Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації Метод ава-терапії як засіб формування пізнавальної готовності дітей з розладами аутичного спектру до навчальної діяльності https://ipv.org.ua/wp-content/uploads/2022/12/Zbirnyk.pdf