Педагогічна практика є першим кроком на шляху практичного оволодіння професією, що базується на фахових знаннях, орієнтується на певний теоретичний фундамент, забезпечуючи практичне пізнання закономірностей і принципів педагогічної діяльності, засвоєння засобів її організації. Мета педагогічної практики – виробити у здобувачів освіти уміння й навички, необхідні в майбутній педагогічній діяльності, закріпити теоретичні знання та вчитися застосувати їх у педагогічній практиці. |
Задля успішного проходження студентами педагогічної практики було проведено настановні конференції. Так, 27 травня 2024 року було проведено настановну конференцію з навчальної практики «Підготовка до роботи в закладах оздоровлення та відпочинку», в якій брали участь студенти ІІІ курсу майже всіх факультетів та всіх спеціальностей Криворізького державного педагогічного університету, загальною чисельністю 97 осіб. |
А 01 червня 2024 року було проведено настановну конференцію з виробничої виховної практики, в якій брали участь студенти ІІ курсу також всіх факультетів та всіх спеціальностей Криворізького державного педагогічного університету, загальною чисельністю 134 особи. |
З особливостями проходження навчальної практики «Підготовка до роботи в закладах оздоровлення та відпочинку» та виробничої виховної практики здобувачів освіти ознайомила керівник педагогічної практики КДПУ Любов Цоуфал. Методист кафедри педагогіки Світлана Щербина розкрила мету, завдання кожного виду практик та особливості їх реалізації під час практичної підготовки. |
Сподіваємося, що навчальна практика «Підготовка до роботи в закладах оздоровлення та відпочинку» та виробнича виховна практика дозволять здобувачам освіти ІІІ та ІІ року навчання ознайомитися зі специфікою обраної професії, а також виявити свою професійну компетентність як реалізаційну здатність до здійснення професійної діяльності в її реальних умовах, набути цікавих вражень та цінного досвіду. |